Precies!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
óf 'zo ware helpe jou god almachtig'?
wij hebben maar 1 godin...Atalanta!!quote:
Die moest ik ff googlenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wij hebben maar 1 godin...Atalanta!!
nee, volgens mij was dat de gevleugelde bode van Zeus, zo even uit mijn hoofdquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:37 schreef Quoi het volgende:
Mbt bovenstaande post: ik zie in Delft e.o. weer zat debielen lopen deze dagen. Even trainen voor de Golden 10. Ze gaan té hard en met een techniek
Als ze nu nog van je wint, moet jij de rest van het jaar op die hardloopcrocs lopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:49 schreef hatsaflats het volgende:
Vriendinnetje van mij gaat ook woensdag na maanden niet gelopen te hebben de 5km rennen. Gelukkig heeft ze wel een redelijke techniek, dat scheelt al wat. Gelukkig is er nu geen twijfel over mogelijk dat ik van haar win (vorig jaar was ze 1 seconde sneller dan ik)
Alsof dat ze van me wint niet erg genoeg zou zijn! Mijn hemel, dan zou ik me echt wel in een hoekje keihard gaan zitten schamenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Als ze nu nog van je wint, moet jij de rest van het jaar op die hardloopcrocs lopen
Maar als ik terug denk aan het kijken naar de finishende HM-ers bij de CPC die tussen de 1:20 en 1:40 binnen kwamen zag ik er ook nog genoeg met een 'bijzondere' techniek. Doen die het zo fout dan?quote:
Ik zag gister dat mijn schoenen ook wel echt beginnen te slijten op verschillende plekken, dus na de Roparun maar eens kijken naar nieuwe schoenen. Twijfel alleen of ik dan weer zo'n loop analyse moet laten doen...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:51 schreef mosselmossel het volgende:
Ik wil ergens in de zomer of net erna nieuwe schoenen. Ik denk dat het die Crocks worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |