abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:03:56 #201
152921 Filatelistfetisjist
Met pensioen :-)
pi_126182810
Als motivatie een probleem is, dan heb je de verkeerde sport gekozen.

Bovendien laat je het wel uit je hoofd om te stoppen zodra je eenmaal een goddelijk lichaam hebt bereikt. Maar dat is dan puur mijn ervaring :7
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:49:53 #202
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_126185100
/care wat een of andere korfbal-beta wel of geen sport vindt :').

Ga eens een uurtje mee de fitnesszaal in en even olympische lifts trainen.

Met je ectosixpack.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:59:33 #203
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126185575
Drie keer per week, maar geen krachttraining. Puur voor de conditie, maar als ik echt fit wil worden zal ik eigenlijk vaker moeten sporten.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:15:03 #204
280727 Njosnavelin
tęte folle
pi_126189719
Ik ga sporten om een goddelijk lichaam behouden zodat mijn vriendje geďnteresseerd blijft.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_126190786
Heb nu al een paar dagen griep

als ik nu ga trainen maak ik m'n lichaam kapot

zitten jullie te zeuren over "ik heb geen zin"

ik KAN niet eens trainen

en wat dacht je van al die gehandicapten die dolgraag trainen, maar niet eens armen en/of benen hebben

phu.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:35:16 #206
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_126191024
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 13:31 schreef pimsieb het volgende:

[..]

Leef jij in een andere wereld dan wij ?
de trollenwereld ;-)
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_126192721
Volgens mij draait het allemaal om regelmaat. De mensen die ik altijd hoor zeuren over hoe lastig het is zijn altijd mensen die 1 a 2 keer per weeek sporten en dan vaak fitnessen of hardlopen. Van die mensen die dan lekker voor de tv hangen en zich dan gaan afvragen "goh heb ik eigenlijk zin om te sporten of niet?"

Tuurlijk kom je dan uit op nee...goh dat heeft iedereen.

De mensen die ik ken en vaak sporten pakken na het eten hun spul en gaan naar hun sport/fitness. Gewoon vaste prik. Die mensen gaan niet een half uur afvragen of ze zin hebben.

Ik denk dat gewoon elke dag sporten makkelijker is als 1x per week zelf. Omdat je resultaat ziet en je juist daardoor de motivatie krijgt.

(Kickboks twee keer per week en fitness twee keer)
pi_126192777
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef consequence het volgende:

[..]

Dat is inderdaad goed klote :/ Misschien kun je wat fietsen?
Zwaar late reactie: geen optie, dan belast ik m'n kuit te veel. Het is echt puur rusten helaas, als ik mensen een sport aan kan raden: badminton, groei je vaak vanzelf in :)
pi_126196902
Ik zie er naar uit, leef er naar toe en ben chagerijnig als ik niet kan door blessure. Mijn sport is hardlopen en ik doe het voor m'n conditie, om na te denken, om te ontspannen, om mensen te leren kennen (loop bij een club) en omdat ik het gewoon erg leuk vind om grenzen te verleggen, in dit geval vooral afstand, en in mindere mate ook snelheid. Natuurlijk heb ik niet élke dag zin, maar dat is eerder 1/10, loop als het regent, als de zon schijnt, in de sneeuw en ga zo maar door. Enige wat me stopt is ijzel, temperaturen onder -15 en boven de 30. Als het overdag warm wordt loop ik 's ochtends en als het 's avonds afkoelt 's avonds. Loop op het moment 3 á 4 keer in de week, afwisselende trainingen, dit wordt 5 en binnenkort (net hersteld van een blessure) ook krachttraining erbij om blessures minder aan te moedigen :P
Ja doei.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 23:22:28 #210
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_126198346

Dit was vandaag mijn motivatie.
Direct weer PR op de deadlift gezet.

Edit: En deze doet het ook altijd goed _O_

[ Bericht 34% gewijzigd door Ethanolic op 07-05-2013 23:33:07 ]
Deathlift or Die.
pi_126198878
Mijn motivatie om te fitnessen? Betere conditie, slanker en gespierder uiterlijk, gezonder etc etc, maar most of all, ik heb gewoon niks beters te doen :+ (sad truth :') )
pi_126199772
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef El_Liberaliste het volgende:

Ik bestrijd ook dat fanatiek/enthousiast zijn een oorzaak van veel sporten is, het is juist een gevolg. Het is gewoon het gevoel dat je een paar weken nadat je het 'weer hebt opgepakt' je zo fit en energiek voelt. En dat straal je wel uit, denk ik.

M.a.w. continuďteit, kick en voortdurende verbetering zijn heel belangrijke pijlers.
Ja heerlijk is dat. Je zit compleet anders in je vel als je het goed doet en je krijgt er inderdaad een kick van. Ik voel me gewoon enorm fit door sport, en zowel mentaal als fysiek word je er sterker van.

Wat pope-of-dope ook zegt, met krachtsport bouw je niet alleen aan je spieren, maar ook aan je karakter. Je wordt er harder van, meer wilskracht, en doorzettingsvermogen. En dat komt ook zeker van pas bij andere gebieden van je leven zoals business. Bam! :)
pi_126206244
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]

Edit: En deze doet het ook altijd goed _O_
[ afbeelding ]
In mijn omgeving is een jongen met inmiddels precies hetzelfde lichaam als op de foto, vorige week had ik het er nog met vriendinnen over hoe lelijk we het vinden. :P Maar ik kan begrijpen dat het bepaalde mannen motiveert.

Ik sport voor m'n gezondheid, omdat ik het leuk vind en om mijn lichaam te veranderen/verbeteren. Ik loop drie keer in de week hard met een vriendin, we doen oefeningen en ik fitness twee keer in de week. Het grappige is dat ik mijzelf ook altijd 'beter' voel na het sporten.
pi_126211544
quote:
1s.gif Op woensdag 8 mei 2013 09:26 schreef Lpunt het volgende:

[..]

In mijn omgeving is een jongen met inmiddels precies hetzelfde lichaam als op de foto, vorige week had ik het er nog met vriendinnen over hoe lelijk we het vinden. :P Maar ik kan begrijpen dat het bepaalde mannen motiveert.

Idd, ik ken maar weinig vrouwen die dat echt mooi vinden. Meesten vinden het net als ik too much. Een beetje gespierd is wel mooi, maar zoals op die foto's vind ik ook gewoon lelijk.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:13:08 #215
280727 Njosnavelin
tęte folle
pi_126214092
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Bah wat lelijk. Kun je dat uberhaupt bereiken met alleen trainen, zonder te spuiten of te slikken?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_126214203
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:13 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Bah wat lelijk. Kun je dat uberhaupt bereiken met alleen trainen, zonder te spuiten of te slikken?
Als je er aanleg voor hebt.
  woensdag 8 mei 2013 @ 13:23:02 #217
157922 fathank
pi_126214481
quote:

[..]

Ik sport voor m'n gezondheid, omdat ik het leuk vind en om mijn lichaam te veranderen/verbeteren. Ik loop drie keer in de week hard met een vriendin, we doen oefeningen en ik fitness twee keer in de week. Het grappige is dat ik mijzelf ook altijd 'beter' voel na het sporten.
Je voelt jezelf beter door o.a. de endorfine
  woensdag 8 mei 2013 @ 15:48:36 #218
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_126220309
Motivatie om te gaan sporten in de sportschool heb ik niet. Ja ik zou graag wat meer spieren willen dan nu, maar heb er geen zin in (moet je op voeding letten, etc). Komt vooral omdat ik geen zin heb na het werk.

In het weekend doe ik wel aan hardlopen, gewoon een uur bezig zijn, muziek op en door de natuur.
pi_126222866
Redenen om niet te sporten:
Ik heb toch geen auto, ik fiets al alles
Vóór het eten heb ik teveel honger, geen energie, na het eten komt alles er weer uit als ik teveel hobbel.
Na het sporten moet je altijd weer douchen, maar je mag je haar niet te vaak wassen.
De handdoeken zijn op.
Ik heb al 3 uur in de stad gelopen.
Ik kan geen vaste dag prikken, want misschien komt er wel eens iets tussen.

Allemaal rotsmoesjes :P en soms zet ik me eroverheen.
And the druids turn to stone...
pi_126224949
Wat een gelul en kutsmoesjes allemaal om niet te hoeven sporten zeg. Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt en ga niet.

Elke morgen als ik ga sporten denk ik pff ik wil in m'n nest blijven liggen maar toch ga ik gewoon. Gewoon een kwestie van doen, niet zo zielig doen.
pi_126228706
quote:
13s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:19 schreef no1uknow het volgende:
Wat een gelul en kutsmoesjes allemaal om niet te hoeven sporten zeg. Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt en ga niet.

Elke morgen als ik ga sporten denk ik pff ik wil in m'n nest blijven liggen maar toch ga ik gewoon. Gewoon een kwestie van doen, niet zo zielig doen.
Dit....ik snap ook niet waarom (echte) dikkies zich zo erg laten gaan. Als in EN niet een klein beetje bewegen EN niet een beetje op hun voedsel kunnen letten.
Je hebt toch wel een klein beetje discipline...

En dan roken sommige er notabene ook nog elke dag bij... (Vast, af en toe vind ik niks mis mee persoonlijk)

De 1 op de 10 bij wie het door medicijnen komt uitgezonderd

[ Bericht 4% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 08-05-2013 19:05:39 ]
pi_126230208
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef Panthera1984 het volgende:
Redenen om niet te sporten:
Ik heb toch geen auto, ik fiets al alles
Vóór het eten heb ik teveel honger, geen energie, na het eten komt alles er weer uit als ik teveel hobbel.
Na het sporten moet je altijd weer douchen, maar je mag je haar niet te vaak wassen.
De handdoeken zijn op.
Ik heb al 3 uur in de stad gelopen.
Ik kan geen vaste dag prikken, want misschien komt er wel eens iets tussen.

Allemaal rotsmoesjes :P en soms zet ik me eroverheen.
+1goede zelfkennis.
pi_126230346
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Mijn motivatie wisselt heel erg. Door een zware knieblessure mag ik nu al vijf jaar nooit meer voetballen, en moet ik eigenlijk de rest van mijn leven krachttraining blijven doen. Dat zal mijn ding sowieso nooit worden...ik voel niet de voldoening en de verbondenheid met teammaten. Maar wat Pope zegt...je moet jezelf gewoon dwingen, want achteraf is het altijd goed voor je.
Erg vervelend. Zijn er totaal geen andere sporten die je kan doen? Zwemmen of fietsen bv?
pi_126230472
quote:

[..]

Dit dus.
pi_126230646
Mijn enige reden om niet te sporten is als ik weer eens overtraind ben, zoals nu. Verder heb ik meestal wel zin. Als ik 2 weken niet sport merk ik het meteen aan mijn (bier)buikje :o en voel ik me lichamelijk gelijk minder gezond :D.

Vind trouwens fitness en hardlopen het fijnst om alleen te doen, anders ga ik alleen maar ouwehoeren ;) dat doe ik liever in de kroeg (of bar na afloop).

Wil trouwens gaan beginnen met tennissen, iemand ervaring mee om te leren als eind twintiger? Dacht maar om mezelf aan te melden bij een vereniging en te beginnen met een beginnerscursus en vervolgens allerlei techniekcursussen net zo lang tot ik een aardig balletje kan slaan!
pi_126230665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 12:04 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Wat een onzin. :') Ik ben doorgaans meer voldaan na een keiharde squatsessie dan na mijn stadaard donderdagavond twee uurtjes voetbal. Wie zegt dat je met krachttraining geen competitiegevoel met jezelf creeërt? Iedere training ga ik weer tot het gaatje en het resultaat is zichtbaar terug te zien.

Bodybuilding in de ruime zin is een prachtige sport, waar je ook nog eens zichtbare resultaten mee boekt. Wie onthoudt nou die mooie sliding die je hebt gezet of één van je zes doelpunten die je dit jaar op een zondag middag hebt gemaakt?
Krachttraining is toevallig ook mijn sport, maar de essentie is natuurlijk dat je iets kiest wat je motiveert of wat je op zijn minst leuk lijkt.
pi_126230907
quote:
6s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:59 schreef Push. het volgende:

[..]

Als je een uur op de bank hangt had je ook een uur kunnen sporten.
Dit. Vooral televisie kijken is zwaar overrated.
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:49:20 #228
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_126231291
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:29 schreef consequence het volgende:
Beste fokkers,

Ik ben de laatste tijd veel aan het denken over wat mensen motiveert om te sporten, en over welke specifieke motieven er nu daadwerkelijk voor zorgen dat je frequent en consistent sport, of juist niet.

Sommige mensen in mijn omgeving hebben moeite om gemotiveerd te blijven, en vragen mij wel eens hoe ik het voor elkaar krijg om wel consistent te sporten. Daarom probeer ik een beetje in kaart te brengen hoe ik ze daar bij kan helpen.

Ik wil bijvoorbeeld 2 a 3 per week sporten. Ik denk dat dit mij consistent lukt omdat er een positieve balans is tussen mijn motivatie en weerstand. Mijn motieven zijn o.a.:

- slank blijven
- gezond zijn en blijven
- meer energie
- socializen

Weerstand:
- soms weinig zin
- sporten kan je soms te veel afpeigeren
- al moe van het werk
- sleur van sport routine

Lukt het jou om consistent te sporten? En welke motieven spelen voor jou de belangrijkste
rol daar in?

Ik hoor ook heel graag van je als je juist bepaalde redenen hebt waarom het niet lukt om regelmatig te sporten zoals je eigenlijk wenst.
Je blijft vooral gemotiveerd om doelen te stellen. Lange, en korte termijn doelen. Zomaar iets doen omdat je ´moet´ bewegen werkt niet.

Ik heb geen enkel probleem met motivatie. Ik kan na een rustdag of na het weekend niet wachten om weer de gym in te gaan. :P
pi_126231571
quote:
7s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:49 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je blijft vooral gemotiveerd om doelen te stellen. Lange, en korte termijn doelen. Zomaar iets doen omdat je ´moet´ bewegen werkt niet.

Ik heb geen enkel probleem met motivatie. Ik kan na een rustdag of na het weekend niet wachten om weer de gym in te gaan. :P
Vooral de combinatie van korte en lange termijn werkt goed voor mij. Korte termijn doel is een bepaald gewicht te tillen en een langer termijn doel een mooier lichaam.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_126233397
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 23:37 schreef Draxler het volgende:
Onthoud dit:

[ afbeelding ]
Haha, dit is natuurlijk niet per definitie waar. Ik heb wel eens gehad dat ik beter niet had kunnen trainen.
Overigens, als je gemotiveerd moet worden om zelfs maar te beginnen, kun je denk ik beter een andere hobby gaan zoeken. Vingerverven, ofzo.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_126249945
Nou, ik ga vanaf morgen kei en kei hard aan de slag.
Heb mezelf vandaag eens goed bekeken.. en het kan zo niet langer... Als ik de trap op loop ben ik buiten adem, als ik 2 km loop ben ik óók echt kapot...

M`n conditie moet echt beter.. en er mag zéker 30 kilo af.
Midden juni een optreden in Hilversum op de groest. Dan moet er minimaal 10 kilo af zijn.
pi_126249980
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:27 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Haha, dit is natuurlijk niet per definitie waar. Ik heb wel eens gehad dat ik beter niet had kunnen trainen.
Overigens, als je gemotiveerd moet worden om zelfs maar te beginnen, kun je denk ik beter een andere hobby gaan zoeken. Vingerverven, ofzo.
Heeft mij jaren gekost om uiteindelijk serieus te gaan trainen.

Achteraf gezien geen flauwe notie waarom!
pi_126250009
Zolang ik op Hercules lijk blijft die motivatie nog wel even. Ben er maximaal 3x1.5 uur per week aan kwijt.
pi_126250014
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 01:47 schreef Braddie het volgende:
Heb mezelf vandaag eens goed bekeken.. en het kan zo niet langer... Als ik de trap op loop ben ik buiten adem, als ik 2 km loop ben ik óók echt kapot...

Midden juni een optreden in Hilversum op de groest. Dan moet er minimaal 10 kilo af zijn.
Kom naar One, ga ik je coachen.
Nergens voor nodig.
pi_126250149
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 01:52 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Kom naar One, ga ik je coachen.
Ik zit al bij Fit 4 Free :P Daar wil ik vanaf maandag weer gaan sporten.
pi_126250244
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 02:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

Oh, jammer. ;( Vind altijd wel leuk om mensen daar te helpen.
Nergens voor nodig.
pi_126250251
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 02:07 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Oh, jammer. ;( Vind altijd wel leuk om mensen daar te helpen.
Kan ik me voorstellen, niks leukers dan mensen die graag wat gewicht kwijt willen ook echt tips geven over hoe het moet.
pi_126250265
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 02:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

Goedzo man!

SPT / [Bodybuilding] #355 There is no reason to be alive

Lees de OP en doe er wat mee. :) Sneller dan dat kun je niet gaan. Vraag voor de rest alles wat je wil daar.
pi_126250366
Helemaal super man. Thanks!
  vrijdag 10 mei 2013 @ 00:20:21 #240
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_126289784
Ik heb ook weleens dat ik de motivatie niet kan vinden om te gaan trainen. Denk dat iedereen dat wel eens heeft. Wat mij helpt is om dan te bedenken waarom ik in 1ste instantie ben gaan trainen. Wat waren mijn oorspronkelijke doelen. Het helpt om even helemaal terug te gaan naar de basis.

En wat ook helpt als je al in een bepaalde 'flow' zit. B.v. je gaat 's morgens naar je werk, neemt je sportas alvast mee en gaat gelijk na je werk sporten.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 00:24:15 #241
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_126289912
Ik ga voor mijn gezondheid en het socializen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 10 mei 2013 @ 10:12:55 #242
157922 fathank
pi_126296374
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 01:47 schreef Braddie het volgende:

Midden juni 10 kilo eraf is niet bepaald realistisch.

Just sayin'
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:13:24 #243
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_126298025
Wat iemand anders al eerder zei, als je jezelf elke week met tegenzin naar de voetbal/tennis/whatever sleept dan heb je gewoon de verkeerde sport gekozen. Een sport moet leuk zijn, dan ben je vanzelf gemotiveerd om te gaan. Gelukkig zijn er zat leuke sporten.

En als je echt niks leuk vind dan hou je gewoon niet van sporten. In dat geval kan je beter meer gaan wandelen of naar je werk/school fietsen.
Ook geen sig dus
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:29:49 #244
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_126298465
Mijn motivatie is niet erg goed.
Sommige periodes van een paar maanden ga ik wel zo'n 3-4x in de week sporten, maar er zijn ook periodes dat ik mezelf echt niet van de bank af krijg.

De reden waarom ik wil sporten is om fit te zijn, strak in mijn vel te zitten en een paar kilootjes mogen er wel vanaf. Daarnaast voel ik me lichamelijk en ook geestelijk een stuk beter als ik regelmatig sport. Toch geeft dit me lang niet altijd genoeg motivatie om te sporten. dat komt ook omdat ik het niks meer aan vind om in de sportschool op een apparaat te staan bewegen.

Een sport die ik echt leuk vind is buiten lekker skeeleren, dat motiveert me wel, maar als het regent gaat dat al niet.
All she wants and needs is just a little taste..
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:36:40 #245
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_126298653
Ik ben echt een wijf, ga alleen hardlopen als de temperatuur tussen de 19 en 22 graden is en de zon schijnt. En ik toevallig tijd heb. En ik niet daarna iets belangrijks heb.
Gourmetten of steengrillen?
pi_126298682
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Midden juni 10 kilo eraf is niet bepaald realistisch.

Just sayin'
HOezo is dat niet echt realistisch? 2 kilo per week is wel te doen toch?
pi_126298724
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

HOezo is dat niet echt realistisch? 2 kilo per week is wel te doen toch?
Nee een halve tot hele kg per week wordt aangeraden/is realistisch. In het begin gaat het wel sneller, maar daarna niet meer.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:39:07 #248
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_126298726
2 kilo per week? Dat is aardig wat hoor, dan moet je veel schijten en weinig eten.

Dat lukt denk ik alleen als je 24/7 die Joegoslaaf van Obese in je buurt hebt.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 10 mei 2013 @ 11:44:06 #249
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_126298878
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:36 schreef Silenus het volgende:
Ik ben echt een wijf, ga alleen hardlopen als de temperatuur tussen de 19 en 22 graden is en de zon schijnt. En ik toevallig tijd heb. En ik niet daarna iets belangrijks heb.
Ik ga alleen als het maximaal 5-10 graden is :{w
Anders is het veels te warm.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_126298912
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 11:44 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik ga alleen het liefst als het maximaal 5-10 graden is :{w
Anders is het veels te warm.
Hear hear (wel een béétje fixed, want ik loop natuurlijk wel gewoon door 8-) ).
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')