ToeS is makkelijker dan HoF stom genoeg. Wij hebben HoF niet gecleared, maar zijn nu alleen bezig met ToT. Morgen gaat council zeker weten down.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:14 schreef lifeblind het volgende:
ToES10 gecleared met de guild![]()
(oke, nu nog 3 bosses in HoF en we zijn klaar om ToT in te gaan)
Bij de laatste boss die traps maken is leukquote:Op maandag 13 mei 2013 09:32 schreef lifeblind het volgende:
Gisteren Mal'jerek (4e boss HoF) in ieder geval nog neergekregen. Daarna een paar pogingen op Ambershaper Un'sok gedaan, maar toen moesten mensen weg, dus dat werd 'm uiteindelijk niet meer, nog 2 bosses nu. Maar inderdaad, ToES is inderdaad wat makkelijker lijkt het, scheelt ook dat t minder bosses zijn natuurlijk
Mja gelukkig is een van onze raiders iemand die met z'n vorige guild de eerste 3 raids al meer dan genoeg gedaan heeft, maar hij is overgestapt naar ons (3 jaar geleden zat ie in m'n oude guild, en hij zat ook vroeger in m'n huidige guild), maar hij weet wel alle tactics uit z'n hoofd dus hij is nu m'n assistent raidleaderquote:Op maandag 13 mei 2013 09:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Bij de laatste boss die traps maken is leuk
We hadden er heel wat wipes op zitten voor dat we het helemaal door hadden
Gewoon dagje die zalandari warbringens en scouts farmen.. Ben je zo klaar mee dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:46 schreef cherrycoke het volgende:
ben nog wel neutrall met golden lotus en august wist niet dat je dat nodig had om hem te gebruiken
op een drukke serverquote:Op maandag 13 mei 2013 13:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Gewoon dagje die zalandari warbringens en scouts farmen.. Ben je zo klaar mee dan.
Saaaaiquote:
Dat is een DKquote:Op maandag 13 mei 2013 13:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Saaaai
Onze dooie realm zijn die dingen zo goed als altijd up
Btw.. bijna 700k hp als mage
Die zijn toch BoA tegenwoordig?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:14 schreef KataStrofe het volgende:
Knap dat je neutral met golden lotus kan zijn en toch 10 skyshards hebt kunnen bemachtigen. Hoe heb je dat gefixt?
Hoe dan ook, gz!!!
Ow,, scheef gekekenquote:
Yup.quote:
Ben al maanden valor cappedquote:Op maandag 13 mei 2013 16:15 schreef Sapstengel het volgende:
Met 5.3 komt de upgrade weer terug toch? Kan ik daar mooi m'n valor voor gebruiken.
Mjah dat is wel het probleem. Ik heb gewoon niks om het aan uit te geven. Alles wat ik heb heeft een beter itemlevel dan de Shado-Pan Assault items, of heeft betere stats.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben al maanden valor capped
Heb de rep niet om het uit te geven
Kun je dingen kopen van Black Prince rep?
ik moet op alt a test of valor halen maar ik kan ook niks meer kopen van valorquote:Op maandag 13 mei 2013 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah dat is wel het probleem. Ik heb gewoon niks om het aan uit te geven. Alles wat ik heb heeft een beter itemlevel dan de Shado-Pan Assault items, of heeft betere stats.
Heb wel wat offspec dingen gekocht, maar rest bewaar ik voor upgrades. Scheelt wel wat stress om de valor cap te halen iig, dat is nu niet meer nodig.
Ja wat een kutquest is dat. Hij is wel veranderd toch? Meende dat laatst te horen op TS tijdens een raid.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik moet op alt a test of valor halen maar ik kan ook niks meer kopen van valor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |