Ja sommige mensen iddquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal in dit topic na 3 jaar je eerste post maken? En dan zo'n onzinpost?
Mensen soms
beide liggen in het "oude bospad" maar kan de foto's ff niet plaatsen ben druk bezig ...sorry ff Maaskantje kijkenquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef ventje112 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen idd
kunnen zich druk maken om niks, of een stok !!!
[..]
beide liggen in het "oude bospad" maar kan de foto's ff niet plaatsen ben druk bezig ...sorry ff Maaskantje kijken
Ik had al zo'n voorgevoelquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef ventje112 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen idd
[..]
beide liggen in het "oude bospad" maar kan de foto's ff niet plaatsen ben druk bezig ...sorry ff Maaskantje kijken
Nouja, je ziet dan even over het hoofd dat er vorige keer een in Rhenen is verdwenen, geflipte-koelkast vervolgens erg zijn best heeft gedaan een nieuwe te maken en hij binnen een week in dezelfde regio weer verdwenen is. Niet gek dat mensen dan even schrikkenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:15 schreef ventje112 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen idd
* Broertie zou die collectie wel eens willen bekijken, maar dat zal er wel niet in zitten....quote:
@ventje112: mooie verplaatsingquote:
Goed planquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:52 schreef Cat22 het volgende:
Daar was ik vorig weekend!Had ik hem mooi een slinger richting zuiden kunnen geven. Eens kijken of Ingetje79 nog eens een keer op pad wil.
Nu meen ik in mijn stokgeheugen nog te herinneren dat de stok al eens in Urk gelegen had en dus de Noordoostpolder ook al afgewerkt isquote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Plaatsje mbt gemeentes die al zijn geweest (groen) en nog moeten (rood)
Bijgewerkt naar nieuwe gemeentelijke herindelingen per 1-1-2013
[ afbeelding ]
Dit was oktober 2012:
[ afbeelding ]
Ik hoor net dat zij dit weekend aan de andere kant van het land zit.quote:
In Zuid-Limburg ja. Nooit van gehoord? Grotten en zulks?quote:
Voor mij zijn de grotten Vels eo en is Valkenburg dat vliegveld dichtbij waar ik een stok aan een paal heb vastgemaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In Zuid-Limburg ja. Nooit van gehoord? Grotten en zulks?
Je bedoelt Vaalsquote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij zijn de grotten Vels eo en is Valkenburg dat vliegveld dichtbij waar ik een stok aan een paal heb vastgemaakt.
Ik neem hem voor twee weken mee naar Italië, kan de stok ook bijkomen van al die koude gronden waar ie nu moet overnachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 00:07 schreef terrorsjaak het volgende:
Ben benieuwd waar die deze zomervakantie terecht komt
1 of andere bosjosti zal hem wel weer meenemen naar zijn/haar vakantiebestemmingquote:Op zondag 12 mei 2013 00:07 schreef terrorsjaak het volgende:
Ben benieuwd waar die deze zomervakantie terecht komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |