Semi-hardop om de (srs).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren, mss moet je me nog een keer neuken om de zwangerschap te bevestigen (srs)
ja lekkerquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
inb4 krio met een pleidooi over dat (srs) aan inflatie onderhevig is.
Nee.quote:
quote:
Als ze om bedenktijd heeft gevraagd zou ik maken dat ik wegkwam, just sayin'.quote:
lol awkwardquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ze om bedenktijd heeft gevraagd zou ik maken dat ik wegkwam, just sayin'.
Ik heb tot eind augustus.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ze om bedenktijd heeft gevraagd zou ik maken dat ik wegkwam, just sayin'.
o JIJ hebt om bedenktijd gevraagd? Da's dan wel weer slim.quote:
Zoek op google safesearch uit "niggers eating money"/"black people eating money"quote:
quote:
PostalGoldquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik had 15.000 euro winst op de bruiloft. + heel veel goud.
Sick welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ratchetquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zoek op google safesearch uit "niggers eating money"/"black people eating money"
Dus ik kan ook nog eens in goud zwemmen als ik me inlaat met jou? Klinkt goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Trouwen ws wel cool,. Ik had een fucking mooie jurk. Veel geld. Veel goud.quote:
Niet meerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dus ik kan ook nog eens in goud zwemmen als ik me inlaat met jou? Klinkt goed.
Wat is ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Trouwen ws wel cool,. Ik had een fucking mooie jurk. Veel geld. Veel goud.
Hmmm. Misschien toch maar weer een Turk hosselen.
Respect voor de werkethiek, 10.000 broodjes kebab verkopen voor een mooie bruiloft. Respect.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Trouwen ws wel cool,. Ik had een fucking mooie jurk. Veel geld. Veel goud.
Hmmm. Misschien toch maar weer een Turk hosselen.
zin in kebab gekregenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Respect voor de werkethiek, 10.000 broodjes kebab verkopen voor een mooie bruiloft. Respect.
Jouw toekomst.quote:
Ik ben broke. Wel extra veel liefde, maar of je daar iets mee opschietquote:
8.000 klachten erbij van mensen met diarree.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Respect voor de werkethiek, 10.000 broodjes kebab verkopen voor een mooie bruiloft. Respect.
wanneer heb jij je date?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
8.000 klachten erbij van mensen met diarree.
Geef mij een datum en ik ben er voor je. babyquote:
Woenselwest.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Red me" als in "red light district me"?
Oh cool. Next week?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geef mij een datum en ik ben er voor je. baby
Toevallig kan hij dan net niet :Squote:
kreeg ik er maar geld voorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Red me" als in "red light district me"?
Ally was die Spaanse. Its all clear now.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met ouwe geilneef Kankerkachel Kees.
[ afbeelding ]
Daar heb je wel een punt, nu heb je twee weken op je rug gelegen voor nietsquote:
Ho ho, Dominicaanse Republiek, hè.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ally was die Spaanse. Its all clear now.
gwn bovenop hor ;pquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, nu heb je twee weken op je rug gelegen voor niets.
Welke dag? heb weekend al plannenquote:
Ik kan je begin/half juni inplannenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |