Je hebt helemaal niet gestemdquote:Op zondag 12 mei 2013 22:22 schreef picodealion het volgende:
Ik heb de verkeerde gestemd. Ik ben voor 2 weken / 4 weken, heb geloof ik voor 1 / 2 gestemd.
Waarschijnlijk toch ietwat verstandiger gewordenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haal je hem alleen omdat het te lang duurt? Wat is er gebeurd met de tijd dat de *oerties intensief aan het stokken waren
Ik ben nog niet zo snel voor een nijnja. Zolang het topic maar een beetje hoog gehouden wordt komt er altijd wel iemand die zich geroepen voelt om hem te halen. Laat het iets langer duren, so be itquote:Op zondag 12 mei 2013 22:07 schreef Maringo het volgende:
Gewoon nieuwsgierig:
Poll: Welke voel jij het meest voor:
• Zo laten.
• 2 weken wachten voor de vorige. 4 weken voor een Nijnja.
• 1 week wachten voor de vorige. 2 weken voor een Nijnja.
• de regel verminderen van 2 naar 1 persoon ertussen en geen Nijnja.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Een andere optie mag ook, maar geef die aan.
Ik ben wel een noordeling. Maar de lokatie is mij momenteel even te ver weg.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:11 schreef Nattekat het volgende:
We hebben meer noordelingen nodig denk ik
Daarom ok meerquote:Op maandag 13 mei 2013 13:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ben wel een noordeling. Maar de lokatie is mij momenteel even te ver weg.
Ik wil best een keer meedoen, maar voor komende maandag heb ik het niet in de planning staan om daar enigszins in de buurt te zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:11 schreef Nattekat het volgende:
We hebben meer noordelingen nodig denk ik
Vannacht of zoquote:Op maandag 13 mei 2013 20:18 schreef Piles het volgende:
Hm, uurtje rijden vanaf hier. Als ik tijd zou kunnen vinden...
Dan ga je maar een uurtje later naar bed.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:18 schreef Piles het volgende:
Hm, uurtje rijden vanaf hier. Als ik tijd zou kunnen vinden...
Dat had je vast niet verwacht dat 3,5 jaar na dato het nog steeds zo genoemd zou worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:04 schreef nijnja het volgende:
Toch ben ik blij dat de gedachte aan mij nog steeds voortbestaat. Jullie zijn liev!
Het is mij net te ver uit de richting.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:32 schreef Maringo het volgende:
Kick. Dat stuk hout ligt veel te lang stil.
Succes, ik ga het niet halen deze week.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:20 schreef NoBody122 het volgende:
Als hij er vrijdagavond nog ligt, issie van mij.
Maar misschien iemand anders nog wel; er zijn meer mensen die daar in de buurt wonen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Succes, ik ga het niet halen deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |