Oh zo snel switchen :s laat dan maar..quote:
In ieder geval een goede work-out gehad dan, you go girl.quote:
Ik wil daden doen met krio.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Al die praatjes van mensen hier en geen daadjes![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij gaat dat weekend je date hosselen gek
[..]
Nee. Te ver.
Ja, wie niet.quote:
Krio is eerst met Chlo en dan met mij en dan kom jij pas.quote:
Woman pls. Ik ben labiel, mannen weten wat dat betekent.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Krio is eerst met Chlo en dan met mij en dan kom jij pas.
SC vol praatjes en gaatjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Al die praatjes van mensen hier en geen daadjes![]()
dat je ze nog een half jaar blijft stalken en shit. Ik ken dat soort geintjes.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Woman pls. Ik ben labiel, mannen weten wat dat betekent.
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat je crazycow gaat als ze na de daad geen contact meer willen met jou en je zaadsloot.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
jellyquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heeft ook eens een keer een gat gescoord, hoor. Stfu.
Ben je nog steeds bezig? Ik ben zo vrij, wacht je me op @ Haarlem NS of blijf je hier stoer doen?quote:
Oh, jou nu ook al?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat je ze nog een half jaar blijft stalken en shit. Ik ken dat soort geintjes.
Huilen na de seks.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Tijdens de daad wel labiel. They know what I mean.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je crazycow gaat als ze na de daad geen contact meer willen met jou en je zaadsloot.
Je hebt mn nummer ass.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben je nog steeds bezig? Ik ben zo vrij, wacht je me op @ Haarlem NS of blijf je hier stoer doen?
quote:
Heet frituurvet over je gelaat in je slaap iddquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je crazycow gaat als ze na de daad geen contact meer willen met jou en je zaadsloot.
Vraag me af waarom je dan al een jaar droog staat.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Tijdens de daad wel labiel. They know what I mean.
Onder je andere account vond je dat juist een afknapper.quote:
Islamitische opvoeding. Andere normen + waarden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag me af waarom je dan al een jaar droog staat.
Anders gaat het zo opvallen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onder je andere account vond je dat juist een afknapper.
Maar hier wel huilen dat je je kut nog niet buiten hebt gehangen en oh wat wil je gaarne een lekkere vleeslolly.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Islamitische opvoeding. Andere normen + waarden.
Je praat als een viswijf man. Doe eens lief.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar hier wel huilen dat je je kut nog niet buiten hebt gehangen en oh wat wil je gaarne een lekkere vleeslolly.
Fuck.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieuwe dimensie aan zand in je kut.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieuwe dimensie aan zand in je kut.
Men weet hier allemaal al... hoorquote:
Dat moet je verdienen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je praat als een viswijf man. Doe eens lief.
Maar achter de schermen niet. Blijft ons geheimpje.quote:
Te laat, ik ben Frank_Drebin.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar achter de schermen niet. Blijft ons geheimpje.
Heb niets met hem te maken.quote:
Wat is dat. Uitleg inclusief ingredientenquote:
Frank is synoniem voor achter de schermen.quote:
Iedereen weet van jou en sararaatsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
Wat hebben jullie nu weer voor inside-info dan, vieze creeps hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |