Is ook veel beter. Maarja, ik MOET toch IETS eten!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh jam! M'n maag rammelt ervan!
Ik mag alleen maar naar huis fietsen en niet in de winkeltjes op het station kijkenHmpf
Ik juist veel! Maarja, ik ben niet zo'n grote eterquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:52 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind Julia's altijd zo weinig.. Dan is m'n bakje leeg en dan heb ik nog steeds honger
Ik normaal ook niet, alleen met pasta wel. Dat vult bij mij nooit zo erg. Ik heb net een bord spaghetti met gorgonzola, mascarpone, uitgebakken spek, tomaat en pecorino op en ik zit nog steeds niet volquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik juist veel! Maarja, ik ben niet zo'n grote eter
En dan eerst eten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:00 schreef Beau87 het volgende:
Ik krijg trek van jullie berichtjes. En dat terwijl ik net mijn nasi op heb.
Straks bootcampen, dus vroeg gegeten.
nee hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Vergeet ook niet je headphone op te zetten: adem in, adem uit, adem in, adem uit.
Ik heb zo'n hekel aan onweerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Hinder het volgende:
Ik loop ook liever niet met onweer. Vorig jaar was er in juni hier een plaatselijk loopje, en toen we met z'n allen bij de start stonden, zag iedereen een mooie rolwolk aankomen. Direct na het startschot begon het met plenzen, zoveel dat de straten blank kwamen te staan. De grote bui ging gepaard met heftige donder en bliksem, en dat was toch wel wat minder. Het was bijna een zwemwedstrijd geworden, zoveel regenwater was er overal. Wel bijna m'n PR toen geëvenaard, dus je gaat er wel sneller van lopen.
Wehe ook al koste het 30 euro. Ik ren dan snel naar binnen hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef Hinder het volgende:
Ik loop ook liever niet met onweer. Vorig jaar was er in juni hier een plaatselijk loopje, en toen we met z'n allen bij de start stonden, zag iedereen een mooie rolwolk aankomen. Direct na het startschot begon het met plenzen, zoveel dat de straten blank kwamen te staan. De grote bui ging gepaard met heftige donder en bliksem, en dat was toch wel wat minder. Het was bijna een zwemwedstrijd geworden, zoveel regenwater was er overal. Wel bijna m'n PR toen geëvenaard, dus je gaat er wel sneller van lopen.
Ik heb toen eigenlijk nooit aan stoppen gedacht. Dat was vast de adrenaline denk ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wehe ook al koste het 30 euro. Ik ren dan snel naar binnen hoor.
Kan best zijn, maar ik mijd regen als het kan. Ik vind lopen in de zon tachtig keer leuker. Als ik het niet kan vermijden is het jammer, dan loop ik in de regen, maar als buienradar zegt dat het over twee uur droog is? Fine, loop ik over twee uur.quote:
klopt dattie niet kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:46 schreef Muis84 het volgende:
Hoera, les 2 zit er weer op!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/186670103/9947984
Volgens mij klopte de podcast alleen ECHT niet. Moet hem even terugluisteren, maar eindigde volgens mij met 1 minuut. Raaaaarr....![]()
Dus zelf nog maar twee keer versneld en gewandeld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |