Dafuq did I just read.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik douw ook graag rouw. Sneller en harder en die.....![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:27 schreef Quoi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef dat je in het hardlooptopic zit, hier wordt nooit offtopic gepraatquote:
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Hier ook, veel te benauwd. 5km werdt 4 met moeite. Morgenvroeg revanche.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hmm het is vies benauwd in het bos. Uurtje lopen werd uurtje afzien. Niks voelde lekker. Als ik hier niet sterker van word weet ik het ook niet meer !
Ik wil rond 8/9 uur gaan als het niet heel hard regent. heb geen regenjack oidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:13 schreef Lastpost het volgende:
Ik ga vanavond pas, uurtje of 9/10 denk ik.
Ik ook niet, ga gewoon in m'n shirt. Nat word je toch wel zullen we maar zeggen en niets lekkerder dan daarna onder de douche stappen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil rond 8/9 uur gaan als het niet heel hard regent. heb geen regenjack oid
Ja, is dat niet heel vervelend? Ik heb nog nooit hardgelopen in de regen, vandaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga gewoon in m'n shirt. Nat word je toch wel zullen we maar zeggen en niets lekkerder dan daarna onder de douche stappen.
Hele harde regen is na een tijdje wel irritant, hoewel je na een tijdje toch niet natter kunt worden. Een beetje miezer is ideaal loopweer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, is dat niet heel vervelend? Ik heb nog nooit hardgelopen in de regen, vandaar
That's the spirit!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga wel gewoon, niet zeiken maar lopen.
Dat dus. Ik ga het beste in de regenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |