Ik pis wel eens in de wasbak bovenquote:
Klinkt wel erg interessant eigenlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef Bienelientjee het volgende:
Tuurlijk!
Mini Fridge binnen handbereik, met glow in the dark Alliance stickers ofc! FOR THE ALLIANCE!
Flesjes en mijn personal customized WoW plasbuis, want vrouwke ofc!
Dominos op de speeddial, want pizza ftw!!
YOLO!![]()
Nee, echt niet dus.
ik probeerde eerste 80 mage op server te worden ook 3 nachten door gehaald uiteindelijk 3de gewordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat voor mij het dichtst bij No Life WoW kwam, was twee keer een nachtje doorhalen tot 3 of 4 uur 's ochtends als er een expansion uit gekomen was!Meer gekkigheid echt niet!
Haha, alles voor niets.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:33 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik probeerde eerste 80 mage op server te worden ook 3 nachten door gehaald uiteindelijk 3de geworden
Tot die tijd is een nachtje doorhalen? Dan doe ik het wel wat beter denk ik, dat is de normale tijd dat ik doorspeel in het weekend of als ik de volgende dag vrij benquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat voor mij het dichtst bij No Life WoW kwam, was twee keer een nachtje doorhalen tot 3 of 4 uur 's ochtends als er een expansion uit gekomen was!Meer gekkigheid echt niet!
Same here.. 3-4 uur tot in het weekend. (Of vanavond al.. LANG WEEKENDquote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:16 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Tot die tijd is een nachtje doorhalen? Dan doe ik het wel wat beter denk ik, dat is de normale tijd dat ik doorspeel in het weekend of als ik de volgende dag vrij benLaatste keer, toen MoP net uit kwam, zat ik om 8u 's ochtends nog steeds achter m'n PC, ik keek naar links door het raam en zag in het kantoor aan de overkant al mensen rondlopen die gewoon moesten werken
Overigens zo verslaafd dat ik zelfs in flessen moet pissen, echt nietDie 5 meter lopen naar de wc kan er nog wel vanaf. Ik heb wel als ik moet raiden een hele voorraad drank en peuken klaarliggen
wuhahaah wow plasbuisquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef Bienelientjee het volgende:
Tuurlijk!
Mini Fridge binnen handbereik, met glow in the dark Alliance stickers ofc! FOR THE ALLIANCE!
Flesjes en mijn personal customized WoW plasbuis, want vrouwke ofc!
Dominos op de speeddial, want pizza ftw!!
YOLO!![]()
Nee, echt niet dus.
Ofc met stickers, glitters en prulletjesquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Ofc met stickers, glitters en prulletjes
Ik ben best vaak bored op wow.. Sta dan gewoon in shrine wat niks te doenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:04 schreef lifeblind het volgende:
Als ik me verveel op WoW doe ik iets niet goedMeestal ga ik dan een beetje nutteloze achievements hunten, of verder met een alt gearen/levellen
TAUREN!!!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:41 schreef KataStrofe het volgende:
WoW > Boredom > Origami?![]()
Of je moet je eigen Tauren willen vouwen:
http://www.origami-instructions.com/origami-cow.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rougequote:Op woensdag 8 mei 2013 13:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zit ik net met een rouge in een LFR, 250k dps op boss.. the fuck,,
Hij hoort bij die 80% die dat niet goed kunnen doenquote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:10 schreef Olment het volgende:
[..]
Hij hoort bij die 80% die dat niet goed kunnen doen
Grote kans dat hij ook nog een rogue zelf heeft ook nog
NETJESquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:37 schreef StefanW het volgende:
Na een klein jaar (I know, ben geen hardcore dagelijkse speler) is het bijna zover.
Ben nu 88 en 80%, vanavond minimaal naar 89 en 25%.
Morgen met twee-drie guildies knallen en dan.....90!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |