Gebeurt ons allemaal wel eens. Het belangrijkste is dat je bent gegaan!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw, viel dat even vies tegen.
Na 3,8 gewoon moeten stoppen wegens weigerende benen.So much for met heel veel zin beginnen.
![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:43 schreef streamnl het volgende:
Ik geef toe dat het niet meest slimme vraag was maar ze heeft het wel door denk ik
De inschrijving is al open, maar wil er voor de teams van hier werk van gaan maken na de Roparun. Dan zal ik aan iedereen die ik in mijn lijstje heb staan (en in de OP) een pm sturen met de vraag naar informatie. Dan kan ik dan een indeling gaan maken voor de teams.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:44 schreef Jero_nimo het volgende:
Wanneer begint de inschrijving van de ekiden eigenlijk? En doen we mee met de BBQ?
Goed bezig! Heb er zin inquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De inschrijving is al open, maar wil er voor de teams van hier werk van gaan maken na de Roparun. Dan zal ik aan iedereen die ik in mijn lijstje heb staan (en in de OP) een pm sturen met de vraag naar informatie. Dan kan ik dan een indeling gaan maken voor de teams.
Volgens mij is de BBQ na afloop onder eigen beheer, maar dan moet je even op de site kijken, staat er wel ergens.
Mooizo, dan kan ik nog ff verder twijfelenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De inschrijving is al open, maar wil er voor de teams van hier werk van gaan maken na de Roparun. Dan zal ik aan iedereen die ik in mijn lijstje heb staan (en in de OP) een pm sturen met de vraag naar informatie. Dan kan ik dan een indeling gaan maken voor de teams.
Volgens mij is de BBQ na afloop onder eigen beheer, maar dan moet je even op de site kijken, staat er wel ergens.
Waarschijnlijk kan je twijfelen tot 20 juni, omdat als je voor 22 juni inschrijft, het goedkoper is dan ernaquote:
Ik weet niet of ik het wel aankan....zo veel Fok!kers tegelijk meetenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je twijfelen tot 20 juni, omdat als je voor 22 juni inschrijft, het goedkoper is dan erna
Maar ik zou het gezellig vinden als je voor de ekiden kiest
Hmm.. Ik denk dat ik toch meer naar "common" form neig dan naar de goede vorm, eigenlijk. Daarom hoopte ik op actiefoto's van Rondje Tilburg, dan kan ik daar misschien iets uit opmaken..quote:
Even in de gaten houden. Dat ik dan m`n beslissing heb genomenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:51 schreef MaleDuck het volgende:
Ik blijf het wel communiceren hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:02 schreef Levitas het volgende:
[..]
Hmm.. Ik denk dat ik toch meer naar "common" form neig dan naar de goede vorm, eigenlijk. Daarom hoopte ik op actiefoto's van Rondje Tilburg, dan kan ik daar misschien iets uit opmaken..
[..]
Even in de gaten houden. Dat ik dan m`n beslissing heb genomen
Wellicht heb je apt? Ik heb dat in ieder geval wel en ben gewoon mijn houding gaan forceren. Pas vroeg iemand me of ik gegroeid was (26jaar). Maar ben dus gewoon rechter gaan lopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:54 schreef Lastpost het volgende:
Vanuit die houdings-afbeelding zit ik er een beetje tussen-in volgens mij. M'n rug werkt niet zo lekker mee waardoor ik niet écht rechtop loop (ook niet normaal lopend trouwens) maar de landing is (voor zover ik weet) wel weer aardig.
Ach ik kom vooruit, geen last en ga nog in een aardig tempo ook.
[..]
Haha toen ik nieuwe ging halen had ik m'n oude paar meegenomen, looptest was al bijna niet nodig want je kon echt héel duidelijk zien waar de slijtage zat.![]()
Herkenbaarquote:
Blij dat het me niet kwalijk genomen wordt...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:05 schreef Levitas het volgende:
[..]
HerkenbaarAls ik ergens aan begin wil ik ook alles, het liefst zo snel mogelijk en zo goed mogelijk. En vaak is dat niet echt realistisch
Zolang we naar de adviezen luisteren van de wat meer ervaren lopers, dan komt het helemaal goed. Dromen en fantaseren mag en dat motiveert ons alleen maar denk ik zo!
quote:When I'm out on a long run, the only thing that matters is finishing the run. For once, my brain isn't going blehblehbleh all the time. Everything quiets down, and the only thing going on is pure flow.
Ik ben ook zo hoor! Ik zit nu al te dromen over 20 kilometres de Paris en ik heb les 1 van Evy nog niet 100% uitgelopen (1e keer dat ik ging laatste interval van 2min ipv 3 omdat mijn les ermee kapte en ik het zelf verkeerd had getimed)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:16 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Blij dat het me niet kwalijk genomen wordt...En first things first: vrijdag (hopelijk) nieuwe en fatsoenlijke schoenen. De rest komt tzt wel!
We komen er wel!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben ook zo hoor! Ik zit nu al te dromen over 20 kilometres de Paris en ik heb les 1 van Evy nog niet 100% uitgelopen (1e keer dat ik ging laatste interval van 2min ipv 3 omdat mijn les ermee kapte en ik het zelf verkeerd had getimed)
Precies! Ik ben benieuwd wat voor schoenen je gaat krijgen. Ik wilde graag roze (die had ik ook als eerste aan) maar helaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:23 schreef Quoi het volgende:
Grappig Hats, pas vroeg iemand mij waar ik dan aan denk als ik aan het lopen ben.... Ik kon het niet zeggen eigenlijkVolgens mij varieert dat van de boodschappen die ik nog moet halen tot helemaal niks.
@Levitas, ik ben ook zo'n rouwdouwer (zo noem ik het altijd maar). Alles doen - nu en snel. Maar met lopen wilde ik zó graag dat het goed ging, dat ik me maar als een soort slaaf van een schema ben gaan gedragen. En dan gewoon afwachten.....
Hier nog iemand die graag in uitersten denkt, alles of niets...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom heb ik ook 'langzaam' moeten leren lopen... Wat in mijn hoofd niet kon, het was of snel of niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier nog iemand die graag in uitersten denkt, alles of niets...
Daarom heb ik ook 'langzaam' moeten leren lopen... Wat in mijn hoofd niet kon, het was of snel of niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mijn geluk? Eentje die ontworpen is door iemand die kleurenblind is (knalgroen met knalgeel en paars, met roze/blauwe veters of zoiets). Maar ach, als ze goed lopen: who cares?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Precies! Ik ben benieuwd wat voor schoenen je gaat krijgen. Ik wilde graag roze (die had ik ook als eerste aan) maar helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dafuq did I just read.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik douw ook graag rouw. Sneller en harder en die.....![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:27 schreef Quoi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef dat je in het hardlooptopic zit, hier wordt nooit offtopic gepraatquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Hier ook, veel te benauwd. 5km werdt 4 met moeite. Morgenvroeg revanche.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hmm het is vies benauwd in het bos. Uurtje lopen werd uurtje afzien. Niks voelde lekker. Als ik hier niet sterker van word weet ik het ook niet meer !
Ik wil rond 8/9 uur gaan als het niet heel hard regent. heb geen regenjack oidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga vanavond pas, uurtje of 9/10 denk ik.
Ik ook niet, ga gewoon in m'n shirt. Nat word je toch wel zullen we maar zeggen en niets lekkerder dan daarna onder de douche stappen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil rond 8/9 uur gaan als het niet heel hard regent. heb geen regenjack oid
Ja, is dat niet heel vervelend? Ik heb nog nooit hardgelopen in de regen, vandaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga gewoon in m'n shirt. Nat word je toch wel zullen we maar zeggen en niets lekkerder dan daarna onder de douche stappen.
Hele harde regen is na een tijdje wel irritant, hoewel je na een tijdje toch niet natter kunt worden. Een beetje miezer is ideaal loopweer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, is dat niet heel vervelend? Ik heb nog nooit hardgelopen in de regen, vandaar
That's the spirit!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga wel gewoon, niet zeiken maar lopen.
Dat dus. Ik ga het beste in de regenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |