SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Begon op level 10 al zo oid.quote:
Dat had ik vorige week ook ja, erg vervelendquote:Op maandag 6 mei 2013 09:09 schreef Olment het volgende:
En tering hé.. Elke keer kom ik bij Lei SHen uit,, nog niet die andere 2 gedaan
Ik tot nu toe elke weekquote:Op maandag 6 mei 2013 09:56 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook ja, erg vervelend
Jaa dat ken ik wel.. GRATZquote:Op maandag 6 mei 2013 10:20 schreef KataStrofe het volgende:
Hop, Blood DK naar 90 geschopt en Quintessential Quintet gehaald!![]()
En nog geen tien minuten later mn Enchanting eindelijk gemaxt en Master of All gehaald![]()
Ook grappig om te zien dat op zulke momenten niemand in de guild me ff feliciteert, maar het wel "gz gz gz gz" regent als iemand "Explore Durotar" haalt
Haha thanks!quote:Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Jaa dat ken ik wel.. GRATZ![]()
![]()
![]()
![]()
Meestal zeg ik wel gratz, mits iemand bv ulduar/icc aan het doen is en achies aan de lopende band binnen krijgt
Whahahah.. dat gaat wel echt ver. GM's die je dwingen te gratzenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:06 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Haha thanks!![]()
Mjah ik gratz alleen als iemand iets haalt wat tijd en moeite kost of moeilijk te halen is. ik hoef zelf ook echt geen lintje als ik voor het eerst maurodon heb gedaan op een altIk heb in guilds gezeten waar mensen echt macro's hadden met "congrats [naam]!!", dan is het toch ook niks meer waard denk ik dan.
Ik ben zelfs een keer ge-/gquit omdat ik weigerde te feliciteren toen iemand zn "loot 100gold" achieve oid had gehaaldde GL vond dat ik geen fatsoen had XD
Ojaaaa die zijn ook erg!!quote:Op maandag 6 mei 2013 11:31 schreef Maureentje het volgende:
Of nog erger, zo'n addon die aangeeft als iemand zelf levelup gaatEn dan zijn ze nog beledigd ook als meerderen vragen of die addon uit kan!
Die wil ikquote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
Haha iemand uit mijn guild heeft dat ook, zo'n addon. Die staat wel uit voor levelups, maar wel inderdaad voor achievements. En dan met van die standaard boodschappen die soms enorm sarcastisch over komen.
"Grats ... with [Shave and a Haircut], I bet that was a lot of work!"
loool, hoe mooiquote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
Haha iemand uit mijn guild heeft dat ook, zo'n addon. Die staat wel uit voor levelups, maar wel inderdaad voor achievements. En dan met van die standaard boodschappen die soms enorm sarcastisch over komen.
'quote:Op maandag 6 mei 2013 13:10 schreef lipjes het volgende:
Trouwens even een vraagje.
Kunnen starter accounts ook in een guild ?
Wil in mijn solo guild wel andere char's hebben van mijzelf.
Maar dat is nogal lastig uitnodigen
Damn.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:03 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
'
nee kan niet helaas.. enige optie is om iemand die je kent even te laten joinen en je chars uit te nodigen.
Hehe.. Ik heb standaard een alt van een kameraad van me als officer in mijn guild zittenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Damn.
Dan eventueel maar een 2e versie van WoW kopen daarvoor
Buiten spelenquote:
Pfff.. Kut wowersquote:Op maandag 6 mei 2013 15:16 schreef lifeblind het volgende:
Hm, laat mij maar gewoon lekker binnen achter m'n PC spelen, ik heb geen trek in mn PC op mn balkon sjouwen
Parasolquote:Op maandag 6 mei 2013 15:22 schreef KataStrofe het volgende:
ik probeer het wel eens, maar meestal is het maar van korte duur omdat ik geen kut zie op mn scherm als mn pc buiten staat..
Ik vond het buiten roken altijd opwegen tegen het verminderde beeldquote:Op maandag 6 mei 2013 15:33 schreef lifeblind het volgende:
Mja vroeger bij m'n ouders ook af en toe wel eens geprobeerd om op m'n laptop buiten te spelen onder de luifel, maar dat was nooit een succes, en na 5 minuten ging ik maar weer naar m'n zolderkamer
Of een stuk zijl ofzo xDquote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef KataStrofe het volgende:
Ah ja, een partytent past helaas niet op mn balkon.. een parasol is idd wel een oplossing. eens kijken!
Moet je ook mounten manquote:Op maandag 6 mei 2013 16:31 schreef Skillstorm het volgende:
Heel veel gelopen vandaag, pff, mijn kleine teen heeft nu een blaar.
peuk vergeten af te tikken en dan helemaal je keyboard onderquote:Op maandag 6 mei 2013 15:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Buiten spelen
Laptop - stoel - tafel - peuken - drinken = GOGO WOOOW
Kameraad had dat met een stukje hasj.. Knop "c" na de klote xDquote:Op maandag 6 mei 2013 16:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
peuk vergeten af te tikken en dan helemaal je keyboard onder
Als ik achter de PC zit heb ik een bakje water in plaats van een normale asbak, mocht er ineens stront aan de knikker zijn weet ik zo ten minste dat mn peuk uit is en niet nog een half uur ligt na te smeulen ofzoquote:Op maandag 6 mei 2013 16:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
peuk vergeten af te tikken en dan helemaal je keyboard onder
"Well done on [Explore Durotar], you're really wearing out my add-one here!"quote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
Laptop keyboard hier. ff uit lappy halen en met de compressor schoon blazenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Skillstorm het volgende:
Mijn keyboard is gaaf.Gelukkig kan ik die van mij schoonmaken met gemak. Het is een mechanisch keyboard, de toetsen gaan er met gemak van af.
Ik dacht dat jij in een raid-team zat. Of loop ik alweer ongelofelijk achter?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn "vakantie" weekje is al weer voorbij, maar eigenlijk nog helemaal geen behoefte aan nieuwe game time. Dus ik wacht nog maar, tot ik weer zin krijg ofsow!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in een raid-team zat. Of loop ik alweer ongelofelijk achter?
Da's normaal toch!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik zie net op NL3 een jongen die zo WoW verslaafd is, dat hij in flessen pist omdat hij geen tijd of zin heeft om naar de wc te gaan.
Hebben jullie dat ook?
Ik pis wel eens in de wasbak bovenquote:
Klinkt wel erg interessant eigenlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef Bienelientjee het volgende:
Tuurlijk!
Mini Fridge binnen handbereik, met glow in the dark Alliance stickers ofc! FOR THE ALLIANCE!
Flesjes en mijn personal customized WoW plasbuis, want vrouwke ofc!
Dominos op de speeddial, want pizza ftw!!
YOLO!![]()
Nee, echt niet dus.
ik probeerde eerste 80 mage op server te worden ook 3 nachten door gehaald uiteindelijk 3de gewordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat voor mij het dichtst bij No Life WoW kwam, was twee keer een nachtje doorhalen tot 3 of 4 uur 's ochtends als er een expansion uit gekomen was!Meer gekkigheid echt niet!
Haha, alles voor niets.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:33 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik probeerde eerste 80 mage op server te worden ook 3 nachten door gehaald uiteindelijk 3de geworden
Tot die tijd is een nachtje doorhalen? Dan doe ik het wel wat beter denk ik, dat is de normale tijd dat ik doorspeel in het weekend of als ik de volgende dag vrij benquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat voor mij het dichtst bij No Life WoW kwam, was twee keer een nachtje doorhalen tot 3 of 4 uur 's ochtends als er een expansion uit gekomen was!Meer gekkigheid echt niet!
Same here.. 3-4 uur tot in het weekend. (Of vanavond al.. LANG WEEKENDquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Tot die tijd is een nachtje doorhalen? Dan doe ik het wel wat beter denk ik, dat is de normale tijd dat ik doorspeel in het weekend of als ik de volgende dag vrij benLaatste keer, toen MoP net uit kwam, zat ik om 8u 's ochtends nog steeds achter m'n PC, ik keek naar links door het raam en zag in het kantoor aan de overkant al mensen rondlopen die gewoon moesten werken
Overigens zo verslaafd dat ik zelfs in flessen moet pissen, echt nietDie 5 meter lopen naar de wc kan er nog wel vanaf. Ik heb wel als ik moet raiden een hele voorraad drank en peuken klaarliggen
wuhahaah wow plasbuisquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef Bienelientjee het volgende:
Tuurlijk!
Mini Fridge binnen handbereik, met glow in the dark Alliance stickers ofc! FOR THE ALLIANCE!
Flesjes en mijn personal customized WoW plasbuis, want vrouwke ofc!
Dominos op de speeddial, want pizza ftw!!
YOLO!![]()
Nee, echt niet dus.
Ofc met stickers, glitters en prulletjesquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Ofc met stickers, glitters en prulletjes
Ik ben best vaak bored op wow.. Sta dan gewoon in shrine wat niks te doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:04 schreef lifeblind het volgende:
Als ik me verveel op WoW doe ik iets niet goedMeestal ga ik dan een beetje nutteloze achievements hunten, of verder met een alt gearen/levellen
TAUREN!!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:41 schreef KataStrofe het volgende:
WoW > Boredom > Origami?![]()
Of je moet je eigen Tauren willen vouwen:
http://www.origami-instructions.com/origami-cow.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rougequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zit ik net met een rouge in een LFR, 250k dps op boss.. the fuck,,
Hij hoort bij die 80% die dat niet goed kunnen doenquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:10 schreef Olment het volgende:
[..]
Hij hoort bij die 80% die dat niet goed kunnen doen
Grote kans dat hij ook nog een rogue zelf heeft ook nog
NETJESquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:37 schreef StefanW het volgende:
Na een klein jaar (I know, ben geen hardcore dagelijkse speler) is het bijna zover.
Ben nu 88 en 80%, vanavond minimaal naar 89 en 25%.
Morgen met twee-drie guildies knallen en dan.....90!!!!
Gefeliciteerd man!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:37 schreef StefanW het volgende:
Na een klein jaar (I know, ben geen hardcore dagelijkse speler) is het bijna zover.
Ben nu 88 en 80%, vanavond minimaal naar 89 en 25%.
Morgen met twee-drie guildies knallen en dan.....90!!!!
Dat jij je kunt aanzetten daartoe xDquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:40 schreef lifeblind het volgende:
Mijn 3e is vandeweek 90 geworden, nummer 4 (hunter) komt dit weekend er aan, daarna de rest nog even van 87 naar 90 schoppen om 10/11 op 90 te hebben(mijn monk blijft denk ik heel lang op 40
)
Oh questen doe ik ook niet aan hoor, ik level alleen maar in dungeonsquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat jij je kunt aanzetten daartoe xD
Mijn pala heb ik van 85-88 geleveld met mining.. Toen hebben ze die node rate verlaagd dus niks meer mee gedaan.
Vorige week van 88-90 met petbattles
Fuck questen
De laatste paar levels gingen best hard (gisteren met guildie vier uurtjes gezeten en van 88 16% naar 88 80%).quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:39 schreef Olment het volgende:
[..]
NETJES![]()
![]()
En ach,, ik heb mijn 2e char vorige week pas 90 gekregen xD
ik HAAT levelen
Nee lore trekt me niet. Ik kijk dan ook geen enkel filmpje en die er zijn heb ik haat op als ik ze niet kan skippen (ToT naar Torosquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:47 schreef StefanW het volgende:
[..]
De laatste paar levels gingen best hard (gisteren met guildie vier uurtjes gezeten en van 88 16% naar 88 80%).
Ik vond het questen op zich wel leuk vanaf 80. Ik ben ook best wel een verhalengamer. Ik ben ooit gestopt ten tijde van Litch King en vanaf Cata en MoP vond ik het niet eens zo erg. Ben me best aan het vermaken met de MoP-questlijnen
Ook al aardig wat dungeons gedaan (gewoon achter 1-2 90-guildies aanrennenquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Nee lore trekt me niet. Ik kijk dan ook geen enkel filmpje en die er zijn heb ik haat op als ik ze niet kan skippen (ToT naar Toros)
Maar als je idd met guildies bezig bent dan gaat het sneller omdat je minder aant letten bent op je exp
De hele lore vind ik juist het gaafste van het hele warcraft universumquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Nee lore trekt me niet. Ik kijk dan ook geen enkel filmpje en die er zijn heb ik haat op als ik ze niet kan skippen (ToT naar Toros)
Maar als je idd met guildies bezig bent dan gaat het sneller omdat je minder aant letten bent op je exp
Ik ken ook genoeg lore-geeks.. Maar mij interesseert het gewoon echt niet. Leuk dat de Tauren de Undead hebben aangevallen en weet ik veel wat, Dat ze een gouden beker ergens hebben gevonden.. Tof..quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:53 schreef lifeblind het volgende:
[..]
De hele lore vind ik juist het gaafste van het hele warcraft universum
Mja, ik lees ook de bijbehorende boeken en dat maakt het naar mijn idee in ieder geval een stukje 'echter' qua beleving in ieder geval, in hoeverre een virtueel iets echt kan zijn natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ken ook genoeg lore-geeks.. Maar mij interesseert het gewoon echt niet. Leuk dat de Tauren de Undead hebben aangevallen en weet ik veel wat, Dat ze een gouden beker ergens hebben gevonden.. Tof..
Neu.. Quests zijn bij mij gewoon: Kill 15 dat, 10 dat, praat met die, haal daar een item. Inleveren.
Ja ik kan het vanuit jou punt wel begrijpen. Ben ook wel blij als er loregeeks rond lopen (no offence ofc) Want laatst had iemand die Epic Dragon Kite pet die komt in 4 kleuren.. Maar geen idee welke drake nou welke wasquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:56 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, ik lees ook de bijbehorende boeken en dat maakt het naar mijn idee in ieder geval een stukje 'echter' qua beleving in ieder geval, in hoeverre een virtueel iets echt kan zijn natuurlijk, maar je snapt wat ik bedoel.
In Pandaria ook?quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Oké.
Mensen die aan het lvlen zijn, na de patch gaat het 33% sneller he.
Juist daar, van 85 tm 90.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:39 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
In Pandaria ook?
..net alles als een bezetene zitten levelen
quote:It’s important to note that the 5.3 world event will only be available for a limited time, as the story continues in 5.4. In addition, the XP required to level from 85 to 90 is being reduced by 33% in patch 5.3. If you’re looking to level and gear up alts, patch 5.3 may be a good time to do so with these additional options.
en dan vraag je mij een invite omdat je realm te saai isquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik ben best vaak bored op wow.. Sta dan gewoon in shrine wat niks te doen
Ik farm die baas ook al lang, maar geen gelukquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:09 schreef cherrycoke het volgende:
ik krijg het echt niet meer voor elkaar om op mijn mage ZG kilnara te doen
Idem. Ik lurk hier nog wel mee, maar ook ik hoor bij die 1.3 miljoen gestopte spelers. Vond er nog weinig aan, en na 8 jaar zijn er nog maar weinig vernieuwende of boeiende dingen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:03 schreef Abby79 het volgende:
Ik hoor ook bij die 1.3 miljoen. Mijn guild was al langer dood, de sociale binding die zo typerend was voor de eerste jaren in WoW ben ik echt al heel lang niet meer tegengekomen, dus de verslaving is na 8 jaar toch wel over.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:03 schreef Abby79 het volgende:
Ik hoor ook bij die 1.3 miljoen. Mijn guild was al langer dood, de sociale binding die zo typerend was voor de eerste jaren in WoW ben ik echt al heel lang niet meer tegengekomen, dus de verslaving is na 8 jaar toch wel over.
Denk dat ik me zeer binnenkort ook bij jullie voeg. Vind er steeds minder aan.. Ben de laatste paar dagen niet eens Shine uitgegaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Idem. Ik lurk hier nog wel mee, maar ook ik hoor bij die 1.3 miljoen gestopte spelers. Vond er nog weinig aan, en na 8 jaar zijn er nog maar weinig vernieuwende of boeiende dingen.
Tevens ben ik te druk met studie, werk en social life![]()
Same en zelfde server zelfs.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Waarom gaan jullie niet naar een drukker realm? Dat zorgt echt voor een nieuwe impuls in speelplezier.
Was bij mij wel zo, toen we naar Dreanor gingen
Dat werd wel steeds erger jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is wel een beetje waar wow aan tenonder gaat, het kutgedrag van iedereen. Niemand geeft meer wat om de andere spelers tegenwoordig.
Nou, het zit sinds kort in de open-beta fase en het is gebaseerd op de DnD wereld (Neverwinter Nights, Baldur's Gate etc). Het ziet er een stuk mooier uit dan ik had verwacht, gameplay moet ik nog wel aan wennen. Het is gratis (zowel installatie als het spelen) en ze verdienen geld met het verkopen van vanity items (mounts, pets, leuke kleren, extra's). Je kan dus geen wapens of armor kopen (pay to win). Alle vanity items kan je overigens ook in het spel zelf kopen zonder er echt geld aan uit te geven, maar dat zal wel een hele tijd duren vergeleken met je portemonnee trekken.quote:
Waarom moet je een screen daarvan?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:41 schreef cherrycoke het volgende:
Misty Satchel of Exotic Mysteries
weet je wat erin zat
Swift White Hawkstrider
en die heb ik al
en vergeten screenie te maken ook nog![]()
Ziet er best goed uit in het promo-filmpje!quote:Op zondag 12 mei 2013 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het zit sinds kort in de open-beta fase en het is gebaseerd op de DnD wereld (Neverwinter Nights, Baldur's Gate etc). Het ziet er een stuk mooier uit dan ik had verwacht, gameplay moet ik nog wel aan wennen. Het is gratis (zowel installatie als het spelen) en ze verdienen geld met het verkopen van vanity items (mounts, pets, leuke kleren, extra's). Je kan dus geen wapens of armor kopen (pay to win). Alle vanity items kan je overigens ook in het spel zelf kopen zonder er echt geld aan uit te geven, maar dat zal wel een hele tijd duren vergeleken met je portemonnee trekken.
Er vindt geen restart meer plaats van het spel, dus wat je nu speelt blijft behouden als het spel officieel van start gaat.
Ross en ik zijn begonnen op de 'Dragon' shard en shard is een fancy woord voor server. Er zijn 3 servers op dit moment. Er zijn net als in WoW een soort dungeons voor 5 man (tank, healer, dps), er zijn events waar je aan mee kan doen, er is pvp als je dat wilt (er zijn geen factions) en er is player made content. Nog geen idee hoe dat werkt, heb ik me nog niet in verdiept. We zijn ook nog erg low levelMax. level op dit moment is 60.
En hier kan je plaatjes bekijken en je inschrijven: http://nw.perfectworld.com/
Ik hou eigenlijk meer van een cartoonstijl qua graphics, maar dit is zo misschien beter omdat ik het dan minder met wow vergelijk en het een eerlijkere kans krijgt.
Ik weet niet of je Diablo heb gespeeld? Beetje die speelwijze, dus wel verschillende spells/moves, maar je speelt er maar een paar die je hebt uitgezocht per keer. Linkermuis, rechtermuis, shift voor een special, Q, E, R en 1 en 2. Ik vind het heel erg wennen vergeleken met WoW en ik mis de 'vrijheid' wel heel erg. Vind die vaste camerapositie ook helemaal niks.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:28 schreef Wolve000 het volgende:
Klopt het wat het lijkt op de action-bar, geen 30 verschillende abilities meer die je aan moet spreken?
Ik vind de gameplay dan ook erg wennen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:49 schreef Wolve000 het volgende:
Q, E, R?
Ugh....
Q en E zijn voor bewegen!
Oh, nee, heb geen Diablo gespeeld, wel een paar video's gezien, dus heb wel een vaag idee ja.
Ouch, Ross had zijn versie even op usb stick gezet voor mij en dus had ik het spel erg snel geïnstalleerd. Misschien voorzag hij al zoiets.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:49 schreef Wolve000 het volgende:
En gezien de huidige download snelheid, kan ik vanavond om middernacht al spelen....
Ik had uit voorzorg al de torrent gepakt in plaats van de directe download. Maar ons dorps-internet is niet zo snel, dus dat fluctueert soweiso al aardig.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouch, Ross had zijn versie even op usb stick gezet voor mij en dus had ik het spel erg snel geïnstalleerd. Misschien voorzag hij al zoiets.
ToeS is makkelijker dan HoF stom genoeg. Wij hebben HoF niet gecleared, maar zijn nu alleen bezig met ToT. Morgen gaat council zeker weten down.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:14 schreef lifeblind het volgende:
ToES10 gecleared met de guild![]()
(oke, nu nog 3 bosses in HoF en we zijn klaar om ToT in te gaan)
Bij de laatste boss die traps maken is leukquote:Op maandag 13 mei 2013 09:32 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren Mal'jerek (4e boss HoF) in ieder geval nog neergekregen. Daarna een paar pogingen op Ambershaper Un'sok gedaan, maar toen moesten mensen weg, dus dat werd 'm uiteindelijk niet meer, nog 2 bosses nu. Maar inderdaad, ToES is inderdaad wat makkelijker lijkt het, scheelt ook dat t minder bosses zijn natuurlijk
Mja gelukkig is een van onze raiders iemand die met z'n vorige guild de eerste 3 raids al meer dan genoeg gedaan heeft, maar hij is overgestapt naar ons (3 jaar geleden zat ie in m'n oude guild, en hij zat ook vroeger in m'n huidige guild), maar hij weet wel alle tactics uit z'n hoofd dus hij is nu m'n assistent raidleaderquote:Op maandag 13 mei 2013 09:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij de laatste boss die traps maken is leuk
We hadden er heel wat wipes op zitten voor dat we het helemaal door hadden
Gewoon dagje die zalandari warbringens en scouts farmen.. Ben je zo klaar mee dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:46 schreef cherrycoke het volgende:
ben nog wel neutrall met golden lotus en august wist niet dat je dat nodig had om hem te gebruiken
op een drukke serverquote:Op maandag 13 mei 2013 13:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon dagje die zalandari warbringens en scouts farmen.. Ben je zo klaar mee dan.
Saaaaiquote:
Dat is een DKquote:Op maandag 13 mei 2013 13:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Saaaai
Onze dooie realm zijn die dingen zo goed als altijd up
Btw.. bijna 700k hp als mage
Die zijn toch BoA tegenwoordig?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:14 schreef KataStrofe het volgende:
Knap dat je neutral met golden lotus kan zijn en toch 10 skyshards hebt kunnen bemachtigen. Hoe heb je dat gefixt?
Hoe dan ook, gz!!!
Ow,, scheef gekekenquote:
Yup.quote:
Ben al maanden valor cappedquote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
Met 5.3 komt de upgrade weer terug toch? Kan ik daar mooi m'n valor voor gebruiken.
Mjah dat is wel het probleem. Ik heb gewoon niks om het aan uit te geven. Alles wat ik heb heeft een beter itemlevel dan de Shado-Pan Assault items, of heeft betere stats.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben al maanden valor capped
Heb de rep niet om het uit te geven
Kun je dingen kopen van Black Prince rep?
ik moet op alt a test of valor halen maar ik kan ook niks meer kopen van valorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah dat is wel het probleem. Ik heb gewoon niks om het aan uit te geven. Alles wat ik heb heeft een beter itemlevel dan de Shado-Pan Assault items, of heeft betere stats.
Heb wel wat offspec dingen gekocht, maar rest bewaar ik voor upgrades. Scheelt wel wat stress om de valor cap te halen iig, dat is nu niet meer nodig.
Ja wat een kutquest is dat. Hij is wel veranderd toch? Meende dat laatst te horen op TS tijdens een raid.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik moet op alt a test of valor halen maar ik kan ook niks meer kopen van valor
Ja 3k nog maar meen ikquote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wat een kutquest is dat. Hij is wel veranderd toch? Meende dat laatst te horen op TS tijdens een raid.
Dat is wel erg fijn. Tijdens die quest móest ik elke week m'n valor cap halen, anders ben je in plaats van 6 weken gewoon nog langer bezigquote:
2 en halve maand hieroquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel erg fijn. Tijdens die quest móest ik elke week m'n valor cap halen, anders ben je in plaats van 6 weken gewoon nog langer bezig.
Ja daarom mis je gewoon de rep om het uit te gevenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
2 en halve maand hiero
Deed (en doe) geen dailies. dus schoot niet op
Isle of thunder kom ik alleen voor Nalak (soms)quote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja daarom mis je gewoon de rep om het uit te geven.
Ik doe als ik valor cap wil halen sowieso dailies, gewoon die Isle of Thunder, dan heb je na een week al 420 valor, 150 erbij van die weekly quest en je hebt nog maar 430 nodig.
pas in volgende patchquote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wat een kutquest is dat. Hij is wel veranderd toch? Meende dat laatst te horen op TS tijdens een raid.
Isle of Thunder is wel zo´n kut eiland he.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Isle of thunder kom ik alleen voor Nalak (soms)
Isle of Quel'danasquote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Isle of Thunder is wel zo´n kut eiland he.
Dan was dat gedoe op lvl 70 met die blood elves mooier op dat eiland.![]()
met raids die unlcockte vond ik veel leuker inderdaadquote:
Ik loop er nu ook rond, nu al geen zin in die dailies.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Isle of Thunder is wel zo´n kut eiland he.
Dan was dat gedoe op lvl 70 met die blood elves mooier op dat eiland.![]()
Was er na een week zat van, dat eiland en die questen zijn zo saai he. Alle rep heb ik van random HC en scenario.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik loop er nu ook rond, nu al geen zin in die dailies.
Dat terwijl ik die scenario dingen nog wel tof vond.
Ik heb het 2 dailies volgehouden, daarna niet meer teruggeweest.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Was er na een week zat van, dat eiland en die questen zijn zo saai he. Alle rep heb ik van random HC en scenario.
Gratsquote:
nicequote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
GratsEcht een klote fight dat. Gelukkig gaat hij vaak wel beter nadat ie eenmaal neer is gegaan.
Zelf ook een extreem goede run hier. Zaten op 8/12, maar moesten nu nog Durumu en Primordius om daar weer te komen. Allebei one shot, Animus in 2 pogingen voor het eerst neer, Iron Qon na 5, Twin Consorts 2e attempt.
Uiteindelijk dus 11/12 uitgekomenLaatste bazen zijn echt makkelijk.
Klopt, misschien vanavond een extra raid inlassen om Lei Shen nog voor de reset te proberen. Anders volgende week maar strijden. Wel het probleem met 2 raidavonden, je bent al 1 - 1.5 avond kwijt voordat je op het punt bent waar je vorige week stopte.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
nice![]()
12/12 is dan wel weer een uitdaging
Klopt, alleen we hebben vaak nog wel loot nodig. Denk over een paar weken niet meer, dan zullen we het wel locken. Tenzij we Lei Shen dan al down hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ja, vooral met de huidige trash
En als je qua loot al redelijk goed zit, kan je altijd nog de raid vastzetten voor een week.
40quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vanaf welk level kun je ook alweer dual spec?
En tankt een Monk een beetje lekker?
Ben na anderhalf jaar op non actief weer ff met de 10 day trial bezig. En moet zeggen dat Monk tot nu toe best leuk is. Al is de starterarea van pandaren wel wat klein. Na anderhalf uur spelen zit je alweer in westfall te kloten.
quote:
en dat op level 60 dan ofzo pasquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb ik ooit 1k voor betaald, afzetters.
Yup, en pas vanaf level 40 ipv de lvl 20 van nuquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfde als 100% ground mount destijds, was toen 600g?
Ja dat is met alles.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb ik ooit 1k voor betaald, afzetters.
Waarom krijgen we dan het geld niet terug?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is met alles.
Heb echt op een stuk of 5 characters dual spec gekocht voor 1k en epic flying voor de rep discount. Ook een aantal keer blue en epic grond mount voor 100g en 600g of wat waren die prijzen? En flying voor 1k.
Ja de hoge heren van Blizzard verdienen al genoeg en wij maar hard werken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom krijgen we dan het geld niet terug?
Echt hé.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja de hoge heren van Blizzard verdienen al genoeg en wij maar hard werken.
Heb je dan zo hard gold nodig ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom krijgen we dan het geld niet terug?
Gaat om het idee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Echt hé.
[..]
Heb je dan zo hard gold nodig ?
Epic flying koste toen iets van 5.2k geloof ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Weet nog dat ik met mijn eerste char op lvl 60+ met een slome mount in Outland liep omdat ik toen nog geen geld had voor fast. Even later de eerste flymount toen nog met 60% speed ofzo.
Dat was pijnlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Epic flying koste toen iets van 5.2k geloof ik
Ik ging ook met m'n flutmount en groene gear outland.
Kon nauwelijks zo'n zwijntje daar 1 op 1 aan
De tijd dat gold nog waardevol was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat was pijnlijk
Nu zijn die bedragen niks meer,, maar toendertijd verdiende je geen 5k in weekje
lvl 15quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De tijd dat gold nog waardevol was.
Hebben ze trouwens dungeonfinder uit het spel gehaald? Of kun je dat nog niet op lvl 12?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Okok. Danku. Wel weer zin in deadmines
upper blackrock spirequote:
was toen gewoon 1000g back in the days amttiequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfde als 100% ground mount destijds, was toen 600g?
jawel manquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:16 schreef Olment het volgende:
Nu zijn die bedragen niks meer,, maar toendertijd verdiende je geen 5k in weekje![]()
Voor?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:56 schreef cherrycoke het volgende:
ticket aangemaakt average wait time 1 uur 7 minuten sta nu al bijna 8 uur te wachten man![]()
nieuwe deadmines is kaka man, vroeger was t echt beste wat er was in de wereld maar nu is niks meer manquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Okok. Danku. Wel weer zin in deadmines
alani mount op verkeerde char gekregen wist niet dat je august cellestials exatled nodig had, nu aan een GM vragen of ie hem over kan zettenquote:
Mounts zijn toch account wilde? Of heb je de rep nodig om de mount te kunnen leren?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
alani mount op verkeerde char gekregen wist niet dat je august cellestials exatled nodig had, nu aan een GM vragen of ie hem over kan zetten
Makkelijk.quote:
rep nodig om te kunnen lerenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mounts zijn toch account wilde? Of heb je de rep nodig om de mount te kunnen leren?
Oh dat is dan wel een beetje suf. Waarom niet gewoon altijd te leren maar rep nodig om te gebruiken...quote:
Ah, een paladinquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Makkelijk.
edit, kleine aanvulling
Vind tanken op mn monk echt heerlijk. Je moet vooral haste stacken, want je hebt zoveel mogelijk chi generation nodig.
Monk tanks gaan vooral om damage mitigation, dus stamina stacken heeft niet zoveel zin. Voor vrijwel al je mitigation spells (blackout kick, guard, purifying brew, ) heb je chi nodig. Dus hoe meer haste, hoe sneller je chi op kan bouwen.
Dat ze dat niet zouden doen kon ik je zo ook wel vertellen... als je die mount graag op dat character wilt, ga je maar proberen 'm op dat character te halen. Als ze dat soort dingen gaan doen is 't hek van de dam. "Ja dat en dat wapen dropte op m'n warrior, maar ik wil 'm graag op mn paladin, zet 'm even over"quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
weer een normaal kut antwoord van een GM dat het niet kan.
ik vraag jij kan toch items aanmaken? als ik hem dan hier verwijder en jij maakt hem aan op een andere char? nee kon niet vanwege "game machenics" rot op kut service van blizzard had het kunnen weten.
Interessant, hoe weet je wanneer ze gaan spelen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:38 schreef richard_prf het volgende:
2.2k cr+ RBG's live stream:
http://www.twitch.tv/tashyra
1 slechte speler tho, fixed DK is niet online , reserve ook niet
Iedereen zit te zeiken op Horridon, maar ik vind deze veeeeeeeeeeeeeeel irritanter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
Jin'rok en Horridon beide neer binnen 2 pogingen vanavond.
Komende tijd dus progressen op Council. Fight vanavond een paar keer gedaan, maar wat een chaos.
Ik vind tortos maar een ***bossquote:Op donderdag 16 mei 2013 07:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Iedereen zit te zeiken op Horridon, maar ik vind deze veeeeeeeeeeeeeeel irritanter.
Ja nogal. Sand traps, adds, frost debuffs. Dikke chaos inderdaad. Wel een leuk gevecht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
Jin'rok en Horridon beide neer binnen 2 pogingen vanavond.
Komende tijd dus progressen op Council. Fight vanavond een paar keer gedaan, maar wat een chaos.
en downquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:43 schreef cherrycoke het volgende:
alysrazor solo als Blood DK
attempt 1 dikke faal bij de adds had geen anti magic shield en was zo dood
attempt 2 1.6% wipe was bezig met dpsen en niet bezig houden met survival #@%$
op naar attempt 3
Ik vind eigenlijk geen van de vernieuwde dungeons beter dan het origineel. Deadmines niet, SFK niet, RFC niet, Scholo niet. En ook er zuur dat ze Sunken Temple en wailing Caverns hebben verkort en Stratholme hebben gesplitst. Ik hield wel van die doolhoven waar je een uur in kon zittenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nieuwe deadmines is kaka man, vroeger was t echt beste wat er was in de wereld maar nu is niks meer man
Doolhoven waar je een uur in kan zitten is goed te doen als je een beetje fatsoenlijke groep hebt.. Maar ik heb ook tijden meegemaakt dat je gewoon 2 uur aan het wipen was in een dungeonquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:55 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk geen van de vernieuwde dungeons beter dan het origineel. Deadmines niet, SFK niet, RFC niet, Scholo niet. En ook er zuur dat ze Sunken Temple en wailing Caverns hebben verkort en Stratholme hebben gesplitst. Ik hield wel van die doolhoven waar je een uur in kon zitten![]()
Tegenwoordig heb je alleen nog maar Blackrock Depths/Spire, maar helaas zelden een LFD group die die helemaal afmaakt.
Ondanks dat de oude Scholomance mijn favoriete dungeon ooit is, moet ik zeggen dat de revamped versie best tof is, de gehele flow in de dungeon is best lekker eigenlijk, en je hoeft nu ook niet meer te discussieren met je groepsgenoten waar je nou wel of niet heen hoeft. Aan de andere kant zorgt dat er natuurlijk wel voor dat er nog minder communicatie nodig is binnen een random groep. Tegenwoordig is het niet meer dan een 'Hi' aan het begin, en dat is 't... dat is eigenlijk wel jammer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:55 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk geen van de vernieuwde dungeons beter dan het origineel. Deadmines niet, SFK niet, RFC niet, Scholo niet. En ook er zuur dat ze Sunken Temple en wailing Caverns hebben verkort en Stratholme hebben gesplitst. Ik hield wel van die doolhoven waar je een uur in kon zitten![]()
Tegenwoordig heb je alleen nog maar Blackrock Depths/Spire, maar helaas zelden een LFD group die die helemaal afmaakt.
Ik vind de nieuwe Scholo ook leuk. Bazen volgen elkaar vrij snel op, dus geen hele kamers meer met trash. Het is nu ook gewoon lineair, in plaats van een enorm doolhof. Dat had ook wel iets hoor, maar bij Scholomance vind ik het niet irritant dat het weg is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ondanks dat de oude Scholomance mijn favoriete dungeon ooit is, moet ik zeggen dat de revamped versie best tof is, de gehele flow in de dungeon is best lekker eigenlijk, en je hoeft nu ook niet meer te discussieren met je groepsgenoten waar je nou wel of niet heen hoeft. Aan de andere kant zorgt dat er natuurlijk wel voor dat er nog minder communicatie nodig is binnen een random groep. Tegenwoordig is het niet meer dan een 'Hi' aan het begin, en dat is 't... dat is eigenlijk wel jammer.
Dit inderdaad. Het wordt nu gewoon gepresenteerd als zijnde content die bij MoP hoort, terwijl het lorewise er totaal niet bij hoort.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat alleen jammer is, is dat ze die revamped als nieuwe heroics hebben gedaan. Het zou leuker zijn als het een soort bonus heroics waren. Dus naast de nieuwe content en niet zoals nu in plaats van.
uhuuuuu, epischh was dat altijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:22 schreef cherrycoke het volgende:
ik wil liever de oude AV terug, waar je echt iets moest doen. niet rushen naar de baas om hem zo snel mogelijk te downen. dat kon je niet in de oude AV daar moest je resources verzamelen, om zo riders of de icelord te summonnen dat was cool
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:15 schreef cherrycoke het volgende:
panflute of pandaria macroen met death strike godverdomme, mensen worden gek van die fluit
Anal [skill]quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
Dat soort macro's zijn juist altijd leuk. Lekker irritant.
Heb zelf een tijd in m'n spell/cooldown annouce addon overal "anal" voorgezet. "Anal [Vampiric Blood] activated". Iedereen haten in LFR.
Hahaha, ga ik ook een proberenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:19 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik en een vriend van me hadden vroeger tijdens een dungeon in wotlk allebei op onze retri pallies, /train met Divine Storm gemacro'd... dat werd niet echt gewaardeerd
/ignorequote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
Dat soort macro's zijn juist altijd leuk. Lekker irritant.
Heb zelf een tijd in m'n spell/cooldown annouce addon overal "anal" voorgezet. "Anal [Vampiric Blood] activated". Iedereen haten in LFR.
Ik heb door General in Throne of Thunder zo'n grote ignorelijst. Maar op een gegeven moment besefte ik dat /leave 1 toch makkelijker isquote:
'Unieke' items (gear mounts etc) die je krijgt hebben een unieke ID intern op de server (gekoppelt aan de character) en GM's hebben idd niet de 'power' om dat soort items aan te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
weer een normaal kut antwoord van een GM dat het niet kan.
ik vraag jij kan toch items aanmaken? als ik hem dan hier verwijder en jij maakt hem aan op een andere char? nee kon niet vanwege "game machenics" rot op kut service van blizzard had het kunnen weten.
Ik heb lang geleden wel een keer gehad dat we VoA deden en de boss tijdens de loot distributie verdween omdat Wintergrasp begon.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:33 schreef dontcare het volgende:
[..]
'Unieke' items (gear mounts etc) die je krijgt hebben een unieke ID intern op de server (gekoppelt aan de character) en GM's hebben idd niet de 'power' om dat soort items aan te maken.
Het is dus niet een kwestie van even overzetten.
Wij (9 man totaal) hebben ooit een mount gehad omdat de raidleader hem ninja'de. Allemaal de mount gekregen. Ze kunnen dus wel degelijk items geven/aanmaken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb lang geleden wel een keer gehad dat we VoA deden en de boss tijdens de loot distributie verdween omdat Wintergrasp begon.
Toen heb ik een ticket aangemaakt met raid-id erbij. De GM kon daarna de drops terug zien en heeft op basis van mijn lijstje winnaars de loot in de mail opgestuurd. Maar dat kan dan wel, omdat ze toen nog niet waren uitgedeeld en dus gekoppeld aan een character?
Tenzij het naar een hoger level is gegaan , bullshit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Wij (9 man totaal) hebben ooit een mount gehad omdat de raidleader hem ninja'de. Allemaal de mount gekregen. Ze kunnen dus wel degelijk items geven/aanmaken.
Volgens mij beginnen ze er alleen niet meer aan omdat tegenwoordig iedereen voor elk wissewasje een ticket opent.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Wij (9 man totaal) hebben ooit een mount gehad omdat de raidleader hem ninja'de. Allemaal de mount gekregen. Ze kunnen dus wel degelijk items geven/aanmaken.
Ik weet niet of het een "normale" GM was of een alliance-spelende GM, maar het is alweer jaren geleden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:50 schreef dontcare het volgende:
[..]
Tenzij het naar een hoger level is gegaan , bullshit.
Een normale GM heeft die rechten niet.
Dunno, ik maak zulke dingen niet dagelijks meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:51 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Volgens mij beginnen ze er alleen niet meer aan omdat tegenwoordig iedereen voor elk wissewasje een ticket opent.
ik ga kijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:15 schreef richard_prf het volgende:
2.2k+ rbg
Nu live.
die anderen pushten te vroegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
gvd wat een geluk, helemaal afgemaakt maar toch gewonnen xD
wat een fouten maken ze in stormquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
gvd wat een geluk, helemaal afgemaakt maar toch gewonnen xD
We spelen als 1500s maar toch winnen we op wonderbaarlijke wijze lol. Zo slecht hebben we het hele seizoen nog niet gespeeld.quote:
Ben jij toch niet? Hoezo stream je zelf niet!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:15 schreef richard_prf het volgende:
2.2k+ rbg
Nu live.
Internet bandwith niet snel genoeg. Anders had ik het wel gedaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ben jij toch niet? Hoezo stream je zelf niet!
ze kijkt zo emotiloosquote:
ken er nog een op stormscalequote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja, konden geen goede boomer meer vinden. Zondag weer stream in avond.
http://www.twitch.tv/reetry 2300 feral druid gaat 3v3 doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja, konden geen goede boomer meer vinden. Zondag weer stream in avond.
mijn link das op mijn server opletten zie je zo een DK op een onyxia drake voorbij komen dat ben ikquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:39 schreef Sapstengel het volgende:
Domme attention whores met hun twitch.tv. Iedereen fappen zo van "omg gamer chicks
".
speel nu ravencrest alliance zoek toch wel zeker wel alle content clearquote:Op maandag 20 mei 2013 13:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
Welke server speel je, en wat van progression zoek je?
Worden niet gereset, je kunt ze bewaren en nu gewoon al opsparen voor de item upgrades.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:16 schreef webbyplus het volgende:
Zeg, worden de VPs gereset komende patch? Of kan ik ze rustig bewaren?
Deed de GM niet zoiets?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:44 schreef lifeblind het volgende:
Overigens gisteren ook nog iets raars meegemaakt.. een guildy kon op z'n alt eindelijk HoF in, dus ik hobbel mee als tank. Bleek dat de eerste boss gebugged was ofzo, dat gas lag op de vloer, en de boss stond met 90% health op z'n eerste platform, maar niemand kon naar binnenWe stonden dus voor zo'n 'onzichtbare' muur op die trap.
Uiteindelijk contact met een GM gehad, die kon wel de boss laten verdwijnen, maar niet de instance resetten ofzo, enigste optie die hij kon bedenken was dat iedereen gewoon de instance moest verlaten en dat dat hopelijk het probleem zou fixen... Daarna opnieuw gequeued en bij Garalon uitgekomen
mijn blood DK zoekt nog steeds een guildquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:38 schreef lifeblind het volgende:
En dan besluit de offtank van de guild te willen stoppen met tanken4 weken hem gearen voor niks geweest
![]()
Hopelijk kunnen we 'm nog er van overtuigen dat ie wel gewoon goed kan tanken en dat ie dat ook gewoon blijft doen, want we zijn helaas niet in de luxepositie dat we makkelijk mensen kunnen switchen enzo, we hebben nog niet eens genoeg mensen voor een stabiel raiding team eerlijk gezegd, we missen nog steeds 1 vaste dps.
Oh dat hebben we vandeweek ook een paar uurtjes gedaan, alleen als je t met z'n vieren doet is de kans dat je iets wint als ze droppen nogal laagquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:48 schreef Olment het volgende:
Gister even de 3 Zandalari Warbringer mounts gefarmed
Das het voordeel van onze dooie realm, die warbringers zijn zo goed als altijd up. (Scouts ook). Doe het samen met een kameraad die niks geeft om mountsquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh dat hebben we vandeweek ook een paar uurtjes gedaan, alleen als je t met z'n vieren doet is de kans dat je iets wint als ze droppen nogal laag(plus dat je nog een 't gezeur hebt als er meer mensen zijn die er staan te wachten
)
Wat doe je nou in je "wow tijd"?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Al bijna een maand zonder game time. Nog altijd mis ik het niet echt! Toch wel lekker even zo'n WoWpauze!
Hm, mja ik zit nu op een alles behalve dooie realm, dus 't is altijd spannendquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Das het voordeel van onze dooie realm, die warbringers zijn zo goed als altijd up. (Scouts ook). Doe het samen met een kameraad die niks geeft om mounts
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
Onder het motto 'beter laat dan nooit' gaan wij vanavond ook maar eens een raid team proberen op te zetten met onze guild. Eindelijk de eerste MoP raids doen buiten LFR om
Gelukkig wel alleen maar Nederlands sprekende mensen, dat scheelt weer in vent/ts.
Hahaha, thnx.quote:
quote:Ravika, the Darkspear Rebellion Quartermaster can be found in Sen'jin Village before you complete all of the Battle for Razor Hill questline, and outside of Razor Hill once you have retaken the city. She sells various items for the new Barrens resources (Kor'kron Stone, Kor'kron Oil, Kor'kron Lumber, Kor'kron Meat).
The Latent Kor'kron Belt pieces cost 200 of the Barrens resources from the vendor, as well as rarely dropping from Kor'kron NPCs you are killing in the Barrens for the Battlefield: Barrens weekly quest. They can be combined with a Radical Mojo from the weekly quest to create a piece of item level 489 spec appropriate armor.
MSV is inderdaad een leuke raid om mee te beginnen. Eerste 2 bosses vergen wel wat tactiek en logisch nadenken van de tanks, dus een mooie wake-up call. HoF is gewoon kutquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Succes inderdaad. Ik vond MSV ook een erg leuke raid. Het deed mij ook wat meer dan HoF, dat voelde te insectachtig aan. MSV past mooi bij dat hele pandathema van MoP.
Vanavond maar even 5.3 bekijken. Ik zag dat er nieuwe rewards te halen zijn in die Barrens battle. Is dat ook voor Alliance? Vast wel, maar de npc waar je de items kunt halen zit in Razor Hill geloof ik.
Deze:
[..]
Ja vooral kut omdat het saai is. Zitten wel wat lastige gevechten in zoals Amber Shaper en Grand Empress, maar toch een saaie raid waar je maar even doorheen moet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
MSV is inderdaad een leuke raid om mee te beginnen. Eerste 2 bosses vergen wel wat tactiek en logisch nadenken van de tanks, dus een mooie wake-up call. HoF is gewoon kut
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Succes inderdaad. Ik vond MSV ook een erg leuke raid. Het deed mij ook wat meer dan HoF, dat voelde te insectachtig aan. MSV past mooi bij dat hele pandathema van MoP.
Vanavond maar even 5.3 bekijken. Ik zag dat er nieuwe rewards te halen zijn in die Barrens battle. Is dat ook voor Alliance? Vast wel, maar de npc waar je de items kunt halen zit in Razor Hill geloof ik.
Deze:
[..]
Ja. Ik voeg me volledig hierbij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
MSV is inderdaad een leuke raid om mee te beginnen. Eerste 2 bosses vergen wel wat tactiek en logisch nadenken van de tanks, dus een mooie wake-up call. HoF is gewoon kut
Bij HoF heb ik vooral het idee dat het in het begin heel moeilijk lijkt, maar dat het uiteindelijk juist heel simpel is. We zitten nu op Ambershaper nog 'vast', maar dat komt omdat we gewoon te lage dps hadden afgelopen keer (1 iemand op vakantie, 1 iemand ziek), een mage die 25K dps doet heb je dan niet veel aanquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja vooral kut omdat het saai is. Zitten wel wat lastige gevechten in zoals Amber Shaper en Grand Empress, maar toch een saaie raid waar je maar even doorheen moet.
Ik vind ToT wel weer erg goed. Eindelijk een raid die weer groots aanvoelt, met veel verschillende encounters, mechanics en een variatie aan bazen. Mis wel een Keepers-achtige verdeling als in Ulduar, dat je bewust bepaalde bazen kunt overslaan. Een soort splitsing in de weg zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |