Dat is een bekend probleem.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is mijn portemonnee niet zo fanatiek, anders had ik vanavond wel gereden.
400 km red ik niet met ¤ 22,--quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga zuiniger rijden? Je kan makkelijk mijn ¤22 evenaren met een goede auto
Ik ook niet..quote:
Ik kom op ongeveer het zelfde uit als ik een normale rijstijl aanhoud.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Met mijn niet zo zuinige auto zal dat me ongeveer 70 euro kosten.. Voor de motorrijders zal het sowieso wel minder zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik schat een retourtje Den Haag - Friesland toch in rond de 260kmquote:
Vanaf mijn huis tot aan de pinpoint.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik schat een retourtje Den Haag - Friesland toch in rond de 260km
De auto van mijn vader kan dat rond de ¤20 houden.
Den haag naar de stok is rondrit 390 kmquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb m niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het beste geval heeft Piles hem, anders is het gedaan en moeten we uit de buurt blijven van oost Utrecht.
Ben niet zo goed met schattenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Den haag naar de stok is rondrit 390 km
Dan moeten we ons zorgen gaan maken...quote:
Ik was ooit wegtransportplanner.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben niet zo goed met schatten
Dan kom ik rond de ¤30 uit, 15L retour.
[..]
Dan moeten we ons zorgen gaan maken...
Het werd tijd dat dat weer es gebeurde.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
aan de knipoog te zien is er een echte zwarte hand gepleegd
Retour vanaf mijn huis naar pinpoint is 408km.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedere stokker moet beschrikken over een zuinige auto om kilometers te makenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Retour vanaf mijn huis naar pinpoint is 408km.
ik heb een benzineslurpert van 14 jaar oud. Toen kende ze nog geen zuinig.Voor ¤20 rij ik naar Zoetermeer en terug...
Het monstertje waar ik mij rij is pas 7 jaar oud maar is nogal fel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Retour vanaf mijn huis naar pinpoint is 408km.
ik heb een benzineslurpert van 14 jaar oud. Toen kende ze nog geen zuinig.Voor ¤20 rij ik naar Zoetermeer en terug...
Bijt je niet stuk daarop. Een jaar geleden ons rotgezocht naar de borden in Best. Bleken ze aan de andere kant van het kruispunt te staan tegenwoordig. De Streetview foto's zijn ook al weer 2,5 jaar oud n die buurt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:22 schreef Nattekat het volgende:
Umm... ik heb een plek die wel erg voldoet aan de omgevingsfoto, maar het bord is heel ergens anders?
Tevens even snel de foto van het bord en omgeving samen eruit gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |