En je hebt niet door dat je nu precies doet wat ronin aangeeft? Ten eerste geef je indirect medisch advies (hou je aan deze richtlijnen en je wordt realistisch gezien nooit meer ziek), welk op zijn minst twijfelachtig is en ten tweede geef je ook verkeerd, zelfs mogelijk gevaarlijk advies. (Alles rauw eten? Really? Succes met het verteren van de cellulose om bij de voedingsstoffen te komen. En geniet van de kipfilet)quote:Op zondag 23 februari 2014 15:01 schreef Fusions het volgende:
Zucht.. gozer. Graag eerst kijken voor dat je iets onnozels neerzet.
Hij praat over:
1. Diepe frisse ademhaling voor een kwartier per dag
2. Genoeg water
3. Een uur per dag bewegen
4. Stress verminderen
5. Detoxen
6. Licht, natuurlijk, rauw en fris eten
Dit zorgt voor het elimineren van 99.999999% van je ziektes, omdat het lichaam van nature al weet hoe het gezond moet blijven.
Echter ook "jouw" dieet voorkomt geen 99,9999% van alles ziektes. Sommige ziektes, als gevolg van verkeerd eten kun je daardoor ontlopen, maar er heleboel ziektes toch echt niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 14:38 schreef Fusions het volgende:
En ik zei daar: Het elimineren van ziektes maar ik bedoel het voorkomen van alle ongemakken en ziektes.
(ik kan niet editen op deze pc nog quoten)
Dit is wel vet trouwens, hier in 2004, voorspelt hij met zijn samenleving(en) dat er 70% kans is op een nucleare ramp:
Met stomheid geslagen, werkelijk waar..quote:Op maandag 24 februari 2014 19:29 schreef Fusions het volgende:
Kanker komt door gifstoffen en een slecht immuum systeem wat wel voorkomen wordt door die stappen en al het andere kan ook door die stappen verkomen worden, btw:
quote:Op maandag 24 februari 2014 20:50 schreef Fusions het volgende:
In de waan zitten van de lame stream media en Farmaceutische industrie, misschien wordt het tijd voor onderzoek doen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |