zin in kebab gekregenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Respect voor de werkethiek, 10.000 broodjes kebab verkopen voor een mooie bruiloft. Respect.
Jouw toekomst.quote:
Ik ben broke. Wel extra veel liefde, maar of je daar iets mee opschietquote:
8.000 klachten erbij van mensen met diarree.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Respect voor de werkethiek, 10.000 broodjes kebab verkopen voor een mooie bruiloft. Respect.
wanneer heb jij je date?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
8.000 klachten erbij van mensen met diarree.
Geef mij een datum en ik ben er voor je. babyquote:
Woenselwest.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Red me" als in "red light district me"?
Oh cool. Next week?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geef mij een datum en ik ben er voor je. baby
Toevallig kan hij dan net niet :Squote:
kreeg ik er maar geld voorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Red me" als in "red light district me"?
Ally was die Spaanse. Its all clear now.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met ouwe geilneef Kankerkachel Kees.
[ afbeelding ]
Daar heb je wel een punt, nu heb je twee weken op je rug gelegen voor nietsquote:
Ho ho, Dominicaanse Republiek, hè.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ally was die Spaanse. Its all clear now.
gwn bovenop hor ;pquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt, nu heb je twee weken op je rug gelegen voor niets.
Welke dag? heb weekend al plannenquote:
Ik kan je begin/half juni inplannenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |