Nu je het zegtquote:Op zondag 12 mei 2013 01:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
als je goed kijkt op dat kaartje zie je een groen puntje bij de polder. Da's Urk, een eigen gemeente.
Hij is ook weg, weg uit Nederland.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zat even bij te lezen, en dacht echt dat die weer weg was. Gelukkig is het nog goed gekomen
Er moeten er toch een paar tussen zitten voor je hem weer op mag halen. Of is die regel niet meer actueel?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Is voor mij alsnog maar een uurtje rijden, dus voor je het weet ligt 'ie weer wat centraler.
Mij maakt het niks uit, ik moet eerst weer geld bij elkaar gaan sprokkelen voor ik hem weer kan halenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Is voor mij alsnog maar een uurtje rijden, dus voor je het weet ligt 'ie weer wat centraler.
Niet meer als er een week tussen heeft gezeten.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Er moeten er toch een paar tussen zitten voor je hem weer op mag halen. Of is die regel niet meer actueel?
Oh? Die kan ik me dan weer niet herinneren.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet meer als er een week tussen heeft gezeten.
Ik wacht dan ook rustig af, maar ik geef alleen maar aan dat ik het noorden niet schuw. Zolang 'ie niet in Zeeland of Noord-Holland ligt kan ik er prima bijquote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Er moeten er toch een paar tussen zitten voor je hem weer op mag halen. Of is die regel niet meer actueel?
valt meequote:Spelregels
• Zoek deze Stok! en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
• Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!Stok topic worden geplaatst.
• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door iemand anders, voordat je hem zelf weer op gaat halen.
• De FOK!stok moet wel op het vaste land van Nederland blijven.
Ach, als ie stil ligt is iedere verplaatsing mooi. De 'regels' mag je met een korretje zout nemen.quote:
Doe je gewoon een Nijnjaquote:Op zondag 12 mei 2013 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, als ie stil ligt is iedere verplaatsing mooi. De 'regels' mag je met een korretje zout nemen.
Het is nooit officieel geweest. Maar soms ligt de stok ergens zo lang dat het wat mij betreft best is om die regel te schrappen na een bepaalde tijd. Één of twee weken ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh? Die kan ik me dan weer niet herinneren.
dan moeten 'we' daar een tijdsbestek voor afspreken.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, als ie stil ligt is iedere verplaatsing mooi. De 'regels' mag je met een korretje zout nemen.
ik vind een zwarte-hand mooierderquote:
helaas nietquote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
hoezo? ben je al onderweg zonder het te melden?
Wel vaker meegemaakt dat de Stok zelfs meer dan een maand op dezelfde plek lag. Dit kwam altijd wel weer goed. De Stok is volgens mij in deze en de vorige ronde nog nooit in de vergetelheid geraaktquote:Op zondag 12 mei 2013 13:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is nooit officieel geweest. Maar soms ligt de stok ergens zo lang dat het wat mij betreft best is om die regel te schrappen na een bepaalde tijd. Één of twee weken ofzo.
Een jaar geleden rond Eindhoven kwam het er wel erg dichtbij..quote:Op zondag 12 mei 2013 15:17 schreef boertie het volgende:
[..]
Wel vaker meegemaakt dat de Stok zelfs meer dan een maand op dezelfde plek lag. Dit kwam altijd wel weer goed. De Stok is volgens mij in deze en de vorige ronde nog nooit in de vergetelheid geraakt
Klopt. Uden was dat volgens mij. Ik heb hem daar zelf opgehaald omdat het mij te lang duurdequote:Op zondag 12 mei 2013 19:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een jaar geleden rond Eindhoven kwam het er wel erg dichtbij..
Haal je hem alleen omdat het te lang duurt? Wat is er gebeurd met de tijd dat de *oerties intensief aan het stokken warenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef boertie het volgende:
[..]
Klopt. Uden was dat volgens mij. Ik heb hem daar zelf opgehaald omdat het mij te lang duurde
Edit:
Dit topic dus Heeft hier precies 1 maand en 1 dag gelegen![]()
Daar inderdaad. En in Best ook. Omdat we de pinpoint ook niet konden vinden.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef boertie het volgende:
[..]
Klopt. Uden was dat volgens mij. Ik heb hem daar zelf opgehaald omdat het mij te lang duurde
Edit:
Dit topic dus Heeft hier precies 1 maand en 1 dag gelegen![]()
Je hebt helemaal niet gestemdquote:Op zondag 12 mei 2013 22:22 schreef picodealion het volgende:
Ik heb de verkeerde gestemd. Ik ben voor 2 weken / 4 weken, heb geloof ik voor 1 / 2 gestemd.
Waarschijnlijk toch ietwat verstandiger gewordenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haal je hem alleen omdat het te lang duurt? Wat is er gebeurd met de tijd dat de *oerties intensief aan het stokken waren
Ik ben nog niet zo snel voor een nijnja. Zolang het topic maar een beetje hoog gehouden wordt komt er altijd wel iemand die zich geroepen voelt om hem te halen. Laat het iets langer duren, so be itquote:Op zondag 12 mei 2013 22:07 schreef Maringo het volgende:
Gewoon nieuwsgierig:
Poll: Welke voel jij het meest voor:
• Zo laten.
• 2 weken wachten voor de vorige. 4 weken voor een Nijnja.
• 1 week wachten voor de vorige. 2 weken voor een Nijnja.
• de regel verminderen van 2 naar 1 persoon ertussen en geen Nijnja.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Een andere optie mag ook, maar geef die aan.
Ik ben wel een noordeling. Maar de lokatie is mij momenteel even te ver weg.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:11 schreef Nattekat het volgende:
We hebben meer noordelingen nodig denk ik
Daarom ok meerquote:Op maandag 13 mei 2013 13:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ben wel een noordeling. Maar de lokatie is mij momenteel even te ver weg.
Ik wil best een keer meedoen, maar voor komende maandag heb ik het niet in de planning staan om daar enigszins in de buurt te zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:11 schreef Nattekat het volgende:
We hebben meer noordelingen nodig denk ik
Vannacht of zoquote:Op maandag 13 mei 2013 20:18 schreef Piles het volgende:
Hm, uurtje rijden vanaf hier. Als ik tijd zou kunnen vinden...
Dan ga je maar een uurtje later naar bed.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:18 schreef Piles het volgende:
Hm, uurtje rijden vanaf hier. Als ik tijd zou kunnen vinden...
Dat had je vast niet verwacht dat 3,5 jaar na dato het nog steeds zo genoemd zou worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:04 schreef nijnja het volgende:
Toch ben ik blij dat de gedachte aan mij nog steeds voortbestaat. Jullie zijn liev!
Het is mij net te ver uit de richting.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef Maringo het volgende:
Kick. Dat stuk hout ligt veel te lang stil.
Succes, ik ga het niet halen deze week.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:20 schreef NoBody122 het volgende:
Als hij er vrijdagavond nog ligt, issie van mij.
Maar misschien iemand anders nog wel; er zijn meer mensen die daar in de buurt wonen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Succes, ik ga het niet halen deze week.
Haha inderdaad niet! Ik heb alleen in geen tijden meer veel geld gezien dus de auto is verkocht (tijdje terug al). Nu moeten mijn vriendin en ik het nog maar met 1 auto doen (ik klink wel erg verwend nu...).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat had je vast niet verwacht dat 3,5 jaar na dato het nog steeds zo genoemd zou worden.
Een oude stokveteraan die misschien terug komtquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha inderdaad niet! Ik heb alleen in geen tijden meer veel geld gezien dus de auto is verkocht (tijdje terug al). Nu moeten mijn vriendin en ik het nog maar met 1 auto doen (ik klink wel erg verwend nu...).
Wel een dalvrij abo bij de NS, want goedkoper etc., maarja, nu dus nog even skeelers aanschaffen oid, om van station naar locatie te gaan.
Wellicht dat nijn weer mee gaat doen, al moet ik het nog zien haha.
*Babybel rijdt nog op gas, eens zien waar zijn interesse heen is, haha
Die hadden we daar nog niet, nee....quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Hebben we weer iets meer stokkers in het oosten.
Jullie waren toch met pensioen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef Broertie het volgende:
[..]
Die hadden we daar nog niet, nee....![]()
Zie OPquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:00 schreef NoBody122 het volgende:
Welke Fryske gemeenten staan er nog open?
Achterhoek is toch nog steeds het Oosten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:10 schreef nijnja het volgende:
Ik ben nu verhuisd he?! Ik ben nu een achterhoeker. Gemeente Berkelland. En babybel gemeente Olst-Wijhe, haha
Friesland:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:00 schreef NoBody122 het volgende:
Welke Fryske gemeenten staan er nog open?
Ik heb alvast een reservestok gemaaktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:34 schreef Nattekat het volgende:
Of hij heeft er nooit gelegen, ik had nog steeds zo'n onderbuikgevoel...
In het beste geval heeft Piles hem, anders is het gedaan en moeten we uit de buurt blijven van oost Utrecht.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:35 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb alvast een reservestok gemaakt.
quote:
Begrijp ik hieruit dat jij hem hebt opgehaald ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die opmerking was op een andere manier bedoelt..
![]()
Vanuit Den Haag? Dan heb ik diep respectquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij hem hebt opgehaald ?
Er zitten hier best wel fanatieke stokjagers.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanuit Den Haag? Dan heb ik diep respect
Ga er toch maar niet vanuti
Tja, 3,5 uur retourtje. Mijn treinreisje was ook 3,5 uur.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er zitten hier best wel fanatieke stokjagers.
zo fanatiek ben ik niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Begrijp ik hieruit dat jij hem hebt opgehaald ?
Ga zuiniger rijden? Je kan makkelijk mijn ¤22 evenaren met een goede autoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is mijn portemonnee niet zo fanatiek, anders had ik vanavond wel gereden.
Dat is een bekend probleem.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is mijn portemonnee niet zo fanatiek, anders had ik vanavond wel gereden.
400 km red ik niet met ¤ 22,--quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga zuiniger rijden? Je kan makkelijk mijn ¤22 evenaren met een goede auto
Ik ook niet..quote:
Ik kom op ongeveer het zelfde uit als ik een normale rijstijl aanhoud.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Met mijn niet zo zuinige auto zal dat me ongeveer 70 euro kosten.. Voor de motorrijders zal het sowieso wel minder zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schat een retourtje Den Haag - Friesland toch in rond de 260kmquote:
Vanaf mijn huis tot aan de pinpoint.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik schat een retourtje Den Haag - Friesland toch in rond de 260km
De auto van mijn vader kan dat rond de ¤20 houden.
Den haag naar de stok is rondrit 390 kmquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb m niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het beste geval heeft Piles hem, anders is het gedaan en moeten we uit de buurt blijven van oost Utrecht.
Ben niet zo goed met schattenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Den haag naar de stok is rondrit 390 km
Dan moeten we ons zorgen gaan maken...quote:
Ik was ooit wegtransportplanner.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben niet zo goed met schatten
Dan kom ik rond de ¤30 uit, 15L retour.
[..]
Dan moeten we ons zorgen gaan maken...
Het werd tijd dat dat weer es gebeurde.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
aan de knipoog te zien is er een echte zwarte hand gepleegd
Retour vanaf mijn huis naar pinpoint is 408km.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedere stokker moet beschrikken over een zuinige auto om kilometers te makenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Retour vanaf mijn huis naar pinpoint is 408km.
ik heb een benzineslurpert van 14 jaar oud. Toen kende ze nog geen zuinig.Voor ¤20 rij ik naar Zoetermeer en terug...
Het monstertje waar ik mij rij is pas 7 jaar oud maar is nogal fel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Retour vanaf mijn huis naar pinpoint is 408km.
ik heb een benzineslurpert van 14 jaar oud. Toen kende ze nog geen zuinig.Voor ¤20 rij ik naar Zoetermeer en terug...
Bijt je niet stuk daarop. Een jaar geleden ons rotgezocht naar de borden in Best. Bleken ze aan de andere kant van het kruispunt te staan tegenwoordig. De Streetview foto's zijn ook al weer 2,5 jaar oud n die buurt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:22 schreef Nattekat het volgende:
Umm... ik heb een plek die wel erg voldoet aan de omgevingsfoto, maar het bord is heel ergens anders?
Tevens even snel de foto van het bord en omgeving samen eruit gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |