Ik vermoed dat ze ook op andere plekken pijn gaan doen, al ben ik wel benieuwd naar de reviews.quote:
De Forerunner 10 heeft een damesmodel dat erg klein is. Daar kun je wel helaas geen hartslagmonitor op aansluiten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:29 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ah, dat nemen ze je voorlopig kwalijk!!![]()
Zijn er trouwens ook GPS horloges die NIET zo lomp groot zijn? Mijn polsen zijn niet zo breed (understatement) dus die grote horloges zitten voor geen meter.... Max cm of 2,5 hoog?
werken jij en stoppen met FB'enquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:38 schreef YUR het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
http://www.sportnext.nl/berichten/de_crocs_hardloopschoen
wel of geen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:01 schreef Onama het volgende:
[..]
De Forerunner 10 heeft een damesmodel dat erg klein is. Daar kun je wel helaas geen hartslagmonitor op aansluiten.
Surequote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Ze zouden best goed passen bij oranje sporttape
Goede motivatie: als ik de 5KM niet haal, dan moet ik deze aan....quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:38 schreef YUR het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
http://www.sportnext.nl/berichten/de_crocs_hardloopschoen
Daar zat ik ook al naar te kijken voor Muisquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:01 schreef Onama het volgende:
[..]
De Forerunner 10 heeft een damesmodel dat erg klein is. Daar kun je wel helaas geen hartslagmonitor op aansluiten.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:06 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn neef loopt altijd op oranje Crocs, al-tijd. En het is een luie sodemieter die volgens mij nog nooit iets aan lichaamsbeweging heeft gedaan, dus:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip beiden! Ben zo'n type van: als ik eenmaal iets wil, dan wil ik ook alles en dan doe ik het goed.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken voor MuisMooi prijsje ook en een goed instapmodel. HRM is, imo, toch nog niet van toepassing bij een beginner
Eerst maar leren lopen
enough saidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken voor MuisMooi prijsje ook en een goed instapmodel. HRM is, imo, toch nog niet van toepassing bij een beginner
Eerst maar leren lopen
Niets mis met overenthousiasmequote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:07 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Bedankt voor te tip beiden! Ben zo'n type van: als ik eenmaal iets wil, dan wil ik ook alles en dan doe ik het goed.Moet inderdaad leren lopen, net pas begonnen. Maar ook zo zonde als ik dan over een paar maanden een ander horloge moet kopen.
Beetje overenthousiast denk ik.
Leuk toch, lekker enthousiastquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:07 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Bedankt voor te tip beiden! Ben zo'n type van: als ik eenmaal iets wil, dan wil ik ook alles en dan doe ik het goed.Moet inderdaad leren lopen, net pas begonnen. Maar ook zo zonde als ik dan over een paar maanden een ander horloge moet kopen.
Beetje overenthousiast denk ik.
Wat mij betreft niet hoor. Het is herkenbaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:09 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nou, kan me voorstellen dat het een beetje irritant is hier...
Wat, irritant zijn?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:10 schreef YUR het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet hoor. Het is herkenbaar
Goed plan, na het afronden van Evy dan maar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Leuk toch, lekker enthousiast
Misschien moet je anders eerst nog even wachten met een horloge en jezelf belonen als je x km kan lopen?
sluit me bij YUR aan... enthousiasme is niet mis mee, zolang je maar naar de goede adviezen luister die gegeven wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:09 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Nou, kan me voorstellen dat het een beetje irritant is hier...
Dat beloof ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sluit me bij YUR aan... enthousiasme is niet mis mee, zolang je maar naar de goede adviezen luister die gegeven worden
Kijk, dat is een mooi doel gecombineerd met een toffe beloning, gaat je helemaal lukkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:12 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Goed plan, na het afronden van Evy dan maar.![]()
En YUR, thanks!
Precies!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
óf 'zo ware helpe jou god almachtig'?
wij hebben maar 1 godin...Atalanta!!quote:
Die moest ik ff googlenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wij hebben maar 1 godin...Atalanta!!
nee, volgens mij was dat de gevleugelde bode van Zeus, zo even uit mijn hoofdquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:37 schreef Quoi het volgende:
Mbt bovenstaande post: ik zie in Delft e.o. weer zat debielen lopen deze dagen. Even trainen voor de Golden 10. Ze gaan té hard en met een techniek
Als ze nu nog van je wint, moet jij de rest van het jaar op die hardloopcrocs lopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:49 schreef hatsaflats het volgende:
Vriendinnetje van mij gaat ook woensdag na maanden niet gelopen te hebben de 5km rennen. Gelukkig heeft ze wel een redelijke techniek, dat scheelt al wat. Gelukkig is er nu geen twijfel over mogelijk dat ik van haar win (vorig jaar was ze 1 seconde sneller dan ik)
Alsof dat ze van me wint niet erg genoeg zou zijn! Mijn hemel, dan zou ik me echt wel in een hoekje keihard gaan zitten schamenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Als ze nu nog van je wint, moet jij de rest van het jaar op die hardloopcrocs lopen
Maar als ik terug denk aan het kijken naar de finishende HM-ers bij de CPC die tussen de 1:20 en 1:40 binnen kwamen zag ik er ook nog genoeg met een 'bijzondere' techniek. Doen die het zo fout dan?quote:
Ik zag gister dat mijn schoenen ook wel echt beginnen te slijten op verschillende plekken, dus na de Roparun maar eens kijken naar nieuwe schoenen. Twijfel alleen of ik dan weer zo'n loop analyse moet laten doen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:51 schreef mosselmossel het volgende:
Ik wil ergens in de zomer of net erna nieuwe schoenen. Ik denk dat het die Crocks worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |