Wat jij prettig vind.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is nou de beste routine, qua eten, zo vroeg?
Ehm.... Wat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had vanmorgen met fietsen een hele droge keel van de plantensperma. Als ik dan toch plantaardige sex moet hebben, dan liever een tikkie vochtig.
sneakersokken uit de aanbieding van de supermarkt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor sokken hebben jullie trouwens?
Jij hebt zeker makkelijke voeten? Ik loop al blaren in normale schoenen als ik de verkeerde sok aan hebquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
sneakersokken uit de aanbieding van de supermarkt.
Zwarte.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg er in elk geval geen blaren van. Makkelijke voeten wil ik nu ook weer niet zeggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt zeker makkelijke voeten? Ik loop al blaren in normale schoenen als ik de verkeerde sok aan heb
Compressiekousen, maar daar krijg ik ook blaren mee. Ik plak de blaarplekken af met tape, en dat lijkt te helpenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat er in de aanbieding is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Compressiekousen, Falke, Lidl, Asics en Mizuno in de la hierquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh pardon....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
LIF / [Hardlopen] #464 - Loopverbeterende gesprekken: Føklektraining
Falke, zwarte, waren in de aanbieding inderdaadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Overigens hoop ik dat als er een hiernamaals bestaat, daar ook internet is. Anders ben ik straks én dood én heb ik geen leven meer.
Je kan ook gewoon 's avonds van de bank komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, ik hou het ff op de banaan en het glas water dan. Zal wel ff moeten wennen zijn ofzo. Thans in ieder geval.
Loop je niet te hard?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben weer terug
Les 1 niet helemaal gehaald, de laatste 1:30 minuut lopen hielden mijn benen het niet meer dus ben ik gaan wandelen.
Redelijk tevreden wel, ging beter dan zondag in ieder gevalDonderdag les 1 maar weer in de herhaling met als doel het nu wel uit te lopen.
http://www.endomondo.com/workouts/186738873/5291547
Ik probeer al zachter te lopen, maar de volgende keer nog beter op lettenquote:
Ik loop ongeveer even hard zie ik, heb ook moeite om het langzamere ritme te vinden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik probeer al zachter te lopen, maar de volgende keer nog beter op letten.
Ik ben absoluut geen ochtendmens dus vroeger opstaan om te gaan bewegen, sporten zelfs, is een klein wereldwonder en een middelvinger naar mijn luiheidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon 's avonds van de bank komen natuurlijk.Het voelt goed om tegen je luiheid in te gaan en discipline te kweken. Luchtig bedoelt want ik ken je thuissituatie niet. Maar wel een aanrader
Doen wat je fijn vind! Ik loop altijd gelijk vanuit het werk voor het eten. Kan ik dan fijn douchen en kcals wegwerken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen ochtendmens dus vroeger opstaan om te gaan bewegen, sporten zelfs, is een klein wereldwonder en een middelvinger naar mijn luiheid. Maar ik snap wat je bedoelt hoor. Maar de afgelopen weken zat ik er de hele dag tegenaan te hikken van 'het moet nog' om 's avonds laat dan maar te gaan lopen. Nu heb ik het al gedaan en kan me daar de hele dag awesome over voelen
.
Dit was me al eerder opgevallen. Wát?quote:De armband kan eveneens gebruikt worden om je smartphone tijdens het winkelen bij je te dragen zonder dat je hem telkens met pijn en moeite uit je broekzak hoeft te halen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit was me al eerder opgevallen. Wát?. Hoeveel mensen hebben behoefte aan een telefoonarmband tijdens het fucking winkelen?!
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij onze hardloopvereniging dezelfde regel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Onweer en ijzel zijn m'n enige no-go's. Ja, en blessures, dat ook![]()
O my, ik heb pijnloos 1x5 en 3x10 min gelopenKort-kort, wát was het heeeerlijk!
Kwam allemaal loopgroepjes van eigen loopgroep tegen, bizar. Mijn zus en mr Q waren helaas al weg toen ik voor de thee binnenkwam![]()
Ik ben erg blij. Donderdag wordt een rustig loopje, maar dubbel en dwars genieten!
En: mijn nichtje van 6 loopt de 1000mInmiddels loopt de hele fam mee...
![]()
Ik mag morgen weer. Klein rondje van 5. Eigenlijk zou ik een beetje moeten gaan intervallen om mijn tempo weer omhoog te krijgen, maar man man man wat heb ik een gruwelijke hekel aan intervallen....![]()
5km gelopen. En misschien wel voor het eerst dat het echt soepel ging en dat het een beetje om me heen kijken was![]()
![]()
Donderdag ook nog lopen trouwens? En bevalt de vakantie (toch?) een beetje?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag morgen weer. Klein rondje van 5. Eigenlijk zou ik een beetje moeten gaan intervallen om mijn tempo weer omhoog te krijgen, maar man man man wat heb ik een gruwelijke hekel aan intervallen....![]()
nee, donderdag is mijn beurt om te lopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nee, morgen en vrijdag en dan loop ik zondag thuis weerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Donderdag ook nog lopen trouwens? En bevalt de vakantie (toch?) een beetje?
Was wel nog redelijk in de buurt op de fiets vandaag. Rondje voorthuizen, speuld, houtdorperveld, garderen, voorthuizen.![]()
![]()
ik ben vanavond niet naar de loopgroep gegaan, had barstende hoofdpijn
morgen inhalen dus, maar dan in de Duitse Eifel
![]()
En ondanks dat ik nog steeds hoofdpijn heb voel ik me schuldig dat ik niet gegaan ben...![]()
Ik ben zenuwachtig voor morgenTerwijl het waarschijnlijk zo druk is dat ik toch niet supersnel kan lopen..
![]()
Ik heb net even gespiekt wat je gaat doen, lijkt me tof! Succesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor morgenTerwijl het waarschijnlijk zo druk is dat ik toch niet supersnel kan lopen..
![]()
![]()
Neh, het is helemaal niet tof. Vorig jaar heette het gewoon "Vestloop", was het 3x zo rustig en kostte het ook nog 3x zo weinig. Ik moet alleen even vriendinnetje inmaken, maar omdat dat zo makkelijk is moet ik van mezelf onder de 24 minuten lopen. Maar het is druk en bleh.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
kan lopen..
Ik heb net even gespiekt wat je gaat doen, lijkt me tof!![]()
Succes!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh, LOL. De naam maakt het nu heel wat anders dan "Vestloop" ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Neh, het is helemaal niet tof. Vorig jaar heette het gewoon "Vestloop", was het 3x zo rustig en kostte het ook nog 3x zo weinig. Ik moet alleen even vriendinnetje inmaken, maar omdat dat zo makkelijk is moet ik van mezelf onder de 24 minuten lopen. Maar het is druk en bleh.![]()
![]()
Mooi rondje! Wel leuk gebied hier he? Waar loop je nu je rondjes dan, in de bossen bij voorthuizen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, morgen en vrijdag en dan loop ik zondag thuis weer
Was wel nog redelijk in de buurt op de fiets vandaag. Rondje voorthuizen, speuld, houtdorperveld, garderen, voorthuizen.
Daar heb je trouwens ook nog wel leuke heuveltjes, liep ik vroeger altijd met de hond als ik bij mijn oma was.Heb je een loopmaatje nodig?quote:Of gaat swets op de fiets erachteraan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |