Paula Radcliffe is ook wel een aardig voorbeeld van een bijzondere techniekquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar als ik terug denk aan het kijken naar de finishende HM-ers bij de CPC die tussen de 1:20 en 1:40 binnen kwamen zag ik er ook nog genoeg met een 'bijzondere' techniek. Doen die het zo fout dan?
[..]
Ik zag gister dat mijn schoenen ook wel echt beginnen te slijten op verschillende plekken, dus na de Roparun maar eens kijken naar nieuwe schoenen. Twijfel alleen of ik dan weer zo'n loop analyse moet laten doen...
Na 14 juni dan graagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:51 schreef mosselmossel het volgende:
Ik wil ergens in de zomer of net erna nieuwe schoenen. Ik denk dat het die Crocks worden.
alles hierover is al eens gezegdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:47 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon alles wat je op je hart hebt. Kan best
Het klinkt een beetje zoals de souplessemethode, maar heb inderdaad ook gemerkt dat het minuutje tussendoor echt niet te lang isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:55 schreef Remzz het volgende:
Voor het eerst wat geprobeerd met intervallen, 10x 200 meter en 30 seconden rust. 1 minuut leek mij veel te veel, nou dat viel nogal tegen.Tegen de tijd dat ik op mijn horloge kon kijken was die alweer aan het aftellen
Viel niets niet mee...
http://connect.garmin.com/activity/309098564
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Precies op tijd om je challenge te halen dusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo,schema kompleet.... 1600km voor de boeg
begint pas op 1 juni en eindigt 1ste weekend van december dus zou moeten lukken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Precies op tijd om je challenge te halen dus
ik stuur het je wel evenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:22 schreef YUR het volgende:
Zeg rd...nou ben ik van nature een nieuwsgierig aangelegd pestventje....
| 1 2 | [b]26 Mei 2013 - [ url=http://www.ricohvestingloop.nl/]Ricoh Vestingloop (Den Bosch)[/url ] Onama - 5km |
Planckse!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier eerst maar even een paar uurtjes planken![]()
Het plan was om daar voor een PR te gaan op de halve, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik daar gewoon een beetje als een hardlopende toerist over dat parcours heen zwalkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:44 schreef Onama het volgende:
[ code verwijderd ]
Lang zitten twijfelen of ik de 5 of de 10 zou doen, maar uiteindelijk is het toch de 5 geworden. Er staat 14km op het schema voor die dag. Dus dan loop ik op een rustig tempo richting de start (5km). Zorgen dat ik lekker vroeg ben zodat ik lekker vooraan sta, dan de 5km sprinten (PR van 22:59 moet verbroken worden). Dan misschien even meeten met StreamNL en Levitas en dan weer rustig naar huis hobbelen.
Ik zie trouwens dat er 26 Mei enorm veel wedstrijden in de "Wie loopt waar" staan. Zie nu al uit naar al de verslagen. Met name van die van YUR.
Als iemand moet kunnen planken ben jij het welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier eerst maar even een paar uurtjes planken![]()
Hij plankt altijd ondersteboven. Al beschuldigt hij ons daar juist weer van...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Als iemand moet kunnen planken ben jij het wel![]()
Succes!
Zolang je er maar plezier in hebt! En jou kennende ga je dan toch nog een PR of heel dicht ertegenaaan lopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Het plan was om daar voor een PR te gaan op de halve, maar zoals het er nu naar uitziet ga ik daar gewoon een beetje als een hardlopende toerist over dat parcours heen zwalken
Haha toen ik nieuwe ging halen had ik m'n oude paar meegenomen, looptest was al bijna niet nodig want je kon echt héel duidelijk zien waar de slijtage zat.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zag gister dat mijn schoenen ook wel echt beginnen te slijten op verschillende plekken, dus na de Roparun maar eens kijken naar nieuwe schoenen. Twijfel alleen of ik dan weer zo'n loop analyse moet laten doen...
Goed bezig! Daar gaat het om, dat we vooruit komen en als we technisch beter gaan lopen en het levert wat op, dan is dat mooi meegenomenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:54 schreef Lastpost het volgende:
Vanuit die houdings-afbeelding zit ik er een beetje tussen-in volgens mij. M'n rug werkt niet zo lekker mee waardoor ik niet écht rechtop loop (ook niet normaal lopend trouwens) maar de landing is (voor zover ik weet) wel weer aardig.
Ach ik kom vooruit, geen last en ga nog in een aardig tempo ook.
[..]
Haha toen ik nieuwe ging halen had ik m'n oude paar meegenomen, looptest was al bijna niet nodig want je kon echt héel duidelijk zien waar de slijtage zat.![]()
De beste manier zou zijn om het mandje op de achterkant te zetten, zodat het luikje dus bovenop zit en dan kun je de kat in het nekvel pakken en hem zo ass-first erin laten zakken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Heel m'n hand trouwens vol met pleisters nu, leuk hoor 3 poezen in een reismandje zien te proppen. Alsof ze aanvoelen wat er gaat gebeuren (Revanche, moewhahaha!) ... *knip*
No way! Dan doen ze: freeeeeze met poten wijdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De beste manier zou zijn om het mandje op de achterkant te zetten, zodat het luikje dus bovenop zit en dan kun je de kat in het nekvel pakken en hem zo ass-first erin laten zakken.
Ik zet ze 2 dagen van tevoren in de huiskamer, tot ze er lekker in willen gaan slapen e.d. En dan ineens: trapped!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn katten zijn zo dom dat ze denken: ooeeh iets waar ik in kan zitten en kruipen er gewoon zelf in
Kattenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zet ze 2 dagen van tevoren in de huiskamer, tot ze er lekker in willen gaan slapen e.d. En dan ineens: trapped!
Ik heb maar 1 reactie: HATSJOE!quote:
m'n sporthorloge is digitaal en ik gebruik de stopwatchquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:32 schreef YUR het volgende:
Als de grote wijzer 1 klein streepje verder is, is er 1 minuut verstreken
En je sporthorloge heeft geen timerfunctie om je minuten te timen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
m'n sporthorloge is digitaal en ik gebruik de stopwatch
Ik had m natuurlijk al gelikedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef mosselmossel het volgende:
Garmin winnen?
Ik heb een schijthekel aan mensen die op FB dingen liken om dingen te kunnen winnen, maar goed, jullie staan toch niet op mijn FB.
http://www.runnersweb.nl/(...)210.htm#.UYjNZbWporV
Nou..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
Daar beantwoord je je eigen vraag toch al... Of mis ik iets?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:34 schreef sararaats het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de kerk-klok niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:28 schreef sararaats het volgende:
kan ik Start tot Run eigenlijk timen met m'n horloge?
er staat 1min lopen 1min wandelen. hoe time ik dat?
Mijn toetsenbord is blij dat ik geen suiker in de koffie hebquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de kerk-klok niet?
ik keur het goed
okidoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou..
Druk op start. De tijd begint nu te lopen. Vanaf dat moment ga je hardlopen. Zie je op je stopwatch 00:01:00 (=1 minuut)? Ga dan wandelen. Zie je 00:02:00 (=2 minuten)? Ga dan hardlopen. Etc, etc.
Nu ben ik ook nieuwsgierig!quote:
In Venlo was ik heel blij met de kerkklok. Wou niet naar mijn telefoon grijpen want die zat in de houder maar kon wel zien dat ik 20 minuten aan het lopen was vlak voor het 4km punt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Waarom gebruik je de kerk-klok niet?
ik keur het goed
Zonder dalen geen pieken!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw, viel dat even vies tegen.
Na 3,8 gewoon moeten stoppen wegens weigerende benen.So much for met heel veel zin beginnen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |