abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127917565
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Manke het volgende:

[..]

Zo zie ik het niet, zo staat het in de bijbel :)
Volgens mij staat dat nergens..
  maandag 17 juni 2013 @ 20:31:35 #202
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127917880
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Volgens mij staat dat nergens..
De naam Jezus staat niet in het OT (of wel, Yahushuah oid), wel het Woord, wat volgens de NT Jezus werd.
En een zooitje profetieën over Jezus staan in het OT, Joden geloven in deze profetieën, maar geloven niet dat het op Jezus slaat, ze wachten nog op hun messia.
pi_127917981
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:31 schreef Manke het volgende:

[..]

De naam Jezus staat niet in het OT (of wel, Yahushuah oid), wel het Woord, wat volgens de NT Jezus werd.
En een zooitje profetieën over Jezus staan in het OT, Joden geloven in deze profetieën, maar geloven niet dat het op Jezus slaat, ze wachten nog op hun messia.
Nou dan staat het dus helemaal niet zo vast als je zei.. Dat is dus wel jouw uitleg.
Het valt me altijd op dat de god van het OT een heel andere lijkt te zijn dan de god waar Jezus het over heeft.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:38:13 #204
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127918193
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou dan staat het dus helemaal niet zo vast als je zei.. Dat is dus wel jouw uitleg.
Het valt me altijd op dat de god van het OT een heel andere lijkt te zijn dan de god waar Jezus het over heeft.
In het NT staan veel profetieën bevestigd met referenties naar verzen in het OT.

Het OT is vol met gramschap van God, Jezus heeft alle woede van God voor puny wij op zich genomen en doen doven.
pi_127918425
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:38 schreef Manke het volgende:

[..]

In het NT staan veel profetieën bevestigd met referenties naar verzen in het OT.

Het OT is vol met gramschap van God, Jezus heeft alle woede van God voor puny wij op zich genomen en doen doven.
Achteraf uitleg van profetieën zegt me erg weinig.. Maar ja, geloof is een kwestie van geloof. Als jij dat zo vindt mag dat best, voor mij is dat minder duidelijk.
  maandag 17 juni 2013 @ 20:46:51 #206
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127918596
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Achteraf uitleg van profetieën zegt me erg weinig.. Maar ja, geloof is een kwestie van geloof. Als jij dat zo vindt mag dat best, voor mij is dat minder duidelijk.
Geen uitleg, maar vervulling ervan.
zoiets: http://www.bibleprobe.com/300great.htm

Valt me op dat mensen sneller geloven in de channelings van of over Jezus dan de bijbel, de eerste geschreven bron over Jezus.
pi_127918741
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:46 schreef Manke het volgende:

[..]

Geen uitleg, maar vervulling ervan.
zoiets: http://www.bibleprobe.com/300great.htm

Valt me op dat mensen sneller geloven in de channelings van of over Jezus dan de bijbel, de eerste geschreven bron over Jezus.
Tja de profeten en Jezus zelf waren feitelijk ook channelaars he? :P
  maandag 17 juni 2013 @ 20:52:54 #208
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_127918941
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Tja de profeten en Jezus zelf waren feitelijk ook channelaars he? :P
Nooit aan gedacht :P

Channelers zoals wij die kennen zijn eigenlijk mediums, dat komt wel weer voor in het OT
10 Laat niemand van u zijn kind aanbieden als brandoffer aan de heidense goden of zich bezighouden met tovenarij. Hij mag geen boze geesten om hulp vragen, noch een waarzegger zijn.

11 Hij mag geen slangen bezweren, medium of tovenaar zijn of de geesten van de doden oproepen.

12 De HERE heeft een diepe afkeer van ieder, die dit soort dingen doet. Daarom zal de HERE, uw God, de volken die zich met deze zaken bezighouden, uit het land verdrijven.

13 U moet een oprecht leven leiden voor de HERE, uw God.
pi_127920373
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef Manke het volgende:

[..]

Nooit aan gedacht :P

Channelers zoals wij die kennen zijn eigenlijk mediums, dat komt wel weer voor in het OT
10 Laat niemand van u zijn kind aanbieden als brandoffer aan de heidense goden of zich bezighouden met tovenarij. Hij mag geen boze geesten om hulp vragen, noch een waarzegger zijn.

11 Hij mag geen slangen bezweren, medium of tovenaar zijn of de geesten van de doden oproepen.

12 De HERE heeft een diepe afkeer van ieder, die dit soort dingen doet. Daarom zal de HERE, uw God, de volken die zich met deze zaken bezighouden, uit het land verdrijven.

13 U moet een oprecht leven leiden voor de HERE, uw God.
Profeten doen feitelijk hetzelfde, maar ja, om de een of andere reden mag dat wel.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:29:39 #210
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_128304457
Ik kijk die Bashar filmpjes al jaren. En ik moet toegeven, hoe meer je er gekeken hebt, hoe overtuigender 't wordt.
Je kan niet ontkennen dat de consistentie, snelheid en precisie waarmee ie zijn enorme kennis van zaken voortdurend verkondigt van onwaarschijnlijk hoog niveau is.

Ik ken niemand, hoe briljant en welbespraakt hij of zij dan ook mag zijn, die ook maar in de buurt komt van zulke repliek.
Hij geeft werkelijk op alles een direct, uiteengezet en duidelijk antwoord. Zonder 'n moment van aarzeling.

Doe er verder mee wat je wilt, maar interessant ( en vaak ook erg komisch ) is het fenomeen wel.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_128361375
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:29 schreef DO2 het volgende:
Ik kijk die Bashar filmpjes al jaren. En ik moet toegeven, hoe meer je er gekeken hebt, hoe overtuigender 't wordt.
Je kan niet ontkennen dat de consistentie, snelheid en precisie waarmee ie zijn enorme kennis van zaken voortdurend verkondigt van onwaarschijnlijk hoog niveau is.

Ik ken niemand, hoe briljant en welbespraakt hij of zij dan ook mag zijn, die ook maar in de buurt komt van zulke repliek.
Hij geeft werkelijk op alles een direct, uiteengezet en duidelijk antwoord. Zonder 'n moment van aarzeling.

Doe er verder mee wat je wilt, maar interessant ( en vaak ook erg komisch ) is het fenomeen wel.
Inderdaad, of het nou zwendel is, of zijn onderbewustzijn of dat hij echt een of ander wezen door zich laat spreken.. Hij doet het erg goed. Hij reageert extreem adequaat op vragen. Hij zou een goed debater zijn als hij in de politiek zat.
pi_128464167
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:21 schreef R0N1N het volgende:

[..]

In dat verband ben ik dan wel benieuwd hoe je nu tegen Greer aankijkt, na z'n gemediteer en reclame voor chanelling in die Sirius docu.
Vedic meditatie.
En dan maar inzoomen, zoals hij daar meld.

Blijft een aparte kerel die Greer.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_128465890
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Vedic meditatie.
En dan maar inzoomen, zoals hij daar meld.

Blijft een aparte kerel die Greer.
Het zou mij uren kosten om een enigzins overtuigend antwoord daarop te geven, afgezien van uren voorbereiding met het maken van plaatjes ter veruidelijking e.d. maar hij geeft zomaar even antwoord op de vraag die schijnbaar en passant werd gesteld met een overtuigende BOOM!..
pi_128467139
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  dinsdag 2 juli 2013 @ 01:48:59 #215
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_128487400
Bashar doet 't ook goed op dubstep:

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_128503380
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 01:48 schreef DO2 het volgende:
Bashar doet 't ook goed op dubstep:

Toch moet hier een kanttekening bij gemaakt worden.

“G’d is alles wat er is” is een kant van de medaille, maar er is ook nog een andere kant:

quote:
Laten we na deze lange introductie eens kijken naar de uitspraak ‘Er is niets wat door het leven/God geschapen is dat niet het leven/God zelf is’. Op het eerste gezicht is deze uitspraak waar. De Schepper creëert alles vanuit zijn eigen wezen en zodoende is alles wat God schept een uitdrukkingsvorm van God. Als deze uitspraak echter op zich staat, kan ze gemakkelijk de indruk wekken dat alles wat je op aarde ziet door God geschapen is, God is en in overeenstemming met Gods plan en ontwerp is. Dit wordt versterkt door de volgende uitspraak ‘Alles wat je om je heen ziet, is het leven/God die zichzelf tot uitdrukking brengt’. Er zijn verscheidene andere uitspraken in het materiaal van GMG (Gesprekken Met God) materiaal die deze indruk versterken.

In werkelijkheid is alles wat God schept God, maar God heeft niet alles geschapen. God heeft mede-scheppers geschapen en zij begonnen met een beperkt zelfbewustzijn. Ze waren zich er niet van bewust dat zij individualisaties van God waren en ze waren zich niet bewust van Gods plan met de schepping of de wetten die gemaakt zijn om een doelbewuste groei in de wereld van vorm te verzekeren. Deze mede-scheppers konden daardoor iets uit onwetendheid scheppen wat niet in harmonie met Gods wetten en bedoeling is. Bovendien kregen de mede-scheppers vrije wil en heerschappij over de aarde. Daardoor kunnen ze tegen Gods plan en wetten rebelleren, waardoor ze iets kunnen scheppen wat in strijd is met Gods bedoeling.

We zouden ook kunnen zeggen dat alles waarachtig uit Gods substantie geschapen is – wat Moeder Maria het Ma-terlicht noemt – maar dat niet alles in harmonie met de werkelijkheid van God is. Daardoor is het gewoon een tijdelijke manifestatie die, of bedoeld is om in harmonie met Gods wetten gebracht te worden, of zichzelf te vernietigen. Wat ik hiermee wil zeggen, is dat als je naar de aarde kijkt, er tegenwoordig veel manifestaties zijn die niet door God geschapen zijn en niet in harmonie zijn met Gods bedoeling voor de aarde of zijn wetten. Ze zullen onvermijdelijk uiteenvallen en mensen die aan zulke onvolmaakte manifestaties gehecht zijn, kunnen spiritueel niet groeien, maar zouden zichzelf potentieel samen met hun scheppingen kunnen vernietigen.

Om kort te gaan, niet alles is door God geschapen en niet alles is in harmonie met Gods bedoeling en wetten. Daardoor is het misleidend te suggereren dat God alles goedkeurt wat je momenteel op aarde ziet. Als je de uitspraak neemt dat God geen oordeel heeft over wat mensen op aarde doen, zou je je eigenlijk moeten afvragen waarom deze God de moeite doet de GMG boeken uit te brengen. Kijk opnieuw eens naar de uitspraak ‘Alles wat je om je heen ziet, is het leven dat zich tot uitdrukking brengt’. Als dit Gods houding is, waarom dan niet het leven zichzelf gewoon tot uitdrukking laten brengen, waarom dan de moeite nemen om deze boeken uit te geven die kennelijk de kijk van mensen op God proberen te veranderen? Met andere woorden, aan de ene kant lijkt de God in de GMG boeken te zeggen dat hij geen agenda heeft, maar aan de andere kant heeft hij kennelijk een doel met het uitbrengen van de boeken.

Kijk eens beter naar de uitspraak, ‘Alles wat je om je heen ziet, is leven dat zich tot uitdrukking brengt’. De logische consequentie is dat kanker gewoon het leven is dat zich tot uitdrukking brengt en hetzelfde geldt voor oorlog. Maar toch leiden beide uitdrukkingsvormen tot de dood, dus hoe kan het leven dat zichzelf tot uitdrukking brengt, de dood opleveren?

In werkelijkheid zijn de meeste omstandigheden die je momenteel op aarde ziet GEEN uitdrukking van het leven, noch van God. Alles in het materiële universum is een uitdrukking van een bepaalde bewustzijnsstaat. Al het lijden, onrechtvaardigheid en ongelijkheid op aarde is NIET een uitdrukkingsvorm van het bewustzijn van het leven, maar van het doodsbewustzijn. Dit is het dualiteitsbewustzijn dat ik in mijn verhandelingen over het ego beschrijf.

Als je geen onderscheid maakt tussen het bewustzijn van het leven en het doodsbewustzijn, is er geen manier om aan illusie te ontsnappen en je met de werkelijkheid van God te verbinden. De echte God zou nooit nalaten dit onderscheid te maken. Daarom vind je in Spreuken de koan ‘Er is een weg die de mens goed toe lijkt, maar het einde daarvan is de dood (Spreuken 14:12).
Is de God van Morgen, een Betere God dan die van gisteren?
pi_128503729
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:24 schreef kleinduimpje3 het volgende:

[..]

Toch moet hier een kanttekening bij gemaakt worden.

“G’d is alles wat er is” is een kant van de medaille, maar er is ook nog een andere kant:

[..]

Is de God van Morgen, een Betere God dan die van gisteren?
Maar alles wat uit onwetendheid geschapen was door de medescheppers, mag dan mss. niet in harmonie zijn met de bedoeling van de oorspronkleike schepper, het is nog steeds een uitdrukking van de schepper. Het lijkt wat tegenstrijdig.
pi_128561445
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_128649434
sinds fusions filmpjes van bashar hier op de site heeft gezet, ben ik een groot fan geworden van bashar. na het abstracte verhaal van non dualiteit, is deze info een welkome aanvulling.
de eenvoud waarmee hij dingen uitlegt bijvoorbeeld over het volgen van het pad van your highest exitement en simultane realiteiten ware erg hulpvol.
ook de luchtigheid en humor maken dat het heerlijk weg luistert.
enjoy..

[ Bericht 5% gewijzigd door isildur25 op 06-07-2013 03:23:39 ]
I'm not saying it's aliens, But it was aliens
pi_132861433
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  zondag 3 november 2013 @ 19:28:57 #221
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_132863048

Bashar al-Assad :p
pi_132883582
The most important video of all
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_132904848
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_132905891
Onnozel figuur.
pi_132915524
quote:
"The question is, what do you shift to" Gaat dit over shape-shifters? :P
Firm but Friendly.
pi_132916910
Nee alhoewel die wel tot sprake zijn gekomen en ook bestaan in onze toekomst.
Het gaat erover waar je jezelf brengt.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_132941348
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_133413162
Interessant vind je niet?
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_133444753
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_133550213
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_133578713
Ik geloof dat ze alleen zouden komen in het immateriele om ons te vertellen dat we het fout doen. En hopelijk dat zij daarna weer terugkeren en dat de mens in staat is dat alles te begrijpen, hoe men niet wegstuurt maar aanneemt dat diegene zelf middelen heeft om weer terug te keren. En wetende dat er maar 1 planeet kan bestaan en dat andere planeten nu eenmaal niet bezocht kunnen worden, dat er ook geen plan is om hen te bezoeken en dat men zomaar met ET's zou kunnen communiceren die al triljarden jaren dood zijn of uit de toekomst maar ook dood of uit een stuk ruimte zo ver weg dat wij niet eens kunnen nagaan waar het precies is en of zij wel ruimteschepen hebben die zo kunnen reizen.

Uiteindelijk vermoed ik dat er toch iets gebeurt is misschien pas een paar decennia geleden door computers en radio ideeen dat men per ongeluk in contact is gekomen en dat men aanvankelijk te horen kreeg dat het nog niet mocht omdat men nog niet de technologische fysieke equivalenten heeft om al die immateriele veranderingen te weeg te brengen. Sommigen geloven dat het brein daarvoor is maar dan nog heeft iedereen maar 1 dezelfde computer en zal er dus 1 geofferd moeten worden om zulk contact te onderhouden en dan wel iemands complete bestaan, wat in het verleden ook al eens is beschreven in sommige religies over offeren aan Goden of machtiger wezens. Tenzij men peer to peer concepten gebruikt maar dat zou dan allemaal officieel gemaakt al moeten zijn en dat is niet het geval. En dan vermoed ik dat channelings toch effecten of onbewuste reacties zijn op geheime experimenten waarbij men ver is gegaan om buitenaardse technologie te bemachtigen. Want als je over het leven kunt praten kun je net zo goed over nieuwe concepten praten en dan uiteindelijk over wapens maar ook machines die het immateriele kunnen veranderen. Of er zo'n apparaat op de aarde bestaat betwijfel ik ten zeerste dus lijkt het hele gebeuren mij te gevaarlijk.
pi_133805799
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  woensdag 4 december 2013 @ 01:30:29 #233
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_133898613
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_134041112
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 17:14 schreef loop het volgende:
Ik geloof dat ze alleen zouden komen in het immateriele om ons te vertellen dat we het fout doen. En hopelijk dat zij daarna weer terugkeren en dat de mens in staat is dat alles te begrijpen, hoe men niet wegstuurt maar aanneemt dat diegene zelf middelen heeft om weer terug te keren. En wetende dat er maar 1 planeet kan bestaan en dat andere planeten nu eenmaal niet bezocht kunnen worden, dat er ook geen plan is om hen te bezoeken en dat men zomaar met ET's zou kunnen communiceren die al triljarden jaren dood zijn of uit de toekomst maar ook dood of uit een stuk ruimte zo ver weg dat wij niet eens kunnen nagaan waar het precies is en of zij wel ruimteschepen hebben die zo kunnen reizen.

Uiteindelijk vermoed ik dat er toch iets gebeurt is misschien pas een paar decennia geleden door computers en radio ideeen dat men per ongeluk in contact is gekomen en dat men aanvankelijk te horen kreeg dat het nog niet mocht omdat men nog niet de technologische fysieke equivalenten heeft om al die immateriele veranderingen te weeg te brengen. Sommigen geloven dat het brein daarvoor is maar dan nog heeft iedereen maar 1 dezelfde computer en zal er dus 1 geofferd moeten worden om zulk contact te onderhouden en dan wel iemands complete bestaan, wat in het verleden ook al eens is beschreven in sommige religies over offeren aan Goden of machtiger wezens. Tenzij men peer to peer concepten gebruikt maar dat zou dan allemaal officieel gemaakt al moeten zijn en dat is niet het geval. En dan vermoed ik dat channelings toch effecten of onbewuste reacties zijn op geheime experimenten waarbij men ver is gegaan om buitenaardse technologie te bemachtigen. Want als je over het leven kunt praten kun je net zo goed over nieuwe concepten praten en dan uiteindelijk over wapens maar ook machines die het immateriele kunnen veranderen. Of er zo'n apparaat op de aarde bestaat betwijfel ik ten zeerste dus lijkt het hele gebeuren mij te gevaarlijk.
Je hebt het over wapens en machines die het immateriele kunnen veranderen.. Wat bedoel je daar precies mee?
pi_134776243
TRU / De hidden messages van bashar ontrafelen hee hee doe allen mee

Voor de fans kan ik sommige rafeltjes wel hier verklappen = density is niets meer dan, water vocht ijs. grond lucht ruimte. etc. het is heel makkelijk. de galactische vriendjes kunnen ook makkelijker met jullie gaan praten in deze zin van het woord. Ik ben zelf ook channeling aan het leren dus mijn topics nemen bij deze een nieuwe wending. Spannond. O+
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  vrijdag 3 januari 2014 @ 15:43:44 #236
400505 Seikcid
Since 1922
pi_135027312
Ik wil ook praten met buitenaardse wezens. Ik bedoel, voordat ik dit topic las dacht ik dat ze niet eens bestonden. Hoe leer je de eerste woordjes?
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_135099910
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 december 2013 07:04 schreef Fusions het volgende:

Voor de fans kan ik sommige rafeltjes wel hier verklappen = density is niets meer dan, water vocht ijs. grond lucht ruimte. etc. het is heel makkelijk. de galactische vriendjes kunnen ook makkelijker met jullie gaan praten in deze zin van het woord. Ik ben zelf ook channeling aan het leren dus mijn topics nemen bij deze een nieuwe wending. Spannond. O+
wow cool! succes daarmee! ;) zou wel leuk zijn als je iemand van de yayel ofzo zou channelen.
I'm not saying it's aliens, But it was aliens
  maandag 6 januari 2014 @ 18:36:49 #238
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_135155028
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 15:43 schreef Seikcid het volgende:
Ik wil ook praten met buitenaardse wezens. Ik bedoel, voordat ik dit topic las dacht ik dat ze niet eens bestonden. Hoe leer je de eerste woordjes?
http://engelslerenonline.com/

:+
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 6 januari 2014 @ 19:17:02 #239
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_135156927
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 december 2013 07:04 schreef Fusions het volgende:

Haha Fusions, vind jou zo'n geweldig persoon!

Succes met het channelen. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 06-01-2014 21:09:27 ]
Feyenoord!
pi_135649400
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_135978633
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_136223655
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 15:43 schreef Fusions het volgende:
Interessant vind je niet?
_O- _O- _O- _O- _O-

Ik ga helemaal stuk om deze gozer. Dit kan je toch niet serieus nemen?
Wel geweldig hoe hij mensen weet te exploiteren met zulke nonsens. Ik vraag me af hoeveel hij hier ondertussen al aan verdiend heeft.

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread872850/pg1

Bekijk het filmpje "Bashar - About Other People". Zie hoe Bashar hier de vraag van een vrouw uit het publiek ontwijkt, omdat het pure onzin is. Zij zegt dat ze telepathisch contact had met Bashar en vraagt Bashar waar dat over ging. Hij had geen enkel idee wat er gaande was en redt zich uit de vraag door te zeggen dat het puur over het moment ging dat op dat moment in het vragenrondje ter sprake was. Iets anders kon hij ook niet zeggen, want dat telepathische contact heeft nooit plaatsgevonden en dit was het enige moment waarna hij kon refereren waarin hij contact heeft met de vrouw. Wat een ongelofelijke trieste leugenaar en manipulator. Wat maakt het dat mensen hierin geloven?

[ Bericht 5% gewijzigd door Cockwhale op 01-02-2014 23:51:54 ]
pi_136415479

Oftewel, Bashar is in die zin ook een 'permission slip.'

Al zijn leringen zijn gebaseerd op het Hermetisme, dus in principe is er niets 'buitenaards' aan.
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:14:13 #244
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_136416530
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:54 schreef brojo het volgende:

Oftewel, Bashar is in die zin ook een 'permission slip.'

Al zijn leringen zijn gebaseerd op het Hermetisme, dus in principe is er niets 'buitenaards' aan.
het is dan ook een gevallen engel "in disguise", of gewoon theater.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:15:33 #245
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_136433596
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:14 schreef Manke het volgende:
het is dan ook een gevallen engel "in disguise", of gewoon theater.
Theater

- - - - - - - - - - - - -

Darryl Anka claims that he began to communicate, through trance-channeling, with an extra-terrestrial entity called Bashar in 1983. [3] He describes Bashar as existing in a parallel reality, in a time frame that we perceive as the future.[citation needed] The monologues and dialogues with Bashar cover a wide range of topics including human psychology, planetary evolution, metaphysics, and extra-terrestrials.

Darryl Anka (born on October 12, 1951) started his Hollywood career as a special effects designer working on such films as Star Trek: The Motion Picture, I Robot, Pirates of the Caribbean, Live Free or Die Hard and Iron Man.[1] More recently, Anka wrote and directed a fictional documentary about the afterlife called Dearly Departed through his production company, Zia Films, and is currently (2013) in production on a documentary about channeling and extraterrestrial contact, based on two UFO sightings within one week of each other and subsequent experiences.

http://en.wikipedia.org/wiki/Darryl_Anka
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_136439791
De staat waarin je verkeerd als je channelt is wetenschappenlijk aangetoont.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_136441356
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:29 schreef Fusions het volgende:
Ben jij trouwens ook een fan/aanhanger van Abraham Hicks?
pi_136443202
Mwah. Vind ik minder interresant.

The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_136443217
quote:
Als in? Wat is er precies aangetoond? Dat je in een staat bent? Dat je überhaupt leeft? Ik snap je zin niet.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_136444156
quote:
_O-
Bron? En wat is er exact aangetoond en hoe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')