Knew itquote:
Mijn penis geeft een reactie bij nummer 2.quote:
Ik wil Lily.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
rechts watnee. alleen tweede van links
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerst de lijst herzien.
Ik vond 'r wel leuk op zich. Ze is er nu vandoor met een Ghanees met zware stem der vrede though.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wil Lily.
[..]
Ik vond 'r wel leuk op zich. Ze is er nu vandoor met een Ghanees met zware stem der vrede though.
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er beter uit man, voor zover ik kan zienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:14 schreef krioro het volgende:
Ik vond 'r wel leuk op zich. Ze is er nu vandoor met een Ghanees met zware stem der vrede though.
[ afbeelding ]
Klopt, ergens hebben wij nog teveel tegenstellingen om te trouwen. Laat ik dat nu ook niet op mijn agenda hebben staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van succesvol. Jij zal vast vinden van wel, en ik zal vast vinden van niet.
Ben trouwens niet met een dikke Mexicaan getrouwd. Heb wel een Australische mooiboy per ongeluk 500 dollar laten verliezen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]Hardop gelachen om spoiler, pertinent onwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
kk ik weet niet wat er is vandaag gvdquote:
Ja gvd nu telt het weer niet maar als ik iets zeg HO MAAR dan weer wel wat is dit man kut site kut fokquote:
Opzich.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:18 schreef Gorzalka het volgende:
Even wat real talk, is die Missblackhairhighheels lekker? Ik heb geen flauw idee namelijk.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja gvd nu telt het weer niet maar als ik iets zeg HO MAAR dan weer wel wat is dit man kut site kut fok![]()
![]()
Ik hoorde dat ze Indiaas is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:18 schreef Gorzalka het volgende:
Even wat real talk, is die Missblackhairhighheels lekker? Ik heb geen flauw idee namelijk.
Waarom doe je op het forum nu zo stoer terwijl we allebei weten dat je al een lijst met babynamen gemaakt hebt?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt, ergens hebben wij nog teveel tegenstellingen om te trouwen. Laat ik dat nu ook niet op mijn agenda hebben staan.
500 US dollars? En ik maar denken dat jij jezelf nooit zou openstellen voor geld. So deceiving, pop. So deceiving.
lolquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja gvd nu telt het weer niet maar als ik iets zeg HO MAAR dan weer wel wat is dit man kut site kut fok![]()
![]()
Uitlaatklepquote:
Jammer, mij te harig.quote:
Blijft anonymous, dus voor m'n gemoedsrust ga ik er vanuit dat ze er ongeveer uitziet als iets tussen:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:18 schreef Gorzalka het volgende:
Heb je Arnold nog gezien in The Last Stand?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:20 schreef CristinaYang het volgende:
Ik kon er niks aan doen, heb een zwak voor bodybuilders met exotische accenten.
Ik zeg tegen iedereen iets anders. (dead srs)quote:
Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijft anonymous, dus voor m'n gemoedsrust ga ik er vanuit dat ze er ongeveer uitziet als iets tussen:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |