abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126193812

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep
pi_126193870
Jeronimo, hoe was eigenlijk de dag na je wedstrijd? Enorme spierpijn of was je snel hersteld?
pi_126193894
Voor de 2013 challenge, ik ga mijn ren intervals optellen en die maar invoeren. Of is dat valsspelen? :+
pi_126193901
Ik heb last van m'n linkerkuit -O-
Children of the night. What music they make.
pi_126193916
Ja hoor eens, ik was net een nieuwe aan het openen |:(

Anyways, laatste post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:16 schreef Quinazoline het volgende:.

Nog een andere vraag: ik leg altijd een dubbele knoop in mijn veters, maar die gaat ALTIJD los. Hoe moet ik mijn veters strikken zodat dat niet gebeurt?
Dubbele knoop is niet nodig: Terry Moore: How to tie your shoes
pi_126193977
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ja hoor eens, ik was net een nieuwe aan het openen |:(

Anyways, laatste post:

[..]

Dubbele knoop is niet nodig: Terry Moore: How to tie your shoes
Sorry, ik zag hele tijd niks verschijnen. Dacht dat je vergeten was.
pi_126193988
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef debeterebob het volgende:
Jeronimo, hoe was eigenlijk de dag na je wedstrijd? Enorme spierpijn of was je snel hersteld?
Nah, viel best mee. Ik voelde het wel een beetje in mijn kuiten, de rest eigenlijk geen last van. Vandaag voelde ik het iets meer in de kuiten, maar geen pijn. Alleen dat gevoel dat je lekker wat gedaan hebt. Gisteravond ook nog even een 5km rondje gelopen. :)
pi_126194180
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Sorry, ik zag hele tijd niks verschijnen. Dacht dat je vergeten was.
Het is je vergeven :). Laatste post was op mobiel en daar reeks je niet zo makkelijk. Ik kreeg de useragentstring op mobiel niet zo snel gefaket zodat Fok! zou denken dat ik op een volwaardige pc zou zitten. En toen was je me opeens te snel af.
pi_126194264
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Het is je vergeven :). Laatste post was op mobiel en daar reeks je niet zo makkelijk. Ik kreeg de useragentstring op mobiel niet zo snel gefaket zodat Fok! zou denken dat ik op een volwaardige pc zou zitten. En toen was je me opeens te snel af.
:D 5 minuten geen nieuwe OP, dus zo snel was je niet echt.

Ik heb trouwens nu al spijt. moet elke keer OP editten ;(
pi_126194379
Zo, ben ook weer bijgelezen. Het was genoeg :)
quote:
Geen Action in de buurt? Liggen ze voor een paar euro ;)

Man, achteraf heel blij dat ik vanochtend ben gaan lopen. Ben kapot na het werken en ik voel m`n side abs van het side planken! Daarnaast heb ik het gevoel dat ik de hele dag in een zwembad vol chloor heb gelegen, maar dit blijkt plantaardig sperma te zijn. Ogen branden als een dolle, en m`n neus is "aangetast" waardoor zelfs het water anders smaakt :')
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:25:42 #11
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126194406
Ook weer lekker gelopen, 4km net onder de 5min per km. Ging goed!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 mei 2013 @ 22:26:07 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126194431
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:11 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Mooi rondje! Wel leuk gebied hier he? Waar loop je nu je rondjes dan, in de bossen bij voorthuizen?
Daar heb je trouwens ook nog wel leuke heuveltjes, liep ik vroeger altijd met de hond als ik bij mijn oma was.

ja loop altijd hier in het bos. Kan zo van 3 tot 12KM lopen zonder 'herhaling'. Langere stukken zijn lastig, dan moet ik of lusjes gaan maken of 20+ gaan lopen :P
pi_126194476
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:25 schreef Levitas het volgende:
Zo, ben ook weer bijgelezen. Het was genoeg :)

[..]

Geen Action in de buurt? Liggen ze voor een paar euro ;)

Man, achteraf heel blij dat ik vanochtend ben gaan lopen. Ben kapot na het werken en ik voel m`n side abs van het side planken! Daarnaast heb ik het gevoel dat ik de hele dag in een zwembad vol chloor heb gelegen, maar dit blijkt plantaardig sperma te zijn. Ogen branden als een dolle, en m`n neus is "aangetast" waardoor zelfs het water anders smaakt :')
Jawel, maar niet aan gedacht voor ik bij bol.com op bestellen ramde :@
pi_126194619
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef debeterebob het volgende:

[..]

:D 5 minuten geen nieuwe OP, dus zo snel was je niet echt.

Ik heb trouwens nu al spijt. moet elke keer OP editten ;(
Zo heel lang duurt dat niet. Deze topics lopen vrij rap. On topic: Heeft iemand ervaring met Merrel (....) gloves? FF met elke teen in een eigen kamertje lijkt me helemaal niks, maar wat Merrel maakt lijkt me interessant.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2013 22:32:38 ]
pi_126194661
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde fout gemaakt. Ik had je eventueel ook wel mijn band willen sturen. Ik gebruik hem toch niet meer. Heb hem misschien 10 keer om gehad; Nog niet eens zelfs...

Hey Onama, heb je niet nog wat mooie routes in de buurt, die redelijk te lopen zijn door alleen Google maps te raadplegen (en een klein beetje kennis van de omgeving :P)? Ergens tussen de 10 en 20 km?
Of misschien keer samen een LDL lopen?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:29:33 #16
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126194690
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben dan geen Hero_nimo, maar ik heb wel intense spierpijn na gisteren. Nog niet eerder zo gehad. :o Morgen voordat mijn verjaardagsvisite komt maar mooi op z'n elvendertigst lopen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Moderator dinsdag 7 mei 2013 @ 22:30:35 #17
155227 crew  Guppy
dus
pi_126194757
Ik wilde braaf m'n 8 glazen water halen vandaag. Maar ik had er nog maar 6, dus gauw nog even 2 naar binnen gewerkt. En nu heb ik spijt, want ik wil naar bed, maar ik moet steeds plassen :')
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126194765
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik ben dan geen Hero_nimo, maar ik heb wel intense spierpijn na gisteren. Nog niet eerder zo gehad. :o Morgen voor mijn verjaardagsvisite maar mooi op z'n elvendertigst lopen.
Lijkt me ook wel oprecht episch om zo'n lokale wedstrijd te winnen :D Maar dat is helaas maar weinigen gegeven. En als je die benen van die gast ziet :P
pi_126194783
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik wilde braaf m'n 8 glazen water halen vandaag. Maar ik had er nog maar 6, dus gauw nog even 2 naar binnen gewerkt. En nu heb ik spijt, want ik wil naar bed, maar ik moet steeds plassen :')
Vrouwen :')
pi_126195274
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vrouwen :')
Dit inderdaad :D
pi_126195362
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Dit inderdaad :D
'Maar je moet toch altijd gaan drinken voor je echt dorst krijgt?'
  Moderator dinsdag 7 mei 2013 @ 22:40:20 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_126195391
Jullie hebben gewoon niet genoeg gedronken :6
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126195567
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:40 schreef Guppyfriend het volgende:
7 koppen koffie, 3 glazen water. Wel hoor.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_126195906
quote:

[..]

Falen O+ :9
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:49:27 #25
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126195937
2 liter water, 4 flesjes bier en een bakkie of 3 koffie. Gister ook veel water, piste een ongeluk, vandaag valt het mee.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Moderator dinsdag 7 mei 2013 @ 22:50:13 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_126195989
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

7 koppen koffie, 3 glazen water. Wel hoor.
Hmpf...
  dinsdag 7 mei 2013 @ 22:52:27 #27
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126196127
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:50 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hmpf...
Koffie telt niet ;)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 mei 2013 @ 22:55:17 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126196330
Ik drink elke dag minimaal 2.5 liter.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 mei 2013 @ 22:57:09 #29
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126196444
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:52 schreef GotC het volgende:

[..]

Koffie telt niet ;)
Telt wel hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 mei 2013 @ 22:58:25 #31
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126196529
Koffie is zelfs vocht afdrijvend... Ga je dus nog meer van pissen.
pi_126196678
quote:
Guppy's moeten in ruim water ;)

Nu mijn hoofdpijn wat afgezwakt is heb ik net 45 seconden geplankt als een malle. Die 30 seconden gaan goed, en naar de 40 ook nog redelijk. Maar ik had de aanmoediging van mijn mevrouw echt nodig die laatste 5 seconden :)

Hats, succes morgen! Kick some ass :D

:W slaap lekker allen!
pi_126197045
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Koffie is zelfs vocht afdrijvend... Ga je dus nog meer van pissen.
Is dus ook niet waar. Je gaat wel vaker pissen, niet meer.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 mei 2013 @ 23:07:03 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126197143
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:05 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Is dus ook niet waar. Je gaat wel vaker pissen, niet meer.
vaker is toch ook meer (meer in de zin van frequentie in plaats van volume)
pi_126197279
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Niet perse. Toen ik zwanger was moest ik vaker plassen maar niet meer ;) De prikkel kwam gewoon eerder :P

Ow, en die TED talk over je veters strikken :D
pi_126197297
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, je moet vaker, maar je moet vaker naar de wc voor een heel klein beetje plas.
pi_126199158
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ja, je moet vaker, maar je moet vaker naar de wc voor een heel klein beetje plas.
Nietses. Moet veel vaker en ook nog eens veel langer. Bij zowel veel koffie als water
pi_126200095
Nieuwste update van Runkeeper ondersteunt nu ook de Pebble. *O* Zijn er nog meer Pebble-bezitters hier? Het hardlopen staat bij mij nu een paar weken op een laag pitje door een voetblessure, maar ik kan niet wachten zodra het weer kan het lopen met m'n Pebble uit te proberen. :)

Op de Pebble kun je dus zodra je een Runkeeper-activiteit start de tijd, afstand en pace zien en je kunt een activiteit pauzeren. Vet handig! :P

dinsdag 7 mei 2013 @ 23:52:12 #39
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126200275
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwste update van Runkeeper ondersteunt nu ook de Pebble. *O* Zijn er nog meer Pebble-bezitters hier? Het hardlopen staat bij mij nu een paar weken op een laag pitje door een voetblessure, maar ik kan niet wachten zodra het weer kan het lopen met m'n Pebble uit te proberen. :)

Op de Pebble kun je dus zodra je een Runkeeper-activiteit start de tijd, afstand en pace zien en je kunt een activiteit pauzeren. Vet handig! :P

[ afbeelding ]
Ah hij is "live" ^O^ Dat was dat kickstarter project toch?
pi_126200750
ik zie nergens waar hij te koop is en wat hij kost. of is hij nog niet uitgekomen?
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_126201582
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:52 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ah hij is "live" ^O^ Dat was dat kickstarter project toch?
Was een Kickstarter-project inderdaad.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 00:01 schreef winterstorm666 het volgende:
ik zie nergens waar hij te koop is en wat hij kost. of is hij nog niet uitgekomen?
Alle 85.000 kickstart-edities zijn inmiddels verzonden, ik weet niet precies hoe het zit met huidige beschikbaarheid, maar dit is de website met meer info: http://getpebble.com
pi_126203067
oke ook geplanked whahaha! jezus!
die houden we erin!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  woensdag 8 mei 2013 @ 06:35:48 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126204561
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:57 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Telt wel hoor.
Voor jou misschien, bij mij telt alleen water, limo en thee. Koffie werkt vochtafdrijvend en dus niet vocht-toevoegend. Dan moet je dus water gaan drinken om je vochthuishouding op peil te houden :')

Je zal misschien vaker naar de wc gaan en wb hoeveelheid (als je alles wat je hebt gedronken in 1 kan stopt) wel genoeg hebben gedronken, maarja. All for the wrong reasons :Y)

[ Bericht 8% gewijzigd door GotC op 08-05-2013 06:45:01 ]
pi_126204585
quote:
Drink al maanden >2 liter water per dag ;)

Afgelopen 2 dagen een kilo per dag afgevallen :9
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126204591
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:48 schreef Tourniquet het volgende:

[ afbeelding ]
-edit- eerst topic doorlezen :')
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126205152
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:29 schreef Levitas het volgende:

[..]

Hey Onama, heb je niet nog wat mooie routes in de buurt, die redelijk te lopen zijn door alleen Google maps te raadplegen (en een klein beetje kennis van de omgeving :P)? Ergens tussen de 10 en 20 km?
Of misschien keer samen een LDL lopen?
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1068505
Deze is erg leuk, eerst over het superstrakke fietspad, stuk over de Heidijk, stuk "bos", dan door de eindeloze wegen van de polder, afsluiten met de fantastische trails door de moerputten. Favoriet van mij.

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1084626
Deze moet ik nog lopen, het pad langs de rivier heb ik nog nooit gedaan, maar het is een fietspad wat binnen het fietsknooppuntennetwerk ligt en streetview belooft veel moois.

Eventueel in te korten, langer te maken door deze routes erin te verwerken:
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1054093
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1066451

Je zou die laatste ook kunnen uitbreiden door over de Engelseweg te lopen als je Vlijmen uitloopt. Dan loop je met de klok mee het Engelermeer om, wat ook de moeite is. Maargoed zoals ik al zei een paar dagen terug, ben echt blij dat ik in Den Bosch ben gaan wonen, zit zo in de natuur waar ik lekker kan lopen en betreft routes kan ik het zo gek maken als ik wil.

Samen een LDL lijkt me een strak plan! En sowieso na de Vestingloop even meeten met StreamNL.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_126205199
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:15 schreef Onama het volgende:

[..]

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1068505
Deze is erg leuk, eerst over het superstrakke fietspad, stuk over de Heidijk, stuk "bos", dan door de eindeloze wegen van de polder, afsluiten met de fantastische trails door de moerputten. Favoriet van mij.

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1084626
Deze moet ik nog lopen, het pad langs de rivier heb ik nog nooit gedaan, maar het is een fietspad wat binnen het fietsknooppuntennetwerk ligt en streetview belooft veel moois.

Eventueel in te korten, langer te maken door deze routes erin te verwerken:
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1054093
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=1066451

Je zou die laatste ook kunnen uitbreiden door over de Engelseweg te lopen als je Vlijmen uitloopt. Dan loop je met de klok mee het Engelermeer om, wat ook de moeite is. Maargoed zoals ik al zei een paar dagen terug, ben echt blij dat ik in Den Bosch ben gaan wonen, zit zo in de natuur waar ik lekker kan lopen en betreft routes kan ik het zo gek maken als ik wil.

Samen een LDL lijkt me een strak plan! En sowieso na de Vestingloop even meeten met StreamNL.
Wow, zo'n reactie had ik niet verwacht. Hier kan ik wel wat mee, cool! Ziet er naar uit dat ik weer een paar leuke routes heb! Yoehoe!
pi_126205363
quote:

[..]

Jammer dat ik het nu pas zie, want ik heb er ook nog een liggen.

SPOILER
The sun in your Eyes
  woensdag 8 mei 2013 @ 08:36:37 #49
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_126205426
Jero_nimo, ik heb voor morgenochtend zo'n klein rondje intervals gepland staan dat het de moeite niet is.
Van de zomer wel een keer leuk om met z'n drieën een rondje te hobbelen :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_126205614
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 06:35 schreef GotC het volgende:

[..]

Voor jou misschien, bij mij telt alleen water, limo en thee. Koffie werkt vochtafdrijvend en dus niet vocht-toevoegend. Dan moet je dus water gaan drinken om je vochthuishouding op peil te houden :')
En da's dus een fabel.

Edit: maar goed. Laten we het over hardlopen hebben. Morgen Golden 10 *G*
pi_126205722
Goedemorgen!
Ik verbaas me er nog steeds over dat ik geen spierpijn heb, misschien loop ik niet goed genoeg... :@
Ik heb alleen last van mijn rug en wat gevoelige scheenbenen en knieën, maar niet echt spierpijn.
Misschien heeft iemand tips of aanmerkingen op mijn twee kleine lesjes?
http://www.endomondo.com/workouts/186670103/9947984
  woensdag 8 mei 2013 @ 08:56:32 #52
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126205725
Of is de fabel een fabel? :P

Lekker belangrrrrrrrrijk! Hardlopen is tof! O+
Vanavond een halve training, morgen een trainingsrondje in Delft *O*
F means you're fucked
pi_126205733
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:49 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

En da's dus een fabel.
Bronnen? Het extra moeten drinken van water na koffie weet ik zo niet, maar koffie niet mee mogen tellen is ook wat ik een tijd geleden bij de dokter en het ziekenhuis hoorde. Ik moest meer water drinken, en dat alleen tellen voor de 2 liter per dag. Koffie mocht ik absoluut niet meetellen, want vochtafdrijvend.

Dit soort "discussies" vind ik altijd interessant om te volgen :)
  woensdag 8 mei 2013 @ 08:57:23 #54
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126205740
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:49 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

En da's dus een fabel.

Edit: maar goed. Laten we het over hardlopen hebben. Morgen Golden 10 *G*
Ach, ademen schijnt ook niet goed voor je te zijn. /care
pi_126205759
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:57 schreef GotC het volgende:

[..]

Ach, ademen schijnt ook niet goed voor je te zijn. /care
Weet je wat pas dodelijk is? Leven!
  woensdag 8 mei 2013 @ 08:59:43 #56
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126205777
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:58 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Weet je wat pas dodelijk is? Leven!
Hardlopen dan, stelletje doodlopers :r
pi_126205830
Plannen zal nooit mijn sterkste punt worden..
Ik heb gisteren gekeken op http://www.schoolvakanties-nederland.nl/schoolvakanties-2013.html of ik vandaag gewoon naar mijn stage moest.
Volgens die site :Y
Kom ik vanochtend op de parkeerplaats aan.. Op enkele auto's na leeg.
Dus kijk ik of op de site van de school of daar iets staat qua vakantiedagen.
En het blijkt dat ik vandaag vrij ben.
Best lekker als je dat niet verwacht.
Dus eerst dit:
SPOILER
En dan weer een kijken hoe ik verder kan gaan met de trainingen *O*

Dus als er iemand in de regio Eindhoven aanwezig is en zin heeft om vanmiddag een rustig rondje te lopen... Ik heb tijd :D
pi_126205840
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:56 schreef Levitas het volgende:

Bronnen? Het extra moeten drinken van water na koffie weet ik zo niet, maar koffie niet mee mogen tellen is ook wat ik een tijd geleden bij de dokter en het ziekenhuis hoorde. Ik moest meer water drinken, en dat alleen tellen voor de 2 liter per dag. Koffie mocht ik absoluut niet meetellen, want vochtafdrijvend.

Dit soort "discussies" vind ik altijd interessant om te volgen :)
In dit artikel staat dat je er dus niet van uitdroogt, maar er staat ook niet of het vocht toevoegt ('leads not to fluid loss in excess of the volume ingested'.):
quote:
J Hum Nutr Diet. 2003 Dec;16(6):411-20.
Caffeine ingestion and fluid balance: a review.

Maughan RJ, Griffin J.
Source
School of Sport and Exercise Sciences, Loughborough University, Leicestershire, UK. r.j.maughan@lboro.ac.uk

Abstract

BACKGROUND:
Caffeine and related methylxanthine compounds are recognized as having a diuretic action, and consumers are often advised to avoid beverages containing these compounds in situations where fluid balance may be compromised. The aim of this review is to evaluate the available literature concerning the effect of caffeine ingestion on fluid balance and to formulate targeted and evidence-based advice on caffeinated beverages in the context of optimum hydration.

METHOD:
A literature search was performed using the Medline database of articles published in the medical and scientific literature for the period of January 1966-March 2002. Subject headings and key words used in this search were: tea, coffee, caffeine, diuresis, fluid balance and water-electrolyte balance. A secondary search was performed using the bibliographies of publications identified in the initial search.

RESULTS:
The available literature suggests that acute ingestion of caffeine in large doses (at least 250-300 mg, equivalent to the amount found in 2-3 cups of coffee or 5-8 cups of tea) results in a short-term stimulation of urine output in individuals who have been deprived of caffeine for a period of days or weeks. A profound tolerance to the diuretic and other effects of caffeine develops, however, and the actions are much diminished in individuals who regularly consume tea or coffee. Doses of caffeine equivalent to the amount normally found in standard servings of tea, coffee and carbonated soft drinks appear to have no diuretic action.

CONCLUSION:
The most ecologically valid of the published studies offers no support for the suggestion that consumption of caffeine-containing beverages as part of a normal lifestyle leads to fluid loss in excess of the volume ingested or is associated with poor hydration status. Therefore, there would appear to be no clear basis for refraining from caffeine containing drinks in situations where fluid balance might be compromised.
En dit artikel zegt dat er geen verschil is met water drinken:
quote:
Int J Sport Nutr Exerc Metab. 2002 Jun;12(2):189-206.
Caffeine, body fluid-electrolyte balance, and exercise performance.
Armstrong LE.
Source
Departments of Kinesiology, Nutritional Sciences, and Physiology & Neurobiology, University of Connecticut, Storrs, CT 06269-1110, USA.

Abstract
Recreational enthusiasts and athletes often are advised to abstain from consuming caffeinated beverages (CB). The dual purposes of this review are to (a) critique controlled investigations regarding the effects of caffeine on dehydration and exercise performance, and (b) ascertain whether abstaining from CB is scientifically and physiologically justifiable. The literature indicates that caffeine consumption stimulates a mild diuresis similar to water, but there is no evidence of a fluid-electrolyte imbalance that is detrimental to exercise performance or health. Investigations comparing caffeine (100-680 mg) to water or placebo seldom found a statistical difference in urine volume. In the 10 studies reviewed, consumption of a CB resulted in 0-84% retention of the initial volume ingested, whereas consumption of water resulted in 0-81% retention. Further, tolerance to caffeine reduces the likelihood that a detrimental fluid-electrolyte imbalance will occur. The scientific literature suggests that athletes and recreational enthusiasts will not incur detrimental fluid-electrolyte imbalances if they consume CB in moderation and eat a typical U.S. diet. Sedentary members of the general public should be a less risk than athletes because their fluid losses via sweating are smaller.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:05:00 #59
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_126205870
quote:
12s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:59 schreef GotC het volgende:

[..]

Hardlopen dan, stelletje doodlopers :r
Dat hoor ik hier op de zaak maar vaak genoeg, van die brompotten van collega's die alles beter weten, maar zelf een conditie van -10 hebben :D Lekker afgeven op de prestaties van een ander, omdat ze het zelf niet kunnen :')

Maar voor mij vanavond weer heen en weer naar de korfbaltraining :Y En dan vrijdag nog een loopje van 12 km ofzo en dan een weekje nog rustiger en op tijd slapen voor dat evenementje vanaf Parijs naar Rotterdam *G*
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:05:54 #60
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126205886
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 06:35 schreef GotC het volgende:
Jij Eigenwijsje. Koffie telt gewoon mee in je vochtinname. Ik drink nu minder koffie omdat de goede koffieautomaat stuk is op werk en ik merk gewoon tegen het einde vd dag dat ik te weinig heb gedronken. En m'n wc-bezoek is overigens stabiel gebleven. Niet meer, ook niet minder.

Pubmed: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19774754
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_126205892
"dat evenementje"
pi_126205910
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:06 schreef hatsaflats het volgende:
"dat evenementje"
Succes vanavond bij 'dat loopje' :D *G*
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:07:24 #63
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126205915
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:05 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Jij Eigenwijsje. Koffie telt gewoon mee in je vochtinname. Ik drink nu minder koffie omdat de goede koffieautomaat stuk is op werk en ik merk gewoon tegen het einde vd dag dat ik te weinig heb gedronken. En m'n wc-bezoek is overigens stabiel gebleven. Niet meer, ook niet minder.

Pubmed: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19774754
Ik geloof het allemaal wel hoor, ik heb alleen tijdens m'n opleiding verpleegkunde (en wat dus ook wordt toegepast in het ziekenhuis) geleerd dat koffie niet op de vochtbalans erbij hoort. Het voegt niks toe, als ik mijn diverse leraren/oud-collega's moet geloven.
pi_126205925
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:05 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Dat hoor ik hier op de zaak maar vaak genoeg, van die brompotten van collega's die alles beter weten, maar zelf een conditie van -10 hebben :D Lekker afgeven op de prestaties van een ander, omdat ze het zelf niet kunnen :')

Maar voor mij vanavond weer heen en weer naar de korfbaltraining :Y En dan vrijdag nog een loopje van 12 km ofzo en dan een weekje nog rustiger en op tijd slapen voor dat evenementje vanaf Parijs naar Rotterdam *G*
Hoeveel km verwacht je dat je zelf loopt?
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:09:17 #65
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126205952
Ik krijg vochtige ogen van dit soort discussies....tijd voor koffie
F means you're fucked
pi_126205976
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:07 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Succes vanavond bij 'dat loopje' :D *G*
Thanks! Ik zit mezelf al lekker op te vreten dat het toch niet echt een goede tijd gaat worden omdat de business run een vak voor me, maar wel precies op hetzelfde tijdstip mag starten. En ik vrees dat het op de 5k toch wel allemaal mensen zijn die nu net 5 weken hebben gelopen en al kletsend en wandelend/dribbelend in de weg gaan lopen.
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:11:22 #67
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126205988
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:10 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Thanks! Ik zit mezelf al lekker op te vreten dat het toch niet echt een goede tijd gaat worden omdat de business run een vak voor me, maar wel precies op hetzelfde tijdstip mag starten. En ik vrees dat het op de 5k toch wel allemaal mensen zijn die nu net 5 weken hebben gelopen en al kletsend en wandelend/dribbelend in de weg gaan lopen.
Niet te druk maken, dat werkt het beste :Y
F means you're fucked
pi_126205991
quote:

[..]

Geeft toch niet? Gewoon erbij neerleggen dat de tijd niet goed wordt, maar genieten van zo'n nightrun :) Dan doe je die supersnelle 5km maar bij een ander evenement toch?
pi_126206000
Zullen we de discussie over koffie/water even laten voor wat het is? Voeding is nou eenmaal persoonlijk en er zullen altijd voor en tegenstanders blijven. Een conclusie zal er toch nooit komen bij dit soort onderwerpen, alleen maar paginas vol wetenschappelijke onderzoeken die elkaar tegenspreken en sfeerverlagende berichten.

Kan me geen fluit intresseren of je op water, koffie of bier loopt. Als jij er tevreden over bent en je loopt wat kan je de mening van andere dan schelen?
The sun in your Eyes
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:13:01 #70
236410 MaleDuck
pi_126206012
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:06 schreef hatsaflats het volgende:
"dat evenementje"
:@ ja, dan heb ik het nog niet over de ekiden, dat is 'het evenement' :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:07 schreef streamnl het volgende:

[..]

Hoeveel km verwacht je dat je zelf loopt?
Er is me verteld een km of 65. Maar ga mn garmin wel meenemen, zonder HR denk ik, moet alleen nog even kijken of ik dan het 'zoeken' van het horloge naar die band kan uitschakelen, moet weer wat stroom schelen ;) En even zien hoe ik mijn horloge weer ga opladen, want denk niet dat hij het hele weekend gaat volhouden op 1 keer opladen :N
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:13:32 #71
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126206015
quote:

[..]

Gaat goedkomen meis, lekker proberen te genieten sowieso. Ik weet dat je een PR wil lopen, maar als de omstandigheden het niet toestaan (en dat weet je vanavond pas), dan maar lekker gaan lopen toch? :)
pi_126206016
quote:
6s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:36 schreef E.T. het volgende:
Jero_nimo, ik heb voor morgenochtend zo'n klein rondje intervals gepland staan dat het de moeite niet is.
Van de zomer wel een keer leuk om met z'n drieën een rondje te hobbelen :)
Lijkt me een leuk idee! :)
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:14:29 #73
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126206029
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:13 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

[..]

Er is me verteld een km of 65. Maar ga mn garmin wel meenemen, zonder HR denk ik, moet alleen nog even kijken of ik dan het 'zoeken' van het horloge naar die band kan uitschakelen, moet weer wat stroom schelen ;) En even zien hoe ik mijn horloge weer ga opladen, want denk niet dat hij het hele weekend gaat volhouden op 1 keer opladen :N
Er rijden vast auto's of campers met je team mee, en die hebben vast een soort van stroomvoorziening
F means you're fucked
pi_126206031
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:11 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Geeft toch niet? Gewoon erbij neerleggen dat de tijd niet goed wordt, maar genieten van zo'n nightrun :) Dan doe je die supersnelle 5km maar bij een ander evenement toch?
We hebben het over een nightrun in Alkmaar he, daar kunnen ze alles half :P De start is om 20:30, dan is de zon net onder dus is het gewoon nog licht :D

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:13 schreef GotC het volgende:

[..]

Gaat goedkomen meis, lekker proberen te genieten sowieso. Ik weet dat je een PR wil lopen, maar als de omstandigheden het niet toestaan (en dat weet je vanavond pas), dan maar lekker gaan lopen toch? :)
HrmpfPRhrmpf! En het valt vast allemaal wel mee :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:15:28 #75
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126206040
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:14 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

We hebben het over een nightrun in Alkmaar he, daar kunnen ze alles half :P De start is om 20:30, dan is de zon net onder dus is het gewoon nog licht :D

[..]

HrmpfPRhrmpf! En het valt vast allemaal wel mee :P
:D Strebertje. Ajoh, gewoon nagels scherpen en ervoor gaan ;)
pi_126206095
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:15 schreef GotC het volgende:

[..]

:D Strebertje. Ajoh, gewoon nagels scherpen en ervoor gaan ;)
Noooo die heb ik net geknipt. En anders ga ik maar gewoon voor "tofste finishfoto" ofzo.
pi_126206105
quote:

[..]

Wel nog lekker kunnen slapen? ;) ik ken het probleem, loop me ook vaak genoeg op te vreten. Jammer van de businessrun, maar probeer gewoon goed vooraan te gaan staan in je eigen vak in ieder geval. Anders gewoon even roepen dat ze allemaal rechts moeten houden, en anders gewoon beuken :P succes in ieder geval!
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:19:32 #78
236410 MaleDuck
pi_126206106
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Er rijden vast auto's of campers met je team mee, en die hebben vast een soort van stroomvoorziening
Volgens mij doen ze dat vooral via de 12V sigaretten aansteker, dus denk dat die niet vrij zijn om mijn horloge op te laden, dus moet ook andere opties achter de hand houden denk ik.

En hats, als je wat vrijer wil lopen, gewoon jezelf brutaal naar voren werken in je startvak, het liefst linksvoor, omdat de meeste mensen automatisch rechts gaan lopen. Tenminste dat is mijn ervaring, als ik echt een toptijd wil lopen, dan zorgen ik altijd dat ik vooraan sta en anders is het meestal na een halve kilometer goed te doen en heb je nog 4,5 km de tijd om je PR aan te scherpen ;)
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:20:55 #79
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126206126
c_/ Zo eerst tijd voor een vochtig bakkie ;)

Hats vervelend is het ook dat die loop 's avonds is! Volgens mij ga jij zelfs met gemak je tijd halen, en zo nee dan heb je als excuus het type wdstrijd :)

Potverdikkie wat heb ik enorme zin in morgen *O*
Een kadootje dat ik ga lopen O+
pi_126206130
Als netto tijd berekend wordt kun je er ook voor kiezen om achteraan te starten toch?
Ik bedoel, na de start loopt het vak leeg en kun je als een snelle jelle mooi linksaanhoudend iedereen inhalen.
pi_126206131
quote:

[..]

Hahaha, dat komt wel goed :Y

O ik heb trouwens deze keer wel foto's kunnen vinden van mijn loop.
Geen zweeffoto's :(

SPOILER: ikke
SPOILER: Ik met Jero
pi_126206154
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:21 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ziet er uit als een mooie loop!
Welke omgeving was dat ook alweer?
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:22:17 #83
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126206159
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:19 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Noooo die heb ik net geknipt. En anders ga ik maar gewoon voor "tofste finishfoto" ofzo.
"Mooiste zweeffoto" :Y
pi_126206199
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Als ik hard genoeg ren, zonder te sprinten, en daarbij zo goed op m'n techniek let dat m'n voeten steeds zo kort mogelijk contact met de grond hebben moet dat wel lukken :D Of gewoon zo hard mogelijk sprinten en alle techniek laten voor wat het is, maar volgens mij sprint ik als een mongool.

Thanks voor de support allemaal trouwens :*
pi_126206219
quote:

[..]

[..]

Je hebt van die mobiele accu's die een usb-aansluiting hebben. Zijn alleen niet heel goedkoop. Andsrs inderdaad vragen of er onderweg iets meerijd. Wel ontzettend gaaf dat je dit gaat doen, mooi afstandje ook! Dan ben je gewoon een 'ultra-runner' :P.
pi_126206223
quote:

Dat is best wel een eind. Ik ben erg benieuwd hoe jouw spieren gedurende de wedstrijd zich gaan gedragen. De eerste paar loopjes zal wel mee vallen denk ik.
Ook deze evenement lijkt mij erg vet om een keer mee te doen

@De_kluizenaar

Dit was in de omgeving Leudal.
pi_126206251
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:21 schreef streamnl het volgende:

[..]

Tof! :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:26:51 #88
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126206259
MaleDuck, op welk gemiddeld tempo is je team eigenlijk ingeschreven? En welk team is het uberhaupt? Dan ga ik jouw team ook volgen :Y
F means you're fucked
pi_126206285
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:25 schreef streamnl het volgende:

@De_kluizenaar

Dit was in de omgeving Leudal.
Shit, dat is een eind weg! :D
pi_126206295
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:27 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Shit, dat is een eind weg! :D
Voor mij was het maar 1 uurtje rijden.
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:28:43 #91
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126206299
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:12 schreef Onama het volgende:
Zullen we de discussie over koffie/water even laten voor wat het is? Voeding is nou eenmaal persoonlijk en er zullen altijd voor en tegenstanders blijven. Een conclusie zal er toch nooit komen bij dit soort onderwerpen, alleen maar paginas vol wetenschappelijke onderzoeken die elkaar tegenspreken en sfeerverlagende berichten.

Kan me geen fluit intresseren of je op water, koffie of bier loopt. Als jij er tevreden over bent en je loopt wat kan je de mening van andere dan schelen?
How about no?

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:07 schreef GotC het volgende:
Ik geloof het allemaal wel hoor, ik heb alleen tijdens m'n opleiding verpleegkunde (en wat dus ook wordt toegepast in het ziekenhuis) geleerd dat koffie niet op de vochtbalans erbij hoort. Het voegt niks toe, als ik mijn diverse leraren/oud-collega's moet geloven.
Die moeten ook mee in nieuwe inzichten, dus die zullen koffie inmiddels ook wel meetellen in de dagelijkse hoeveelheid vocht. Ik heb iig niet te horen gekregen dat ik te weinig dronk. Koffie telt mee. Dus doe mij er nog maar eentje (of m'n eerste van de dag).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_126206305
Hoi mensen! Hoe zijn jullie eigenlijk begonnen met hardlopen qua opbouw? Hoeveel keer in de week en hoe lang duurde zo'n sessie eerst?
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:30:55 #93
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126206337
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:28 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

How about no?

[..]

Die moeten ook mee in nieuwe inzichten, dus die zullen koffie inmiddels ook wel meetellen in de dagelijkse hoeveelheid vocht. Ik heb iig niet te horen gekregen dat ik te weinig dronk. Koffie telt mee. Dus doe mij er nog maar eentje (of m'n eerste van de dag).
Geniet ervan! ^O^ Wat mij betreft is de discussie ook wel klaar: We hebben allebei een andere visie erop, helemaal prima toch? Ik drink nauwelijks koffie (sowieso, ook voor zwangerschap) en voel me er goed bij, jij drinkt koffie en voelt je er goed bij.

Hoe gaat het met je hardloopschema?
pi_126206345
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:28 schreef streamnl het volgende:

[..]

Voor mij was het maar 1 uurtje rijden.
Voor mij 2 uur.. :( 6 uur opstaan.. Pff..
Die kerel links op de 2e foto die aan het hek hangt liep trouwens ook op fivefingers. Wel grappig!
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:32:01 #95
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126206364
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:26 schreef YUR het volgende:
MaleDuck, op welk gemiddeld tempo is je team eigenlijk ingeschreven? En welk team is het uberhaupt? Dan ga ik jouw team ook volgen :Y
Hoe kan je een team volgen? Datwilikookdoen! Kijken hoe mijn collega's het gaan doen :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:32:04 #96
236410 MaleDuck
pi_126206367
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:22 schreef GotC het volgende:

[..]

Ghehe... moest aan zo'n foto denken:

Alleen dan in hardloopkloffie :D

En gisteravond stiekem van zo goed als alle deelnemers van hier aan de Ekiden de PR's vanaf Endomondo getrokken en gekeken wat voor tijd we zouden kunnen lopen *) We zouden gewoon rond de 3 uur kunnen lopen met de toppers van hier
:o En we hebben nu 6 dames, dus kunnen ook een damesteam vormen :D
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:25 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Je hebt van die mobiele accu's die een usb-aansluiting hebben. Zijn alleen niet heel goedkoop. Andsrs inderdaad vragen of er onderweg iets meerijd. Wel ontzettend gaaf dat je dit gaat doen, mooi afstandje ook! Dan ben je gewoon een 'ultra-runner' :P.
Ja, volgens mij heeft een vriend van mij een paar van die dingen liggen voor het opladen van een telefoon via USB dus maar eens testen met de garmin.
Ja, inderdaad alleen met heel veel pauzes ertussen en in anderhalve dag tijd :P

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:25 schreef streamnl het volgende:

[..]

Dat is best wel een eind. Ik ben erg benieuwd hoe jouw spieren gedurende de wedstrijd zich gaan gedragen. De eerste paar loopjes zal wel mee vallen denk ik.
Ook deze evenement lijkt mij erg vet om een keer mee te doen
Ik ben ook wel benieuwd, maar wil daar niet teveel over gaan nadenken, maar gewoon er onbevangen in gaan :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:26 schreef YUR het volgende:
We lopen op 12 km/u (5:00 min/km), maar begreep dat er ook 1 of 2 lopers zijn die zelf rond de 6:00 min/km lopen. Dus zal denk ik zelf starten op 4:45 min/km, dat is ook mijn trainingstempo, dus dat is lekker.

Ik zit bij dit team: http://www.roparun.nl/teams/2013/187.html
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 09:32:12 #97
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126206372
sow... voor het eerst in mijn leven serieus vrijwillig geintervalt..., inter gevalt...

http://www.endomondo.com/workouts/186922984/819185

M'n hartslag :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:33:12 #98
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126206400
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:32 schreef GotC het volgende:

[..]

Hoe kan je een team volgen? Datwilikookdoen! Kijken hoe mijn collega's het gaan doen :D
Dat weet ik nog niet, maar ik vind dat dat moet kunnen :P

En een hoop teams hebben FB-pagina's enzo
F means you're fucked
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:33:42 #99
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126206420
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:
sow... voor het eerst in mijn leven serieus vrijwillig geintervalt..., inter gevalt...

Ja hallo zeg! Eerst wilde je geen wedstrijd lopen, maar ik heb in december toch een medaille om je nek mogen hangen na afloop van je eerste wedstrijd. Je wilde nooit intervallen lopen, en dan krijgen we dit! :o
pi_126206425
:)
pi_126206432
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:31 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Voor mij 2 uur.. :( 6 uur opstaan.. Pff..
Die kerel links op de 2e foto die aan het hek hangt liep trouwens ook op fivefingers. Wel grappig!
Hij kijkt jou erg boos aan ;)
Moet je maar niet te snel op die dingen lopen O-)
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:34:32 #102
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126206445
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet, maar ik vind dat dat moet kunnen :P

En een hoop teams hebben FB-pagina's enzo
Pfuh, ik dacht dat het gewoon via de website kon ofzo.
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:34:59 #103
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126206457
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:29 schreef Lpunt het volgende:
Hoi mensen! Hoe zijn jullie eigenlijk begonnen met hardlopen qua opbouw? Hoeveel keer in de week en hoe lang duurde zo'n sessie eerst?
Hoi!

Zie de OP voor diverse schema's :) Velen van ons zijn begonnen met Evy of Renate :).
pi_126206469
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:29 schreef Lpunt het volgende:
3x in de week, je lichaam moet er aan wennen dus hoe de inspanningen in het begin van korte duur.
Neem een goed schema, of train met MP3.
pi_126206471
quote:
Website: http://roparun.heerema.com/

Wanneer ik daarop klik krijg ik:
Oeps! Google Chrome kan roparun.heerema.com niet vinden.
pi_126206498
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:32 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En gisteravond stiekem van zo goed als alle deelnemers van hier aan de Ekiden de PR's vanaf Endomondo getrokken en gekeken wat voor tijd we zouden kunnen lopen *) We zouden gewoon rond de 3 uur kunnen lopen met de toppers van hier

Haha, dat kan ik niet hoor :) Ik ben tamelijk lomp.

mocht je nog een team kunnen vormen mag bij mij ovb wel weg.
pi_126206503
O. Schema's, wist niet dat je volgens schema's kon lopen ofzo. Eens even kijken, danku. :P
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 09:37:05 #108
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126206518
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:33 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja hallo zeg! Eerst wilde je geen wedstrijd lopen, maar ik heb in december toch een medaille om je nek mogen hangen na afloop van je eerste wedstrijd. Je wilde nooit intervallen lopen, en dan krijgen we dit! :o
:D Ja, maar de laatste tijd is 6:20 m'n cruisesnelheid, waarbij dat vorig jaar zomer 5:30 was. Er moest wat gebeuren :)

En ik heb niet gezegd geen wedstrijden te willen lopen, ik heb gezegd dat dat voor mijn geen doel an sich is.
pi_126206528
nou nog steeds last van mn heup dus het hardlopen heb ik helaas nog wat moeten uitstellen. Balen! :(
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_126206558
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:

Je doet het wel meteen goed zeg...
12x200m ^O^
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:39:14 #111
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126206581
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:D Ja, maar de laatste tijd is 6:20 m'n cruisesnelheid, waarbij dat vorig jaar zomer 5:30 was. Er moest wat gebeuren :)

En ik heb niet gezegd geen wedstrijden te willen lopen, ik heb gezegd dat dat voor mijn geen doel an sich is.
Same difference :7 ;)

Anyway, ziet er mooi uit! Geen last meer van je schenen enzo?
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:39:37 #112
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126206598
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:30 schreef GotC het volgende:
Geniet ervan! ^O^ Wat mij betreft is de discussie ook wel klaar: We hebben allebei een andere visie erop, helemaal prima toch? Ik drink nauwelijks koffie (sowieso, ook voor zwangerschap) en voel me er goed bij, jij drinkt koffie en voelt je er goed bij.

Hoe gaat het met je hardloopschema?
Nee, die eigen visie moet je nu aanpassen, het wetenschappelijke bewijs is geleverd.

Hardloopschema? Hmmm. Non-existent at the moment. De wetenschap heeft bepaald dat ik over een week weer ga kijken of m'n voet het weer leuk vind om te beginnen met Renate les 1.
pi_126206606
En zijn jullie ook afgevallen door hardlopen? Of meer gespierd?
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:40:33 #114
236410 MaleDuck
pi_126206619
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:35 schreef streamnl het volgende:

[..]

Website: http://roparun.heerema.com/

Wanneer ik daarop klik krijg ik:
Oeps! Google Chrome kan roparun.heerema.com niet vinden.
Verbaasd me niks... :X Het team is niet echt een team van veel communicatie...

Maar ik zal zelf wel kijken of ik via hier of facebook laat weten hoe het allemaal gaat ;)
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:41:56 #115
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126206668
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:39 schreef Lpunt het volgende:
Mijn vingers zijn een stuk gespierder sinds ik hardloop. Welkom in het topic ^O^
F means you're fucked
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:42:12 #116
236410 MaleDuck
pi_126206675
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:36 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Haha, dat kan ik niet hoor :) Ik ben tamelijk lomp.

mocht je nog een team kunnen vormen mag bij mij ovb wel weg.
De ovb is weg :Y

quote:
Er zijn hier zeker mensen die flink zijn afgevallen, onder andere door het lopen en spieren ontwikkelen zich ook wel ja. Maar persoonlijk ben ik blij dat ik niet ben afgevallen, dat zou niet gezond zijn.

Ga je lopen puur om het afvallen?
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:46:19 #117
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126206795
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:39 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nee, die eigen visie moet je nu aanpassen, het wetenschappelijke bewijs is geleverd.

Hardloopschema? Hmmm. Non-existent at the moment. De wetenschap heeft bepaald dat ik over een week weer ga kijken of m'n voet het weer leuk vind om te beginnen met Renate les 1.
Weet je wat? Je hebt helemaal gelijk. Met alles _O_ Blij? Is de discussie dan nu over en kunnen we weer, zoals de rest van ons al deed, over hardlopen praten?

Succes.
pi_126206836
Dankjewel :P

Ik vraag me af wanneer je afvalt en wanneer je juist gespierdere benen krijgt. Ik loop omdat ik mijn conditie weer top wil hebben, het wel leuk vind om te sporten en omdat ik een beetje wil afvallen. Maar het lichaam werkt zo raar dat ik bang ben dat mijn benen deze dikte blijven behouden en alleen maar gespierden worden. ;( Geen idee hoe ik dat kan voorkomen.
pi_126206899
quote:
1 bonk muscles hier nu. :7
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 09:50:10 #120
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126206905
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:38 schreef streamnl het volgende:

[..]

Je doet het wel meteen goed zeg...
12x200m ^O^
Ik was ook redelijk kapot na de laatste :D Merkte wel gelijk verschil, want de 6e km liep ik onder 6m/km terwijl ik echt het geval had heel relaxed te lopen.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Same difference :7 ;)

Anyway, ziet er mooi uit! Geen last meer van je schenen enzo?
Heel af en toe een pijntje hier en daar maar dat lijkt me redelijk normaal :)

In tegenstelling tot vorig jaar rond deze tijd hoeft niet elk loopje minimaal 10KM te zijn. Ik hoop dat ik daarmee m'n schenen heel hou.

Ik heb zojuist een interval timer in mijn Ambit gezet :P
pi_126206956
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:49 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

1 bonk muscles hier nu. :7
Oh jeee en ik wil geen kerelbenen. :')
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:52:29 #122
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126206966
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik was ook redelijk kapot na de laatste :D Merkte wel gelijk verschil, want de 6e km liep ik onder 6m/km terwijl ik echt het geval had heel relaxed te lopen.

[..]

Heel af en toe een pijntje hier en daar maar dat lijkt me redelijk normaal :)

In tegenstelling tot vorig jaar rond deze tijd hoeft niet elk loopje minimaal 10KM te zijn. Ik hoop dat ik daarmee m'n schenen heel hou.

Ik heb zojuist een interval timer in mijn Ambit gezet :P
Klinkt goed en nog verstandig ook :) Nog bepaalde doelen voor dit jaar, of gewoon lekker ontspannen lopen (met hier en daar kapot gaan door interval :P)
pi_126207008
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Mijn vingers zijn een stuk gespierder sinds ik hardloop. Welkom in het topic ^O^
je vingers? :')
pi_126207034
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:53 schreef Apotheose het volgende:

[..]

je vingers? :')
Dat was een grap omdat hij/zij het een stomme vraag vindt, denk ik :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:55:47 #125
236410 MaleDuck
pi_126207063
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:47 schreef Lpunt het volgende:
Dankjewel :P

Ik vraag me af wanneer je afvalt en wanneer je juist gespierdere benen krijgt. Ik loop omdat ik mijn conditie weer top wil hebben, het wel leuk vind om te sporten en omdat ik een beetje wil afvallen. Maar het lichaam werkt zo raar dat ik bang ben dat mijn benen deze dikte blijven behouden en alleen maar gespierden worden. ;( Geen idee hoe ik dat kan voorkomen.
Persoonlijk denk ik niet dat het meteen een grote invloed heeft op de dikte van je benen enzo. En kijk maar uit hoor, hardlopen is verslavend :Y
Ik zou zeggen ga lekker beginnen met een schema zoals van Evy.
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:56:14 #126
236410 MaleDuck
pi_126207083
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:54 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Dat was een grap omdat hij/zij het een stomme vraag vindt, denk ik :P
Sinds hij is gaan hardlopen is hij niet meer weg te slaan uit dit topic... vandaar gespierde vingers :P
pi_126207134
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:56 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Sinds hij is gaan hardlopen is hij niet meer weg te slaan uit dit topic... vandaar gespierde vingers :P
dat zal 't zijn :Y
pi_126207212
Rustdag 2, stoppenmetroken dag 3, je bent een bikkel je houdt beide goed vol!
Als beloning vanavond een extra kopje afslankthee.

/lief dagboek.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:01:54 #129
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126207256
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:56 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Jij snapt 'm ^O^
F means you're fucked
pi_126207306
quote:
9s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Rustdag 2, stoppenmetroken dag 3, je bent een bikkel je houdt beide goed vol!
Als beloning vanavond een extra kopje afslankthee.

/lief dagboek.
Je bent aan het afvallen? Haha, rooibos thee blijkt ook heel gezond te zijn.

Maar ik begin wel met het evy schema vanavond. Ik heb nu al twee avonden hardgelopen met een vriendin en ik heb nu ineens wel last van mijn kuiten en voeten. :P Volgens mij takelt mijn lichaam nu al af ofzo. Op mijn 19e. :') Want vroeger had ik dit nooit zo snel.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:05:51 #131
236410 MaleDuck
pi_126207360
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:01 schreef YUR het volgende:

[..]

Jij snapt 'm ^O^
Laatste werkdag van de week en dat maakt me scherp (en best wel WOG-erig :X )

quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:03 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Maar ik begin wel met het evy schema vanavond. Ik heb nu al twee avonden hardgelopen met een vriendin en ik heb nu ineens wel last van mijn kuiten en voeten. :P Volgens mij takelt mijn lichaam nu al af ofzo. Op mijn 19e. :') Want vroeger had ik dit nooit zo snel.
Heb je 2 avonden achter elkaar gelopen? Dan kan je beter een rustdag nemen, dan geef je je lijf meer tijd om te herstellen / eraan te wennen dat je bent gaan hardlopen...
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:07:59 #132
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126207420
quote:

[..]

Ik zou je willen adviseren om eens te googlen op "starten met hardlopen". Dat levert zo vreselijk veel tips en uitleg op, dat je waarschijnlijk gaat begrijpen waarom je nu last van je benen hebt en dat je in gaat zien hoe je het op een goede manier op kunt bouwen en waarom dat dan zo is :Y
F means you're fucked
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:09:18 #133
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126207456
* Quoi gaat even snel op Endomondo kijken wat voor PR's MaleDuck er dan wel niet heeft afgehaald

Die is nl niet meer zo heel erg up-to-date ;)

edit: check, hij is up-to-date
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:10:29 #134
236410 MaleDuck
pi_126207492
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:09 schreef Quoi het volgende:
* Quoi gaat even snel op Endomondo kijken wat voor PR's MaleDuck er dan wel niet heeft afgehaald

Die is nl niet meer zo heel erg up-to-date ;)
Ik moest wat om een inschatting te kunnen maken ;) Moet wat opties maken voor teamindelingen natuurlijk ;) En 1 van de varianten was op snelheid :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:11:09 #135
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126207514
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:10 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ik moest wat om een inschatting te kunnen maken ;) Moet wat opties maken voor teamindelingen natuurlijk ;) En 1 van de varianten was op snelheid :D
No prob :) Hij klopt!
pi_126207530
quote:

Begin met een goed schema, en misschien nog belangrijker -> goed schoeisel (liefst aangemeten) .

De eerste week begon ik ook doelloos op een stel gympen. Mijn lichaam deed overal pijn, kon het niet volhouden, ik zag de lol er niet van.
Na de aanschaf van de schoenen ging er een wereld voor me open, ik kon ineens wel een minuut pijnloos rennen!
Doe dat, hou je aan je schema, respecteer de rustdagen, respecteer de rustdagen (dat zei ik 2x inderdaad) en je bent een verslaving rijker! *O*
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:12:48 #137
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126207558
quote:
Jup, nu al. O+
De contouren van wat ooit was worden weer zichtbaar in ieder geval. Ben alleen nog teveel aan het schranzen van de verkeerde dingen. Als dat ook nog in toom gehouden wordt ... :9~
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:15:47 #138
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_126207624
Misschien een rare vraag, maar lopen jullie elke week/maand/jaar harder? Ik vraag me een beetje af hoe je merkt dat je je top hebt bereikt. Ik liep 2 jaar geleden altijd rond de 12 km/u (2x p/week), maar ben toen afgezakt naar 10 km/u, omdat ik veel te ongezond leefde (veel roken, drinken, weinig slapen, en zelfs af en toe wat partydrugs... :{ ). Ik kon gewoon niet meer harder lopen dan die 10 km/u.

Ik heb dit patroon vorig jaar een beetje aangepast (iets gezonder gaan leven) en ben 4 á 5x p/week gaan hardlopen. In het begin ging ik super snel vooruit, maar daarna bleef ik een beetje hangen net tegen de 12 km/u en na verloop van tijd werd het zelfs minder. Volgens iemand met verstand van sporten, trainde ik te veel, waardoor mijn lichaam niet kon herstellen en zo niet beter kon worden.

Sindsdien (paar maanden geleden) ben ik 3x p/week gaan lopen en momenteel zit ik alweer een paar maanden constant op de 12 km/u. Ik merk dat ik een week na een interval training iets harder loop dan daarvoor. Ik kom echter niet bij de 13 km/u (bij de intervallen haal ik de 20 km/u, maar dat is slechts een halve minuut). Een half uur of langer 13 km/u lijkt voor mij onmogelijk. Zou 12 km/u mijn grens zijn?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_126207777
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:15 schreef yozd het volgende:
Misschien een rare vraag, maar lopen jullie elke week/maand/jaar harder? Ik vraag me een beetje af hoe je merkt dat je je top hebt bereikt. Ik liep 2 jaar geleden altijd rond de 12 km/u (2x p/week), maar ben toen afgezakt naar 10 km/u, omdat ik veel te ongezond leefde (veel roken, drinken, weinig slapen, en zelfs af en toe wat partydrugs... :{ ). Ik kon gewoon niet meer harder lopen dan die 10 km/u.

Ik heb dit patroon vorig jaar een beetje aangepast (iets gezonder gaan leven) en ben 4 á 5x p/week gaan hardlopen. In het begin ging ik super snel vooruit, maar daarna bleef ik een beetje hangen net tegen de 12 km/u en na verloop van tijd werd het zelfs minder. Volgens iemand met verstand van sporten, trainde ik te veel, waardoor mijn lichaam niet kon herstellen en zo niet beter kon worden.

Sindsdien (paar maanden geleden) ben ik 3x p/week gaan lopen en momenteel zit ik alweer een paar maanden constant op de 12 km/u. Ik merk dat ik een week na een interval training iets harder loop dan daarvoor. Ik kom echter niet bij de 13 km/u (bij de intervallen haal ik de 20 km/u, maar dat is slechts een halve minuut). Een half uur of langer 13 km/u lijkt voor mij onmogelijk. Zou 12 km/u mijn grens zijn?
Misschien wel.
pi_126207782
Over het afvallen: ja, toch wel 10-15 kg binnen 2,5 jaar. BMI is nu prima. Desondanks ben ik wel meer gaan eten. Ik moet er wel bij zeggen dat het vet om de middel waarschijnlijk nooit helemaal zal verdwijnen.

Veel zin in morgen!
pi_126207812
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:21 schreef Zwabberhark het volgende:
Over het afvallen: ja, toch wel 10-15 kg binnen 2,5 jaar. BMI is nu prima. Desondanks ben ik wel meer gaan eten. Ik moet er wel bij zeggen dat het vet om de middel waarschijnlijk nooit helemaal zal verdwijnen.

Veel zin in morgen!
Er moet iets over blijven om te zwabberen hè :)

Ook zin in morgen!
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:23:19 #142
236410 MaleDuck
pi_126207867
quote:

Ik denk het ook dat je op deze manier van trainen en dergelijke je max heb bereikt, maar als je echt nog wil ontwikkelen, zou ik als ik jou was op zoek gaan naar een atletiekvereniging. Daar heb je trainers die er echt veel van weten en 'bewezen trainingsmethoden' toepassen.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:23:56 #143
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126207886
quote:

Dat is echt een lastige vraag, waar wij geen antwoord op weten. Wanneer heb je je top bereikt? Dat weet je alleen als je later terugkijkt. En wat is de top voor jou?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 10:35:19 #144
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126208233
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:52 schreef GotC het volgende:

[..]

Klinkt goed en nog verstandig ook :) Nog bepaalde doelen voor dit jaar, of gewoon lekker ontspannen lopen (met hier en daar kapot gaan door interval :P)
Nou Ekiden in Juli, de HM in augustus, vredesloop in September en de bruggenloop in december.

De Ekiden voor de fun, de HM voor het uitlopen (stiekem hoop ik sub 2 uur, maar dan moet ik nog heul veul intervallen), de vredesloop omdat het een unieke loop is en E.T. d'r eerste 10 daar loopt en voor de bruggenloop is het doel dit jaar sub 1 uur 30.

Dan als doel voor 11 augustus nog 7KG afvallen, er is ondertussen alweer 4 vanaf.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:36:42 #145
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126208264
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou Ekiden in Juli, de HM in augustus, vredesloop in September en de bruggenloop in december.

De Ekiden voor de fun, de HM voor het uitlopen (stiekem hoop ik sub 2 uur, maar dan moet ik nog heul veul intervallen), de vredesloop omdat het een unieke loop is en E.T. d'r eerste 10 daar loopt en voor de bruggenloop is het doel dit jaar sub 1 uur 30.

Dan als doel voor 11 augustus nog 7KG afvallen, er is ondertussen alweer 4 vanaf.
Als je wilt kan je ik 11 augustus wel pacen/hazen/begeleiden/geefhetmaareennaampje. Je hebt nog wat tegoed van me ;)
F means you're fucked
pi_126208279
http://www.endomondo.com/workouts/186926813/5661302

Echt alles ging mis ofzo :')
Mijn spibelt bleef maar omhoog kruipen, wegen afgesloten, stomme auto's die doorrijden terwijl je voorrang hebt, kramp in de kuiten pfff
Ik was het allemaal even zat en heb endomondo uitgezet, mijn muziek uitgezet en ben lekker "old school" gaan hobbelen naar huis :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:41:25 #147
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126208415
quote:

[..]

Allemaal toffe doelen zeg ^O^ Ben erg benieuwd naar je HM!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 10:41:45 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126208432
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef YUR het volgende:

[..]

Als je wilt kan je ik 11 augustus wel pacen/hazen/begeleiden/geefhetmaareennaampje. Je hebt nog wat tegoed van me ;)
whehehe, maar dan ga je na 2KM al lossen. Want meer heb ik met jou ook niet meegelopen :P

Biertje na afloop met Hats, RD, E.T. en jullie in de haven van medemblik is sowieso al leuk.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:41:54 #149
236410 MaleDuck
pi_126208440
quote:

[..]

Over hazen gesproken... ik loop waarschijnlijk op 26 mei in Leiden, maar zal dan nog niet helemaal hersteld zijn van de Roparun, dus zal waarschijnlijk weggaan op een tijd tussen de 45 en 50 minuten. Dus als iemand mij als 'haas' wil gebruiken, laat maar weten :Y
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:42:49 #150
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126208488
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

whehehe, maar dan ga je na 2KM al lossen. Want meer heb ik met jou ook niet meegelopen :P

Biertje na afloop met Hats, RD, E.T. en jullie in de haven van medemblik is sowieso al leuk.
Ik doe het graag hoor :Y
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 10:43:31 #151
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126208518
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:41 schreef GotC het volgende:

[..]

Allemaal toffe doelen zeg ^O^ Ben erg benieuwd naar je HM!
Ik ook! Ik heb tegenwoordig dagen dat ik zonder veel problemen 12, 13 KM loop maar ook dagen dat de 5KM echt een uitdaging is. Merk wel dat sinds januari de 'goede dagen' langzaam talrijker worden dan de slechte.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:45:27 #152
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126208607
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik ook! Ik heb tegenwoordig dagen dat ik zonder veel problemen 12, 13 KM loop maar ook dagen dat de 5KM echt een uitdaging is. Merk wel dat sinds januari de 'goede dagen' langzaam talrijker worden dan de slechte.
Als ik je zo hoor (en ik volg je natuurlijk altijd :P), ben je de laatste tijd ook steeds verstandiger gaan lopen, als je snapt wat ik bedoel. Je luistert goed naar je lichaam heb ik het idee :). Die HM gaat je sowieso lukken, hoe dan ook. :Y Anders krijg je geen biertje van me :6
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 10:48:24 #153
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126208743
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik doe het graag hoor :Y
Tof, sowieso is met iemand lopen al relaxed. Ben je minder met de afstand bezig en meer met lullen.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:49:27 #154
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126208776
quote:

[..]

Ik had juist het idee om samen onder de 1.40 te gaan ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:49:30 #155
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126208781
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tof, sowieso is met iemand lopen al relaxed. Ben je minder met de afstand bezig en meer met lullen.
Ja precies!

Maar denk er maar rustig over na, want ik kan me ook voorstellen dat je je eerste HM zelf wilt lopen.
F means you're fucked
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:50:10 #156
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126208809
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Op een andere dag op een ander parcours had ik met je meegedaan ;)
F means you're fucked
pi_126208895
Weer lekker veel geschreven hier!

Heerlijk om de dag te beginnen met wat bijlezen en het enthousiasme werkt iedere keer weer aanstekelijk. Soms heb ik helemaal niet zoveel zin, maar nadat ik hier weer even 'gezeten' heb en over de prestaties van anderen lees wil ik ook weer ;)

Ik ben weer fijn tien dagen vrij. Hopelijk schakel ik snel weer om, maar wat heerlijk om weer gewoon overdag te leven. Ik heb in ieder geval redelijk geslapen dus dat is een goed begin

Ik ga straks weer een poging doen de vijf km in één keer te rennen. Vorige week heb ik het gehaald, met heel veel moeite en ik hoop dat het me weer gaat lukken. Het is nu een stukje warmer en daar had ik maandag ook best last van (ademhaling) Even mijn ontbijt en koffie laten zakken en dan hoppa!!!

Deze vrije dagen (als ik tijd heb) ook maar eens kijken voor toch nog maar een hardloopshirt zonder mouwen. Heb wel wat T-shirts maar ik wil eigenlijk iets zonder mouwen. Heb er eentje van de Lidl ooit gekocht, die zit redelijk, misschien vanmiddag maar eens kijken wat ze nu hebben liggen. En dan later weer even naar Runnersworld omdat ik ze daar net even mooier vind.
This whole world is wild at heart and weird on top
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:52:20 #158
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126208898
Hier rustdag vandaag,morgen weer duurloopje van een uurtje of anderhalf...na het werk,want hier geen hemelvaartsdag (en pinkster)
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:52:22 #159
236410 MaleDuck
pi_126208903
quote:

[..]

11 Augustus... HM, onder de 1:40... ik zal het eens in mijn achterhoofd houden ;)
pi_126209001
Vanavond 5Mijl wedstrijdje *O*
Ja doei.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:55:46 #161
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126209040
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:52 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

11 Augustus... HM, onder de 1:40... ik zal het eens in mijn achterhoofd houden ;)
Deelname kost bij voor-inschrijving ¤ 25,- per persoon (daarna ¤ 27,50).
De voor-inschrijving wordt gesloten op 28 juli of zodra de deelnemers limiet van 300 lopers bereikt is.

F means you're fucked
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:56:02 #162
236410 MaleDuck
pi_126209054
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
Vanavond 5Mijl wedstrijdje *O*
^O^ Heb je al een PR op die afstand staan of niet?
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:56:35 #163
236410 MaleDuck
pi_126209074
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:55 schreef YUR het volgende:

[..]

De voor-inschrijving wordt gesloten op 28 juli of zodra de deelnemers limiet van 300 lopers bereikt is.

Ah, max 300 lopers... goed om te weten...
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:57:07 #164
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126209098
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:56 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ah, max 300 lopers... goed om te weten...
Anders zinkt de boot :P
pi_126209106
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:56 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

^O^ Heb je al een PR op die afstand staan of niet?
Neuh.
Ja doei.
  woensdag 8 mei 2013 @ 10:59:08 #166
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_126209177
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef MaleDuck het volgende:

Ik denk het ook dat je op deze manier van trainen en dergelijke je max heb bereikt, maar als je echt nog wil ontwikkelen, zou ik als ik jou was op zoek gaan naar een atletiekvereniging. Daar heb je trainers die er echt veel van weten en 'bewezen trainingsmethoden' toepassen.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:23 schreef Quoi het volgende:

Dat is echt een lastige vraag, waar wij geen antwoord op weten. Wanneer heb je je top bereikt? Dat weet je alleen als je later terugkijkt. En wat is de top voor jou?
Ik ga eens kijken naar andere trainingsmethodes. Ik klooi nu een beetje wat aan. Vaak 1 "korte" duurloop (30 min tot 40 min), 1 interval, en 1 lange duurloop (1 uur tot 1,5 uur). Even kijken of ik in Runkeeper een mooi programma'tje kan vinden!

Thanks!
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:00:22 #167
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126209211
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:55 schreef YUR het volgende:

[..]

ik heb ze trouwens weken geleden een mailtje gestuurd ivm mijn betaling en nog steeds geen bericht terug....
pi_126209268
Ik heb tot nu toe 4 loopjes gedaan ofzo.

CPC 5K (2008)
7Heuvelen (2008)

Pickering (2012)
Shuffle (2013)

Genoeg tijd voor PR's.
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 11:02:44 #169
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126209285
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:00 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik heb ze trouwens weken geleden een mailtje gestuurd ivm mijn betaling en nog steeds geen bericht terug....
Joh? Verrassend, want ik had ze een mail gestuurd en had een dag later antwoord!

Ik kan je wel het mail adres PM'en van wie ik antwoord kreeg, momentje
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:02:47 #170
236410 MaleDuck
pi_126209287
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:59 schreef yozd het volgende:

[..]

[..]

Ik ga eens kijken naar andere trainingsmethodes. Ik klooi nu een beetje wat aan. Vaak 1 "korte" duurloop (30 min tot 40 min), 1 interval, en 1 lange duurloop (1 uur tot 1,5 uur). Even kijken of ik in Runkeeper een mooi programma'tje kan vinden!

Thanks!
Misschien kan je via de 'Souplessemethode' gaan lopen, meer hierover kan je vinden in het boek van Klaas Lok: 'Het duurloopmisverstand' Dat is een hele andere manier van trainen, die je misschien op een hoger niveau kan krijgen.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:04:05 #171
236410 MaleDuck
pi_126209335
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb tot nu toe 4 loopjes gedaan ofzo.

CPC 5K (2008)
7Heuvelen (2008)

Pickering (2012)
Shuffle (2013)

Genoeg tijd voor PR's.
Dus daar komt nu netjes een 5 EM bij, leuk! Is het een grote wedstrijd of bij je nieuwe club?
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:04:10 #172
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126209340
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Joh? Verrassend, want ik had ze een mail gestuurd en had een dag later antwoord!

Ik kan je wel het mail adres PM'en van wie ik antwoord kreeg, momentje
alvast bedankt!
pi_126209371
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:04 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Dus daar komt nu netjes een 5 EM bij, leuk! Is het een grote wedstrijd of bij je nieuwe club?
http://www.sycaa.co.uk/sycaa/road/fixtures

Had er eigenlijk al 3 moeten doen, maar door blessure is dat er niet van gekomen.
Ja doei.
pi_126209393
Die vooroeverloop lijkt mij wel een mooie loop.

quote:
Met het gezellige schip MS Friesland worden we vanuit Medemblik eerst naar Enkhuizen gevaren. We worden afgezet in de haven van het Buitenmuseum.
Alleen het is toch een HM...
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:05:42 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126209399
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Had er eigenlijk al 3 moeten doen, maar door blessure is dat er niet van gekomen.
Veel plezier vanavond in ieder geval ^O^
F means you're fucked
pi_126209450
quote:
de HM voor het uitlopen (stiekem hoop ik sub 2 uur, maar dan moet ik nog heul veul intervallen)
Als ik vragen mag, waarom intervallen voor een HM? Als je naar HM schema's voor beginners kijkt dan staat daar geen of vrijwel geen intervaltraining op.

SPOILER
pi_126209453
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef YUR het volgende:

[..]

Veel plezier vanavond in ieder geval ^O^
Komt wel goed! Is half on, half offroad O+
Ja doei.
pi_126209466
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:06 schreef Saysem het volgende:

[..]

Als ik vragen mag, waarom intervallen voor een HM? Als je naar HM schema's voor beginners kijkt dan staat daar geen of vrijwel geen intervaltraining op.

SPOILER
Waarom niet? Je moet toch gewoon aan je snelheid kunnen werken? --> interval.
Ja doei.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:07:35 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126209470
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Toilets in the pub ...feel free to to stay for a drink afterwards.

:P
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:08:10 #180
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126209487
Interval O+ Niet de 'langere' interval van 1km/6 min oid, maar lekker die korte stukjes van 1 a 2 minuten.. :9~
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 11:08:18 #181
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126209492
Zeg bibbits gebruikers, hoe groot zijn die magneten? En heeft iemand ze al gebruikt tijdens een loop en hoe bevielen ze?
pi_126209503
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:07 schreef Quoi het volgende:

[..]

Toilets in the pub ...feel free to to stay for a drink afterwards.

:P
;( ben op de motor -O-
Ja doei.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:08:51 #183
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126209511
quote:
5s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg bibbits gebruikers, hoe groot zijn die magneten? En heeft iemand ze al gebruikt tijdens een loop en hoe bevielen ze?
Ik ga ze morgen voor het eerst gebruiken :)
F means you're fucked
pi_126209537
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ga ze morgen voor het eerst gebruiken :)
Ik was nog op zoek naar een winkel die ze verkoopt. Maar nog niet gevonden.
pi_126209542
Heel vervelend om dit topic door te lezen op een rustdag, ik wil nu gewoon toch een rondje gaan....
pi_126209546
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Waarom niet? Je moet toch gewoon aan je snelheid kunnen werken? --> interval.
Een HM onder de 2 uur lopen heeft niks met snelheid te maken. Daarom.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:10:07 #187
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126209552
quote:
5s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ter grootte van een duimnagel ongeveer. Zag de mensen tijdens de Puinduinrun ermee lopen (bijna allemaal), en geen persoon gezien waarbij het startnummer verschoven was :).
pi_126209575
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:08 schreef GotC het volgende:
Interval O+ Niet de 'langere' interval van 1km/6 min oid, maar lekker die korte stukjes van 1 a 2 minuten.. :9~
Dat het lekker/leuk is bestrijd ik ook niet :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 11:11:02 #189
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126209591
quote:

[..]

SPOILER
Ik interval niet voor de HM, ik interval om mijn 'cruisesnelheid' omhoog te krijgen.

Verder volg ik geen specifiek HM schema. Ik kan nu al zonder al te veel moeite 15KM lopen en ben er van overtuigt dat als ik morgenochtend naar buiten stap ik 21.1KM binnen 2 uur 30 minuten kan lopen (dat is de limiet voor deze HM).
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:11:18 #190
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126209603
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:10 schreef Saysem het volgende:

[..]

Dat het lekker/leuk is bestrijd ik ook niet :)
Ik reageerde ook niet perse op jou ;) Anders had ik je wel gequote.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 11:11:49 #191
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126209615
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik was nog op zoek naar een winkel die ze verkoopt. Maar nog niet gevonden.
www.bibbits.nl?
pi_126209653
quote:
En dat was er dus ook nog niet van gekomen :D En nu redden ze het toch niet om ze voor morgen bij me in de bus te hebben.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:13:45 #193
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126209671
quote:

[..]

Waarom zou je geen interval-trainingen doen dan? Beter uithoudingsvermogen, versterken van je lichaam, conditie, verzuring verminderen etc. Lijkt me ongeacht de afstand die je voor ogen hebt sowieso geen nutteloze trainingen.

Of mis ik ergens iets? :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:14:36 #194
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126209696
Oh en Swets:

quote:
Welke specificaties hebben de BibBits?

BibBits bestaan uit 2 delen. De voorkant is rechthoekig en meet slecht 2x1 cm met een gewicht van 3 Gram. De achterkant is rond voor extra comfort en is 1,5 cm in doorsnede met een gewicht van slechts 2 gram. Een set van 4 complete BibBits weegt dus slechts ongeveer 20 Gram.

woensdag 8 mei 2013 @ 11:15:59 #195
236410 MaleDuck
pi_126209748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Komt wel goed! Is half on, half offroad O+
Eerste horde qua offroad voor die wedstrijd van volgend jaar toch? Die erg bijzondere (halve) marathon.

Maar geniet er inderdaad van!

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef Remzz het volgende:
Heel vervelend om dit topic door te lezen op een rustdag, ik wil nu gewoon toch een rondje gaan....
Op rustdagen kan je rustig je persoonlijke hardloopkalender vullen, met al die evenementen die hier voorbij komen ;)
pi_126209763
Tevens: in mijn HM-schema zitten intervallen, eens per week. Volgende week daar maar weer eens mee door. Gaat weer lekker nu O+
Ja doei.
pi_126209796
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:15 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Eerste horde qua offroad voor die wedstrijd van volgend jaar toch? Die erg bijzondere (halve) marathon.

Maar geniet er inderdaad van!

[..]

Op rustdagen kan je rustig je persoonlijke hardloopkalender vullen, met al die evenementen die hier voorbij komen ;)
We lopen erg veel offroad bij de club en zelf doe ik eigenlijk ook niets anders meer als het even kan, dus ben flink aan 't oefenen ja :)

www.causewayforacause.com spammerdespam.
Ja doei.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:21:05 #198
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126209952
Zo groot is een Bibbit:

SPOILER
F means you're fucked
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:21:13 #199
236410 MaleDuck
pi_126209956
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

We lopen erg veel offroad bij de club en zelf doe ik eigenlijk ook niets anders meer als het even kan, dus ben flink aan 't oefenen ja :)

www.causewayforacause.com spammerdespam.
Die causeway for a cause blijft toch een bizar mooi evenement _O_

En wat offroad lopen, vond ik het afgelopen zondag wel even schakelen toen er ineens een half verhard (platgewalst zandpad met van die steentjes :@ ) in het parcours zat. Al kon ik in dat gedeelte wel mooi een gaatje dichten van 30 meter naar de mannen die voor me liepen :D
pi_126210011
Mijn benen vinden het zoveel fijner, merk ik, en vind het gewoon zoveel leuker en mooier O+ kan er echt ontzettend van genieten.
Ja doei.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:23:11 #201
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126210018
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:21 schreef YUR het volgende:
Zo groot is een Bibbit:

SPOILER
Kolere, wat klèn!

SPOILER
pi_126210036
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jaaaa biertje :7
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:26:20 #203
236410 MaleDuck
pi_126210148
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn benen vinden het zoveel fijner, merk ik, en vind het gewoon zoveel leuker en mooier O+ kan er echt ontzettend van genieten.
Dat is wel super dan! En geloof best dat het meer genieten is offroad, alleen heb hier gewoonweg de mogelijkheden niet om veel offroad te trainen, of ik moet in de berm gaan lopen overal ;)
pi_126210208
quote:

[..]

Ahum. Volgens mij had ik streeftijd van ca. 1.55 opgegeven, pacer!
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:28:45 #205
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126210237
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:28 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hoor je dat Swets? We gaan gepacet worden door rd en hatsaflats! :D
F means you're fucked
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:29:21 #206
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126210264
quote:

[..]

Oops, dat was hij alweer vergeten :D

We gooien het op overenthousiasme ;)
pi_126210324
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik interval niet voor de HM, ik interval om mijn 'cruisesnelheid' omhoog te krijgen.
Als het voor jou werkt, ok, maar "cruisesnelheid" is niet echt een algemeen geaccepteerd concept volgens mij. Als je uithoudingsvermogen beter wordt gaat je snelheid vanzelf omhoog.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:13 schreef Lastpost het volgende:
Waarom zou je geen interval-trainingen doen dan? Beter uithoudingsvermogen, versterken van je lichaam, conditie, verzuring verminderen etc. Lijkt me ongeacht de afstand die je voor ogen hebt sowieso geen nutteloze trainingen.

Of mis ik ergens iets? :P
Je bereikt precies hetzelfde door gewoon rustige kilometers te maken. Kijk maar naar meeste bekende schema's (Higdon bijv.). Als er al snelheidswerk inzit is het minimaal, en dan meestal nog eerder tempoloopjes dan intervallen.
pi_126210380
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Gezellig met z'n viertjes :D Mijn eerste doel is genieten en uitlopen en als ik zo erg geniet dat m'n tempo ook hoger wordt is dat prima, zo niet, ook. Tijd neerzetten doe ik (hopelijk) wel in A'dam.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:32:46 #209
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126210388
quote:

[..]

o'ja dat is ook zo...dan maar met z'n vieren over de eindstreep ;)
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:32:46 #210
236410 MaleDuck
pi_126210389
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:30 schreef Saysem het volgende:

[..]

Als het voor jou werkt, ok, maar "cruisesnelheid" is niet echt een algemeen geaccepteerd concept volgens mij. Als je uithoudingsvermogen beter wordt gaat je snelheid vanzelf omhoog.

[..]

Je bereikt precies hetzelfde door gewoon rustige kilometers te maken. Kijk maar naar meeste bekende schema's (Higdon bijv.). Als er al snelheidswerk inzit is het minimaal, en dan meestal nog eerder tempoloopjes dan intervallen.
Ik zou zeggen lees eens het 'Duurloopmisverstand' :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:35:04 #211
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126210462
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

o'ja dat is ook zo...dan maar met z'n vieren over de eindstreep ;)
Dat zorgt voor mooie foto's O+
pi_126210495
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:32 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Heb je het zelf geschreven ofzo :P

Ik vind het altijd makkelijk om voor anderen te zeggen hoe ze het beste kunnen trainen. Ik denk dat iedereen persoonlijk het beste naar zijn eigen lichaam kan luisteren. En bij pijntjes/klachten direct stoppen of de training iets wat omgooien, ik kan me niet voorstellen dat voor iedereen 1 methode werkt.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:36:48 #213
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_126210519
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:28 schreef YUR het volgende:

[..]

onze enige hoop is mooi zomerweer met een windje uit het oosten want dan zouden we het grootste gedeelte, tot Wervershoof, het windje in de rug hebben
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:37:16 #214
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126210529
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:36 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

onze enige hoop is mooi zomerweer met een windje uit het oosten want dan zouden we het grootste gedeelte, tot Wervershoof, het windje in de rug hebben
Ja, dat zou wel luxe zijn :)
F means you're fucked
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:38:29 #215
236410 MaleDuck
pi_126210568
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:36 schreef Remzz het volgende:

[..]

Heb je het zelf geschreven ofzo :P

Ik vind het altijd makkelijk om voor anderen te zeggen hoe ze het beste kunnen trainen. Ik denk dat iedereen persoonlijk het beste naar zijn eigen lichaam kan luisteren. En bij pijntjes/klachten direct stoppen of de training iets wat omgooien, ik kan me niet voorstellen dat voor iedereen 1 methode werkt.
Nee, maar het is een manier van trainen puur op basis van intervallen, dus vandaar dat ik het hem aanraadt. En heb ook niet veel vergelijkingsmateriaal, dus dan is dat het makkelijkst aanraden ;)

En natuurlijk is het per persoon verschillend :Y
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:39:11 #216
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126210592
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
Herkenbaar. ^O^
Ik heb onderstaand loop-gebied op 130 meter na in m'n achtertuin en kan vanuit Rhoon praktisch in een stuk door (dan wel weer naar asfalt) naar Barendrecht of nog verder langs de maas. :9~
Sinds enkele maanden zijn alle modderpaden compleet vervangen door verhard pad en kun je met gemak rondes maken van 15km zonder hetzelfde tegen te komen, ideaal. Kom er echt van alles tegen, van wilde runderen tot aan de koeien, lammetjes, karpers, veel vogels, konijnen ... echt genieten.

Zowaar m'n eerste soort-van-actie foto hier. :P
pi_126210595
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:32 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Klinkt zeker interessant. Ik zie al staan: "een totaal andere benadering dan u elders zult aantreffen".

Wat dat betreft vertegenwoordig ik hier alleen maar de algemeen geaccepteerde opvattingen, maar die hoeven ook niet altijd waar te zijn natuurlijk.

En ja, uiteindelijk is het voor iedereen persoonlijk wat het fijnste werkt.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:39:28 #218
236410 MaleDuck
pi_126210606
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:36 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je windkracht 5 NW of W. Als het op die datum vanuit het oosten waait, zal het snikheet zijn denk ik..
pi_126210748
Ik zie het gewoon allemaal wel :D Hopelijk is het niet al te warm idd.

Voordeel van vanavond lopen is wel dat het weer wat afgekoeld is. Dat is dan ook het enige voordeel.
pi_126210942
Oh, wat ben ik jaloers op iedereen die wedstrijden loopt... *O*
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:50:37 #221
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126210986
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:49 schreef Muis84 het volgende:
Oh, wat ben ik jaloers op iedereen die wedstrijden loopt... *O*
Jij loopt in augustus of september ook een wedstrijd :Y
F means you're fucked
pi_126211036
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:50 schreef YUR het volgende:

[..]

Jij loopt in augustus of september ook een wedstrijd :Y
Tsjakka! :Y
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:52:21 #223
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126211061
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:51 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Tsjakka! :Y
Dat mag ook hoor, 5km op hete kolen :P
F means you're fucked
pi_126211123
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat mag ook hoor, 5km op hete kolen :P
Ik zie een uitdaging... Must resist...
pi_126211233
Ik moet nog een ander hardloopshirt halen. In Boxtel gaat een PSV shirt wel maar in Breda kreeg ik teveel commentaar naar mijn mening :')
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:57:16 #226
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126211261
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nog een ander hardloopshirt halen. In Boxtel gaat een PSV shirt wel maar in Breda kreeg ik teveel commentaar naar mijn mening :')
En anders krijg je dat hier wel }:|
F means you're fucked
pi_126211281
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:57 schreef YUR het volgende:

[..]

:6
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:58:52 #228
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126211318
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:57 schreef YUR het volgende:

[..]

En terecht! >:)
pi_126211358
AZ RETTEKETET!
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:00:08 #230
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126211379
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:58 schreef Lastpost het volgende:

[..]

En terecht! >:)
Ohja...sorry nog voor afgelopen zondag :P

denk ik
F means you're fucked
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:01:33 #231
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126211433
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Ohja...sorry nog voor afgelopen zondag :P

denk ik
Ander onderwerp, ligt nog gevoelig. ;(
Al heb ik wel een zwak voor Ado (en Den Haag) trouwens ...
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:07:11 #232
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126211671
Vraagje aan iedereen:

Vorig jaar hebben we in het kader van de Laan van Meerdervoortloop een actieve hardloopmeet gehouden hier in Den Haag (op Kijkduin om precies te zijn). We hebben toen met een groepje gezellig door de duinen en over het strand gelopen en daarna hebben we gezellig een bakkie gedaan (al dan niet met gebak).
Het lijkt me gezellig om dat binnenkort nog eens te doen. Zijn er mensen geinteresseerd om een keer in juni ofzo op een zondagochtend deze kant op te komen?
F means you're fucked
pi_126211693
Leuk!

SPOILER
Ja doei.
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:08:17 #234
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126211714
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk!

SPOILER
Nu word je voorspelbaar ;)
F means you're fucked
pi_126211792
Zie het als betrouwbaar :P
Ja doei.
pi_126211797
Den Haag is wel ver fietsen/(hard)lopen vanaf het Noorden des lands.
pi_126211817
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:07 schreef YUR het volgende:
Vraagje aan iedereen:

Vorig jaar hebben we in het kader van de Laan van Meerdervoortloop een actieve hardloopmeet gehouden hier in Den Haag (op Kijkduin om precies te zijn). We hebben toen met een groepje gezellig door de duinen en over het strand gelopen en daarna hebben we gezellig een bakkie gedaan (al dan niet met gebak).
Het lijkt me gezellig om dat binnenkort nog eens te doen. Zijn er mensen geinteresseerd om een keer in juni ofzo op een zondagochtend deze kant op te komen?
23 juni ben ik op zondagochtend in Den Haag :P
En verder houd ik het op "misschien".
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:11:58 #238
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126211851
Lijkt me wel tof. Maar de semi-zolder-autist in me zegt ook misschien. :')
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:15:51 #239
236410 MaleDuck
pi_126211996
quote:
Vraagje aan iedereen:

Leuk idee, alleen is voor mij de zondagmorgen niet het uitgelezen moment om dit te doen.

En *kuch* Ekiden *kuch* is op 6 juli in Rotterdam bij PAC (bij het Kralingsebos) en daar zijn ook veel mensen uit dit topic. ;) En er kunnen er altijd nog meer bij :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door MaleDuck op 08-05-2013 12:24:00 ]
pi_126212597
quote:

[..]

[..]

een usb converter voor in de auto 12v plug zou het trucje moeten doen.
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:39:04 #241
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_126212955
quote:
Vraagje aan iedereen:

En tassen/andere zooi kan ik eventueel in de gaten houden :) Vanaf een terrasje 8-)
pi_126213039
quote:
Vraagje aan iedereen:

Leuk maar helaas voor mij geen realistische planning ivm andere items op de agenda.
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:41:28 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126213055
quote:
Vraagje aan iedereen:

Je weet: I'm in :Y
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 12:42:24 #244
155227 crew  Guppy
dus
pi_126213094
quote:
Vraagje aan iedereen:

Hear hear!

Maar is zondag wel zo handig, gezien dat de meeste evenementen ook op zondag zijn?
pi_126213157
quote:
Vraagje aan iedereen:

Ik twijfel ook. Ik kan (zover ik zie) elk weekend behalve de laatste van juni want dan ga ik naar concert at sea O+ O+
Maar ik weet nog niet wat mijn vrouw in haar agenda heeft staan.
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:45:43 #246
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126213193
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:42 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Hear hear!

Maar is zondag wel zo handig, gezien dat de meeste evenementen ook op zondag zijn?
Op zaterdag train ik zelf of heb ik zelf een wedstrijdloopje :D
F means you're fucked
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 12:48:01 #247
155227 crew  Guppy
dus
pi_126213245
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Klopt ja. Nou, ik ga hoe dan ook proberen er te zijn :) roep maar een datum!
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:48:15 #248
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126213254
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Vorig jaar was het trouwens toen niet op een zaterdag? Ik herinner me dat jij toen 's middags ook nog met HAAG bent gaan lopen :o
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:51:46 #249
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126213353
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Klopt ja. Nou, ik ga hoe dan ook proberen er te zijn :) roep maar een datum!
Voor een datum moet ik nog ff goed de agenda bekijken @

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:48 schreef Quoi het volgende:

[..]

Vorig jaar was het trouwens toen niet op een zaterdag? Ik herinner me dat jij toen 's middags ook nog met HAAG bent gaan lopen :o
Ja klopt, toen was er smiddags een 1vd4-loopje geloof ik
F means you're fucked
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 12:56:32 #250
155227 crew  Guppy
dus
pi_126213493
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:51 schreef YUR het volgende:

[..]

Voor een datum moet ik nog ff goed de agenda bekijken @
Je kunt dat niet a la minuut?? Nou ja zeg...

Het is je vergeven ;)
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:02:02 #251
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_126213698
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:02:42 #252
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126213718
Ohw....juni wordt al lastig zie ik. De enige optie is 15 juli, maar da's de dag na colors by the sea. Niet echt handig voor een aantal
F means you're fucked
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:05:31 #253
67064 Quoi
Mama said be cool
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 13:05:59 #254
155227 crew  Guppy
dus
pi_126213841
Dan zijn we nog helemaal vies :D

Maar, juni is toch geen vereiste? Begin juli kan ook nog wel, toch?
pi_126213863
quote:
Vraagje aan iedereen:

Ja leuk! Heb al eens een keer daar gelopen maar moeten omdraaien ivm met kniepijn. Zou het zeker goed willen maken in combinatie met een meet, lijkt me leuk!
The sun in your Eyes
pi_126213940
Ook toevallig, Laan van Meerdervoort, vorige week nog geslapen met koninginnenach.... :)

Ik heb mijn vijf km gered!!! Sterker nog ik heb er 7,8 gelopen zonder pauzes. Toen ik de 5 gehad had moest ik nog een halve tot ik weer thuis zou zijn, toen dacht ik "ik loop door tot de 6", het ging nog steeds lekker en toen ik 50 minuten onderweg was had ik zoiets dat ik het uur ook wel uit kon lopen:-)

Ik ben zo verbaasd dat ik dit kan!!

http://www.endomondo.com/workouts/186963677/5638894

Ik blijf me de komende weken gewoon eenmaal per week vast houden aan de vijf en alles wat ik extra kan is mooi mee genomen. De andere twee keer blijf ik in etappes lopen, dat bevalt me ook erg goed en dan ga ik tenminste eens wat sneller ook
This whole world is wild at heart and weird on top
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:12:14 #257
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126214056
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Dan zijn we nog helemaal vies :D

Maar, juni is toch geen vereiste? Begin juli kan ook nog wel, toch?
dan is ook al de ekiden. En de zomervakantie voor sommigen :)
F means you're fucked
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 13:13:16 #258
155227 crew  Guppy
dus
pi_126214100
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:12 schreef YUR het volgende:

[..]

dan is ook al de ekiden. En de zomervakantie voor sommigen :)
Oh ja! Zomervakantie! Dat vergeet ik altijd :@
pi_126214126
In juli ben ik me waarschijnlijk kapot aan het werken om een paper op tijd af te krijgen, dus wat hardlopen tussendoor is wel prettig :P
pi_126214364
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:09 schreef Lula het volgende:
Ook toevallig, Laan van Meerdervoort, vorige week nog geslapen met koninginnenach.... :)

Ik heb mijn vijf km gered!!! Sterker nog ik heb er 7,8 gelopen zonder pauzes. Toen ik de 5 gehad had moest ik nog een halve tot ik weer thuis zou zijn, toen dacht ik "ik loop door tot de 6", het ging nog steeds lekker en toen ik 50 minuten onderweg was had ik zoiets dat ik het uur ook wel uit kon lopen:-)

Ik ben zo verbaasd dat ik dit kan!!

http://www.endomondo.com/workouts/186963677/5638894

Ik blijf me de komende weken gewoon eenmaal per week vast houden aan de vijf en alles wat ik extra kan is mooi mee genomen. De andere twee keer blijf ik in etappes lopen, dat bevalt me ook erg goed en dan ga ik tenminste eens wat sneller ook
Goed gedaan!!! *O*
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 13:23:27 #261
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126214497
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:21 schreef YUR het volgende:
Zo groot is een Bibbit:

SPOILER
Dat zijn stoere bibbits! Ik heb nu maar standaard bibbits besteld, met he hardlopertje erop in het rood.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 13:25:37 #262
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126214575
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:30 schreef Saysem het volgende:

[..]

[..]

Ik loop nu al 2 jaar en zit nu, na een half jaar wat sneller te zijn geweest, weer op het niveau van anderhalf jaar terug. En ik loop wekelijks tussen de 20 en 30KM
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:28:10 #263
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126214672
Ik wil ook Bibbits...ineens }:| en dan ook NU!
Nergens gewoon in een normale winkel te kopen dus...
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 13:29:17 #264
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126214714
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:39 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je windkracht 5 NW of W. Als het op die datum vanuit het oosten waait, zal het snikheet zijn denk ik..
Dan komt de wind vana het IJsselmeer. Dan koelt die wind toch al snel af lijkt me :)

En 1 uur 55 vind ik voor mij redelijk opportuun hoor :D ik kom wel een kwartiertje later binnen, kunnen jullie vast wat te drinken voor me bestellen.... Witbiertje, met een schijfje citroen :P
pi_126214833
Belkin iPhone armband binnen maar hij gaat weer terug. Hij sluit niet goed genoeg af naar mijn mening
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:37:28 #266
236410 MaleDuck
pi_126215010
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Belkin iPhone armband binnen maar hij gaat weer terug. Hij sluit niet goed genoeg af naar mijn mening
Balen, maar volgens mij genoeg mensen hier die er nog 1 voor je hebben liggen ;)
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:40:33 #267
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126215104
In mijn lunchpauze doorgewerkt, dus straks even wat eerder weg en met het fietsje naar de Hardloopwinkel in Leiden. Dan een startnummerband... Ik wil eigenlijk geen speldjes in mijn nieuwe shirtje :@

Soms komen van die dingen in me op, en wil ik ze meteen!
pi_126215132
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:37 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Balen, maar volgens mij genoeg mensen hier die er nog 1 voor je hebben liggen ;)
Ik ga ff bij de action kijken want ik ben ongeduldig :@
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 13:42:05 #269
155227 crew  Guppy
dus
pi_126215160
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat zijn stoere bibbits! Ik heb nu maar standaard bibbits besteld, met he hardlopertje erop in het rood.
Ik heb roze met het speltje, en ik heb die ook voor Moederdag gehaald :)

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:40 schreef Quoi het volgende:
In mijn lunchpauze doorgewerkt, dus straks even wat eerder weg en met het fietsje naar de Hardloopwinkel in Leiden. Dan een startnummerband... Ik wil eigenlijk geen speldjes in mijn nieuwe shirtje :@

Soms komen van die dingen in me op, en wil ik ze meteen!
Of gewoon nu bibbits bestellen? Ze zijn heel snel daar ;)
pi_126215380
Verder dan 1x per week een rondje wandelen komt mijn mams niet :( Maar ja, die zegt dan ook vrij regelmatig "ik weet niet van wie jij dat sportieve nou hebt hoor" :') Ik heb 1 neef die aan sport doet, maar die is avonturier van beroep, dus dan moet je wel :D

En ik ram vanavond gewoon weer speldjes door m'n shirtje :P
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:

Of gewoon nu bibbits bestellen? Ze zijn heel snel daar ;)
Morgen komt de post niet ;)
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:50:29 #271
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126215472
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:47 schreef hatsaflats het volgende:

Morgen komt de post niet ;)
Dat :D
pi_126215474
quote:
Vraagje aan iedereen:

Lijkt mij leuk maar kan mij voorstellen dat de meeste mensen dan 15+ km's lopen of een hele snelle pace lopen en dan zou ik alleen maar "uit de maat" lopen. ;)
pi_126215626
Hoi,

Post al een tijdje mee in het Amateurhardloperstopic maar ga ook vanaf nu hier beetje meeposten/meelezen. Bodybuilding staat bij mij op nummero uno maar ook hardlopen gaat wel lekker :)

Even wat stats:
5K - 2 jaar geleden: 19.50
10K - 43.17 - 1 jaar geleden
15K - 1.05 - 7HL loop

Aankomende zaterdag eerste wedstrijd vh jaar :) 10KM, even peilen hoe ver ik ben. Verwacht onder de 41 te komen aangezien mijn enige wedstrijd op de 10 ooit met 33 graden was + een jaar geleden was + 5 kilo meer :P

Afgelopen vrijdag nog 25KM hardgelopen. Lekker! Zit niet bij een hardloop vereniging trouwens, alles op eigen kracht.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_126215669
Godsamme, altijd leuk. Mensen die nu al verkondigen dat ik dat tóch nooit kan, en de topper: 'Haha, jij?!?!'.... :( JA, IK JA. :6
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:56:13 #275
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126215690
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:50 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Lijkt mij leuk maar kan mij voorstellen dat de meeste mensen dan 15+ km's lopen of een hele snelle pace lopen en dan zou ik alleen maar "uit de maat" lopen. ;)
We houden met iedereen rekening. Het belangrijkste dan is dat iedereen het naar zijn zin heeft
F means you're fucked
pi_126216084
Straks hardlopen *O* Ik probeer op hetzelfde tijdstip te lopen tenzij het onweert.

Is het normaal dat ik na de eerste keer een beetje druk op m'n hart heb? Volgens mij is m'n hart niet gewend om zo hard te werken.

Ik ben destijds getest omdat ik tijdens een operatie een beetje zuurstoftekort had en die test was ok. Die arts zei tegen ons ma: madam, je hebt een gezond kind ;)
Werewolf
pi_126216551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:55 schreef Muis84 het volgende:
Godsamme, altijd leuk. Mensen die nu al verkondigen dat ik dat tóch nooit kan, en de topper: 'Haha, jij?!?!'.... :( JA, IK JA. :6
Dikke vette neus over drie maanden als je het lekker tóch wél kan.
pi_126216559
shitshitshitshit... wat heb ik gedaan....

quote:
Inschrijfformulier Vooroeverloop Enkhuizen - Medemblik 11 augustus 2013

Bedankt voor je inschrijving.
Je ontvangt automatisch een bevestiging per e-mail als je het e-mailadres correct hebt ingevuld.
:X :o
pi_126216589
quote:
Been there. Gewoon doorgaan met het doen van je eigen ding. ;)
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:22:16 #280
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126216659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef Arquero het volgende:

[..]

Jaaaaaaa *O*
F means you're fucked
pi_126216667
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef YUR het volgende:

[..]

We houden met iedereen rekening. Het belangrijkste dan is dat iedereen het naar zijn zin heeft
Ik check ff het animo en de deelnemers dan. ;) Wil graag de duinen eens in, en leuk om eens mensen te ontmoeten in ieder geval.
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:23:06 #282
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126216691
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:20 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Dat dus.
Ik weet de reacties nog prima voor de geest te halen toen ik aangaf serieus te gaan trainen richting een marathon als ultiem einddoel, maar sowieso een halve marathon voor het eind van het jaar.
Samengevat in smilies kwam het neer op: :') _O- :W :|W :o

Nu de vooruitgang ook voor hun zichtbaar is en we wekelijks blijven lopen begint het cynisme en sarcasme plaats te maken voor andere opmerkingen in de categorie: _O_ ^O^ O+ w/
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:23:32 #283
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126216706
quote:
Vraagje aan iedereen:

We zouden toch ook de sallandse heuvelrug een keer doen?
Helaas is Sunnythesun hier de laatste tijd niet te vinden, dus weet wat daarin precies de planning is?
Verder vind ik het zelf een goed plan hoor om daar te lopen ^O^
pi_126216771
quote:
Dat zei de lerares van LO in de lagere school ook altijd en dan in bijzijn van de hele klas. Weet je, dan ga je echt door de grond :(

Maar ik ga bewijzen dat ik het WEL kan!
Werewolf
pi_126216794
quote:
99s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:19 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dikke vette neus over drie maanden als je het lekker tóch wél kan.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:20 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat dus.
Ik weet de reacties nog prima voor de geest te halen toen ik aangaf serieus te gaan trainen richting een marathon als ultiem einddoel, maar sowieso een halve marathon voor het eind van het jaar.
Samengevat in smilies kwam het neer op: :') _O- :W :|W :o

Nu de vooruitgang ook voor hun zichtbaar is en we wekelijks blijven lopen begint het cynisme en sarcasme plaats te maken voor andere opmerkingen in de categorie: _O_ ^O^ O+ w/
Zéker van plan, nu dus natuurlijk al helemaal. ;) Bedankt! ^O^
pi_126216806
quote:

[..]

En dat is 5 :D Leuk *O*
pi_126216830
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef sararaats het volgende:

[..]

Dat zei de lerares van LO in de lagere school ook altijd en dan in bijzijn van de hele klas. Weet je, dan ga je echt door de grond :(

Maar ik ga bewijzen dat ik het WEL kan!
Dat dus inderdaad. Beetje jammer dat volwassenen nog steeds vinden dat ze dat moeten doen. Maar goed: extra motivatie!!!!! *O* *O*
pi_126216855
Het idee beangstigt me eigenlijk nog wel, maar als ik nu kijk hoe ik relatief eenvoudig samen met Swets de 13 kilometer heb gelopen in 1:20 moet dit ook wel lukken :)
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:28:11 #289
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126216881
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:32 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Ja, volgens mij heeft een vriend van mij een paar van die dingen liggen voor het opladen van een telefoon via USB dus maar eens testen met de garmin.
Ja, inderdaad alleen met heel veel pauzes ertussen en in anderhalve dag tijd :P

[..]

Ik ben ook wel benieuwd, maar wil daar niet teveel over gaan nadenken, maar gewoon er onbevangen in gaan :Y

[..]

We lopen op 12 km/u (5:00 min/km), maar begreep dat er ook 1 of 2 lopers zijn die zelf rond de 6:00 min/km lopen. Dus zal denk ik zelf starten op 4:45 min/km, dat is ook mijn trainingstempo, dus dat is lekker.

Ik zit bij dit team: http://www.roparun.nl/teams/2013/187.html
Dit enthousiasme maakt me blij :D _O_

Enneee taart voor iedereen!

27 jaar vandaag ^O^ Vanavond met flink wat spierpijn lopen en daarna natuurlijk wat bier :9~
pi_126216888
Gewoon met ons meelopen, dan komt alles goed :D

Daywalk3r gefeliciteeeerd! Ik zal vanavond een biertje op de drinken!
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:30:03 #291
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126216943
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:28 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

27 jaar vandaag ^O^ Vanavond met flink wat spierpijn lopen en daarna natuurlijk wat bier :9~
Gefeliciteerd ouwe!
F means you're fucked
pi_126217015
quote:

[..]

Gefeliciteerd :*

27 is nog jong ;) ik ben 34
Werewolf
pi_126217087
Geleficiteerd Daywalk3r! w/
pi_126217089
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:23 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

We zouden toch ook de sallandse heuvelrug een keer doen?
Helaas is Sunnythesun hier de laatste tijd niet te vinden, dus weet wat daarin precies de planning is?
Verder vind ik het zelf een goed plan hoor om daar te lopen ^O^
Zat net nog te kijken voor de Wiezoloop maar dat is niet in de natuur toch?
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:35:40 #295
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126217163
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:33 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Zat net nog te kijken voor de Wiezoloop maar dat is niet in de natuur toch?
Nee gewoon door Wierden. Wiezo is wel een leuk evenement.
Maar Sunny, Jero en ik hadden het toen over een keer op een deel van de strongmanrun te lopen. Lekker trailen met z'n allen _O_
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:37:21 #296
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_126217224
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:31 schreef sararaats het volgende:

[..]

27 is nog jong ;) ik ben 34
En ook dát is jong :{ Succes met lopen, houd ons op de hoogte :Y

quote:

[..]

GefeliciTAART!!!! :9
quote:

[..]

Nee maar, leuk joh!! Wordt een gezellige boel daar in Medemblik w/ En een mooi trainingsdoel.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 mei 2013 @ 14:37:53 #297
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126217245
quote:

[..]

*O*

Ja! M'n loopmaatje doet ook mee!
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:39:36 #298
236410 MaleDuck
pi_126217317
quote:

[..]

Gefeliciteerd!!!
En enthousiasme genoeg hier in dit topic :D
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:40:26 #299
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126217359
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:39 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!!
En enthousiasme genoeg hier in dit topic :D
Dat sowieso. Maar je bent zo enthousiast bezig met de ekiden ook.
Vanavond even de kalender kijken maar volgens mij kan mijn ovb dan ook weg.
pi_126217365
Ik ga volgend jaar mijn eerste wedstrijd lopen als alles goed gaat ;)
Werewolf
  woensdag 8 mei 2013 @ 14:41:38 #301
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_126217412
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:40 schreef sararaats het volgende:
Ik ga volgend jaar mijn eerste wedstrijd lopen als alles goed gaat ;)
Niet de ekiden? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')