Is ook veel beter. Maarja, ik MOET toch IETS eten!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh jam! M'n maag rammelt ervan!
Ik mag alleen maar naar huis fietsen en niet in de winkeltjes op het station kijkenHmpf
Ik juist veel! Maarja, ik ben niet zo'n grote eterquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:52 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind Julia's altijd zo weinig.. Dan is m'n bakje leeg en dan heb ik nog steeds honger
Ik normaal ook niet, alleen met pasta wel. Dat vult bij mij nooit zo erg. Ik heb net een bord spaghetti met gorgonzola, mascarpone, uitgebakken spek, tomaat en pecorino op en ik zit nog steeds niet volquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik juist veel! Maarja, ik ben niet zo'n grote eter
En dan eerst eten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:00 schreef Beau87 het volgende:
Ik krijg trek van jullie berichtjes. En dat terwijl ik net mijn nasi op heb.
Straks bootcampen, dus vroeg gegeten.
nee hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vergeet ook niet je headphone op te zetten: adem in, adem uit, adem in, adem uit.
Ik heb zo'n hekel aan onweerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Hinder het volgende:
Ik loop ook liever niet met onweer. Vorig jaar was er in juni hier een plaatselijk loopje, en toen we met z'n allen bij de start stonden, zag iedereen een mooie rolwolk aankomen. Direct na het startschot begon het met plenzen, zoveel dat de straten blank kwamen te staan. De grote bui ging gepaard met heftige donder en bliksem, en dat was toch wel wat minder. Het was bijna een zwemwedstrijd geworden, zoveel regenwater was er overal. Wel bijna m'n PR toen geëvenaard, dus je gaat er wel sneller van lopen.
Wehe ook al koste het 30 euro. Ik ren dan snel naar binnen hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Hinder het volgende:
Ik loop ook liever niet met onweer. Vorig jaar was er in juni hier een plaatselijk loopje, en toen we met z'n allen bij de start stonden, zag iedereen een mooie rolwolk aankomen. Direct na het startschot begon het met plenzen, zoveel dat de straten blank kwamen te staan. De grote bui ging gepaard met heftige donder en bliksem, en dat was toch wel wat minder. Het was bijna een zwemwedstrijd geworden, zoveel regenwater was er overal. Wel bijna m'n PR toen geëvenaard, dus je gaat er wel sneller van lopen.
Ik heb toen eigenlijk nooit aan stoppen gedacht. Dat was vast de adrenaline denk ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wehe ook al koste het 30 euro. Ik ren dan snel naar binnen hoor.
Kan best zijn, maar ik mijd regen als het kan. Ik vind lopen in de zon tachtig keer leuker. Als ik het niet kan vermijden is het jammer, dan loop ik in de regen, maar als buienradar zegt dat het over twee uur droog is? Fine, loop ik over twee uur.quote:
klopt dattie niet kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:46 schreef Muis84 het volgende:
Hoera, les 2 zit er weer op!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/186670103/9947984
Volgens mij klopte de podcast alleen ECHT niet. Moet hem even terugluisteren, maar eindigde volgens mij met 1 minuut. Raaaaarr....![]()
Dus zelf nog maar twee keer versneld en gewandeld...
Nice!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:46 schreef Muis84 het volgende:
Hoera, les 2 zit er weer op!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/186670103/9947984
Volgens mij klopte de podcast alleen ECHT niet. Moet hem even terugluisteren, maar eindigde volgens mij met 1 minuut. Raaaaarr....![]()
Dus zelf nog maar twee keer versneld en gewandeld...
Bij mij flipte ie al na 3 minuten in les 1, misschien toch maar zelf instellen bij een andere app?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef Muis84 het volgende:
Wat vreemd, heb hem toch echt gelijk met de rest van internet geplukt, en ze zegt les 2... ?
Weet je nog dat we zeiden dat Evy niet zo goed kan tellen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:50 schreef Muis84 het volgende:
Wat vreemd, heb hem toch echt gelijk met de rest van internet geplukt, en ze zegt les 2... ?
Da's wel heel erg dan. Zo kom ik nooit bij de 5KM....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Weet je nog dat we zeiden dat Evy niet zo goed kan tellen?
De rest van de lessen klopt wel redelijk hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:55 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Da's wel heel erg dan. Zo kom ik nooit bij de 5KM....
Wat is een hongerklop ervaring?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:58 schreef alors het volgende:
Okay, ik dacht laat ik weer een 7km pakken, even 3 rustdagen genomen, en alles ging erg voorspoedig... Totdat ik mijn eerste hongerklop ervaring kreeg. En toen was ik net over de helftDe rest maar gewandeld met af en toe een stukje hardlopen. Gelukkig was het mooi weer.
Jeej, dus wel gewoon de Golden 10quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef Quoi het volgende:
Zo, ik heb een nieuw tapeje.... Fel roze!
Ik begin me te beseffen dat hardlopen op een hoger plan inhoudt voor mij: beenspieren trainen. Ik val best door de mand bij de stabiliteitsoefeningen bij de fysio. In principe ben ik dismissed by meneer de fysio, donderdag Golden 10. Erna wat kleine duurloopjes als training een paar weken en dan de intensiteit weer opvoeren.
Nu mag ik een half uurtje loslopen. 3x10 of 2x15. Snel mijn kloffie aan, dan eindig ik op de thee bij mijn loopcluppie!![]()
Oja... Het werd Julia's
Golden 10!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:59 schreef Quoi het volgende:
Zo, ik heb een nieuw tapeje.... Fel roze!
Ik begin me te beseffen dat hardlopen op een hoger plan inhoudt voor mij: beenspieren trainen. Ik val best door de mand bij de stabiliteitsoefeningen bij de fysio. In principe ben ik dismissed by meneer de fysio, donderdag Golden 10. Erna wat kleine duurloopjes als training een paar weken en dan de intensiteit weer opvoeren.
Nu mag ik een half uurtje loslopen. 3x10 of 2x15. Snel mijn kloffie aan, dan eindig ik op de thee bij mijn loopcluppie!![]()
Oja... Het werd Julia's
Heb net de duur van de podcasts vergeleken met het schema, de totale duur klopt wel. Maar heb volgens mij geen 3 minuten gerend, of wel, maar dan kan Evy dus niet tellen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De rest van de lessen klopt wel redelijk hoor
Heb je trouwens de 2006 versie of de 2011 versie? Want de intervallen verschillen wel, niet alleen de muziek
Lopen op dikke schoenen schijnt net zo veel voordelen te hebben. Evenals lopen op minimalistische schoenen. Maar Sheriam en Jero_nimo lopen blootsvoets.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:06 schreef Fusions het volgende:
Wie doet er aan bare foot running, schijnt veel voordelen te hebben
Tja, ik ga rustig 10KM lopen op m'n nuchtere maag. Denk dat dat ook heel individueel is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens ik heb een vraagje. Ik ga beginnen aan week 5 van C25K, wat op zich prima gaat. Nu heb ik bedacht dat ik 's ochtends voor het werk ga lopen, omdat ik 's avonds vaak te moe ben om mezelf van de bank af te schoppen. Nu 2 keer gedaan, en vind het een lekker begin van de dag, maar... ik heb het idee dat de prestatie minder is. Zou dat een energietekort vanwege honger zijn? Ik heb vanochtend een les die ik eerder wel heb uitgelopen niet gehaald, was kapot. Had voor het lopen alleen een flink glas water op. De keer daarvoor een banaan gegeten, dat ging wel beter, maar nog niet ideaal. Na het lopen en douchen eet ik dan een bak yoghurt met muesli en wat pecannoten.
Wat is nou de beste routine, qua eten, zo vroeg?
We zijn er allemaal gekomenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Heb net de duur van de podcasts vergeleken met het schema, de totale duur klopt wel. Maar heb volgens mij geen 3 minuten gerend, of wel, maar dan kan Evy dus niet tellen...![]()
Maar ik kom er wel!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |