Mounts zijn toch account wilde? Of heb je de rep nodig om de mount te kunnen leren?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
alani mount op verkeerde char gekregen wist niet dat je august cellestials exatled nodig had, nu aan een GM vragen of ie hem over kan zetten
Makkelijk.quote:
rep nodig om te kunnen lerenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mounts zijn toch account wilde? Of heb je de rep nodig om de mount te kunnen leren?
Oh dat is dan wel een beetje suf. Waarom niet gewoon altijd te leren maar rep nodig om te gebruiken...quote:
Ah, een paladinquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Makkelijk.
edit, kleine aanvulling
Vind tanken op mn monk echt heerlijk. Je moet vooral haste stacken, want je hebt zoveel mogelijk chi generation nodig.
Monk tanks gaan vooral om damage mitigation, dus stamina stacken heeft niet zoveel zin. Voor vrijwel al je mitigation spells (blackout kick, guard, purifying brew, ) heb je chi nodig. Dus hoe meer haste, hoe sneller je chi op kan bouwen.
Dat ze dat niet zouden doen kon ik je zo ook wel vertellen... als je die mount graag op dat character wilt, ga je maar proberen 'm op dat character te halen. Als ze dat soort dingen gaan doen is 't hek van de dam. "Ja dat en dat wapen dropte op m'n warrior, maar ik wil 'm graag op mn paladin, zet 'm even over"quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
weer een normaal kut antwoord van een GM dat het niet kan.
ik vraag jij kan toch items aanmaken? als ik hem dan hier verwijder en jij maakt hem aan op een andere char? nee kon niet vanwege "game machenics" rot op kut service van blizzard had het kunnen weten.
Interessant, hoe weet je wanneer ze gaan spelen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:38 schreef richard_prf het volgende:
2.2k cr+ RBG's live stream:
http://www.twitch.tv/tashyra
1 slechte speler tho, fixed DK is niet online , reserve ook niet
Iedereen zit te zeiken op Horridon, maar ik vind deze veeeeeeeeeeeeeeel irritanter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
Jin'rok en Horridon beide neer binnen 2 pogingen vanavond.
Komende tijd dus progressen op Council. Fight vanavond een paar keer gedaan, maar wat een chaos.
Ik vind tortos maar een ***bossquote:Op donderdag 16 mei 2013 07:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Iedereen zit te zeiken op Horridon, maar ik vind deze veeeeeeeeeeeeeeel irritanter.
Ja nogal. Sand traps, adds, frost debuffs. Dikke chaos inderdaad. Wel een leuk gevecht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
Jin'rok en Horridon beide neer binnen 2 pogingen vanavond.
Komende tijd dus progressen op Council. Fight vanavond een paar keer gedaan, maar wat een chaos.
en downquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:43 schreef cherrycoke het volgende:
alysrazor solo als Blood DK
attempt 1 dikke faal bij de adds had geen anti magic shield en was zo dood
attempt 2 1.6% wipe was bezig met dpsen en niet bezig houden met survival #@%$
op naar attempt 3
Ik vind eigenlijk geen van de vernieuwde dungeons beter dan het origineel. Deadmines niet, SFK niet, RFC niet, Scholo niet. En ook er zuur dat ze Sunken Temple en wailing Caverns hebben verkort en Stratholme hebben gesplitst. Ik hield wel van die doolhoven waar je een uur in kon zittenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nieuwe deadmines is kaka man, vroeger was t echt beste wat er was in de wereld maar nu is niks meer man
Doolhoven waar je een uur in kan zitten is goed te doen als je een beetje fatsoenlijke groep hebt.. Maar ik heb ook tijden meegemaakt dat je gewoon 2 uur aan het wipen was in een dungeonquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:55 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk geen van de vernieuwde dungeons beter dan het origineel. Deadmines niet, SFK niet, RFC niet, Scholo niet. En ook er zuur dat ze Sunken Temple en wailing Caverns hebben verkort en Stratholme hebben gesplitst. Ik hield wel van die doolhoven waar je een uur in kon zitten![]()
Tegenwoordig heb je alleen nog maar Blackrock Depths/Spire, maar helaas zelden een LFD group die die helemaal afmaakt.
Ondanks dat de oude Scholomance mijn favoriete dungeon ooit is, moet ik zeggen dat de revamped versie best tof is, de gehele flow in de dungeon is best lekker eigenlijk, en je hoeft nu ook niet meer te discussieren met je groepsgenoten waar je nou wel of niet heen hoeft. Aan de andere kant zorgt dat er natuurlijk wel voor dat er nog minder communicatie nodig is binnen een random groep. Tegenwoordig is het niet meer dan een 'Hi' aan het begin, en dat is 't... dat is eigenlijk wel jammer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:55 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk geen van de vernieuwde dungeons beter dan het origineel. Deadmines niet, SFK niet, RFC niet, Scholo niet. En ook er zuur dat ze Sunken Temple en wailing Caverns hebben verkort en Stratholme hebben gesplitst. Ik hield wel van die doolhoven waar je een uur in kon zitten![]()
Tegenwoordig heb je alleen nog maar Blackrock Depths/Spire, maar helaas zelden een LFD group die die helemaal afmaakt.
Ik vind de nieuwe Scholo ook leuk. Bazen volgen elkaar vrij snel op, dus geen hele kamers meer met trash. Het is nu ook gewoon lineair, in plaats van een enorm doolhof. Dat had ook wel iets hoor, maar bij Scholomance vind ik het niet irritant dat het weg is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ondanks dat de oude Scholomance mijn favoriete dungeon ooit is, moet ik zeggen dat de revamped versie best tof is, de gehele flow in de dungeon is best lekker eigenlijk, en je hoeft nu ook niet meer te discussieren met je groepsgenoten waar je nou wel of niet heen hoeft. Aan de andere kant zorgt dat er natuurlijk wel voor dat er nog minder communicatie nodig is binnen een random groep. Tegenwoordig is het niet meer dan een 'Hi' aan het begin, en dat is 't... dat is eigenlijk wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |