quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Als in? Wat is er precies aangetoond? Dat je in een staat bent? Dat je überhaupt leeft? Ik snap je zin niet.
Darryl Anka heeft het over een vergelijkbare staat waarin je jezelf totaal verliest in een bepaalde passie of interesse, maar in die staat kun je jezelf ook openstellen voor andere invloeden. Dat is de staat waarmee hij Bashar channelt. Ik denk dat Fusions daarop doelt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:37 schreef Cockwhale het volgende:
[..]![]()
Bron? En wat is er exact aangetoond en hoe?
Ik denk dat Fusions een bepaalde geestesgesteldheid bedoelt, waarin je gechannelde informatie kunt ontvangen. Dat is niet helemaal hetzelfde als in een fantasiewereld leven.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:51 schreef brojo het volgende:
[..]
[..]
Darryl Anka heeft het over een vergelijkbare staat waarin je jezelf totaal verliest in een bepaalde passie of interesse, maar in die staat kun je jezelf ook openstellen voor andere invloeden. Dat is de staat waarmee hij Bashar channelt. Ik denk dat Fusions daarop doelt.
Je hoeft namelijk niet te bewijzen dat je jezelf totaal kunt verliezen in je eigen fantasie, daarom krijgen binnen de New-Age wereld met name autistische dromers al vlug de stempel Indigo of sterren/kristalkinderen.
Geef mij dan maar Bill hicksquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:22 schreef brojo het volgende:
Ben jij trouwens ook een fan/aanhanger van Abraham Hicks?
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, een staat van pure inspiratie, zoals Darryl dat omschreef. Zijn punt was dat we dat allemaal doen in ons dagelijks leven, en dat dat de natuurlijke staat is waaruit je kunt channelen. Maar goed, je zou ook kunnen stellen dat je direct geïnspireerd kunt worden vanuit je eigen fantasie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk dat Fusions een bepaalde geestesgesteldheid bedoelt, waarin je gechannelde informatie kunt ontvangen. Dat is niet helemaal hetzelfde als in een fantasiewereld leven.
Of dat echt kan, is maar heel sterk de vraag, natuurlijk.
Dit is te erg... Afgezien van of channelen nou bestaat of dat het acteurs zijn of dat channelaars zichzelf wat wijsmaken, dit ziet er gewoon echt niet uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:16 schreef brojo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, een staat van pure inspiratie, zoals Darryl dat omschreef. Zijn punt was dat we dat allemaal doen in ons dagelijks leven, en dat dat de natuurlijke staat is waaruit je kunt channelen. Maar goed, je zou ook kunnen stellen dat je direct geïnspireerd kunt worden vanuit je eigen fantasie.
Overigens, voor diegenen die Bashar al irritant vonden:
Ik zie dat je hier wel reageert, dus nogmaals de vraag wat je met die staat bedoelde...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:10 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Als in? Wat is er precies aangetoond? Dat je in een staat bent? Dat je überhaupt leeft? Ik snap je zin niet.
Dus volgens Brojo (en jou) kan een mens in een staat komen "waarin je jezelf totaal verliest in een bepaalde passie of interesse, maar [...] jezelf ook openstellen voor andere invloeden." en die staat is wetenschappelijk aangetoond (volgens jou).quote:
Kijk, het wordt al iets duidelijker. En in hoeverre kan ik die staat bereiken? Volgens Brojo (fusions) kunnen we dat allemaal in ons dagelijks leven bereiken..quote:Op maandag 10 februari 2014 12:39 schreef Manke het volgende:
Ik denk dat ie bedoelt dat de hersenen in een bepaalde staat zijn adv de frequentie, in alfa, beta of gamma staat.
Sjamanen proberen de frequentie van de hersenen te verlagen met drummen om in contact te komen met goden, de piramide van cheops heeft volgens mij die zelfde functie, het is een resonantiekamer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Brainwave_entrainment zijn ook pc programmaatjes voor.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kijk, het wordt al iets duidelijker. En in hoeverre kan ik die staat bereiken? Volgens Brojo (fusions) kunnen we dat allemaal in ons dagelijks leven bereiken..
Je kan het met sporten, of acteren, zingen etc. Bereiken maar dus ook lezen zoals jij had. Dat tijd weg valt etc.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Kijk, het wordt al iets duidelijker. En in hoeverre kan ik die staat bereiken? Volgens Brojo (fusions) kunnen we dat allemaal in ons dagelijks leven bereiken..
je bedoelt ZENquote:Op maandag 10 februari 2014 13:12 schreef Fusions het volgende:
[..]
Je kan het met sporten, of acteren, zingen etc. Bereiken maar dus ook lezen zoals jij had. Dat tijd weg valt etc.
Volgens Darryl Anka, oftewel degene die Bashar channelt. Zodra het kan zal ik een filmpje zoeken waarin hij dat uitlegtquote:Op maandag 10 februari 2014 13:01 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vanaf 4:42quote:
Que?quote:Op maandag 10 februari 2014 14:50 schreef Slip het volgende:
we denken dat we het geloof voorbij gaan en nog geloofen we graag in dat wat altijd een beetje poep heeft tussen de bakstenen
Ik beheers daarbij niet over perfect taal gebruik, geen idee wat je bedoelt met 'Que' behalve Queue dan zou ik het wel weten.quote:
Ik ook niet, maar wat bedoel je?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:24 schreef Slip het volgende:
[..]
Ik beheers daarbij niet over perfect taal gebruik, geen idee wat je bedoelt met 'Que' behalve Queue dan zou ik het wel weten.
Ik antwoord graag maar formuleer de vraag graag dan iets duidelijker, bedanktquote:Op maandag 10 februari 2014 15:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wat bedoel je?
Doe eens antwoorden dan..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef Slip het volgende:
[..]
Ik antwoord graag maar formuleer de vraag graag dan iets duidelijker, bedankt
Que? is - vrij vertaald- Wat is dat voor verzameling aan Nederlandse woorden (en wat er op lijkt) zonder enige samenhang ?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:24 schreef Slip het volgende:
Ik beheers daarbij niet over perfect taal gebruik, geen idee wat je bedoelt met 'Que' behalve Queue dan zou ik het wel weten.
Bedankt dat maakt het duidelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Que? is - vrij vertaald- Wat is dat voor verzameling aan Nederlandse woorden (en wat er op lijkt) zonder enige samenhang ?
"dat wat altijd een beetje poep heeft tussen de bakstenen " - wablief ??? (dat is Belgisch voor "que?")
Gaat een mod van de domme spelen lekker kinderachtig. Zeg gewoon wat je bedoelt wat wil je weten waar moet ik je mee helpen wat is hetquote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Doe eens antwoorden dan..
waar geloof jij in?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef Slip het volgende:
[..]
Gaat een mod van de domme spelen lekker kinderachtig. Zeg gewoon wat je bedoelt wat wil je weten waar moet ik je mee helpen wat is het
Hoor je ook stemmen?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:53 schreef Slip het volgende:
[..]
mezelf, wie kan jouw beter begrijpen dan jezelf. je moet het alleen durven
Ben ik ookquote:Op maandag 10 februari 2014 15:56 schreef Slip het volgende:
[..]
Nee sorry, maar ik dacht dat je sirieus was
En dus?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef Slip het volgende:
Oftewel dat wat altijd iets magisch heeft iets wat je een gevoel vna hoopt geeft maar dat is een illusie en dus zijn we nog geen stap verder
Waar zie jij haat? Wat ik bedoelde: wat is geen illusie?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:00 schreef Slip het volgende:
[..]
Ik veroordeel niet de mensen die het niet onderogen willen zien dus geen haat, graag.
Dat je dingen kan leren als je het gevoel hebt dat je dat aan kan, of het gewone leven niet veel te fijn is als het is.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:58 schreef Manke het volgende:
[..]
Ben ik ook
Ik hoor wel stemmen
Maar ik snap niet waar je heen wil gaan met de discussie
Oftewel dat wat altijd iets magisch heeft iets wat je een gevoel vna hoopt geeft maar dat is een illusie en dus zijn we nog geen stap verderquote:Op maandag 10 februari 2014 16:02 schreef brojo het volgende:
[..]
Waar zie jij haat? Wat ik bedoelde: wat is geen illusie?
In feite is dat precies wat Bashar en de meeste channels zeggen, dus de vraag is of het dan wel een illusie is?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:02 schreef Slip het volgende:
[..]
Dat je dingen kan leren als je het gevoel hebt dat je dat aan kan, of het gewone leven niet veel te fijn is als het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:11 schreef brojo het volgende:
I
[..]
In feite is dat precies wat Bashar en de meeste channels zeggen, dus de vraag is of het dan wel een illusie is?Oke Gelijk heb je, Maar dat is een inleidende tekst het zegt niks over de inhoud. deze inhoud is andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hele slechte mannelijke acteur inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |