de trollenwereld ;-)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:31 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Leef jij in een andere wereld dan wij ?
Zwaar late reactie: geen optie, dan belast ik m'n kuit te veel. Het is echt puur rusten helaas, als ik mensen een sport aan kan raden: badminton, groei je vaak vanzelf inquote:Op maandag 6 mei 2013 16:22 schreef consequence het volgende:
[..]
Dat is inderdaad goed klote :/ Misschien kun je wat fietsen?
Ja heerlijk is dat. Je zit compleet anders in je vel als je het goed doet en je krijgt er inderdaad een kick van. Ik voel me gewoon enorm fit door sport, en zowel mentaal als fysiek word je er sterker van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik bestrijd ook dat fanatiek/enthousiast zijn een oorzaak van veel sporten is, het is juist een gevolg. Het is gewoon het gevoel dat je een paar weken nadat je het 'weer hebt opgepakt' je zo fit en energiek voelt. En dat straal je wel uit, denk ik.
M.a.w. continuïteit, kick en voortdurende verbetering zijn heel belangrijke pijlers.
In mijn omgeving is een jongen met inmiddels precies hetzelfde lichaam als op de foto, vorige week had ik het er nog met vriendinnen over hoe lelijk we het vinden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was vandaag mijn motivatie.
Direct weer PR op de deadlift gezet.
Edit: En deze doet het ook altijd goed
[ afbeelding ]
Idd, ik ken maar weinig vrouwen die dat echt mooi vinden. Meesten vinden het net als ik too much. Een beetje gespierd is wel mooi, maar zoals op die foto's vind ik ook gewoon lelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:26 schreef Lpunt het volgende:
[..]
In mijn omgeving is een jongen met inmiddels precies hetzelfde lichaam als op de foto, vorige week had ik het er nog met vriendinnen over hoe lelijk we het vinden.Maar ik kan begrijpen dat het bepaalde mannen motiveert.
Bah wat lelijk. Kun je dat uberhaupt bereiken met alleen trainen, zonder te spuiten of te slikken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was vandaag mijn motivatie.
Direct weer PR op de deadlift gezet.
Als je er aanleg voor hebt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bah wat lelijk. Kun je dat uberhaupt bereiken met alleen trainen, zonder te spuiten of te slikken?
Je voelt jezelf beter door o.a. de endorfinequote:Op woensdag 8 mei 2013 09:26 schreef Lpunt het volgende:
[..]
In mijn omgeving is een jongen met inmiddels precies hetzelfde lichaam als op de foto, vorige week had ik het er nog met vriendinnen over hoe lelijk we het vinden.Maar ik kan begrijpen dat het bepaalde mannen motiveert.
Ik sport voor m'n gezondheid, omdat ik het leuk vind en om mijn lichaam te veranderen/verbeteren. Ik loop drie keer in de week hard met een vriendin, we doen oefeningen en ik fitness twee keer in de week. Het grappige is dat ik mijzelf ook altijd 'beter' voel na het sporten.
Dit....ik snap ook niet waarom (echte) dikkies zich zo erg laten gaan. Als in EN niet een klein beetje bewegen EN niet een beetje op hun voedsel kunnen letten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:19 schreef no1uknow het volgende:
Wat een gelul en kutsmoesjes allemaal om niet te hoeven sporten zeg. Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt en ga niet.
Elke morgen als ik ga sporten denk ik pff ik wil in m'n nest blijven liggen maar toch ga ik gewoon. Gewoon een kwestie van doen, niet zo zielig doen.
+1goede zelfkennis.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef Panthera1984 het volgende:
Redenen om niet te sporten:
Ik heb toch geen auto, ik fiets al alles
Vóór het eten heb ik teveel honger, geen energie, na het eten komt alles er weer uit als ik teveel hobbel.
Na het sporten moet je altijd weer douchen, maar je mag je haar niet te vaak wassen.
De handdoeken zijn op.
Ik heb al 3 uur in de stad gelopen.
Ik kan geen vaste dag prikken, want misschien komt er wel eens iets tussen.
Allemaal rotsmoesjesen soms zet ik me eroverheen.
Erg vervelend. Zijn er totaal geen andere sporten die je kan doen? Zwemmen of fietsen bv?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef GrumpyOldMan het volgende:
Mijn motivatie wisselt heel erg. Door een zware knieblessure mag ik nu al vijf jaar nooit meer voetballen, en moet ik eigenlijk de rest van mijn leven krachttraining blijven doen. Dat zal mijn ding sowieso nooit worden...ik voel niet de voldoening en de verbondenheid met teammaten. Maar wat Pope zegt...je moet jezelf gewoon dwingen, want achteraf is het altijd goed voor je.
Dit dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:26 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik sport voor m'n gezondheid, omdat ik het leuk vind en om mijn lichaam te veranderen/verbeteren. Ik loop drie keer in de week hard met een vriendin, we doen oefeningen en ik fitness twee keer in de week. Het grappige is dat ik mijzelf ook altijd 'beter' voel na het sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |