Een jaar laterquote:
Je hebt het over wapens en machines die het immateriele kunnen veranderen.. Wat bedoel je daar precies mee?quote:Op zondag 24 november 2013 17:14 schreef loop het volgende:
Ik geloof dat ze alleen zouden komen in het immateriele om ons te vertellen dat we het fout doen. En hopelijk dat zij daarna weer terugkeren en dat de mens in staat is dat alles te begrijpen, hoe men niet wegstuurt maar aanneemt dat diegene zelf middelen heeft om weer terug te keren. En wetende dat er maar 1 planeet kan bestaan en dat andere planeten nu eenmaal niet bezocht kunnen worden, dat er ook geen plan is om hen te bezoeken en dat men zomaar met ET's zou kunnen communiceren die al triljarden jaren dood zijn of uit de toekomst maar ook dood of uit een stuk ruimte zo ver weg dat wij niet eens kunnen nagaan waar het precies is en of zij wel ruimteschepen hebben die zo kunnen reizen.
Uiteindelijk vermoed ik dat er toch iets gebeurt is misschien pas een paar decennia geleden door computers en radio ideeen dat men per ongeluk in contact is gekomen en dat men aanvankelijk te horen kreeg dat het nog niet mocht omdat men nog niet de technologische fysieke equivalenten heeft om al die immateriele veranderingen te weeg te brengen. Sommigen geloven dat het brein daarvoor is maar dan nog heeft iedereen maar 1 dezelfde computer en zal er dus 1 geofferd moeten worden om zulk contact te onderhouden en dan wel iemands complete bestaan, wat in het verleden ook al eens is beschreven in sommige religies over offeren aan Goden of machtiger wezens. Tenzij men peer to peer concepten gebruikt maar dat zou dan allemaal officieel gemaakt al moeten zijn en dat is niet het geval. En dan vermoed ik dat channelings toch effecten of onbewuste reacties zijn op geheime experimenten waarbij men ver is gegaan om buitenaardse technologie te bemachtigen. Want als je over het leven kunt praten kun je net zo goed over nieuwe concepten praten en dan uiteindelijk over wapens maar ook machines die het immateriele kunnen veranderen. Of er zo'n apparaat op de aarde bestaat betwijfel ik ten zeerste dus lijkt het hele gebeuren mij te gevaarlijk.
wow cool! succes daarmee!quote:Op zaterdag 28 december 2013 07:04 schreef Fusions het volgende:
TRU / De hidden messages van bashar ontrafelen hee hee doe allen mee
Voor de fans kan ik sommige rafeltjes wel hier verklappen = density is niets meer dan, water vocht ijs. grond lucht ruimte. etc. het is heel makkelijk. de galactische vriendjes kunnen ook makkelijker met jullie gaan praten in deze zin van het woord. Ik ben zelf ook channeling aan het leren dus mijn topics nemen bij deze een nieuwe wending. Spannond.
http://engelslerenonline.com/quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:43 schreef Seikcid het volgende:
Ik wil ook praten met buitenaardse wezens. Ik bedoel, voordat ik dit topic las dacht ik dat ze niet eens bestonden. Hoe leer je de eerste woordjes?
Haha Fusions, vind jou zo'n geweldig persoon!quote:Op zaterdag 28 december 2013 07:04 schreef Fusions het volgende:
TRU / De hidden messages van bashar ontrafelen hee hee doe allen mee
Voor de fans kan ik sommige rafeltjes wel hier verklappen = density is niets meer dan, water vocht ijs. grond lucht ruimte. etc. het is heel makkelijk. de galactische vriendjes kunnen ook makkelijker met jullie gaan praten in deze zin van het woord. Ik ben zelf ook channeling aan het leren dus mijn topics nemen bij deze een nieuwe wending. Spannond.
quote:
het is dan ook een gevallen engel "in disguise", of gewoon theater.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:54 schreef brojo het volgende:
Oftewel, Bashar is in die zin ook een 'permission slip.'
Al zijn leringen zijn gebaseerd op het Hermetisme, dus in principe is er niets 'buitenaards' aan.
Theaterquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Manke het volgende:
het is dan ook een gevallen engel "in disguise", of gewoon theater.
Ben jij trouwens ook een fan/aanhanger van Abraham Hicks?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:29 schreef Fusions het volgende:
De staat waarin je verkeerd als je channelt is wetenschappenlijk aangetoont.
Als in? Wat is er precies aangetoond? Dat je in een staat bent? Dat je überhaupt leeft? Ik snap je zin niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:29 schreef Fusions het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:29 schreef Fusions het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |