Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
Nog een andere vraag: ik leg altijd een dubbele knoop in mijn veters, maar die gaat ALTIJD los. Hoe moet ik mijn veters strikken zodat dat niet gebeurt?
Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef debeterebob het volgende: Jeronimo, hoe was eigenlijk de dag na je wedstrijd? Enorme spierpijn of was je snel hersteld?
Nah, viel best mee. Ik voelde het wel een beetje in mijn kuiten, de rest eigenlijk geen last van. Vandaag voelde ik het iets meer in de kuiten, maar geen pijn. Alleen dat gevoel dat je lekker wat gedaan hebt. Gisteravond ook nog even een 5km rondje gelopen.
Sorry, ik zag hele tijd niks verschijnen. Dacht dat je vergeten was.
Het is je vergeven . Laatste post was op mobiel en daar reeks je niet zo makkelijk. Ik kreeg de useragentstring op mobiel niet zo snel gefaket zodat Fok! zou denken dat ik op een volwaardige pc zou zitten. En toen was je me opeens te snel af.
Het is je vergeven . Laatste post was op mobiel en daar reeks je niet zo makkelijk. Ik kreeg de useragentstring op mobiel niet zo snel gefaket zodat Fok! zou denken dat ik op een volwaardige pc zou zitten. En toen was je me opeens te snel af.
5 minuten geen nieuwe OP, dus zo snel was je niet echt.
Ik heb trouwens nu al spijt. moet elke keer OP editten
Geen Action in de buurt? Liggen ze voor een paar euro
Man, achteraf heel blij dat ik vanochtend ben gaan lopen. Ben kapot na het werken en ik voel m`n side abs van het side planken! Daarnaast heb ik het gevoel dat ik de hele dag in een zwembad vol chloor heb gelegen, maar dit blijkt plantaardig sperma te zijn. Ogen branden als een dolle, en m`n neus is "aangetast" waardoor zelfs het water anders smaakt
Mooi rondje! Wel leuk gebied hier he? Waar loop je nu je rondjes dan, in de bossen bij voorthuizen? Daar heb je trouwens ook nog wel leuke heuveltjes, liep ik vroeger altijd met de hond als ik bij mijn oma was.
ja loop altijd hier in het bos. Kan zo van 3 tot 12KM lopen zonder 'herhaling'. Langere stukken zijn lastig, dan moet ik of lusjes gaan maken of 20+ gaan lopen
Geen Action in de buurt? Liggen ze voor een paar euro
Man, achteraf heel blij dat ik vanochtend ben gaan lopen. Ben kapot na het werken en ik voel m`n side abs van het side planken! Daarnaast heb ik het gevoel dat ik de hele dag in een zwembad vol chloor heb gelegen, maar dit blijkt plantaardig sperma te zijn. Ogen branden als een dolle, en m`n neus is "aangetast" waardoor zelfs het water anders smaakt
Jawel, maar niet aan gedacht voor ik bij bol.com op bestellen ramde
5 minuten geen nieuwe OP, dus zo snel was je niet echt.
Ik heb trouwens nu al spijt. moet elke keer OP editten
Zo heel lang duurt dat niet. Deze topics lopen vrij rap. On topic: Heeft iemand ervaring met Merrel (....) gloves? FF met elke teen in een eigen kamertje lijkt me helemaal niks, maar wat Merrel maakt lijkt me interessant.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2013 22:32:38 ]
Jawel, maar niet aan gedacht voor ik bij bol.com op bestellen ramde
Ik heb dezelfde fout gemaakt. Ik had je eventueel ook wel mijn band willen sturen. Ik gebruik hem toch niet meer. Heb hem misschien 10 keer om gehad; Nog niet eens zelfs...
Hey Onama, heb je niet nog wat mooie routes in de buurt, die redelijk te lopen zijn door alleen Google maps te raadplegen (en een klein beetje kennis van de omgeving )? Ergens tussen de 10 en 20 km? Of misschien keer samen een LDL lopen?
Op dinsdag 7 mei 2013 22:18 schreef debeterebob het volgende: Jeronimo, hoe was eigenlijk de dag na je wedstrijd? Enorme spierpijn of was je snel hersteld?
Ik ben dan geen Hero_nimo, maar ik heb wel intense spierpijn na gisteren. Nog niet eerder zo gehad. Morgen voordat mijn verjaardagsvisite komt maar mooi op z'n elvendertigst lopen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Ik wilde braaf m'n 8 glazen water halen vandaag. Maar ik had er nog maar 6, dus gauw nog even 2 naar binnen gewerkt. En nu heb ik spijt, want ik wil naar bed, maar ik moet steeds plassen
Ik ben dan geen Hero_nimo, maar ik heb wel intense spierpijn na gisteren. Nog niet eerder zo gehad. Morgen voor mijn verjaardagsvisite maar mooi op z'n elvendertigst lopen.
Lijkt me ook wel oprecht episch om zo'n lokale wedstrijd te winnen Maar dat is helaas maar weinigen gegeven. En als je die benen van die gast ziet
Op dinsdag 7 mei 2013 22:30 schreef Guppyfriend het volgende: Ik wilde braaf m'n 8 glazen water halen vandaag. Maar ik had er nog maar 6, dus gauw nog even 2 naar binnen gewerkt. En nu heb ik spijt, want ik wil naar bed, maar ik moet steeds plassen