Smooth, sexy leg nu?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:59 schreef Quoi het volgende:
Mogge![]()
Eerst kilometers in de benen en dan pas intervaltraining...![]()
Ik herinner me mijn 5km waar ik op bleef hangen. Ik liep dan 3x pw een 5k en ik kreeg finishtijden die maar hetzelfde bleven. Enige manier waarop ik sneller ben geworden en verder ben gaan lopen is door variatie in mijn trainingen.
Heb vanmorgen zelf maar ff tape eraf geragt: viel mee!
MoBlo: dat is dan van het wandelen, niet?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk tussendoor overdreven langzaam lopen, dat je bijna denkt dat je voor gek loopt.
Ah, dat nemen ze je voorlopig kwalijk!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Heel m'n hand trouwens vol met pleisters nu, leuk hoor 3 poezen in een reismandje zien te proppen. Alsof ze aanvoelen wat er gaat gebeuren (Revanche, moewhahaha!) ... *knip*
Omschrijf wat 'weer eens beginnen' inhoudt. Meteen 5km met 12km/uur op je niet-hardloopschoenen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:27 schreef 123eend het volgende:
Dag fok!ers
Nou ben ik gisteravond weer eens begonnen met hardlopen, en ik merkte dat ik al vrij snel last begon te krijgen van mijn knieën, alsof ze het niet meer konden houden.
Kan dit aan mijn schoenen liggen? Ik was namelijk gewoon op M'n Nikes gegaan.
Ga naar een winkel en probeer wat uit?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:29 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ah, dat nemen ze je voorlopig kwalijk!!![]()
Zijn er trouwens ook GPS horloges die NIET zo lomp groot zijn? Mijn polsen zijn niet zo breed (understatement) dus die grote horloges zitten voor geen meter.... Max cm of 2,5 hoog?
Eindelijk weet ik een verjaardagscadeautje voor je!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:38 schreef YUR het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
http://www.sportnext.nl/berichten/de_crocs_hardloopschoen
Garmin 610 en eventueel een zweet bandje eronder als dat nog te groot is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:29 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ah, dat nemen ze je voorlopig kwalijk!!![]()
Zijn er trouwens ook GPS horloges die NIET zo lomp groot zijn? Mijn polsen zijn niet zo breed (understatement) dus die grote horloges zitten voor geen meter.... Max cm of 2,5 hoog?
Groot zijn ze allemaal wel, maar meer dan 2,5cm hoog volgens mij geen van allen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:29 schreef Muis84 het volgende:
Goed punt...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga naar een winkel en probeer wat uit?Ik vind de Polar horloges vrij slank eruit zien.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:42 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Goed punt...Was alleen nieuwsgierig.
WhiteCowboy: bedankt!
Het hoeft ook niet charmant te zijn, charmant hardlopen is niet mijn ding geloof ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:41 schreef Saysem het volgende:
[..]
Groot zijn ze allemaal wel, maar meer dan 2,5cm hoog volgens mij geen van allen.
Deze site heeft een aantal foto's waar je goed de maten mee kan vergelijken:
http://www.dcrainmaker.co(...)in-depth-review.html
Zo'n 210 gaat best wel qua omvang, al zal het nooit echt charmant worden.
Nee het was ongeveer 3 kilometer, maar de pijn ik De knieën was al heel snel, naar een aantal honderd meter.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omschrijf wat 'weer eens beginnen' inhoudt. Meteen 5km met 12km/uur op je niet-hardloopschoenen?
Daar dan maar mee beginnen hé, goede hardloopschoenen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:50 schreef 123eend het volgende:
[..]
Nee het was ongeveer 3 kilometer, maar de pijn ik De knieën was al heel snel, naar een aantal honderd meter.
Ik liep 2 jaar terug, ongeveer 1-2 keer per week 5 km, maar dat was ook niet op hardloop schoenen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:50 schreef 123eend het volgende:
[..]
Nee het was ongeveer 3 kilometer, maar de pijn ik De knieën was al heel snel, naar een aantal honderd meter.
Ik liep 2 jaar terug, ongeveer 1-2 keer per week 5 km, maar dat was ook niet op hardloop schoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |