Ook. Zo multifunctioneel inzetbaar ben ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houd jij je nou maar bezig met je divisie (srs)-tag.
Het is van nootjes toch al niet meer als fout te rekenen als hij een fout maakt, is gewoon standaard voor een analfabeet als hijquote:
Ook wel vrij sneu dat men alleen zo'n lijstje bijhoudt voor die bruinwerkster hier. Gevalletje Baader-Meinhof fenomeen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik erken de lijst gewoon niet, simpel.
Ligt aan je definitie van succesvol. Jij zal vast vinden van wel, en ik zal vast vinden van niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ha, jij kleine creep met elephant memory. Denk je dat het een succesvolle date was?
Ok kutwijf.quote:
Dit. Je geeft iemand gille de la tourette ook geen boete voor openbare orde verstoring.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is van nootjes toch al niet meer als fout te rekenen als hij een fout maakt, is gewoon standaard voor een analfabeet als hij
rechts watquote:
Gille de la tourettequote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Je geeft iemand gille de la tourette ook geen boete voor openbare orde verstoring.
Eerst de lijst herzienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knew itquote:
Mijn penis geeft een reactie bij nummer 2.quote:
Ik wil Lily.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
rechts watnee. alleen tweede van links
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerst de lijst herzien.
Ik vond 'r wel leuk op zich. Ze is er nu vandoor met een Ghanees met zware stem der vrede though.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wil Lily.
[..]
Ik vond 'r wel leuk op zich. Ze is er nu vandoor met een Ghanees met zware stem der vrede though.
[ afbeelding ]
Hier ziet ze er beter uit man, voor zover ik kan zienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:14 schreef krioro het volgende:
Ik vond 'r wel leuk op zich. Ze is er nu vandoor met een Ghanees met zware stem der vrede though.
[ afbeelding ]
Klopt, ergens hebben wij nog teveel tegenstellingen om te trouwen. Laat ik dat nu ook niet op mijn agenda hebben staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van succesvol. Jij zal vast vinden van wel, en ik zal vast vinden van niet.
Ben trouwens niet met een dikke Mexicaan getrouwd. Heb wel een Australische mooiboy per ongeluk 500 dollar laten verliezen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]Hardop gelachen om spoiler, pertinent onwaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |