De banned faggits terug voor Vas?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bezig was met de OP aanpassen.
Oh. Hij mag me straks dan even afstraffen met zijn kwaliteit posts.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bezig was met de OP aanpassen.
je hoeft niet trots te zijn hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De banned faggits terug voor Vas?
quote:
Bedankt voor de shout-out.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
VeerEli
Chloroform
Ambipur
Missblackhairhighheels
Sowieso 1 van deze.
Geeft niet. Moest net iemand instrueren.quote:
Ik doe geen moeite voor jou, niets is toch goedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Hij mag me straks dan even afstraffen met zijn kwaliteit posts.
En jouw vergelijking met Benzin.
Dat plaatjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De fucken met privé-favor gereturned. Of het was gewoon haar kk-post, kan ook.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze vond dat dWc zijn met malignante neoplasma's bevlekte mond moest houden.
Oh. Geen Starbucks dus. Ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doe geen moeite voor jou, niets is toch goed
Is ze daarom gebanned?!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze vond dat dWc zijn met malignante neoplasma's bevlekte mond moest houden.
Zou Bane maskerquote:
Nee, speel je spelletjes maar met mensen die je interessant vindquote:
Oh.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou Bane masker
[..]
Nee, speel je spelletjes maar met mensen die je interessant vind
Nouja, anders gaat het natuurlijk veel te ver, als ze vrij spel krijgen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
Snap niet dat er nog word gebanned bij 1 van beide want ze zitten constant met elkaar te fucken man... gaat gelijk op.
Houd je bek man, ik had laatst nog een ban vanwege "fucken met haar privé". Nú gaat het gelijk op inderdaadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
Snap niet dat er nog word gebanned bij 1 van beide want ze zitten constant met elkaar te fucken man... gaat gelijk op.
Zou wel willen fucken met jouw privates.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:19 schreef Ambipur het volgende:
Damn, dat gef*ck met prive. Damn nasty vind ik dat.
Is toch mooiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, anders gaat het natuurlijk veel te ver, als ze vrij spel krijgen.
Oh, lief je praatjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou wel willen fucken met jouw privates.
Nee, niet echt. Dan krijg je telefoonnummers, adresgegevens en shit, alles online.quote:
Het gaat er om dat het gelijk op gaat. Jij pakt elke kans en opmerking aan om iets over haar te spuwen en zij bij jou hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Houd je bek man, ik had laatst nog een ban vanwege "fucken met haar privé". Nú gaat het gelijk op inderdaad.
bro..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
Als jullie irl elkaar tegen zouden komen zou vas in jouw gezicht spugen en jij in vas haar kut trappen en daarna gepassioneerde seks hebben all night.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het gelijk op gaat. Jij pakt elke kans en opmerking aan om iets over haar te spuwen en zij bij jou hetzelfde.
Als jullie irl elkaar tegen zouden komen zou vas in jouw gezicht spugen en jij in vas haar kut trappen en daarna gepassioneerde seks hebben all night.
Mja, dat gaat wel te ver ja..kan er al niet tegen als Gorzalka weer shit van mij hier post.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Dan krijg je telefoonnummers, adresgegevens en shit, alles online.
Dan gaat het te ver, kunnen ze elkaar trouwens ook aanklagen.
Sowieso, zo zie je maar weer.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:19 schreef Ambipur het volgende:
Damn, dat gef*ck met prive. Damn nasty vind ik dat.
Fucking lelijk gewoonquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:22 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Sowieso, zo zie je maar weer.
jaja, we weten het allemaal allang hoor. Ik weet dat je er trots op bent, maar je begint op ambi te lijken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou net zeggen, anders had ik dat wel aan gedaan toen ik de kans had.
Figuurlijk natuurlijkquote:
Tja komt doordat FOK! en privé niet gescheiden gehouden wordt hier, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:22 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Trots? Op hoe ik d'r dismissed had inderdaadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaja, we weten het allemaal allang hoor. Ik weet dat je er trots op bent, maar je begint op ambi te lijken.
Zegt degene die identiteitsfraude pleegde met Juminellequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:22 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Waarom noem jij mijn naam?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mja, dat gaat wel te ver ja..kan er al niet tegen als Gorzalka weer shit van mij hier post.
Hahahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt degene die identiteitsfraude pleegde met Juminelle.
Een echte heer geeft geen fuck,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:24 schreef Ambipur het volgende:
Een echte heer vertelt dit soort dingen niet.....
Ik snap de frustratie helemaal niet. zo hard als dWc tekeer gaat zou ik toch echt denken dat hij is afgewezen. Of spijt heeft?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Figuurlijk natuurlijkdeze shit duurt al meer dan een jaar man. Ongezond.
Nee, maar ambi bleef ook tot treurens toe dezelfde onboeiende posts maken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Trots? Op hoe ik d'r dismissed had inderdaad. Hoezo Ambi? Die neuckt niet.
Ik heb al die shit van die gast gemist man toen had ik nog enigzins een levenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom noem jij mijn naam?
Hé papkoker
Jij denkt dat je veilig zuur bent
Maar je weet niets van PH
WAKKER WORDEN!!!!
Jij ook met mijn naam erin. Genoeg man.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap de frustratie helemaal niet. zo hard als dWc tekeer gaat zou ik toch echt denken dat hij is afgewezen. Of spijt heeft?
[..]
Nee, maar ambi bleef ook tot treurens toe dezelfde onboeiende posts maken.
Bewijs maar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zegt degene die identiteitsfraude pleegde met Juminelle.
Snap niet hoe je tot deze (onjuiste) conclusie komt. Psychologie van de koude grond dit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:24 schreef Murdera het volgende:
zo hard als dWc tekeer gaat zou ik toch echt denken dat hij is afgewezen. Of spijt heeft?
Vertel meer over die tijden opa, wat deed je toen allemaalquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb al die shit van die gast gemist man toen had ik nog enigzins een leven
Omdat je met zoveel passie en agressie door blijft gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Snap niet hoe je tot deze (onjuiste) conclusie komt. Psychologie van de koude grond dit.
Ik heb het verhaal nu van een ander vernomen..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ook echt een DM van Ambi nu_!
#chlorostyle
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze hebben nog de laatste momenten van een weggepeste Sinos kunnen vastleggen.
[ afbeelding ]
Maar het is juist andersom. Ik wou haar nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat je met zoveel passie en agressie door blijft gaan.
Snap ik hoor. Heb ik ook wel eens gedaan hoor. toen was ik 15, en ik was verdrietig dat ik gedumpt was.
Je herhaalt het te vaak. Gedraag je man.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar het is juist andersom. Ik wou haar niet. Dus je hele insteek klopt niet?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal nu van een ander vernomen..ik noem btw geen namen.
quote:Kleuterklas stijl gedoe.
Waarom niet ook alweer?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Boomhutten bouwen en zakjes pindasaus naar binnen gooien bij de overblijfschool in de buurtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vertel meer over die tijden opa, wat deed je toen allemaal?
Dat zeg je ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel in potentie, maar je zit nog even vast aan die gekke jongenquote:
klinkt meer iets voor Bobbyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boomhutten bouwen en zakjes pindasaus naar binnen gooien bij de overblijfschool in de buurt
Ja nog 3 jaar te gaan tot de 7 year itch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel in potentie, maar je zit nog even vast aan die gekke jongen.
In die cultuur word je gestenigd wanneer je pindasaus verspilt.quote:
Het boeit je weldegelijk, anders ging je er niet zo gefascineerd op door.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zeg je ja.![]()
Maar goed. het boeit me niet zo.
Zal bobby ook wel hebben gedaan denk ik, ja.quote:
echt he.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In die cultuur word je gestenigd wanneer je pindasaus verspild.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Maar dan met meer kijkcijfers.
de doerakquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal bobby ook wel hebben gedaan denk ik, ja.
Gaat het slechter dan vroeger met gtst ja?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Maar dan met meer kijkcijfers.
quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In die cultuur word je gestenigd wanneer je pindasaus verspilt.
Schuldige?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het boeit je weldegelijk, anders ging je er niet zo gefascineerd op door.
Nouja, maak jij maar hoe jij het wil doen klinken hè, jouw roze bril als huidige vriend is de schuldige.
A_F met allure_ sowiesoquote:
Chai met Mozyquote:
Laat ik het anders formuleren: omdat je nu haar huidige vriend bent verbaast het me niet dat jij de feiten anders wilt interpreteren dan ze daadwerkelijk zijn.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ook echt een DM van Ambi nu_!
#chlorostyle
LompeHork met rechterhandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chai met Mozy
Murdera met Vaseline
Bobby met Tamashii
tliciouz met Laster
lol
Mi kankiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chai met Mozy
Murdera met Vaseline
Bobby met Tamashii
tliciouz met Laster
lol
een neger en een treinconducteur die die dikke dp-enquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Omdat CB en Sala haar gemeet hadden en haar dik vonden met een rare stem. Puur op basis daarvan.
Voor doldwaze edits moet je goed naar mijn posts kijkenquote:
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Laat ik het anders formuleren: omdat je nu haar huidige vriend bent verbaast het me niet dat jij de feiten anders wilt interpreteren dan ze daadwerkelijk zijn.
vas doet geen negers toch¿quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chai met Mozy
Murdera met Vaseline
Bobby met Tamashii
tliciouz met Laster
lol
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Vas heeft ban wegens posten van privé. What goes around comes around.
Hou ze zeer goed in de gatenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Voor doldwaze edits moet je goed naar mijn posts kijken!
Ze moet gvd ook niet fokken met mijn privé.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Vas heeft ban wegens posten van privé. What goes around comes around.
indd, zo boeiend is die nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze moet gvd ook niet fokken met mijn privé.
Binnenkort Ambi met iemand!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chai met Mozy
Murdera met Vaseline
Bobby met Tamashii
tliciouz met Laster
lol
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het spannendste van jouw privé in de afgelopen maand is het aanbranden van een pantosti, dus ja...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CB was te dik toch zei ze laatstquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ambipur met krioro en Chocolatebear.
Klopt.quote:
wowquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het spannendste van jouw privé in de afgelopen maand is het aanbranden van een pantosti, dus ja...
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het spannendste van jouw privé in de afgelopen maand is het aanbranden van een pantosti, dus ja...
lol nog ergerquote:
Ho ho ho! Ik heb laatst ook gezien hoe een eendenkuiken op gruwelijke wijze gekidnapt werd eh. Ben ik dagen door van slag geweest.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waar was dat ook alweer van?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die was wel categorie "levensverzekering afsluiten om boodschappen te halen".
vroeger hadden we toch een wie doet wie topic ergens?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chai met Mozy
Murdera met Vaseline
Bobby met Tamashii
tliciouz met Laster
lol
Ohjaquote:
zijn ze mee gestopt omdat het niet meer bij te houden was.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vroeger hadden we toch een wie doet wie topic ergens?
Snel, zet jullie er in !!! Nog meer mensen die het dan weten!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo hard gelachen om die ook.quote:
Dat was zo'n belachelijk groot plaatje met pijltjes van die naar die naar die en weer terugquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kut, zelfde PI als Chai. Nu lijk ik enorm betrokken.
waar niets van kloptequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat was zo'n belachelijk groot plaatje met pijltjes van die naar die naar die en weer terug.
Boeiend wat anderen denkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kut, zelfde PI als Chai. Nu lijk ik enorm betrokken.
Wil mijn pijltje wel naar jou laten wijzenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat was zo'n belachelijk groot plaatje met pijltjes van die naar die naar die en weer terug.
Welk gedeelte niet dan? jou en QB?quote:
aw c'mon son, dat vinden we maar al te boeiend.quote:
Misschien wil dWc wel even.quote:
Dat stond er al niet op bijvoorbeeld, daar ga je al. Amongst others.quote:
Ohquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat stond er al niet op bijvoorbeeld, daar ga je al. Amongst others.
Crack pastte er niet meer op?quote:
Bobby is bezig om sunchaser2 te worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef Gorzalka het volgende:
kkvies met hoeveel sunchaser het heeft gedaan.
Nouja, alles is wel vies.
Zou leuker zijn als er overal foto's bij stonden. Die namen zeggen me vrij weinigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef Gorzalka het volgende:
kkvies met hoeveel sunchaser het heeft gedaan.
Nouja, alles is wel vies.
Je kent mijn verhaal niet, son..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je komt wel erg wereldvreemd over voor iemand met 30 jaar levenservaring.
Begint de boel al hitte uit te stralen daar onder?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef Ambipur het volgende:
OMG! Check die brave fokkers eens ballen tot ze vallen!!
Dat was ik sowieso al volgens Ally en L0t... qua uiterlijk dan.quote:
Hebben we dat gemeen. Nice.quote:
Nee. Fucking vies ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Begint de boel al hitte uit te stralen daar onder?
Crack heeft een eigen universum.quote:
pls noquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als er overal foto's bij stonden. Die namen zeggen me vrij weinig.
Goddomme, hardop.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn piemelschurft ruilen voor jouw neusdiertjes?
Pics dan wil ik je miss nog wel pityfuckenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef Ambipur het volgende:
OMG! Check die brave fokkers eens ballen tot ze vallen!!
Zijn ook allemaal namen die al niet meer voorkomen. Of misschien nog wel, maar dan posten ze alleen nog in OUD inmiddels.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als er overal foto's bij stonden. Die namen zeggen me vrij weinig.
Alpha male Bobby.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pics dan wil ik je miss nog wel pityfucken
Geforceerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jat myn zin nog 1 keer en ik kom nar die kkbylmer en djoek yo ass mafaker
Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ook niet miepen.quote:
zucht... zij wel en ik niet boehoeequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hebben we dat gemeen. Nice.
[..]
Nee. Fucking vies dit
Gewoon onder andere accounts door dit soort dingenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal namen die al niet meer voorkomen. Of misschien nog wel, maar dan posten ze alleen nog in OUD inmiddels.
Als je die op een 4k monitor opent moet je nog 5 keer inzoomen?quote:
Laat dat fake maar weg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:46 schreef Gorzalka het volgende:
Volgens mij is Ambipur wel het type dat van fake rape houdt.
fakequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:46 schreef Gorzalka het volgende:
Kan niet je bent engagedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent al woest.quote:
quote:
lol superraar :Squote:
Jawel tot het trouwen mag het welquote:
laten we het met zn allen gaan uitzoekenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Hoeveel FOK!baby's zouden er al zijn, eigenlijk?
Is het truequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel tot het trouwen mag het wel
Vind ik dan.
vijfhonderdnegenendertigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
En hoeveel daarvan hebben al een eigen account?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Godsammequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan hebben al een eigen account?
Tering.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan hebben al een eigen account?
Allure is zwanger van mij (srs).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
2 hier, van jou.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Van harte gefeliciteerd!quote:
Je mag ze houden.quote:
Sounds like Bob Marley.quote:
Kan me niet herinneren, mss moet je me nog een keer neuken om de zwangerschap te bevestigen (srs)quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:46 schreef Gorzalka het volgende:
Semi-hardop om de (srs).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren, mss moet je me nog een keer neuken om de zwangerschap te bevestigen (srs)
ja lekkerquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
inb4 krio met een pleidooi over dat (srs) aan inflatie onderhevig is.
Nee.quote:
quote:
Als ze om bedenktijd heeft gevraagd zou ik maken dat ik wegkwam, just sayin'.quote:
lol awkwardquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ze om bedenktijd heeft gevraagd zou ik maken dat ik wegkwam, just sayin'.
Ik heb tot eind augustus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ze om bedenktijd heeft gevraagd zou ik maken dat ik wegkwam, just sayin'.
o JIJ hebt om bedenktijd gevraagd? Da's dan wel weer slim.quote:
Zoek op google safesearch uit "niggers eating money"/"black people eating money"quote:
quote:
PostalGoldquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik had 15.000 euro winst op de bruiloft. + heel veel goud.
Sick welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ratchetquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zoek op google safesearch uit "niggers eating money"/"black people eating money"
Dus ik kan ook nog eens in goud zwemmen als ik me inlaat met jou? Klinkt goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Trouwen ws wel cool,. Ik had een fucking mooie jurk. Veel geld. Veel goud.quote:
Niet meerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dus ik kan ook nog eens in goud zwemmen als ik me inlaat met jou? Klinkt goed.
Wat is ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Trouwen ws wel cool,. Ik had een fucking mooie jurk. Veel geld. Veel goud.
Hmmm. Misschien toch maar weer een Turk hosselen.
Respect voor de werkethiek, 10.000 broodjes kebab verkopen voor een mooie bruiloft. Respect.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Trouwen ws wel cool,. Ik had een fucking mooie jurk. Veel geld. Veel goud.
Hmmm. Misschien toch maar weer een Turk hosselen.
zin in kebab gekregenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Respect voor de werkethiek, 10.000 broodjes kebab verkopen voor een mooie bruiloft. Respect.
Jouw toekomst.quote:
Ik ben broke. Wel extra veel liefde, maar of je daar iets mee opschietquote:
8.000 klachten erbij van mensen met diarree.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Respect voor de werkethiek, 10.000 broodjes kebab verkopen voor een mooie bruiloft. Respect.
wanneer heb jij je date?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
8.000 klachten erbij van mensen met diarree.
Geef mij een datum en ik ben er voor je. babyquote:
Woenselwest.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Red me" als in "red light district me"?
Oh cool. Next week?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geef mij een datum en ik ben er voor je. baby
Toevallig kan hij dan net niet :Squote:
kreeg ik er maar geld voorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Red me" als in "red light district me"?
Ally was die Spaanse. Its all clear now.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met ouwe geilneef Kankerkachel Kees.
[ afbeelding ]
Daar heb je wel een punt, nu heb je twee weken op je rug gelegen voor nietsquote:
Ho ho, Dominicaanse Republiek, hè.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ally was die Spaanse. Its all clear now.
gwn bovenop hor ;pquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, nu heb je twee weken op je rug gelegen voor niets.
Welke dag? heb weekend al plannenquote:
Ik kan je begin/half juni inplannenquote:
Oh zo snel switchen :s laat dan maar..quote:
In ieder geval een goede work-out gehad dan, you go girl.quote:
Ik wil daden doen met krio.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Al die praatjes van mensen hier en geen daadjes![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij gaat dat weekend je date hosselen gek
[..]
Nee. Te ver.
Ja, wie niet.quote:
Krio is eerst met Chlo en dan met mij en dan kom jij pas.quote:
Woman pls. Ik ben labiel, mannen weten wat dat betekent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Krio is eerst met Chlo en dan met mij en dan kom jij pas.
SC vol praatjes en gaatjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Al die praatjes van mensen hier en geen daadjes![]()
dat je ze nog een half jaar blijft stalken en shit. Ik ken dat soort geintjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Woman pls. Ik ben labiel, mannen weten wat dat betekent.
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat je crazycow gaat als ze na de daad geen contact meer willen met jou en je zaadsloot.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
jellyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heeft ook eens een keer een gat gescoord, hoor. Stfu.
Ben je nog steeds bezig? Ik ben zo vrij, wacht je me op @ Haarlem NS of blijf je hier stoer doen?quote:
Oh, jou nu ook al?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat je ze nog een half jaar blijft stalken en shit. Ik ken dat soort geintjes.
Huilen na de seks.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Tijdens de daad wel labiel. They know what I mean.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je crazycow gaat als ze na de daad geen contact meer willen met jou en je zaadsloot.
Je hebt mn nummer ass.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben je nog steeds bezig? Ik ben zo vrij, wacht je me op @ Haarlem NS of blijf je hier stoer doen?
quote:
Heet frituurvet over je gelaat in je slaap iddquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je crazycow gaat als ze na de daad geen contact meer willen met jou en je zaadsloot.
Vraag me af waarom je dan al een jaar droog staat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Tijdens de daad wel labiel. They know what I mean.
Onder je andere account vond je dat juist een afknapper.quote:
Islamitische opvoeding. Andere normen + waarden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je dan al een jaar droog staat.
Anders gaat het zo opvallen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onder je andere account vond je dat juist een afknapper.
Maar hier wel huilen dat je je kut nog niet buiten hebt gehangen en oh wat wil je gaarne een lekkere vleeslolly.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Islamitische opvoeding. Andere normen + waarden.
Je praat als een viswijf man. Doe eens lief.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hier wel huilen dat je je kut nog niet buiten hebt gehangen en oh wat wil je gaarne een lekkere vleeslolly.
Fuck.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieuwe dimensie aan zand in je kut.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieuwe dimensie aan zand in je kut.
Men weet hier allemaal al... hoorquote:
Dat moet je verdienen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je praat als een viswijf man. Doe eens lief.
Maar achter de schermen niet. Blijft ons geheimpje.quote:
Te laat, ik ben Frank_Drebin.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar achter de schermen niet. Blijft ons geheimpje.
Heb niets met hem te maken.quote:
Wat is dat. Uitleg inclusief ingredientenquote:
Frank is synoniem voor achter de schermen.quote:
Iedereen weet van jou en sararaatsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
Wat hebben jullie nu weer voor inside-info dan, vieze creeps hier.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso je nummer geven aan iemand van een online forum, zonder elkaar gezien te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |