waarom zou dat haar niet vanzelf zo hebben kunnen zitten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind dat kind echt niet lelijk. Dat opgeföhnde haar daarentegen
het valt nog mee. mijn zoon had toen hij baby was eenzelfde bos haar en dat stond allemaal recht omhoog. was niet plat te krijgen. daar heb ik ook wel eens opmerkingen over gekregen of we dat expres zo deden.quote:
Omdat het Perez is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom zou dat haar niet vanzelf zo hebben kunnen zitten?
dat hebben baby's wel eens namelijk.
zou kunnen, maar het hoeft niet.quote:
Doet het nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef alors het volgende:
Miranda, Orlando en Flynn, wat wordt hij groot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie steekt daar nou haar tong uit op de achtergrond?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:53 schreef oh-oh het volgende:
David Duchovny en dochter West:
[ afbeelding ]
Godallejezus wat issie toch lekker ende leuk!quote:
Tom cruise en Katie Holmes!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:40 schreef Amarantha het volgende:
Is er ooit een celebrity geweest die zolang heeft gewacht met de babyfoto dan Kim en Kayne?
Duurde dat nog langer? Zat Katie ook in een huis opgesloten van de buitenwereld?quote:
De genenmatch is goed te zien, dus ik had haar niet ingedeeld als nieuwe vriendin. Maar hij lijkt wel veel te jong voor een dochter die er zo uit zietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:00 schreef kvd het volgende:
Je zou denken dat Ralph Macchio een nieuwe vriendin heeft, maar het is zijn dochter
[ afbeelding ]
http://www.justjared.com/(...)anity-fair-pictures/ Hier hebben ze het erover dat ze meer dan 3 maanden was toen de fotos gemaakt werden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duurde dat nog langer? Zat Katie ook in een huis opgesloten van de buitenwereld?
Oh. Kim weet dit vast ook. Dit wilt het record van Katie vast overtreffen. Zie ik haar wel voor aanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:20 schreef Mula het volgende:
[..]
http://www.justjared.com/(...)anity-fair-pictures/ Hier hebben ze het erover dat ze meer dan 3 maanden was toen de fotos gemaakt werden.
Ik had ergens gelezen dat Kanye had gezegd dat het zijn baby was, en niet die van Amerika. Dus vast geen haast om haar te laten zien, misschien in de nieuwe talkshow van Kris.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Kim weet dit vast ook. Dit wilt het record van Katie vast overtreffen. Zie ik haar wel voor aan
1 van de kindjes is van hem en 1 van zijn partner. Er zijn twee zaadjes bevrucht, 1 met NPH zijn zaad, de ander met het zaad van Davidquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
Neil Patrick Harris en kids.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht dat het adoptiekindjes waren, maar het meisje lijkt best wel op hem.
leuk! je ziet dat ze het prima naar hun zin hebben met hun beide papa'squote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:00 schreef kvd het volgende:
[..]
1 van de kindjes is van hem en 1 van zijn partner. Er zijn twee zaadjes bevrucht, 1 met NPH zijn zaad, de ander met het zaad van David
http://www.dailymail.co.u(...)nce-birth-twins.html
En de papa's met de kinderenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
leuk! je ziet dat ze het prima naar hun zin hebben met hun beide papa's
Oma kon minder lang wachten, die heeft tijdens haar talkshow een fake baby gebruiktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:45 schreef Sway- het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat Kanye had gezegd dat het zijn baby was, en niet die van Amerika. Dus vast geen haast om haar te laten zien, misschien in de nieuwe talkshow van Kris.
Ja, redelijk kansloos. Dat zal best nog wel ff duren voordat de rest van de wereld haar mag zien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Oma kon minder lang wachten, die heeft tijdens haar talkshow een fake baby gebruikt
[ afbeelding ]
http://www.tmz.com/2013/0(...)se-baby-north-photo/
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:48 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Oma kon minder lang wachten, die heeft tijdens haar talkshow een fake baby gebruikt
[ afbeelding ]
http://www.tmz.com/2013/0(...)se-baby-north-photo/
Echt he?!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel echt een kind van d'r ouders, ik zie er geen melkboer in
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
Sarah Michelle Gellar & dochtertje (vader: Freddie Prinze jr)
[ afbeelding ]
alleen jammer dat hij circussen bezoekt met olifanten die mishandeld worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
Neil Patrick Harris en kids.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dacht dat het adoptiekindjes waren, maar het meisje lijkt best wel op hem.
Sarah Michelle Gellar & dochtertje (vader: Freddie Prinze jr)
[ afbeelding ]
Jeetje wat is het toch een gedrocht van een vent, hij moet haast wel een goed en lief karakter hebben ...quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef sherezade het volgende:
[..]
Jeetje wat is het toch een gedrocht van een vent, hij moet haast wel een goed en lief karakter hebben ...
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ze kijkt net zo bad ass als papa
Ik zag net een filmpje op de NRC site en daarop kon je zien dat ze nog een behoorlijke buik heeft. Ik dacht ook heel even dat ze gelijk weer een platte buik had, maar dat dus niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Ze heeft ook meteen amper nog een buik, of lijkt dat maar zo
Nou!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:10 schreef June. het volgende:
Ze ziet er goed uit voor een vrouw die net bevallen is
jawel hoor (en logisch ook na een dagje)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Ze heeft ook meteen amper nog een buik, of lijkt dat maar zo
Ik moet altijd lachen om dat 'scheve' bekkie wat ze trektquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:08 schreef lily het volgende:
[..]
jawel hoor (en logisch ook na een dagje)
[ afbeelding ]
ik vind ze ook leukquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om dat 'scheve' bekkie wat ze trekt
Ik denk dat je nog even mag wachtenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:03 schreef Amarantha het volgende:
* Amarantha wacht geduldig op het mormel van Kim en Kayne
quote:Kim Kardashian: geen K-naam om Ku Klux Klan
Kanye West en Kim Kardashian hebben hun pasgeboren baby geen naam met de letter K gegeven omdat het stel bang was om uitgelachen te worden.
De kersverse ouders zouden als de dood zijn dat er een link zou worden gelegd met de Ku Klux Klan (KKK), schrijft NY Daily News.
Toen de baby werd geboren werd er verwacht dat Kim en Kanye hun dochtertje een naam met een K zouden geven. In de familie Kardashian is het namelijk de traditie om alle vrouwen (Kourtney, Khloe, Kendall, Kylie en moeder Kris) namen met de letter K te laten beginnen.
"Als wij ons kind een naam met een K geven, gaan ze ons vast KKK noemen", zou de realityster tegen haar familie hebben gezegd.
Ik vind het altijd een beetje jammer dat ze zoveel geld willen verdienen met de geboorte van een kind. Kind neem je toch voor jezelf en niet voor de roddelbladen?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:43 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog even mag wachten
Ze geven ons wel nieuwe info met betrekking tot de naam:
[..]
Een hele discussie kan je daarover hebbenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje jammer dat ze zoveel geld willen verdienen met de geboorte van een kind. Kind neem je toch voor jezelf en niet voor de roddelbladen?
Het geld van baby McConaughy ($3 miljoen) is ook naar een goed doel gegaan (gedeeltelijk of helemaal, dat is niet echt duidelijk, fonds was natuurlijk opgericht door McConaughy zelf).quote:The money will go to a foundation created by Pitt and Jolie that largely focuses on helping children around the world.
Och jezus toch...quote:Op maandag 29 juli 2013 11:19 schreef Turbomuis het volgende:
Perez staat wel leuk op deze foto. De baby...eh.... niet.
[ afbeelding ]
Hahahaha! Oh my.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:19 schreef Turbomuis het volgende:
Perez staat wel leuk op deze foto. De baby...eh.... niet.
[ afbeelding ]
Ik zei al, Perez staat er leuk opquote:Op maandag 29 juli 2013 11:31 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hahahaha! Oh my.
En tóch vind ik het wel een hele lieve foto, hij is zo trots
En die joekel van een neus.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:15 schreef bloempje-moi het volgende:
Het kind heeft helaas het enorme voorhoofd van zijn vader.
Die draagmoeder ging duidelijk niet vreemdquote:Op maandag 29 juli 2013 16:21 schreef oh-oh het volgende:
En die ingedeukte ogen en die uitstekende kaak, jammer de bammer
Gewoon een lief kindje dat een rare kop trekt, kom op zeg...quote:Op maandag 29 juli 2013 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat hoofd van dat kindje is toch echt gewoon niet goed?
Probleem is dat dat kind die kopt niet trekt jeweetsquote:Op maandag 29 juli 2013 17:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Gewoon een lief kindje dat een rare kop trekt, kom op zeg...
Nee, je kan niet lichtelijk het downsyndroom hebben. Of je hebt een chromosoom extra, of niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:20 schreef hunter2011 het volgende:
De baby van Perez heeft volgens mij lichtelijk het down-syndroom (kan dat?), is op zich geen schande, maar daarom ziet-ie er een beetje eigenaardig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |