Idem. Ik lurk hier nog wel mee, maar ook ik hoor bij die 1.3 miljoen gestopte spelers. Vond er nog weinig aan, en na 8 jaar zijn er nog maar weinig vernieuwende of boeiende dingen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:03 schreef Abby79 het volgende:
Ik hoor ook bij die 1.3 miljoen. Mijn guild was al langer dood, de sociale binding die zo typerend was voor de eerste jaren in WoW ben ik echt al heel lang niet meer tegengekomen, dus de verslaving is na 8 jaar toch wel over.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:03 schreef Abby79 het volgende:
Ik hoor ook bij die 1.3 miljoen. Mijn guild was al langer dood, de sociale binding die zo typerend was voor de eerste jaren in WoW ben ik echt al heel lang niet meer tegengekomen, dus de verslaving is na 8 jaar toch wel over.
Denk dat ik me zeer binnenkort ook bij jullie voeg. Vind er steeds minder aan.. Ben de laatste paar dagen niet eens Shine uitgegaanquote:Op donderdag 9 mei 2013 18:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Idem. Ik lurk hier nog wel mee, maar ook ik hoor bij die 1.3 miljoen gestopte spelers. Vond er nog weinig aan, en na 8 jaar zijn er nog maar weinig vernieuwende of boeiende dingen.
Tevens ben ik te druk met studie, werk en social life![]()
Same en zelfde server zelfs.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Waarom gaan jullie niet naar een drukker realm? Dat zorgt echt voor een nieuwe impuls in speelplezier.
Was bij mij wel zo, toen we naar Dreanor gingen
Dat werd wel steeds erger jaquote:Op zaterdag 11 mei 2013 18:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is wel een beetje waar wow aan tenonder gaat, het kutgedrag van iedereen. Niemand geeft meer wat om de andere spelers tegenwoordig.
Nou, het zit sinds kort in de open-beta fase en het is gebaseerd op de DnD wereld (Neverwinter Nights, Baldur's Gate etc). Het ziet er een stuk mooier uit dan ik had verwacht, gameplay moet ik nog wel aan wennen. Het is gratis (zowel installatie als het spelen) en ze verdienen geld met het verkopen van vanity items (mounts, pets, leuke kleren, extra's). Je kan dus geen wapens of armor kopen (pay to win). Alle vanity items kan je overigens ook in het spel zelf kopen zonder er echt geld aan uit te geven, maar dat zal wel een hele tijd duren vergeleken met je portemonnee trekken.quote:
Waarom moet je een screen daarvan?quote:Op zondag 12 mei 2013 09:41 schreef cherrycoke het volgende:
Misty Satchel of Exotic Mysteries
weet je wat erin zat
Swift White Hawkstrider
en die heb ik al
en vergeten screenie te maken ook nog![]()
Ziet er best goed uit in het promo-filmpje!quote:Op zondag 12 mei 2013 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het zit sinds kort in de open-beta fase en het is gebaseerd op de DnD wereld (Neverwinter Nights, Baldur's Gate etc). Het ziet er een stuk mooier uit dan ik had verwacht, gameplay moet ik nog wel aan wennen. Het is gratis (zowel installatie als het spelen) en ze verdienen geld met het verkopen van vanity items (mounts, pets, leuke kleren, extra's). Je kan dus geen wapens of armor kopen (pay to win). Alle vanity items kan je overigens ook in het spel zelf kopen zonder er echt geld aan uit te geven, maar dat zal wel een hele tijd duren vergeleken met je portemonnee trekken.
Er vindt geen restart meer plaats van het spel, dus wat je nu speelt blijft behouden als het spel officieel van start gaat.
Ross en ik zijn begonnen op de 'Dragon' shard en shard is een fancy woord voor server. Er zijn 3 servers op dit moment. Er zijn net als in WoW een soort dungeons voor 5 man (tank, healer, dps), er zijn events waar je aan mee kan doen, er is pvp als je dat wilt (er zijn geen factions) en er is player made content. Nog geen idee hoe dat werkt, heb ik me nog niet in verdiept. We zijn ook nog erg low levelMax. level op dit moment is 60.
En hier kan je plaatjes bekijken en je inschrijven: http://nw.perfectworld.com/
Ik hou eigenlijk meer van een cartoonstijl qua graphics, maar dit is zo misschien beter omdat ik het dan minder met wow vergelijk en het een eerlijkere kans krijgt.
Ik weet niet of je Diablo heb gespeeld? Beetje die speelwijze, dus wel verschillende spells/moves, maar je speelt er maar een paar die je hebt uitgezocht per keer. Linkermuis, rechtermuis, shift voor een special, Q, E, R en 1 en 2. Ik vind het heel erg wennen vergeleken met WoW en ik mis de 'vrijheid' wel heel erg. Vind die vaste camerapositie ook helemaal niks.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:28 schreef Wolve000 het volgende:
Klopt het wat het lijkt op de action-bar, geen 30 verschillende abilities meer die je aan moet spreken?
Ik vind de gameplay dan ook erg wennen.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:49 schreef Wolve000 het volgende:
Q, E, R?
Ugh....
Q en E zijn voor bewegen!
Oh, nee, heb geen Diablo gespeeld, wel een paar video's gezien, dus heb wel een vaag idee ja.
Ouch, Ross had zijn versie even op usb stick gezet voor mij en dus had ik het spel erg snel geïnstalleerd. Misschien voorzag hij al zoiets.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:49 schreef Wolve000 het volgende:
En gezien de huidige download snelheid, kan ik vanavond om middernacht al spelen....
Ik had uit voorzorg al de torrent gepakt in plaats van de directe download. Maar ons dorps-internet is niet zo snel, dus dat fluctueert soweiso al aardig.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouch, Ross had zijn versie even op usb stick gezet voor mij en dus had ik het spel erg snel geïnstalleerd. Misschien voorzag hij al zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |