Ik ben er geboren, grafdorp. Een haringkop heet ik dan toch?quote:
Zo bedoelde ik het nou ook weer niet Karina. Ik ben daar geboren, mag ik toch wel ff verdedigen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:09 schreef Karina het volgende:
Oh leuk gaan we bekvechten over elkaars geboorteplaats
Tuurlijk mag dat. Al noem je het zelf een grafdorp dus zo mooi vind je het daar ook weer niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nou ook weer niet Karina. Ik ben daar geboren, mag ik toch wel ff verdedigen?
Ik ben er geboren dus en tot m'n 4e gewoond, daarna heb ik daar rond m'n 18e school gehad en heb er een tijdje gewoond rond m'n 25e. Nee, het is geen goede plek zo onder de rook van Shell en Esso om te wonen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Al noem je het zelf een grafdorp dus zo mooi vind je het daar ook weer niet.
Rotterdam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben er geboren, grafdorp. Een haringkop heet ik dan toch?
Als ik vragen mag. Waar bent U geboren?
Duidelijk een te onbelangrijk dorpje om uberhaubt een geuzennaam te hebben.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:58 schreef niels0 het volgende:
Geuzennaam van rotterdammers zijn kakkerlakken. Laat mij maar een haringkop zijn, is altijd nog beter dan een jood.
Ik ben zo terug om hierop te reagerenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Laat hem, Vlaardingers hebben het IQ van een ijzerkoekje.
Nee ik heb 365sjes, die zijn goedkoper. Zei je nou visbank? Ik weet heus wel dat die op het hoekje zit bij de brug.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:10 schreef Tem het volgende:
Niels0 zit nu op de visbank een tree Schultenbräu weg te tikken.
Volgens mij valt dat wel mee. Zijn niet-vlaardingers dan zoveel slimmer?quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Laat hem, Vlaardingers hebben het IQ van een ijzerkoekje.
Nee, Schiedammers zijn bijvoorbeeld nog dommer.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Zijn niet-vlaardingers dan zoveel slimmer?
http://nl.wikipedia.org/wiki/IJzerkoekje
Schiedammers heten jeneverneuzen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, Schiedammers zijn bijvoorbeeld nog dommer.
Inderdaad, en volgens mij ook een stukje Maasdijk. Maassluisers zijn dacht ik slakken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Geen idee. Was daar die film opgenomen? Spetters ofzo?
Slakken dus ok. Ik ken er 1. Ik ben nog steeds niet gedoopt door Neptunus. Van hem krijgt men ook een bijnaam, een of ander zeedier.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, en volgens mij ook een stukje Maasdijk. Maassluisers zijn dacht ik slakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |