Krijg nou wat, daar ben ik net bijna langs gelopenquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:29 schreef Nattekat het volgende:
Alles wat de stok tot nu toe heeft afgelegd
Dat is ong. 270km
Ik heb inderdaad nog wel een lijst met plaatsen nodig van de provincies die leeg zijn op de Doc. Maar er hoeft dus niet bijgehouden te worden waar ie ap geweest is op de Doc. Dus als je daarmee wilt helpen, graag.quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik vroeg me nog af of ik nog een provincie moest doornemen
Dat zijn 17 gemeentes. Een dappere poging.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:11 schreef picodealion het volgende:
En weer een gemeente die van de kaart geschrapt mag worden. Nog voor het eind van de zomer hoop ik Gelderland en Utrecht compleet te hebben.
Een verplaatsing per week zou betekenen dat ik 8 september klaar zou kunnen zijn. Hoog doel inderdaad, maar je moet ergens naartoe werken hequote:Op donderdag 9 mei 2013 18:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat zijn 17 gemeentes. Een dappere poging.
Grappig, want zo ben ik helemaal niet gereden van Waver naar Hillegom.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Voor de geïnteresseerden; het kaartje
Mooi dat de twee grootste verplaatsingen achter elkaar zijn
Dit zijn gewoon zo recht mogelijke routesquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Grappig, want zo ben ik helemaal niet gereden van Waver naar Hillegom.
ik wilde hem eerst aan de zuidkant leggen, maar daar was het onwijs druk en kon ik moeilijk parkeren. Daarom heb ik toen een stuk A4 genomen.
das wel jammerquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:43 schreef Nattekat het volgende:
Voor de geïnteresseerden; het kaartje
Mooi dat de twee grootste verplaatsingen achter elkaar zijn
Langs alle punten en routes?quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:59 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
das wel jammer
ben ik vanmiddag "langsgekomen"
typisch gevalletje van jammer
neeeeheeeeequote:
Ga hem halen danquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:47 schreef NoBody122 het volgende:
Oei, hij is weer aardig dichtbij zie ik
Helaas nog steeds een half uur rijden, en ik kom er pas volgende week weer langs naar mijn werk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga hem halen dan
Tot nu toe heeft de stok nog geen dag stilgelegen, dus je moet de eer hoog houden.
Nou, kijk eens aan.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:31 schreef picodealion het volgende:
Veenendaal en Renswoude komen binnenkort ook nog aan bod als het aan mij ligt. Je krijgt 'm vast wel een keer te pakken.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:31 schreef picodealion het volgende:
Veenendaal en Renswoude komen binnenkort ook nog aan bod als het aan mij ligt. Je krijgt 'm vast wel een keer te pakken.
Neem je Scherpenzeel dan ook even mee?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:31 schreef picodealion het volgende:
Niet helemaal waarquote:Op donderdag 9 mei 2013 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga hem halen dan
Tot nu toe heeft de stok nog geen dag stilgelegen, dus je moet de eer hoog houden.
5 en 8 mei is ie wel opgehaald, maar niet neergelegd. Dus heeft ie niet stil gelegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Niet helemaal waar
5 en 8 mei lag ie stil
Wiki's weer bijgewerkt
da's waarquote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
5 en 8 mei is ie wel opgehaald, maar niet neergelegd. Dus heeft ie niet stil gelegen.
Iedereen heeft de nieuwe stok kunnen verplaatsen en hij ligt weer in het dode land, niet erg verrastquote:
Hoorde je dat via je ogen in west Utrecht of hoorde je het via een mail?quote:
Eigen collectiequote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:17 schreef Broertie het volgende:
* Broertie zich afvraagt waar puala al die interessante UI's vandaan haalt.....*
ff verbeterdquote:
Via mn eigen ogen... En ik heb hem niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoorde je dat via je ogen in west Utrecht of hoorde je het via een mail?
Je hebt hem opgehaald en hij lag er niet?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Via mn eigen ogen... En ik heb hem niet.
Dat ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt hem opgehaald en hij lag er niet?
Balen, had juist gehoopt dat je de stok weer in de buurt zou achterlaten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Balen, had juist gehoopt dat je de stok weer in de buurt zou achterlaten.
Vanaf maandag 20% korting op een artikel naar keuze, met de bon uit de folderquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:10 schreef picodealion het volgende:
Ik ga zo wel even langs de praxis, kijken of ik iets kan fabriceren. Ik zit te denken aan een cijferslot met veranderbare code. Zal wat meer moeite kosten, maar dan moet degene die 'm gaat halen eerst maar even de code aanvragen bij de plaatser en/of een tweede reservebewaarder van de code ofzo?
nahquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:09 schreef Nattekat het volgende:
Dus, wie maakt de vervanger? Ik heb de hoop al opgegeven, locatie te toevallig.
Zo duur zijn ze niet hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:13 schreef picodealion het volgende:
Ik heb zelfs nog even gegoogled naar GPS trackers maar dat gaat 'm helaas niet worden. Zou wel mooi zijn als 'ie gejat wordt dat we even met zijn allen voor de deur staan om verhaal te halen
Hmm, misschien kunnen we wel afspreken om dat soort acties heel even te laten zitten, iig in de omgeving Utrecht?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nah
niet nu al
geef de 'zwarte-hander' even de gelegenheid om dat ding ergens neer te leggen
Jij googlet stukken beter dan ikquote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:16 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Zo duur zijn ze niet hoor![]()
http://dx.com/p/mini-a8-g(...)Utm_source=affiliate
http://www.banggood.com/W(...)B-Cable-p-66368.html
Zie net dat daar geen accu's in zitten, en dat dus niet gaat werken.quote:
Ik geef het altijd aan als ik de stok ga ophalen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ja.
daarbij hoopte ik eigenlijk ook dat jij hem misschien meegenomen had.
Niks mis met een reservestok, en als je nu alvast begint kunnen we gelijk verder zonder nog een extra week te wachten tot ie klaar is.quote:
Maringo is er geweest, lijkt me dat hij heeft gekeken of de sleutel er is?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Doe eerst maar even rustig aan. Het is weekend en heeft iemand een idee of de sleutel er nog ligt?
Heb je goed gekeken en weet je het zeker??quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zowel sleutel als stok waren weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maringo is er geweest, lijkt me dat hij heeft gekeken of de sleutel er is?
Speciaal in dit topic na 3 jaar je eerste post maken? En dan zo'n onzinpost?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:31 schreef ventje112 het volgende:
[..]
Heb je goed gekeken en weet je het zeker??
hoe laat was dat dan?
meteen paniek ???
eerst 112 bellen
Rustig aan. Er zijn er een aantal nog niet langsgeweest in dit topic.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:22 schreef picodealion het volgende:
Vandaag niet meer, even kijken hoe het weer morgen is.
Ja sommige mensen iddquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal in dit topic na 3 jaar je eerste post maken? En dan zo'n onzinpost?
Mensen soms
beide liggen in het "oude bospad" maar kan de foto's ff niet plaatsen ben druk bezig ...sorry ff Maaskantje kijkenquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef ventje112 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen idd
kunnen zich druk maken om niks, of een stok !!!
[..]
beide liggen in het "oude bospad" maar kan de foto's ff niet plaatsen ben druk bezig ...sorry ff Maaskantje kijken
Ik had al zo'n voorgevoelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef ventje112 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen idd
[..]
beide liggen in het "oude bospad" maar kan de foto's ff niet plaatsen ben druk bezig ...sorry ff Maaskantje kijken
Nouja, je ziet dan even over het hoofd dat er vorige keer een in Rhenen is verdwenen, geflipte-koelkast vervolgens erg zijn best heeft gedaan een nieuwe te maken en hij binnen een week in dezelfde regio weer verdwenen is. Niet gek dat mensen dan even schrikkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef ventje112 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen idd
* Broertie zou die collectie wel eens willen bekijken, maar dat zal er wel niet in zitten....quote:
@ventje112: mooie verplaatsingquote:
Goed planquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:52 schreef Cat22 het volgende:
Daar was ik vorig weekend!Had ik hem mooi een slinger richting zuiden kunnen geven. Eens kijken of Ingetje79 nog eens een keer op pad wil.
Nu meen ik in mijn stokgeheugen nog te herinneren dat de stok al eens in Urk gelegen had en dus de Noordoostpolder ook al afgewerkt isquote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Plaatsje mbt gemeentes die al zijn geweest (groen) en nog moeten (rood)
Bijgewerkt naar nieuwe gemeentelijke herindelingen per 1-1-2013
[ afbeelding ]
Dit was oktober 2012:
[ afbeelding ]
Ik hoor net dat zij dit weekend aan de andere kant van het land zit.quote:
In Zuid-Limburg ja. Nooit van gehoord? Grotten en zulks?quote:
Voor mij zijn de grotten Vels eo en is Valkenburg dat vliegveld dichtbij waar ik een stok aan een paal heb vastgemaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In Zuid-Limburg ja. Nooit van gehoord? Grotten en zulks?
Je bedoelt Vaalsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij zijn de grotten Vels eo en is Valkenburg dat vliegveld dichtbij waar ik een stok aan een paal heb vastgemaakt.
Ik neem hem voor twee weken mee naar Italië, kan de stok ook bijkomen van al die koude gronden waar ie nu moet overnachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:07 schreef terrorsjaak het volgende:
Ben benieuwd waar die deze zomervakantie terecht komt
1 of andere bosjosti zal hem wel weer meenemen naar zijn/haar vakantiebestemmingquote:Op zondag 12 mei 2013 00:07 schreef terrorsjaak het volgende:
Ben benieuwd waar die deze zomervakantie terecht komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |