Ik zit nog maar in het begin van het spel (max level is nu 60) en er zijn wel wat quests, maar ik vind wat ik tot nu toe gezien heb niet vergelijkbaar met Skyrim. Zo mis ik het vrij rond kunnen lopen buiten de steden (je gaat steeds naar een nieuwe lokatie waar nieuwe quests zijn alsof het een instance is), maar wie weet komt dat nog.quote:
Is wel te hopen, zal veel spelers trekken!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit nog maar in het begin van het spel (max level is nu 60) en er zijn wel wat quests, maar ik vind wat ik tot nu toe gezien heb niet vergelijkbaar met Skyrim. Zo mis ik het vrij rond kunnen lopen buiten de steden (je gaat steeds naar een nieuwe lokatie waar nieuwe quests zijn alsof het een instance is), maar wie weet komt dat nog.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:44 schreef Wolve000 het volgende:
Wel een vermakelijk filmpje over het begin, eerste paar levels en quests:
Mijn download van het spel duurt nog 8 uur...
Hoever ben je al?quote:
Ah, ik doe die andere fighter. Een female orcquote:Op zondag 12 mei 2013 18:45 schreef lifeblind het volgende:
Bijna lvl 17, heb nog maar een paar avondjes gespeeld. Level trouwens een guardian fighter (tank dus)
Herkenbaarquote:Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef Knut het volgende:
Cleric op level 8 ofzo. Ik vind het wel okay, maar ik vind het pogen tot realisme altijd teleurstellend worden na verloop van tijd.
Rift vond ik ook leuk, maar te serieus/echt.
Mja, dat foundry gedeelte is niks anders dan zelf Dungeon Master spelen zoals bij de pen & paper versie van Dungeons & Dragons natuurlijk. Wat dat betreft wel tof, dat vond ik ook zo gaaf aan de multiplayer mode van Vampire: The Masqueradequote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Wolve000 het volgende:
Die foundry quests waren ook te raten toch? Dan komt de goede content vanzelf boven drijven.
Wel slim van ze trouwens, nieuwe content, maar ze hoeven er relatief weinig voor te doen. Want ik gok dat ze grote delen van die foundry engine ook zelf gebruiken om nieuwe delen op te zetten.
Dat is inderdaad heel erg wennen.quote:Op maandag 13 mei 2013 07:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik ga het ook eens downloaden, ziet er allemaal wel tof uit.
Alleen jammer dat het voornamelijk keyboard besturing is, zal wel even flink wennen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |