Wat jij prettig vind.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is nou de beste routine, qua eten, zo vroeg?
Ehm.... Wat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had vanmorgen met fietsen een hele droge keel van de plantensperma. Als ik dan toch plantaardige sex moet hebben, dan liever een tikkie vochtig.
sneakersokken uit de aanbieding van de supermarkt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor sokken hebben jullie trouwens?
Jij hebt zeker makkelijke voeten? Ik loop al blaren in normale schoenen als ik de verkeerde sok aan hebquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
sneakersokken uit de aanbieding van de supermarkt.
Zwarte.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg er in elk geval geen blaren van. Makkelijke voeten wil ik nu ook weer niet zeggen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt zeker makkelijke voeten? Ik loop al blaren in normale schoenen als ik de verkeerde sok aan heb
Compressiekousen, maar daar krijg ik ook blaren mee. Ik plak de blaarplekken af met tape, en dat lijkt te helpenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat er in de aanbieding is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Compressiekousen, Falke, Lidl, Asics en Mizuno in de la hierquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh pardon....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
LIF / [Hardlopen] #464 - Loopverbeterende gesprekken: Føklektraining
Falke, zwarte, waren in de aanbieding inderdaadquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:14 schreef Zwabberhark het volgende:
Overigens hoop ik dat als er een hiernamaals bestaat, daar ook internet is. Anders ben ik straks én dood én heb ik geen leven meer.
Je kan ook gewoon 's avonds van de bank komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, ik hou het ff op de banaan en het glas water dan. Zal wel ff moeten wennen zijn ofzo. Thans in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |