quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Vas heeft ban wegens posten van privé. What goes around comes around.
Hou ze zeer goed in de gatenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Voor doldwaze edits moet je goed naar mijn posts kijken!
Ze moet gvd ook niet fokken met mijn privé.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Vas heeft ban wegens posten van privé. What goes around comes around.
indd, zo boeiend is die nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze moet gvd ook niet fokken met mijn privé.
Binnenkort Ambi met iemand!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chai met Mozy
Murdera met Vaseline
Bobby met Tamashii
tliciouz met Laster
lol
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het spannendste van jouw privé in de afgelopen maand is het aanbranden van een pantosti, dus ja...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CB was te dik toch zei ze laatstquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ambipur met krioro en Chocolatebear.
Klopt.quote:
wowquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het spannendste van jouw privé in de afgelopen maand is het aanbranden van een pantosti, dus ja...
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het spannendste van jouw privé in de afgelopen maand is het aanbranden van een pantosti, dus ja...
lol nog ergerquote:
Ho ho ho! Ik heb laatst ook gezien hoe een eendenkuiken op gruwelijke wijze gekidnapt werd eh. Ben ik dagen door van slag geweest.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waar was dat ook alweer van?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die was wel categorie "levensverzekering afsluiten om boodschappen te halen".
vroeger hadden we toch een wie doet wie topic ergens?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chai met Mozy
Murdera met Vaseline
Bobby met Tamashii
tliciouz met Laster
lol
Ohjaquote:
zijn ze mee gestopt omdat het niet meer bij te houden was.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vroeger hadden we toch een wie doet wie topic ergens?
Snel, zet jullie er in !!! Nog meer mensen die het dan weten!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo hard gelachen om die ook.quote:
Dat was zo'n belachelijk groot plaatje met pijltjes van die naar die naar die en weer terugquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kut, zelfde PI als Chai. Nu lijk ik enorm betrokken.
waar niets van kloptequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat was zo'n belachelijk groot plaatje met pijltjes van die naar die naar die en weer terug.
Boeiend wat anderen denkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kut, zelfde PI als Chai. Nu lijk ik enorm betrokken.
Wil mijn pijltje wel naar jou laten wijzenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat was zo'n belachelijk groot plaatje met pijltjes van die naar die naar die en weer terug.
Welk gedeelte niet dan? jou en QB?quote:
aw c'mon son, dat vinden we maar al te boeiend.quote:
Misschien wil dWc wel even.quote:
Dat stond er al niet op bijvoorbeeld, daar ga je al. Amongst others.quote:
Ohquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat stond er al niet op bijvoorbeeld, daar ga je al. Amongst others.
Crack pastte er niet meer op?quote:
Bobby is bezig om sunchaser2 te worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef Gorzalka het volgende:
kkvies met hoeveel sunchaser het heeft gedaan.
Nouja, alles is wel vies.
Zou leuker zijn als er overal foto's bij stonden. Die namen zeggen me vrij weinigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef Gorzalka het volgende:
kkvies met hoeveel sunchaser het heeft gedaan.
Nouja, alles is wel vies.
Je kent mijn verhaal niet, son..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je komt wel erg wereldvreemd over voor iemand met 30 jaar levenservaring.
Begint de boel al hitte uit te stralen daar onder?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef Ambipur het volgende:
OMG! Check die brave fokkers eens ballen tot ze vallen!!
Dat was ik sowieso al volgens Ally en L0t... qua uiterlijk dan.quote:
Hebben we dat gemeen. Nice.quote:
Nee. Fucking vies ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Begint de boel al hitte uit te stralen daar onder?
Crack heeft een eigen universum.quote:
pls noquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als er overal foto's bij stonden. Die namen zeggen me vrij weinig.
Goddomme, hardop.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn piemelschurft ruilen voor jouw neusdiertjes?
Pics dan wil ik je miss nog wel pityfuckenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef Ambipur het volgende:
OMG! Check die brave fokkers eens ballen tot ze vallen!!
Zijn ook allemaal namen die al niet meer voorkomen. Of misschien nog wel, maar dan posten ze alleen nog in OUD inmiddels.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou leuker zijn als er overal foto's bij stonden. Die namen zeggen me vrij weinig.
Alpha male Bobby.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pics dan wil ik je miss nog wel pityfucken
Geforceerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
jat myn zin nog 1 keer en ik kom nar die kkbylmer en djoek yo ass mafaker
Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ook niet miepen.quote:
zucht... zij wel en ik niet boehoeequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hebben we dat gemeen. Nice.
[..]
Nee. Fucking vies dit
Gewoon onder andere accounts door dit soort dingenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal namen die al niet meer voorkomen. Of misschien nog wel, maar dan posten ze alleen nog in OUD inmiddels.
Als je die op een 4k monitor opent moet je nog 5 keer inzoomen?quote:
Laat dat fake maar weg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:46 schreef Gorzalka het volgende:
Volgens mij is Ambipur wel het type dat van fake rape houdt.
fakequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:46 schreef Gorzalka het volgende:
Kan niet je bent engagedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent al woest.quote:
quote:
lol superraar :Squote:
Jawel tot het trouwen mag het welquote:
laten we het met zn allen gaan uitzoekenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Hoeveel FOK!baby's zouden er al zijn, eigenlijk?
Is het truequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel tot het trouwen mag het wel
Vind ik dan.
vijfhonderdnegenendertigquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
En hoeveel daarvan hebben al een eigen account?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Godsammequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan hebben al een eigen account?
Tering.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan hebben al een eigen account?
Allure is zwanger van mij (srs).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
2 hier, van jou.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Van harte gefeliciteerd!quote:
Je mag ze houden.quote:
Sounds like Bob Marley.quote:
Kan me niet herinneren, mss moet je me nog een keer neuken om de zwangerschap te bevestigen (srs)quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:46 schreef Gorzalka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |