quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Vas heeft ban wegens posten van privé. What goes around comes around.
Hou ze zeer goed in de gatenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Voor doldwaze edits moet je goed naar mijn posts kijken!
Ze moet gvd ook niet fokken met mijn privé.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
Vas heeft ban wegens posten van privé. What goes around comes around.
indd, zo boeiend is die nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze moet gvd ook niet fokken met mijn privé.
Binnenkort Ambi met iemand!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chai met Mozy
Murdera met Vaseline
Bobby met Tamashii
tliciouz met Laster
lol
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het spannendste van jouw privé in de afgelopen maand is het aanbranden van een pantosti, dus ja...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
CB was te dik toch zei ze laatstquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ambipur met krioro en Chocolatebear.
Klopt.quote:
wowquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het spannendste van jouw privé in de afgelopen maand is het aanbranden van een pantosti, dus ja...
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het spannendste van jouw privé in de afgelopen maand is het aanbranden van een pantosti, dus ja...
lol nog ergerquote:
Ho ho ho! Ik heb laatst ook gezien hoe een eendenkuiken op gruwelijke wijze gekidnapt werd eh. Ben ik dagen door van slag geweest.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waar was dat ook alweer van?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die was wel categorie "levensverzekering afsluiten om boodschappen te halen".
vroeger hadden we toch een wie doet wie topic ergens?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chai met Mozy
Murdera met Vaseline
Bobby met Tamashii
tliciouz met Laster
lol
Ohjaquote:
zijn ze mee gestopt omdat het niet meer bij te houden was.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vroeger hadden we toch een wie doet wie topic ergens?
Snel, zet jullie er in !!! Nog meer mensen die het dan weten!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo hard gelachen om die ook.quote:
Dat was zo'n belachelijk groot plaatje met pijltjes van die naar die naar die en weer terugquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kut, zelfde PI als Chai. Nu lijk ik enorm betrokken.
waar niets van kloptequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat was zo'n belachelijk groot plaatje met pijltjes van die naar die naar die en weer terug.
Boeiend wat anderen denkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kut, zelfde PI als Chai. Nu lijk ik enorm betrokken.
Wil mijn pijltje wel naar jou laten wijzenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat was zo'n belachelijk groot plaatje met pijltjes van die naar die naar die en weer terug.
Welk gedeelte niet dan? jou en QB?quote:
aw c'mon son, dat vinden we maar al te boeiend.quote:
Misschien wil dWc wel even.quote:
Dat stond er al niet op bijvoorbeeld, daar ga je al. Amongst others.quote:
Ohquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat stond er al niet op bijvoorbeeld, daar ga je al. Amongst others.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |