als je goed kijkt op dat kaartje zie je een groen puntje bij de polder. Da's Urk, een eigen gemeente.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:20 schreef boertie het volgende:
Ik zat trouwens nog oven op de kaartjes van Tara te kijken en zag dat de Noordoostpolder nog rood was.
[..]
Nu meen ik in mijn stokgeheugen nog te herinneren dat de stok al eens in Urk gelegen had en dus de Noordoostpolder ook al afgewerkt is![]()
Ah topic gevonden
jup, groter, toeristischer en bekender imho. Deze ken ik alleen van het vliegveld. Limburgs Valkenburg is bekend vanwege de grotten, ruine, thermen, wielersport, Cauberg etc.quote:
Nu je het zegtquote:Op zondag 12 mei 2013 01:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
als je goed kijkt op dat kaartje zie je een groen puntje bij de polder. Da's Urk, een eigen gemeente.
Hij is ook weg, weg uit Nederland.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zat even bij te lezen, en dacht echt dat die weer weg was. Gelukkig is het nog goed gekomen
Er moeten er toch een paar tussen zitten voor je hem weer op mag halen. Of is die regel niet meer actueel?quote:Op zondag 12 mei 2013 13:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Is voor mij alsnog maar een uurtje rijden, dus voor je het weet ligt 'ie weer wat centraler.
Mij maakt het niks uit, ik moet eerst weer geld bij elkaar gaan sprokkelen voor ik hem weer kan halenquote:Op zondag 12 mei 2013 13:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Is voor mij alsnog maar een uurtje rijden, dus voor je het weet ligt 'ie weer wat centraler.
Niet meer als er een week tussen heeft gezeten.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Er moeten er toch een paar tussen zitten voor je hem weer op mag halen. Of is die regel niet meer actueel?
Oh? Die kan ik me dan weer niet herinneren.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet meer als er een week tussen heeft gezeten.
Ik wacht dan ook rustig af, maar ik geef alleen maar aan dat ik het noorden niet schuw. Zolang 'ie niet in Zeeland of Noord-Holland ligt kan ik er prima bijquote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Er moeten er toch een paar tussen zitten voor je hem weer op mag halen. Of is die regel niet meer actueel?
valt meequote:Spelregels
• Zoek deze Stok! en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
• Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!Stok topic worden geplaatst.
• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door iemand anders, voordat je hem zelf weer op gaat halen.
• De FOK!stok moet wel op het vaste land van Nederland blijven.
Ach, als ie stil ligt is iedere verplaatsing mooi. De 'regels' mag je met een korretje zout nemen.quote:
Doe je gewoon een Nijnjaquote:Op zondag 12 mei 2013 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, als ie stil ligt is iedere verplaatsing mooi. De 'regels' mag je met een korretje zout nemen.
Het is nooit officieel geweest. Maar soms ligt de stok ergens zo lang dat het wat mij betreft best is om die regel te schrappen na een bepaalde tijd. Één of twee weken ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh? Die kan ik me dan weer niet herinneren.
dan moeten 'we' daar een tijdsbestek voor afspreken.quote:Op zondag 12 mei 2013 13:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, als ie stil ligt is iedere verplaatsing mooi. De 'regels' mag je met een korretje zout nemen.
ik vind een zwarte-hand mooierderquote:
helaas nietquote:Op zondag 12 mei 2013 14:35 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
hoezo? ben je al onderweg zonder het te melden?
Wel vaker meegemaakt dat de Stok zelfs meer dan een maand op dezelfde plek lag. Dit kwam altijd wel weer goed. De Stok is volgens mij in deze en de vorige ronde nog nooit in de vergetelheid geraaktquote:Op zondag 12 mei 2013 13:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het is nooit officieel geweest. Maar soms ligt de stok ergens zo lang dat het wat mij betreft best is om die regel te schrappen na een bepaalde tijd. Één of twee weken ofzo.
Een jaar geleden rond Eindhoven kwam het er wel erg dichtbij..quote:Op zondag 12 mei 2013 15:17 schreef boertie het volgende:
[..]
Wel vaker meegemaakt dat de Stok zelfs meer dan een maand op dezelfde plek lag. Dit kwam altijd wel weer goed. De Stok is volgens mij in deze en de vorige ronde nog nooit in de vergetelheid geraakt
Klopt. Uden was dat volgens mij. Ik heb hem daar zelf opgehaald omdat het mij te lang duurdequote:Op zondag 12 mei 2013 19:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een jaar geleden rond Eindhoven kwam het er wel erg dichtbij..
Haal je hem alleen omdat het te lang duurt? Wat is er gebeurd met de tijd dat de *oerties intensief aan het stokken warenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef boertie het volgende:
[..]
Klopt. Uden was dat volgens mij. Ik heb hem daar zelf opgehaald omdat het mij te lang duurde
Edit:
Dit topic dus Heeft hier precies 1 maand en 1 dag gelegen![]()
Daar inderdaad. En in Best ook. Omdat we de pinpoint ook niet konden vinden.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef boertie het volgende:
[..]
Klopt. Uden was dat volgens mij. Ik heb hem daar zelf opgehaald omdat het mij te lang duurde
Edit:
Dit topic dus Heeft hier precies 1 maand en 1 dag gelegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |