O god jij weerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoi Stadskanoal. Hebben we er een beetje zin in?
Ze heeft een seizoenkaart voor het Land van Ooit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij heeft ze het syndroom van down.
Alberts natuurlijk.quote:
Dat is failliet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze heeft een seizoenkaart voor het Land van Ooit.
Dat zegt genoeg.quote:
Wow lang geleden dat ik zo'n boekje gebruikt hebquote:
Dokter Bernard heeft keelkanker.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Dokter Bernards u moet me zeggen, hoe is het met hem nu?
Naar kanker.. Dat zijn toch meestal artsen?quote:
Volgens mij zijn artsen meer bezig met de behandeling en de patient.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Naar kanker.. Dat zijn toch meestal artsen?
Wilde ik ook net posten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef padlarf het volgende:
Jezus Matthijs, laat die man nou eens een keer uitpraten
Biomedici doen meestal het onderzoek, maar in een onderzoekteam zit vaak wel een arts of is er bij betrokkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eeh, verwar je Matthijs nu niet met iemand die zijn gasten wél laat uitpraten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef padlarf het volgende:
Dat roepen we al jaren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef padlarf het volgende:
Hij is volgens mij opgeleid tot oncoloog, dus strikt genomen is hij arts. Maar misschien noemt hij zich niet zo omdat hij geen patiënten behandelt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ziggo is down hier, dus ik kan niet kijken mensen!
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
daarom upcquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
We leven met je mee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ontzettend balen zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
Heb ik ook, maar ik zou dat niet hardop durven zeggen.quote:
Ik kocht er pas eentje...het viel echt zo tegenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
De Cosmo, die kocht ik vroeger ook altijdMet van die testjes.
En tegenwoordig zijn die bladen helemaal een en al advertentie.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kocht er pas eentje...het viel echt zo tegenblijkbaar ben ik geen doelgroep meer.
Ja denk je een artikel te lezen gaat het over één nieuw dieetproduct ofzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En tegenwoordig zijn die bladen helemaal een en al advertentie.
Yep, Revu of Panorama hebben hoogstens zo'n 15 bladzijden redactionele teksten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En tegenwoordig zijn die bladen helemaal een en al advertentie.
Velen jaren Russische wodka.quote:
Toen ik 16 was of zo denk ik toen kocht ik dat soort bladen. Daarna ging ik over op computerbladen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:47 schreef Stickertje het volgende:
heb ik nooit gekocht.. cosmopolitan of een blad van hetzelfde soort..
Ik doe wel verslag.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
Teveel wodka-ontbijten en wodka-lunches en wodka-diners gehad denk ik.quote:
Zoals deze manquote:
Maar de vraag is, kon zij het antwoord in zijn geheel geven of tetterde Matthijs er weer doorheen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe wel verslag.
Zonet stelde Matthijs een vraag. Een vrouw geeft antwoord.
Bij computerbladen vond ik vroeger de advertenties juist informatiever dan de redactionele teksten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik 16 was of zo denk ik toen kocht ik dat soort bladen. Daarna ging ik over op computerbladen.
Deze vraag is retorisch toch???quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar de vraag is, kon zij het antwoord in zijn geheel geven of tetterde Matthijs er weer doorheen.
Geen probleem hier.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Nog meer mensen die niet online kunnen kijken?
marcodej is ook slachtoffer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Van die bladen waarin je dan de prijzen in die lijsten zat te vergelijken om te kijken waar een mainboard het goedkoopst was.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij computerbladen vond ik vroeger de advertenties juist informatiever dan de redactionele teksten.
Maar je internet loopt niet via Ziggo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
PC Dumpdag advertentiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Bij computerbladen vond ik vroeger de advertenties juist informatiever dan de redactionele teksten.
Xs4all is mij lief.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Hier doet 'ie hetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee bij mij niet neequote:
Nobel plan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:51 schreef Tem het volgende:
Misschien kunnen we een stille tocht organiseren voor de mensen die niet online kunnen kijken.
Hoe kijk je, via dwdd.nl?quote:
Ik heb internet en tv via Ziggo maar dat werkt gewoonquote:
Weet ik niet, ik iig niet.quote:
Uit protest post ik vannacht tussen 2 en 5 niet!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:51 schreef Tem het volgende:
Misschien kunnen we een stille tocht organiseren voor de mensen die niet online kunnen kijken.
Wat doe jij bij een smartcardfout?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb internet en tv via Ziggo maar dat werkt gewoon
René Bernardsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe heet de professor die hiervoor aan het woord was, weet iemand dat toevallig?
Rene Bernardsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe heet de professor die hiervoor aan het woord was, weet iemand dat toevallig?
Ik post uit protest de hele nacht niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Uit protest post ik vannacht tussen 2 en 5 niet!
Ja, maar zal wel door mijn verbinding komen.quote:
René Bernardsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik trek de stekker even uit het stopcontactquote:
John Bernard.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Sint Bernardquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Vandaag vind ik hem wel aardig, maar normaal erger ik mij kapot aan die gast.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:54 schreef padlarf het volgende:
Vervelende stem, maar wel heule grote ballen
Nee, z'n broer, René.quote:
Patricia Paay ...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heeft er iemand uberhaupt een keer een boek gekocht die bij dwdd kwam?
Ik heb een keer een titel opgeschreven ...en toen niet gekochtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een titel opgeschreven ...en toen niet gekocht
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een titel opgeschreven ...en toen niet gekocht
Ja echt hèquote:
Het leven van een rebel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:
Als dat al zo was is hij het vergeten.quote:
Ik heb die aflevering gezien gisteren.quote:
Kudo's voor Corrie!quote:
quote:
Gijpquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
TV / [RTL5]Ik heb HET nog nooit gedaan #2 nieuw programma vanaf 6 mei
Ah thanksquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef remcoP het volgende:
[..]
TV / [RTL5]Ik heb HET nog nooit gedaan #2 nieuw programma vanaf 6 mei
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel vrouwen zouden er in de tuin begraven liggen?
Het is de Lul van VIquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Weer zo'n baggerformat van Ewout Genemans. Wie? Ja dat dus.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Weer zo'n baggerformat van Ewout Genemans. Wie? Ja dat dus.
Ik moest er net aan denken.quote:
Ja ik ben hier mevrouwquote:
Wat tegendraads van jou.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is zo'n zure mod. Daarom is het mijn favoriet.
Lijstjes zijn leuk, maar niet echt geschikt voor DWDD.quote:
fixedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:07 schreef rubbereend het volgende:
omg M&S en Coldplay, elk liedje klinkt hetzelfde
Dit dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijstjes zijn leuk, maar niet echt geschikt voor DWDD.
badum tsssquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Jongens ik heb geen chocopaste meer? Mag ik van jou de Pearl Jam?
Ik denk dat je geen honger meer hebt als je weet wat pearl jam is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef tochweerhenk het volgende:
Jongens ik heb geen chocopaste meer? Mag ik van jou de Pearl Jam?
Ook geen Dries Roelvinkquote:
Ook bekend als Joe neffer wok aloonquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook niet het album van Lee Towers, maar dat is logisch: die heeft maar 1 nummer.
Het origineel van You never walk alone is toch van hem?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook niet het album van Lee Towers, maar dat is logisch: die heeft maar 1 nummer.
Ik heb sowieso geen honger ik ben namelijk een vies vet varken en ik mag niet etenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen honger meer hebt als je weet wat pearl jam is.
Nee? Gerry and the Pacemakersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het origineel van You never walk alone is toch van hem?
Ik wok ook nooit aloon, zo ongezelligquote:
Dat is zijn nieuwste single.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het origineel van You never walk alone is toch van hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |