Ik dacht dat Eef een vet ouderwetse naam wasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Gewoon Eef. Ze zijn sowieso niet van ingewikkeld gedoe geloof ik![]()
Zullen we vast beginnen met baby nummer 4? Ik gok op een meisje, Fee
Fennaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:43 schreef kvd het volgende:
Waar we bezig zijn met een naam voor de zoon van Jan Smit, die een mengeling zou moeten zijn van Fem en Emma....
Da's toch voor vrouwen?quote:
Dat had ik ook gedacht. En Eef zelf vind ik ook meer een vrouwennaam.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:07 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik dacht dat Eef een vet ouderwetse naam was![]()
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/eef
Ik vind m ergens wel tof maar doet me zo aan Eva, Eefje, Eefke en alle andere daaroplijkende vrouwennamen denken
Femme. Lekker vrouwelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:22 schreef purebliss het volgende:
Fenne kan nog wel, ik ken een jongetje dat zo heet. Maar in Fem en Emma zit geen N
Tintin?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:54 schreef Anosmie het volgende:
Het kan ook een treintje worden, dan zou de naam van zoonlief met Ma moeten beginnen.
Femmanuel
Femmartin
Femmarinus
Alhoewel die laatste wel een uitdaging vormt voor een eventuele 4e.
voor als het een kind met een schisis isquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:50 schreef ejiraM het volgende:
Meef?
Maar dat klinkt wel heel erg splaakgeblek vind ik
Of Max! Dan kan die jongen erna Axel heten. (Verschrikkelijk)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:54 schreef Anosmie het volgende:
Het kan ook een treintje worden, dan zou de naam van zoonlief met Ma moeten beginnen.
Femmanuel
Femmartin
Femmarinus
Alhoewel die laatste wel een uitdaging vormt voor een eventuele 4e.
Dan moet ik denken aan dat belgische stel die 6 kinderen hebben met allemaal 4 dezelfde letters:quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:59 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Of Max! Dan kan die jongen erna Axel heten. (Verschrikkelijk)
quote:Lara Stone Bevallen
Nederlands topmodel wordt moeder van een zoon met man David Walliams.
Maandag, 6 Mei 2013
Vogue feliciteert model Lara Stone met de geboorte van haar eerste kindje. Volgens berichten beviel Lara zondag 5 mei van een zoon. Zelf doen Lara en haar man David Walliams er vooralsnog het zwijgen toe, modevrienden van het stel, waaronder fotografen Mert Alas en Marcus Piggott en stylist Katie Grand, feliciteerden de Nederlandse maandag al via Instagram en Twitter.
Een jaar geleden zei Lara Stone (29) nog in een interview met Vogue Nederland dat ze het nog wat vroeg vond voor het moederschap: 'Een kindje is vast niet zo leuk als mijn hondje Bert.'
Lara Stone is het gezicht van onder meer Calvin Klein en een van 's werelds best verdienende modellen. In 2010 trouwde ze in Londen met komiek en acteur David Walliams (41).
Dank je.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Even een artikeltje dan:
http://www.vogue.nl/actue(...)-stone-bevallen-0167
[..]
quote:A representative for the Dutch catwalk star, 29, confirmed the happy news to the MailOnline on Monday evening.
Bronquote:Jan Smit hekel aan de naam 'Jantje Smit'
07 mei 2013, Dinsdag
Over de naam van het toekomstige zoontje van Jan en Liza Smit is nog weinig bekend. Wel heeft de artiest laten weten dat hij het absoluut hem Jantje wil noemen.
''Hij gaat niet Jan heten'', vertelt hij aan Story. ''Vooral omdat zo’n jochie dan al gauw als Jantje Smit door het leven zou gaan. En als ik ergens een bloedhekel aan heb dan is het aan die naam. Dat wil ik mijn zoon besparen''.
Wel wil de palingzanger iets weggeven over de naam van hun ongeboren spruit. ''We hebben wel een lijst met namen, maar weten al vrij zeker welke het wordt. En ik verklap mooi niet of het een oer-Hollandse naam is. Wel wil ik alvast kwijt dat het een mengeling is van Fem en Emma''.
Het stel verwacht hun zoontje in september. Ook hebben ze al een dochter Emma en zorgen ze voor Fem, die Liza tijdens haar eerste huwelijk kreeg.
Dit is een grapje toch?quote:Wel wil ik alvast kwijt dat het een mengeling is van Fem en Emma''.
Even via een andere bron:quote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef Spees_Eend het volgende:
Het lukt me niet om tekst te selecteren van nu.nl vanuit mijn telefoon.
Cees Geel is vader geworden http://op.nu.nl/128rDaM
Weinig info verder.
quote:Cees Geel voor tweede keer vader
Cees Geel is weer vader geworden. Dat bevestigt Cees aan RTL Boulevard. In de nacht van vrijdag op zaterdag is zijn vriendin Vera bevallen van een dochtertje. Het is hun tweede kindje.
Het meisje heeft Fien en is op 4 mei om 01:08 uur geboren. Cees stond 's avonds nog te spelen in de musical Hij Gelooft in Mij. Daar speelt hij de rol van Tim Griek in.
Net na de show belde zijn vriendin hem op dat het begon te rommelen en ze kreeg het vermoeden dat ze ging bevallen. De bevalling verliep dezelfde avond nog heel voorspoedig. Binnen 20 minuten was de kleine geboren.
Cees is helemaal in de wolken met de kleine. Moeder en dochter zijn gezond. Fien weegt 3300 gram en is 50 cm lang. Vera en Cees hebben al een dochter. Zij heet Lena, die in mei 2011 is geboren.
Geel maakte eerder dit jaar bekend dat er gezinsuitbreiding op komst was.
De acteur is onder meer bekend van de film Simon uit 2004. Hij is ook te horen in verschillende reclamespotjes.
We waren al bezig...zowel in dit als het eind van het vorige topicquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:28 schreef Anosmie het volgende:
We kunnen gaan scrabbelen met letters!
[..]
Bron
Maar nu is het officieelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:57 schreef kvd het volgende:
[..]
We waren al bezig...zowel in dit als het eind van het vorige topic
Dat was het vorige week ook al, daarom waren we al aan het puzzelen. Dus als je even terug leest (plus de laatste post van het vorige topic) dan heb je de kanshebbersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Maar nu is het officieel![]()
Hebben we een overzicht van 'kanshebbers'?
Ik stem op Fame.
Gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh hemel jaaaaaa, exotisch op z'n Volendams, Aef
Jenny voor een jongen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan
Straks komt ie met Jenny aanzetten ofzo
Was meer omdat zijn zus haar zoontje Jan had genoemdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Jenny voor een jongen?
En behalve de e komen de rest van de letters toch niet uit Fem en Emma?
Potverdorie, ik zit er haske naast met de N in Benquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik doe alvast een wedje voor Jantje. Ik zet in op een 3e meisje; Emilia![]()
fEM, EMma, EMilia![]()
En als het een jongen blijkt te zijn: BEN
Ik ben om!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh hemel jaaaaaa, exotisch op z'n Volendams, Aef
De Volendammers spreken de namen vaak net wat anders uit dan wij niet-Volendammers. Waarschijnlijk zal dat Aef wel uitgesproken worden als "Jan".quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:06 schreef kvd het volgende:
Uitgesproken als Eef of als Aaf? Want de combi ae wordt als aa uitgesproken.
Op z'n Latijns. Ajf dusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:06 schreef kvd het volgende:
Of als eequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:06 schreef kvd het volgende:
Nee, de e achter een klinker is een verlening van die klinker. Dus een e achter een a is een 'lange' aquote:
ik bedoelde het als Aafquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:06 schreef kvd het volgende:
quote:Rutger Castricum vader geworden van een dochter
Rutger Castricum is vader geworden van een mooie dochter: Feline. Dat laat de verslaggever van PowNews weten aan RTL Boulevard.
Het meisje werd al in februari geboren. Ja, die rijdt inmiddels al brommer", grapt de journalist tegen RTL Boulevard.
De verslaggever, die bekendstaat om zijn directe (volgens sommigen grove) interviewstijl, wil verder niet veel kwijt over zijn kersverse spruit.
Het is het tweede kindje voor Rutger en zijn vriendin. In 2010 verwelkomden ze al zoontje Beau
quote:Boer Martin wordt opa
AMSTERDAM -
Boer Martin en zijn liefde Wilma kunnen hun geluk niet op. Er is namelijk een baby op komst.
Petra, de dochter van Wilma, is zwanger. Dat meldt RTL Boulevard. Voor Martin en Wilma is het de eerste keer dat zij een kleinkind krijgen en ze zijn dan ook door het dolle heen.
Martin maakte in maart bekend dat hij en Wilma verloofd zijn. De boer leerde Wilma kennen tijdens het zesde seizoen van het KRO-programma Boer Zoekt Vrouw. Zowel de boer als Wilma verloren hun eerdere partner aan kanker.
Zo te zien is nr 2 inderdaad onderweg. Leuk!quote:Op maandag 13 mei 2013 15:46 schreef Cyntiaa het volgende:
Is broody Beyonce pregnant with baby No.2?
The singer Beyonce is reportedly pregnant, claims a U.S. newspaper.
Pictures showing the singer with a rounded tummy on stage in London appear to show the 31-year-old with a small baby bump.
And another report claims the singer's much derided Met Gala look was designed to conceal her growing pregnancy figure.
The 'Grown Woman' singer - who welcomed her first child, daughter Blue Ivy Carter, into the world in January 2012 - is said to be expecting again with her rapper husband Jay-Z.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)2.html#ixzz2TBElSzmn
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
[ afbeelding ]
ja dat was mijn gedachte ook inderdaad, ik weet niet tot hoelang haar tour nog duurt?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:30 schreef Markeerstift het volgende:
Ik weet het nog niet zo hoor, ze is toch net op tour? Waarom zou ze dan preggers zijn.. Beyoncé vind ik iemand die zelfs baby's vooraf inplant. wat een rotwoord inplannen, weet niet zeker of ik dat nu goed heb geschreven..![]()
die duurt nog tot 5 augustusquote:Op maandag 13 mei 2013 18:36 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dat was mijn gedachte ook inderdaad, ik weet niet tot hoelang haar tour nog duurt?
Of misschien ongezond eten tijdens de tour met haar hele crew **Fried Chicken**
LOL @ Mezelfquote:Op maandag 13 mei 2013 18:30 schreef Markeerstift het volgende:
Ik weet het nog niet zo hoor, ze is toch net op tour? Waarom zou ze dan preggers zijn.. Beyoncé vind ik iemand die zelfs baby's vooraf inplant. wat een rotwoord inplannen, weet niet zeker of ik dat nu goed heb geschreven..![]()
Dat las ik ookquote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
LOL @ Mezelf
Ik dacht in eerste instantie dat je bedoelde dat Beyoncé een type is dat baby's van te voren 'inplant' als in 'implanteert'. Zoals embryoselectie en dan de gewenste embryo in laten brengen.
Zou wel een goed verhaal zijn op zich.
Jaaa daarom twijfelde ik ook zo over de vervoegingquote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
LOL @ Mezelf
Ik dacht in eerste instantie dat je bedoelde dat Beyoncé een type is dat baby's van te voren 'inplant' als in 'implanteert'. Zoals embryoselectie en dan de gewenste embryo in laten brengen.
Zou wel een goed verhaal zijn op zich.
hmm nee meestal worden die commercials ruimschoot van te voren opgenomen ergens op een exotisch eiland en ja foto;s worden sowieso al gesoept dus op de foto's moeten we ons niet blind starenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Buikje is helemaal niet duidelijk toch? En zijn die H&M foto's ook niet vrij recent? Daar is haar buik helemaal plat.
quote:Sharon Kips bevallen
Sharon Kips is dinsdag bevallen van een dochtertje.
Dat meldt Shownieuws.
Het meisje heet Elisabeth Leylani Thera, maar heeft Isa als roepnaam gekregen. Het is het eerste kindje voor Sharon en haar man Gilbert, aan wie ze op 13 februari 2010 haar ja-woord gaf.
Sharon won in 2007 X Factor. Haar eerste single Heartbreak away werd een hit. Maar haar debuutalbum 10 was geen groot succes.
Ik sluit me nog even aan bij Turbomuis.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:31 schreef Turbomuis het volgende:
Wat ik me dan afvraag, als ze zwanger zou zijn en ze heeft het nog niet bekend gemaakt, waarom dan zo'n pakje aantrekken?
Dan slaat of de 'bedekkende' jurk van dat feest nergens op, of het strakke pak is raar.
Niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Markeerstift het volgende:
The plot thickens..
Beyoncé's concert vanavond in Sportpaleis gaat niet door..
Tickets blijven geldig gelukkig, maar ze is oververmoeid en uitgedroogd...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Gaat het niet door?
Vriendin van me won tickets vanmorgen...
quote:Verschillende media meldden eerder niet uit te sluiten dat zangeres Beyoncé voor de tweede keer zwanger is, maar volgens Us Weekly is hier niets van waar.
Bronnen vertellen aan de website dat de roddels niet kloppen. "Gaat dit gerucht nu al weer? Doe niet zo gek", aldus een insider.
"Ik weet dat ze meer kinderen wil. Maar het klopt niet dat ze het nu wil. Helemaal niet nu ze aan haar wereldtournee is begonnen", reageert een andere ingewijde.
Eerder vertelde Beyoncé zelf in een interview dat ze graag meer kinderen wil. "Waarschijnlijk beginnen we na mijn wereldtournee. We zullen zien of het lukt", aldus de zangeres in een interview met Shape Magazine.
Het eerste kindje van Beyoncé en Jay-Z, Blue Ivy, is inmiddels 16 maanden oud.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Gaat het niet door?
Vriendin van me won tickets vanmorgen...
quote:Beyoncé Knowles heeft haar concert in het Antwerpse Sportpaleis vanavond afgelast omwille van gezondheidsredenen. De zangeres zou volgens haar dokter oververmoeid en gedehydreerd zijn. Amerikaanse media zien in de afgelasting een bewijs dat de zangeres zwanger is van haar tweede kind.
Beyoncé zal vanavond dus niet zingen in het Sportpaleis. Het volgende optreden is morgen, maar het is nog niet zeker of dat wel zal doorgaan.
"Ze wacht op de goedkeuring van haar dokter alvorens ze een beslissing neemt", laat haar management weten.
Het optreden van vanavond wordt verplaatst naar een latere datum. De tickets voor het concert blijven geldig.
Zal ook al wel onderweg zijn dan? Het is lekker last minute, in elk geval...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:23 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou, toch mooi balen als het vanavond niet door gaat, ze won die kaartjes vanochtend!
Ik ken een paar mensen met kaarten, blij dat wij alleen naar Amsterdam geweest zijn
Ja ik denk het, mijn collega is ook haar zusje aan het smssen nu, die was wel al vertrokkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zal ook al wel onderweg zijn dan? Het is lekker last minute, in elk geval...
Liefquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:30 schreef Turbomuis het volgende:
Rixt Leddy (heeft Dian Albers gespeeld in GTST) heeft gisteren een dochter gekregen:
[ link | afbeelding ]
quote:Beyoncé Pregnant! Singer Expecting Baby No. 2 With Jay-Z, Sources Confirm
Blue Ivy's gonna be a big sis!
That's right: Superstar supermom Beyoncé is expecting her second child with hubby Jay-Z, multiple sources exclusively confirm to E! News.
The news follows rampant speculation that the "Countdown" songbird was pregnant, even as the couple remained tight-lipped about their ever-growing family.
Rumors first began churning that the Grammy winner was with child when, earlier this month, she walked the red carpet at the Met Gala wearing a custom-made Givenchy gown that deftly concealed her stomach, its bodice cinched high above the waist just as its intricate pattern made it difficult to discern any change in her silhouette.
Speculation then went into overdrive Tuesday after Beyoncé was forced to cancel her Mrs. Carter Show performance in Antwerp, Belgium, after doctors advised her to rest "as a result of dehydration and exhaustion."
The 31-year-old recently spoke out about the possibility of giving 1-year-old Blue Ivy a sibling, telling ABC News that she "would like more children" and explaining that she thinks her daughter "needs some company."
Looks like that company is coming sooner rather than later.
Congrats to the happy family!
quote:Jojanneke van den Berge zwanger
Jojanneke van den Berge is in verwachting van haar eerste kindje.
Dat heeft haar vriend, wielrenverslaggever Thijs Zonneveld, verklapt op een feestje tegenover ThePost.online. Jojanneke is bekend van PowNews, RTL Boulevard en Wat Vindt Nederland?
De 32-jarige blondine vertelde begin dit jaar al een kinderwens te hebben. "Ik hoop kinderen, als ze ons tenminste gegeven zijn, met een drukke baan te kunnen combineren. Ook al zal dat in de praktijk best pittig zijn", zei ze toen.
lijkt me echt een sympathiek mens, die Beyoncé...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:03 schreef kvd het volgende:
Een reactie van Beyonce op de geruchten...
[ afbeelding ]
...we are low life people...
Het is ook nogal sneu....mensen blijven drammen en doorzeiken. Ik heb nergens een goede aanleiding gevonden of gezien waaruit blijkt dat ze zwanger is. Snap niet dat ze haar niet gewoon met rust laten..vrouwke wordt compleet gek gemaakt zoquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:03 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet van Beyoncé haar echte instagram. Ik volg haar namelijk en die foto is negens voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:03 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt geen aanleiding gezien, dat kan. Andere mensen wel....in een buik....in verhullende kleding...in afzegging van een concert (terwijl ze dat nog nooit had gedaan)....in kleding die sinds het begin van haar wereldtour al versteld is (groter gemaakt, tour is 15 april gestart)....in vrienden van haar die haar via twitter feliciteren....in het feit dat de mogelijke zwangerschap het gesprek van de avond was tijdens het Met bal afgelopen week....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het is ook nogal sneu....mensen blijven drammen en doorzeiken. Ik heb nergens een goede aanleiding gevonden of gezien waaruit blijkt dat ze zwanger is. Snap niet dat ze haar niet gewoon met rust laten..vrouwke wordt compleet gek gemaakt zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |