waarom zou dat haar niet vanzelf zo hebben kunnen zitten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind dat kind echt niet lelijk. Dat opgeföhnde haar daarentegen
het valt nog mee. mijn zoon had toen hij baby was eenzelfde bos haar en dat stond allemaal recht omhoog. was niet plat te krijgen. daar heb ik ook wel eens opmerkingen over gekregen of we dat expres zo deden.quote:
Omdat het Perez is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
waarom zou dat haar niet vanzelf zo hebben kunnen zitten?
dat hebben baby's wel eens namelijk.
zou kunnen, maar het hoeft niet.quote:
Doet het nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef alors het volgende:
Miranda, Orlando en Flynn, wat wordt hij groot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie steekt daar nou haar tong uit op de achtergrond?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:53 schreef oh-oh het volgende:
David Duchovny en dochter West:
[ afbeelding ]
Godallejezus wat issie toch lekker ende leuk!quote:
Tom cruise en Katie Holmes!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:40 schreef Amarantha het volgende:
Is er ooit een celebrity geweest die zolang heeft gewacht met de babyfoto dan Kim en Kayne?
Duurde dat nog langer? Zat Katie ook in een huis opgesloten van de buitenwereld?quote:
De genenmatch is goed te zien, dus ik had haar niet ingedeeld als nieuwe vriendin. Maar hij lijkt wel veel te jong voor een dochter die er zo uit zietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:00 schreef kvd het volgende:
Je zou denken dat Ralph Macchio een nieuwe vriendin heeft, maar het is zijn dochter
[ afbeelding ]
http://www.justjared.com/(...)anity-fair-pictures/ Hier hebben ze het erover dat ze meer dan 3 maanden was toen de fotos gemaakt werden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duurde dat nog langer? Zat Katie ook in een huis opgesloten van de buitenwereld?
Oh. Kim weet dit vast ook. Dit wilt het record van Katie vast overtreffen. Zie ik haar wel voor aanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:20 schreef Mula het volgende:
[..]
http://www.justjared.com/(...)anity-fair-pictures/ Hier hebben ze het erover dat ze meer dan 3 maanden was toen de fotos gemaakt werden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |