abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 mei 2013 @ 23:12:27 #1
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_126154475
Dude, er zijn geen etnische zuiveringen. Sektarisch geweld, ja. Soennieten en Alawieten zijn geen etniciteit.
pi_126154625
Wat bedoel je met "overal racisten"?
Incelfrikandel
  maandag 6 mei 2013 @ 23:50:16 #4
137562 rakotto
pi_126156525
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef Peunage het volgende:
Dude, er zijn geen etnische zuiveringen. Sektarisch geweld, ja. Soennieten en Alawieten zijn geen etniciteit.
My bad.
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wat bedoel je met "overal racisten"?
Wahabisten die Moslims van andere stromingen als ketters zien en dus dood moeten en regeringstroepen die overtuigd zijn dat Soennieten een gevaar vormen voor hun eigen bestaan.

Topicnaam mag veranderd worden als men het er niet mee eens is.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_126156818
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:50 schreef rakotto het volgende:Wahabisten die Moslims van andere stromingen als ketters zien en dus dood moeten en regeringstroepen die overtuigd zijn dat Soennieten een gevaar vormen voor hun eigen bestaan.
Ah ik snap 'm. Ik dacht dat je het misschien had over bepaalde users in het vorige topic.
Maar dan is xenofoob misschien een betere term, gezien het hier niet over een "ras" gaat.
Incelfrikandel
pi_126156952
quote:
Ach, die groepen zijn dermate gescheiden dat volgens bepaalde legitieme definities wel degelijk van etniciteiten te spreken is.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_126159514
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef waht het volgende:

[..]

Ach, die groepen zijn dermate gescheiden dat volgens bepaalde legitieme definities wel degelijk van etniciteiten te spreken is.
zonder meer
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 mei 2013 @ 03:20:36 #8
117098 Hathor
Effe niet
pi_126160219
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 00:00 schreef waht het volgende:

[..]

Dan nog is het geen racisme.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Moderator dinsdag 7 mei 2013 @ 05:00:36 #9
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_126160330
vorige tt teruggezet voorlopig maar suggesties zijn welkom

game on
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 09:29:04 #10
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_126162271
quote:
Dan is het goed. :Y
pi_126163500
Reactie op een opmerking in het voorgaande topic:

quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Bewijs maar.

Je leesvaardigheden zijn ook niet zo goed merk ik wederom op.
Nee, jouw leesvaardigheden zijn niet goed. Ik stel een VRAAG. Die hoef je niet te bewijzen. Beantwoord de vraag maar.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:04:06 #12
93664 waht
Mushir
pi_126166976
quote:
Syria set to retaliate for any future Israeli attack
Assad regime grants military free hand to respond with rockets at Israel, lets Palestinian factions attack from Golan, state daily reports

The Syrian government has extended the authority of the army to respond to “Israeli aggression” immediately and without prior governmental authorization and granted Palestinian factions leave to carry out attacks against Israel on the Golan Heights, a Syrian government daily reported on Tuesday.

According to Al-Watan, the Syrian army has compiled a “target bank” inside Israel that will be showered by missiles immediately in case of another Israeli strike on Syria. The daily also quoted “high-ranking sources” who said that Syria was willing to provide the Lebanon-based terror group Hezbollah with “all types of weapons, including new and quality weapons not previously provided.”[..]
Beste grootspraak weer, één keer aangevallen worden is kennelijk prima maar twee keer kan echt niet. Oftewel Assad doet niets tegen Israël en eventueel stopt hij de wapenleveranties aan Hezbollah.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:25:25 #13
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_126167634
Komt de 200k al in zicht?
  dinsdag 7 mei 2013 @ 12:29:51 #14
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_126167767
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:04 schreef waht het volgende:
Beste grootspraak weer, één keer aangevallen worden is kennelijk prima maar twee keer kan echt niet. Oftewel Assad doet niets tegen Israël en eventueel stopt hij de wapenleveranties aan Hezbollah.
Hij ook niet echt veel doen he...zeker niet als hij zijn handen al vol heeft aan de rebellen. Deze retoriek is hij aan zijn stand verplicht, toch nog het gezichtsverlies op enige manier beperken door dreigingen te uiten. Wellicht dat Hizbullah over een paar maanden ergens in Zuid-Amerika een bus Israelische toeristen opblaast, of in India waar veel Israeliers vakantie vieren.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_126168697
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 09:29 schreef BorisDeLul het volgende:
Dan is het goed. :Y
Dat is precies wat er staat. Goed gelezen weer.
  Moderator dinsdag 7 mei 2013 @ 13:12:33 #16
8781 crew  Frutsel
pi_126169202
quote:
Iran: Arabische buren moeten Damascus bijstaan

(Novum) - Het is aan de Arabische buurlanden van Syrië om de regering in Damascus bij te staan en een antwoord te geven op de recente Israëlische luchtaanvallen op Syrië. Dat heeft de Iraanse minister van buitenlandse zaken Ali Akbar Salehi dinsdag gezegd. Salehi sprak tegen verslaggevers tijdens een bezoek aan de Jordaanse hoofdstad Amman.

Niet Iran, maar de Arabische landen moeten 'hun broeders in Damascus' steunen, aldus Salehi. De minister waarschuwde voorts voor de 'ernstige gevolgen' als het regime van Bashar Assad valt en in Syrië een politiek vacuüm ontstaat.

Salehi zei niet te geloven dat Israël de moed heeft om aanvallen uit te voeren op suspecte Iraanse nucleaire faciliteiten, maar voegde daaraan toe dat Iran 'op het ergste voorbereid' is.
pi_126169316
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:12 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Arabische landen en elkaar bij staan? Dat gaat nooit samen.
Het was de Jordaanse koning die zelf de vliegtuig instapte om palestijnen te gaan bombarderen. Dus waarom zouden ze alawieten helpen.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 13:21:21 #18
137562 rakotto
pi_126169527
Arabische regeringen zijn sowieso om te huilen. Die gaan nooit wat doen.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 13:21:55 #19
93664 waht
Mushir
pi_126169547
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:21 schreef rakotto het volgende:
Arabische regeringen zijn sowieso om te huilen. Die gaan nooit wat doen.
Ze doen wel wat, maar niet altijd in het belang van hun volkeren.
pi_126170340
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 05:00 schreef sp3c het volgende:
vorige tt teruggezet voorlopig maar suggesties zijn welkom

game on
From counting victims to counting massacres

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 10:17 schreef Duizend-Bommen het volgende:
Reactie op een opmerking in het voorgaande topic:

[..]

Nee, jouw leesvaardigheden zijn niet goed. Ik stel een VRAAG. Die hoef je niet te bewijzen. Beantwoord de vraag maar.
Bedroevend gefrustreerd knulletje ben je ook :D omdat ik je lulkoek zo makkelijk onderuit haalde de vorige keer :O

Het antwoord op je retorische vraag staat gewoon in de link die ik gaf.
Incelfrikandel
  dinsdag 7 mei 2013 @ 13:50:09 #21
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_126170604
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:12 schreef Frutsel het volgende:
Niet Iran, maar de Arabische landen moeten 'hun broeders in Damascus' steunen, aldus Salehi
_O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:03:39 #22
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_126171075
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:21 schreef rakotto het volgende:
Arabische regeringen Arabieren zijn sowieso om te huilen.
Even gecorrigeerd ;)
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:05:26 #23
93664 waht
Mushir
pi_126171152
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:03 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Even gecorrigeerd ;)
Oneens.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 14:14:38 #24
137562 rakotto
pi_126171537
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:03 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Even gecorrigeerd ;)
Dat wou ik eerst opschrijven, maar na nader inzien toch maar gehouden op regeringen omdat het dictaturen zijn die niet naar het wil van hun volk luisteren. En vaak is deze wil toch wel meelevend met de situaties in andere landen in tegenstelling tot de dictaturen die niet eens met hun eigen volkeren meeleven.
pi_126171958
quote:
16s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:43 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Bedroevend gefrustreerd knulletje ben je ook :D omdat ik je lulkoek zo makkelijk onderuit haalde de vorige keer :O

Daar heb je patent op, hè? Zeggen dat je iemand 'onderuit' hebt gehaald. Terwijl ik, bij mijn weten, iedere discussie met jou tot nu toe glansrijk heb gewonnen. Al was het maar omdat je eigenlijk nooit antwoord geeft op welke vraag dan ook, maar volkomen hyper achter je eigen staart aan blijft rennen. Je link doet datgene waarin jij grossiert: Degene die middels een onthulling, of argument, jouw betoog of visie op de wereld aan het wankelen brengt, middels 'karaktermoord' terzijde schuiven. Mijn vraag staat dus nog steeds:

Omdat ze zegt wat iedereen (met gezond verstand) al vanaf het begin wist? Niet loyaal genoeg?

Want Vojislav Seselj is geen Syriër. En iemand die wordt 'investigated' is niet schuldig. Behalve in jouw hoofd, blijkbaar.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
pi_126172846
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:23 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Daar heb je patent op, hè? Zeggen dat je iemand 'onderuit' hebt gehaald.
Vertel.

quote:
Terwijl ik, bij mijn weten, iedere discussie met jou tot nu toe glansrijk heb gewonnen. Al was het maar omdat je eigenlijk nooit antwoord geeft op welke vraag dan ook, maar volkomen hyper achter je eigen staart aan blijft rennen. Je link doet datgene waarin jij grossiert: Degene die middels een onthulling, of argument, jouw betoog of visie op de wereld aan het wankelen brengt, middels 'karaktermoord' terzijde schuiven. Mijn vraag staat dus nog steeds:
En wéér geen argumenten waarom ik zogenaamd ongelijk zou hebben :D Wat dacht je, 'ik gooi ff een paar woorden en termen door elkaar en dat post ik, dan lijkt het tenminste alsof ik een punt heb gemaakt'. Ik wacht nog steeds op een fatsoenlijk antwoord op mijn vorige post, want ik zie je nog steeds niks beters posten dan 'jawel jij bent gewoon dom en stom ik heb eeecht gelijk' :'(

quote:
Omdat ze zegt wat iedereen (met gezond verstand) al vanaf het begin wist? Niet loyaal genoeg?

Want Vojislav Seselj is geen Syriër. En iemand die wordt 'investigated' is niet schuldig. Behalve in jouw hoofd, blijkbaar.
quote:
Incelfrikandel
pi_126175516
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 14:48 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Vertel.

Okay. Niks inhoudelijks te melden, zoals ik al schreef. Je grossiert in persoonlijke aanvallen, die exact onderschrijven wat ik je eerder vroeg te erkennen, of tegen te spreken. Namelijk dat het bij jou draait om loyaliteit. Je kust het achterwerk van je slavendrijver, en kijkt bewonderend naar hem op, terwijl je iedereen die je er op wijst dat hij een slavendrijver is, de grond in stampt. Om het maar in beeldspraak neer te zetten, daar feiten en argumenten hoe dan ook geen indruk maken.

Je linkt zelfs naar het summum van die praktijk, die blijkbaar in jouw ogen een discussie afsloot met een klinkend overwinning voor jou, want?

Gast, wtf. Identificeer jij jezelf met deze bron? Mag ik je er even op wijzen dan deze site gerunt wordt door een fucking holocaustontkenner? :r :r Dit is dus precies wat ik bedoel he, waar is je kritische houding naar je bronnen toe. Of ben je het stiekem er wel mee eens? :r

NUL argumenten.

En dat 'holocaustontkenner' sloeg dus op John Rosenthal, als auteur van het artikel.

[ Bericht 4% gewijzigd door Duizend-Bommen op 07-05-2013 16:08:35 ]
pi_126177854
Weer paar blauwhelmen gegijzeld. Maar wel voor hen eigen veiligheid :')

Maar laten we Assad de schuld geven want ja Assad bombardeert de Golan gebergte. De golan die al decennia lang in de handen zit van de VN en Israel.
Maar goed iedereen gelooft ze wel.
pi_126178078
quote:
Okay. Niks inhoudelijks te melden, zoals ik al schreef. Je grossiert in persoonlijke aanvallen,
agossie volgensmij ben ik niet diegene die discussies begint met persoonlijke aanvallen:
quote:
Of bedoel je die vertegenwoordiger van Hamas, die nu bij jouw bondgenoot in Qatar zit?
iets met pot en ketel.
quote:
die exact onderschrijven wat ik je eerder vroeg te erkennen, of tegen te spreken. Namelijk dat het bij jou draait om loyaliteit. Je kust het achterwerk van je slavendrijver, en kijkt bewonderend naar hem op, terwijl je iedereen die je er op wijst dat hij een slavendrijver is, de grond in stampt. Om het maar in beeldspraak neer te zetten, daar feiten en argumenten hoe dan ook geen indruk maken.
:') Heb je ook bronnen of bewijzen voor deze sprookjes?
quote:
Je linkt zelfs naar het summum van die praktijk, die blijkbaar in jouw ogen een discussie afsloot met een klinkend overwinning voor jou, want?
Omdat je er duidelijk niet inhoudelijk op in kan gaan.

quote:
Gast, wtf. Identificeer jij jezelf met deze bron? Mag ik je er even op wijzen dan deze site gerunt wordt door een fucking holocaustontkenner? Dit is dus precies wat ik bedoel he, waar is je kritische houding naar je bronnen toe. Of ben je het stiekem er wel mee eens?

NUL argumenten.
Je probeert je er op een leuke manier uit te lullen dat wel, maar dat is lang niet het enige wat er stond. Ik heb duidelijk aangegeven dat een ontkenner van een massamoord geen goede bron is voor een andere massamoord. Simple as that. Blijkbaar vind jij van wel. Holocaustontkenners zijn walgelijke mensen, ik kots op dat soort lui :r
Als je je kruistocht tegenover mij wil voortzetten en nog steeds weigert op de inhoud in te gaan, stel ik voor dat je je antwoord via een pm stuurt. Dan kan het hier weer ontopic gaan en dat kinderachtige gedrag bespaard blijven.
Incelfrikandel
pi_126178355
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:
kinderachtige gedrag
:X
  dinsdag 7 mei 2013 @ 17:15:21 #31
93664 waht
Mushir
pi_126179048
quote:
How Europe helped build the Syrian site Israel just bombed
Early on Sunday morning, the skies over Damascus lit up with explosions as Israeli jets launched airstrikes near the capital. The target was reportedly the innocuously named Center of Scientific Studies and Research in the suburb of Jamraya, which goes by its French initials CERS.
[..]
The Assad regime was massively successful. CERS received financial support to purchase equipment from the U.N. cultural agency UNESCO, and it sent its engineers for training at the French government's official research agency, the Centre National de la Recherche Scientifique (CNRS). Until the early 1990s, the French government was actively encouraging French high-tech companies to do business with CERS, according to a 1992 report by Middle East Defense News (Mednews).

European companies, rather than inquiring about how their sensitive technology would be used, looked to make a quick profit by providing CERS with whatever it desired. In the mid-1980s, the West German company Schott Glasswerke provided high-durability glass instruments for what the Syrians dubbed the "Borosilicate Glass Project" --- but which was, in reality, a project to manufacture sarin gas. According to Mednews, over a dozen major German companies also supplied CERS with sensitive hardware.
[..]
Het standaard verhaal omtrent 'vrienden worden vijanden, en vice versa'.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:51:54 #32
137562 rakotto
pi_126192116
Maude Saint McLeod ‏@MaudeStMcLeod 55m

Serious shit. I worked in Rwanda, Cambodia w genocide survivors, took testimonies from Kenya, DRC. And #Syria is what gives me nightmares.
Expand

Maude Saint McLeod Maude Saint McLeod ‏@MaudeStMcLeod 56m

Sexualized violence against women/girls often tool of, and proof of, purposeful ethnic cleansing #massacreofbaniyas 2/2
Expand
Maude Saint McLeod Maude Saint McLeod ‏@MaudeStMcLeod 57m

Saw a pic in #massacreofbaniyas in which child was clearly kicked in genitals. Activists, document this & rape survivor testimony 1/2
Expand
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:58:47 #33
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_126192545
BGPmon.net‏@bgpmon13m
Internet Syria just went down! Starting 18:45 UTC
https://twitter.com/bgpmon/status/331857199263535105/photo/1
Zit daar een reden achter?
pi_126193252
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 17:15 schreef waht het volgende:
Het standaard verhaal omtrent 'vrienden worden vijanden, en vice versa'.
Daar heeft Israël een handje van. De EU bouwde een haven en een luchthaven in Gaza, en Israël gooide het direct aan puin.
pi_126194458
Fantastisch trouwens, hoe fokking snel het verhaal van Del Ponte met 'spin' wordt 'vertaald' naar een inhoudelijk identieke versie (er is geen keihard bewijs), naar iets dat de 'Vrienden' beter uitkomt. NRC overtrof zichzelf, door het eerdere bericht van Del Ponte als een soort 'aside' te plaatsen, met kleine kop "Syrische rebellen gebruiken zenuwgas" tussen aanhalingstekens. En het 'gesponnen' bericht met wezenlijk dezelfde inhoud, maar met een 'Vrienden'-wending richting 'Assad-did-it!', compleet met foto van Israëlische soldaten oefenend op de Golan, GROOT op de voorpagina te brengen. Met de kop over de volle breedte van de voorpagina: Amerika en onderzoekscommissie VN: géén bewijs gebruik sarin door Syrische rebellen. Zonder aanhalingstekens.

In het oorspronkelijke artikel stond het al:

Syrische rebellen hebben VERMOEDELIJK het dodelijke zenuwgas sarin gebruikt. En Del Ponte stelde ook onomwonden dat het ging om getuigenissen die daar op wezen. Verder: 'Del Ponte benadrukte op de Zwitserse radio dat het VN-onderzoek nog loopt en dat de voorlopige resultaten 'sterke, concrete VERDENKINGEN zijn, maar nog geen onweerlegbaar bewijs'.

Wereldwijd draait de oorlogspropaganda overuren om recht te breien wat volslagen krom is.
  woensdag 8 mei 2013 @ 00:52:00 #36
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_126202775
Die shabiha die de slachtingen aanrichten, die moeten wel onder invloed van harddrugs zitten. Anders kan je echt niet een kind martelen en vermoorden.
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  woensdag 8 mei 2013 @ 02:36:36 #37
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_126204271
quote:
9s.gif Op woensdag 8 mei 2013 00:52 schreef Senor__Chang het volgende:
Die shabiha die de slachtingen aanrichten, die moeten wel onder invloed van harddrugs zitten. Anders kan je echt niet een kind martelen en vermoorden.
Waarom zou dat niet kunnen? De geschiedenis boeken staan vol met duizenden voorbeelden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_126204293
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef sonnyspek het volgende:
BGPmon.net‏@bgpmon13m
Internet Syria just went down! Starting 18:45 UTC
https://twitter.com/bgpmon/status/331857199263535105/photo/1
Zit daar een reden achter?
Ben ik zeer benieuwd naar. Vooral de timing snap ik niet.

Hier wat meer informatie:

http://www.reddit.com/r/N(...)g_crisis_in_syria_3/
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_126205481
En zo bewijst het dat de VS weer liegen, net als met Irak:
http://rt.com/news/un-syria-rebels-chemical-weapons-854/
pi_126207524
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 08:40 schreef Volksrepubliek- het volgende:
En zo bewijst het dat de VS weer liegen, net als met Irak:
http://rt.com/news/un-syria-rebels-chemical-weapons-854/
Dat is geen nieuws.
pi_126207541
quote:
Elk land heeft daar een handje van.
pi_126209826
quote:
9s.gif Op woensdag 8 mei 2013 00:52 schreef Senor__Chang het volgende:
Alleen blijken het steeds weer die Salafistische bondgenoten te zijn die dat soort wreedheden begaan. Ze tonen het zelfs volop via Youtube. Maar in bondgenoot-land Saoedi Arabië kun je er op 'chop-chop square' georganiseerd naar kijken. Broodjes mee.....
pi_126210235
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:17 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Alleen blijken het steeds weer die Salafistische bondgenoten te zijn die dat soort wreedheden begaan. Ze tonen het zelfs volop via Youtube. Maar in bondgenoot-land Saoedi Arabië kun je er op 'chop-chop square' georganiseerd naar kijken. Broodjes mee.....
Shabiha doen nooit wat fout?
pi_126211206
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:28 schreef waht het volgende:
Shabiha doen nooit wat fout?
Shabiha is een term voor een criminele organisatie. Het lijkt mij dat die per definitie fout zijn. Anders noem je ze geen criminelen, toch?

De vraag is echter, hoe hun relatie met de centrale overheid is. In tijden van oorlog aarzelen overheden niet om criminelen, met hun netwerk, in te zetten. Zie HIER, bijvoorbeeld.

Ook de innige relaties van de 'Joodse-maffia' met Israëlische regeringskringen zijn regelmatig onderwerp van discussie.

Waar ik op reageerde, was dat van meet af in de MSM die Shabiha de schuld kreeg van de afgrijselijke moordpartijen in Syrië. Terwijl later bleek dat het 'onze eigen' Salafistische bondgenoten waren. Wat je vervolgens dus wel hier of daar tegenkomt in een krant die nog probeert om 'waarheidsvinding' als de kern van hun journalistieke opdracht overeind te houden. Maar het overgrote deel van de media in ons deel van de wereld heeft dat ethos op '9/11' overboord gekeild, en toetert als een bezetene mee in de oorlogsmachine.
pi_126211505
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:55 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Shabiha is een term voor een criminele organisatie. Het lijkt mij dat die per definitie fout zijn. Anders noem je ze geen criminelen, toch?

De vraag is echter, hoe hun relatie met de centrale overheid is. In tijden van oorlog aarzelen overheden niet om criminelen, met hun netwerk, in te zetten. Zie HIER, bijvoorbeeld.
De overheid van Assad ook niet, zo blijkt.
quote:
Ook de innige relaties van de 'Joodse-maffia' met Israëlische regeringskringen zijn regelmatig onderwerp van discussie.

Waar ik op reageerde, was dat van meet af in de MSM die Shabiha de schuld kreeg van de afgrijselijke moordpartijen in Syrië. Terwijl later bleek dat het 'onze eigen' Salafistische bondgenoten waren. Wat je vervolgens dus wel hier of daar tegenkomt in een krant die nog probeert om 'waarheidsvinding' als de kern van hun journalistieke opdracht overeind te houden. Maar het overgrote deel van de media in ons deel van de wereld heeft dat ethos op '9/11' overboord gekeild, en toetert als een bezetene mee in de oorlogsmachine.
Het is vrij duidelijk dat er regelrechte terroristen tussen de rebellen zitten, maar die criminele groeperingen in Syrië werken gewoon met toestemming van Assad waarmee Assad verantwoordelijk is voor talloze moorden.
pi_126211695
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:03 schreef waht het volgende:
Het is vrij duidelijk dat er regelrechte terroristen tussen de rebellen zitten, maar die criminele groeperingen in Syrië werken gewoon met toestemming van Assad waarmee Assad verantwoordelijk is voor talloze moorden.
Welke bewijzen heb je daarvoor? En welke 'talloze moorden' heb je het dan over, als zovele moorden die eerst aan die organisatie werden toegeschreven, het werk bleken te zijn van 'onze jongens'?
pi_126211916
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:07 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Welke bewijzen heb je daarvoor? En welke 'talloze moorden' heb je het dan over, als zovele moorden die eerst aan die organisatie werden toegeschreven, het werk bleken te zijn van 'onze jongens'?
'Onze jongens'???
pi_126212722
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:13 schreef waht het volgende:
'Onze jongens'???
Ja. Althans, in mijn optiek, en ik heb daar zorgvuldig onderbouwd hier al enkele malen over geschreven, is die oorlog in Syrië geen binnenlands conflict. Maar een van buitenaf geïntroduceerde poging tot 'regime-change'. Vanaf 'dag één'.
Wat niet wegneemt dat hele volksstammen verdwaasde idioten zich het hoofd op hol laten brengen bij de droom dat Syrië een Wahabistische heilstaat naar Saoedisch voorbeeld zou kunnen worden. Maar in mijn optiek (zoals gezegd, eerder uitvoerig toegelicht) gaat het om de olie. En is het de natte droom van de regime-change planners om van Syrië een 'failed state' te maken naar Libisch en Irakees voorbeeld, waar het leuk 'kersenplukken' is voor de oliemaatschappijen.

Als je op die (Engelstalige) wiki-pagina kijkt over de Shabiha, en je kijkt naar de referenties, dan zie je dat die voor 50% verwijzen naar Houla, waarvan we nu weten dat die slachting het werk was van onze 'regime-change' commando's. En 100% van de referenties zijn (grotendeels identieke) Westerse media die dagelijks hun best doen om van die 'regime change' operatie een succes te maken. De Nederlandse wiki-referentie is wat dit betreft helemaal 100% propaganda zonder inhoud.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:49:56 #49
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_126215458
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:56:45 #50
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_126215714
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 12:07 schreef Duizend-Bommen het volgende:

[..]

Zoek even op twitter op Banias (beelden zijn schokkend)
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')