Ja 3k nog maar meen ikquote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wat een kutquest is dat. Hij is wel veranderd toch? Meende dat laatst te horen op TS tijdens een raid.
Dat is wel erg fijn. Tijdens die quest móest ik elke week m'n valor cap halen, anders ben je in plaats van 6 weken gewoon nog langer bezigquote:
2 en halve maand hieroquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel erg fijn. Tijdens die quest móest ik elke week m'n valor cap halen, anders ben je in plaats van 6 weken gewoon nog langer bezig.
Ja daarom mis je gewoon de rep om het uit te gevenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:28 schreef Olment het volgende:
[..]
2 en halve maand hiero
Deed (en doe) geen dailies. dus schoot niet op
Isle of thunder kom ik alleen voor Nalak (soms)quote:Op maandag 13 mei 2013 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja daarom mis je gewoon de rep om het uit te geven.
Ik doe als ik valor cap wil halen sowieso dailies, gewoon die Isle of Thunder, dan heb je na een week al 420 valor, 150 erbij van die weekly quest en je hebt nog maar 430 nodig.
pas in volgende patchquote:Op maandag 13 mei 2013 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja wat een kutquest is dat. Hij is wel veranderd toch? Meende dat laatst te horen op TS tijdens een raid.
Isle of Thunder is wel zo´n kut eiland he.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Isle of thunder kom ik alleen voor Nalak (soms)
Isle of Quel'danasquote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Isle of Thunder is wel zo´n kut eiland he.
Dan was dat gedoe op lvl 70 met die blood elves mooier op dat eiland.![]()
met raids die unlcockte vond ik veel leuker inderdaadquote:
Ik loop er nu ook rond, nu al geen zin in die dailies.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Isle of Thunder is wel zo´n kut eiland he.
Dan was dat gedoe op lvl 70 met die blood elves mooier op dat eiland.![]()
Was er na een week zat van, dat eiland en die questen zijn zo saai he. Alle rep heb ik van random HC en scenario.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik loop er nu ook rond, nu al geen zin in die dailies.
Dat terwijl ik die scenario dingen nog wel tof vond.
Ik heb het 2 dailies volgehouden, daarna niet meer teruggeweest.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Was er na een week zat van, dat eiland en die questen zijn zo saai he. Alle rep heb ik van random HC en scenario.
Gratsquote:
nicequote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
GratsEcht een klote fight dat. Gelukkig gaat hij vaak wel beter nadat ie eenmaal neer is gegaan.
Zelf ook een extreem goede run hier. Zaten op 8/12, maar moesten nu nog Durumu en Primordius om daar weer te komen. Allebei one shot, Animus in 2 pogingen voor het eerst neer, Iron Qon na 5, Twin Consorts 2e attempt.
Uiteindelijk dus 11/12 uitgekomenLaatste bazen zijn echt makkelijk.
Klopt, misschien vanavond een extra raid inlassen om Lei Shen nog voor de reset te proberen. Anders volgende week maar strijden. Wel het probleem met 2 raidavonden, je bent al 1 - 1.5 avond kwijt voordat je op het punt bent waar je vorige week stopte.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
nice![]()
12/12 is dan wel weer een uitdaging
Klopt, alleen we hebben vaak nog wel loot nodig. Denk over een paar weken niet meer, dan zullen we het wel locken. Tenzij we Lei Shen dan al down hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ja, vooral met de huidige trash
En als je qua loot al redelijk goed zit, kan je altijd nog de raid vastzetten voor een week.
40quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vanaf welk level kun je ook alweer dual spec?
En tankt een Monk een beetje lekker?
Ben na anderhalf jaar op non actief weer ff met de 10 day trial bezig. En moet zeggen dat Monk tot nu toe best leuk is. Al is de starterarea van pandaren wel wat klein. Na anderhalf uur spelen zit je alweer in westfall te kloten.
quote:
en dat op level 60 dan ofzo pasquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb ik ooit 1k voor betaald, afzetters.
Yup, en pas vanaf level 40 ipv de lvl 20 van nuquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfde als 100% ground mount destijds, was toen 600g?
Ja dat is met alles.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb ik ooit 1k voor betaald, afzetters.
Waarom krijgen we dan het geld niet terug?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is met alles.
Heb echt op een stuk of 5 characters dual spec gekocht voor 1k en epic flying voor de rep discount. Ook een aantal keer blue en epic grond mount voor 100g en 600g of wat waren die prijzen? En flying voor 1k.
Ja de hoge heren van Blizzard verdienen al genoeg en wij maar hard werken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom krijgen we dan het geld niet terug?
Echt hé.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja de hoge heren van Blizzard verdienen al genoeg en wij maar hard werken.
Heb je dan zo hard gold nodig ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom krijgen we dan het geld niet terug?
Gaat om het idee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Echt hé.
[..]
Heb je dan zo hard gold nodig ?
Epic flying koste toen iets van 5.2k geloof ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Weet nog dat ik met mijn eerste char op lvl 60+ met een slome mount in Outland liep omdat ik toen nog geen geld had voor fast. Even later de eerste flymount toen nog met 60% speed ofzo.
Dat was pijnlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Epic flying koste toen iets van 5.2k geloof ik
Ik ging ook met m'n flutmount en groene gear outland.
Kon nauwelijks zo'n zwijntje daar 1 op 1 aan
De tijd dat gold nog waardevol was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat was pijnlijk
Nu zijn die bedragen niks meer,, maar toendertijd verdiende je geen 5k in weekje
lvl 15quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
De tijd dat gold nog waardevol was.
Hebben ze trouwens dungeonfinder uit het spel gehaald? Of kun je dat nog niet op lvl 12?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Okok. Danku. Wel weer zin in deadmines
upper blackrock spirequote:
was toen gewoon 1000g back in the days amttiequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfde als 100% ground mount destijds, was toen 600g?
jawel manquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:16 schreef Olment het volgende:
Nu zijn die bedragen niks meer,, maar toendertijd verdiende je geen 5k in weekje![]()
Voor?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:56 schreef cherrycoke het volgende:
ticket aangemaakt average wait time 1 uur 7 minuten sta nu al bijna 8 uur te wachten man![]()
nieuwe deadmines is kaka man, vroeger was t echt beste wat er was in de wereld maar nu is niks meer manquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Okok. Danku. Wel weer zin in deadmines
alani mount op verkeerde char gekregen wist niet dat je august cellestials exatled nodig had, nu aan een GM vragen of ie hem over kan zettenquote:
Mounts zijn toch account wilde? Of heb je de rep nodig om de mount te kunnen leren?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:09 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
alani mount op verkeerde char gekregen wist niet dat je august cellestials exatled nodig had, nu aan een GM vragen of ie hem over kan zetten
Makkelijk.quote:
rep nodig om te kunnen lerenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mounts zijn toch account wilde? Of heb je de rep nodig om de mount te kunnen leren?
Oh dat is dan wel een beetje suf. Waarom niet gewoon altijd te leren maar rep nodig om te gebruiken...quote:
Ah, een paladinquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Makkelijk.
edit, kleine aanvulling
Vind tanken op mn monk echt heerlijk. Je moet vooral haste stacken, want je hebt zoveel mogelijk chi generation nodig.
Monk tanks gaan vooral om damage mitigation, dus stamina stacken heeft niet zoveel zin. Voor vrijwel al je mitigation spells (blackout kick, guard, purifying brew, ) heb je chi nodig. Dus hoe meer haste, hoe sneller je chi op kan bouwen.
Dat ze dat niet zouden doen kon ik je zo ook wel vertellen... als je die mount graag op dat character wilt, ga je maar proberen 'm op dat character te halen. Als ze dat soort dingen gaan doen is 't hek van de dam. "Ja dat en dat wapen dropte op m'n warrior, maar ik wil 'm graag op mn paladin, zet 'm even over"quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
weer een normaal kut antwoord van een GM dat het niet kan.
ik vraag jij kan toch items aanmaken? als ik hem dan hier verwijder en jij maakt hem aan op een andere char? nee kon niet vanwege "game machenics" rot op kut service van blizzard had het kunnen weten.
Interessant, hoe weet je wanneer ze gaan spelen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:38 schreef richard_prf het volgende:
2.2k cr+ RBG's live stream:
http://www.twitch.tv/tashyra
1 slechte speler tho, fixed DK is niet online , reserve ook niet
Iedereen zit te zeiken op Horridon, maar ik vind deze veeeeeeeeeeeeeeel irritanter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
Jin'rok en Horridon beide neer binnen 2 pogingen vanavond.
Komende tijd dus progressen op Council. Fight vanavond een paar keer gedaan, maar wat een chaos.
Ik vind tortos maar een ***bossquote:Op donderdag 16 mei 2013 07:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Iedereen zit te zeiken op Horridon, maar ik vind deze veeeeeeeeeeeeeeel irritanter.
Ja nogal. Sand traps, adds, frost debuffs. Dikke chaos inderdaad. Wel een leuk gevecht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
Jin'rok en Horridon beide neer binnen 2 pogingen vanavond.
Komende tijd dus progressen op Council. Fight vanavond een paar keer gedaan, maar wat een chaos.
en downquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:43 schreef cherrycoke het volgende:
alysrazor solo als Blood DK
attempt 1 dikke faal bij de adds had geen anti magic shield en was zo dood
attempt 2 1.6% wipe was bezig met dpsen en niet bezig houden met survival #@%$
op naar attempt 3
Ik vind eigenlijk geen van de vernieuwde dungeons beter dan het origineel. Deadmines niet, SFK niet, RFC niet, Scholo niet. En ook er zuur dat ze Sunken Temple en wailing Caverns hebben verkort en Stratholme hebben gesplitst. Ik hield wel van die doolhoven waar je een uur in kon zittenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nieuwe deadmines is kaka man, vroeger was t echt beste wat er was in de wereld maar nu is niks meer man
Doolhoven waar je een uur in kan zitten is goed te doen als je een beetje fatsoenlijke groep hebt.. Maar ik heb ook tijden meegemaakt dat je gewoon 2 uur aan het wipen was in een dungeonquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:55 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk geen van de vernieuwde dungeons beter dan het origineel. Deadmines niet, SFK niet, RFC niet, Scholo niet. En ook er zuur dat ze Sunken Temple en wailing Caverns hebben verkort en Stratholme hebben gesplitst. Ik hield wel van die doolhoven waar je een uur in kon zitten![]()
Tegenwoordig heb je alleen nog maar Blackrock Depths/Spire, maar helaas zelden een LFD group die die helemaal afmaakt.
Ondanks dat de oude Scholomance mijn favoriete dungeon ooit is, moet ik zeggen dat de revamped versie best tof is, de gehele flow in de dungeon is best lekker eigenlijk, en je hoeft nu ook niet meer te discussieren met je groepsgenoten waar je nou wel of niet heen hoeft. Aan de andere kant zorgt dat er natuurlijk wel voor dat er nog minder communicatie nodig is binnen een random groep. Tegenwoordig is het niet meer dan een 'Hi' aan het begin, en dat is 't... dat is eigenlijk wel jammer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:55 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk geen van de vernieuwde dungeons beter dan het origineel. Deadmines niet, SFK niet, RFC niet, Scholo niet. En ook er zuur dat ze Sunken Temple en wailing Caverns hebben verkort en Stratholme hebben gesplitst. Ik hield wel van die doolhoven waar je een uur in kon zitten![]()
Tegenwoordig heb je alleen nog maar Blackrock Depths/Spire, maar helaas zelden een LFD group die die helemaal afmaakt.
Ik vind de nieuwe Scholo ook leuk. Bazen volgen elkaar vrij snel op, dus geen hele kamers meer met trash. Het is nu ook gewoon lineair, in plaats van een enorm doolhof. Dat had ook wel iets hoor, maar bij Scholomance vind ik het niet irritant dat het weg is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ondanks dat de oude Scholomance mijn favoriete dungeon ooit is, moet ik zeggen dat de revamped versie best tof is, de gehele flow in de dungeon is best lekker eigenlijk, en je hoeft nu ook niet meer te discussieren met je groepsgenoten waar je nou wel of niet heen hoeft. Aan de andere kant zorgt dat er natuurlijk wel voor dat er nog minder communicatie nodig is binnen een random groep. Tegenwoordig is het niet meer dan een 'Hi' aan het begin, en dat is 't... dat is eigenlijk wel jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |