Bedankt dat maakt het duidelijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Que? is - vrij vertaald- Wat is dat voor verzameling aan Nederlandse woorden (en wat er op lijkt) zonder enige samenhang ?
"dat wat altijd een beetje poep heeft tussen de bakstenen " - wablief ??? (dat is Belgisch voor "que?")
Gaat een mod van de domme spelen lekker kinderachtig. Zeg gewoon wat je bedoelt wat wil je weten waar moet ik je mee helpen wat is hetquote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Doe eens antwoorden dan..
waar geloof jij in?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef Slip het volgende:
[..]
Gaat een mod van de domme spelen lekker kinderachtig. Zeg gewoon wat je bedoelt wat wil je weten waar moet ik je mee helpen wat is het
Hoor je ook stemmen?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:53 schreef Slip het volgende:
[..]
mezelf, wie kan jouw beter begrijpen dan jezelf. je moet het alleen durven
Ben ik ookquote:Op maandag 10 februari 2014 15:56 schreef Slip het volgende:
[..]
Nee sorry, maar ik dacht dat je sirieus was
En dus?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef Slip het volgende:
Oftewel dat wat altijd iets magisch heeft iets wat je een gevoel vna hoopt geeft maar dat is een illusie en dus zijn we nog geen stap verder
Waar zie jij haat? Wat ik bedoelde: wat is geen illusie?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:00 schreef Slip het volgende:
[..]
Ik veroordeel niet de mensen die het niet onderogen willen zien dus geen haat, graag.
Dat je dingen kan leren als je het gevoel hebt dat je dat aan kan, of het gewone leven niet veel te fijn is als het is.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:58 schreef Manke het volgende:
[..]
Ben ik ook
Ik hoor wel stemmen
Maar ik snap niet waar je heen wil gaan met de discussie
Oftewel dat wat altijd iets magisch heeft iets wat je een gevoel vna hoopt geeft maar dat is een illusie en dus zijn we nog geen stap verderquote:Op maandag 10 februari 2014 16:02 schreef brojo het volgende:
[..]
Waar zie jij haat? Wat ik bedoelde: wat is geen illusie?
In feite is dat precies wat Bashar en de meeste channels zeggen, dus de vraag is of het dan wel een illusie is?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:02 schreef Slip het volgende:
[..]
Dat je dingen kan leren als je het gevoel hebt dat je dat aan kan, of het gewone leven niet veel te fijn is als het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:11 schreef brojo het volgende:
I
[..]
In feite is dat precies wat Bashar en de meeste channels zeggen, dus de vraag is of het dan wel een illusie is?Oke Gelijk heb je, Maar dat is een inleidende tekst het zegt niks over de inhoud. deze inhoud is andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hele slechte mannelijke acteur inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |