Ah, schone slaapster iddquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Ja, die doet het goed! CTG registreert ook wel wat beweging maar veel minder dan normaal, al begint het nu wat te komen. Afwachten maar weer..
Welkom in het 2e trimester!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
spark, snap goed dat je het eng vindt!
Maar het hartje doet het goed, ze heeft gewoon besloten een relaxdagje te houden en laat zich dat door niemand afpakken
en KD (of was t nou KB) wk 22 in, nice
hier 13 wkn
Ik wil je op het hart drukken die angst gevoelens duidelijk te maken aan de gyn. Soms zijn baby's opeens beter af buiten dan in de buik helaas.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef .Sparkling. het volgende:
Mooie mijlpaal voor Bla!
Eigenlijk weten we niet zoveel meer. Ze waren niet heel tevreden over de CTG, de gyn en VK vonden haar hartslag te stabiel, er zaten geen pieken in. Ik moet morgenvroeg alweer terug komen.
Ze zei nog dat ze op moesten passen dat ze niet te snel in gaan grijpen wegens risico op keizersnede ofzo iets. Hoe dan ook, als het zo doorgaat verwacht ik dat het niet zo lang meer zal duren voor ze er is. En hoewel ik weet dat ze nu nog het beste op haar plek is in mijn buik schreeuwt alles ook dat ze haar er maar snel uit moeten halen
Mijn zus zei ook al dat ik dat morgen moest zeggen ja. Ik ben er echt door van slag, ik ging gewoon naar een normale controle toe en ga op deze manier weer naar huis. Ze hebben verder ook niet zoveel uitleg gegeven. Ik moest me niet direct zorgen maken maar ja, dat is makkelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik wil je op het hart drukken die angst gevoelens duidelijk te maken aan de gyn. Soms zijn baby's opeens beter af buiten dan in de buik helaas.
In veel zware verhalen hier is gebleken dat de moeder het zelf vaak goed aanvoelt dus laat ze je heel serieus nemen.
Heel veel sterkte
Niks zo vervelend om je angst aan te jagen maar weinig uitleg gevenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:22 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Mijn zus zei ook al dat ik dat morgen moest zeggen ja. Ik ben er echt door van slag, ik ging gewoon naar een normale controle toe en ga op deze manier weer naar huis. Ze hebben verder ook niet zoveel uitleg gegeven. Ik moest me niet direct zorgen maken maar ja, dat is makkelijk
Doen!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben dadelijk weer in het ziekenhuis voor een borstvoedingscursus. Misschien dat ik even langs ga op de afdeling als ik daar toch ben. Ik kijk wel even..
Ditquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:24 schreef Suikertante het volgende:
Als je je nu echt rot voelt zou ik gewoon bellen, dit hou je niet vol en jij kent je lijf het beste!
Knufquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:19 schreef .Sparkling. het volgende:
Kursor, het zit gewoon goed! De baby zit op de goede plek!! Ik moet er een beetje van huilen![]()
Ik ben net naar de afdeling gegaan. Ik krijg zo een gesprek met de verloskundige van vanochtend. Ik heb echt een paniekgevoel, niet leuk meer..
Jij moet écht een andere nick. Ik schrik me elke keer wild als ik jou zie posten hier.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:03 schreef DJMomo het volgende:
Oh kursor, al toch al echo gehad! Ik begreep m effe niet nee. Kan ook aan mij liggen!maar er is een mini kindje in je buik joh! Hoera!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:07 schreef Keshet het volgende:
Jij moet écht een andere nick. Ik schrik me elke keer wild als ik jou zie posten hier.
Yesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:22 schreef ferrari_rood het volgende:
kursorwat goed
spark klinkt ook redelijk goed. Nu hopelijk morgen een goede ctg
Ik heb een 5cm groot kindje in mijn buik
Fijn!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]![]()
schoonmoeder weer helemaal blij dat ze mee mocht.
kleurboobs, ik hou m erin!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
spark, snap goed dat je het eng vindt!
Maar het hartje doet het goed, ze heeft gewoon besloten een relaxdagje te houden en laat zich dat door niemand afpakken
en KD (of was t nou KB) wk 22 in, nice
hier 13 wkn
quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En seks met ananasharten al bitterlemon drinkend helpt ook niet?
Ik duim voor je dat het vannacht doorzet!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:55 schreef Loj het volgende:
[..]
Ow zijn hartslag was tijdens het inleiden ook te stabiel. Een stabiele hartslag duidt op geen of heel weinig beweging van de baby. Beweging zorgt voor de verschillen in de hartslag. De hartslag past zich ook aan aan zijn leefomgeving en verandering hierin. Tijdens de bevalling verandert hier natuurlijk behoorlijk wat dus dan is een stabiele hartslag echt raar...
(Zo is het mij toen uitgelegd door een verpleegster, dus het is vast de simpele versie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes Spark, maar hou vertrouwen in je lichaam
Wat leuk Vanyel!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef Vanyel het volgende:
Omdat je er maar op tijd bij kan zijn.
10 januari
Mijn lief doet t werk trouwens![]()
Sommige mensen komen ook overalquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:51 schreef laziness het volgende:
Vanyel![]()
Wat ontzettend leuk![]()
En petje af voor je vrouw dat ze nog durfde na jouw ervaring
Misschien ter geruststelling: ik zou het zonder twijfel meteen weer overdoen. En zie ook echt helemaal niet op tegen een eventueel volgende bevalling (en als het aan mij ligt, komt 'ie er!).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je nog vragen te binnen schieten Spark, is het misschien handig om ze op te schrijven? Dan kun je morgen in je zenuwen iig niets vergeten. En gaat er iemand met je mee?
En, ben ik nou de enige die eigenlijk alleen maar meer tegen de bevalling op gaat zien bij het lezen van de bevallingsverhalen in dat topic? Ze eindigen meestal erg
enzo, maar de hele weg daar naartoe...
. Heb echt zoiets van, dat kan ik helemaal niet
![]()
![]()
.
Ik heb altijd zoiets gehad van "het moet er toch uit, en dat zal op de een of andere manier toch wel gebeuren". Denk dat ik er ook daardoor totaal niet tegenop zag.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er de laatste dagen een erg [ afbeelding ] gevoel bij merk ik... Misschien omdat het zo dichtbij aan het komen is.
Dit dacht ik dus ook, maar ik kwam in een soort superrustige zone, ik snap er nog steeds niks van maar het ging gewoon vanzelf!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:07 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb het nog niet, XM. Ik heb eigenlijk heel erg zin om te bevallen.
Al werd ik vanmiddag toch wel heel zenuwachtig dat ik misschien wel sneller moeder ben dan verwachtvolgens mij raak ik compleet in paniek bij de eerste wee
![]()
Hee van jou wist ik helemaal niet, ook jij nog gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Vanyel gefeliciteerd weer iemand van de 2011 lichting
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef Vanyel het volgende:
10 januari
Hihi, nee, echt niet. Ik moet er ook maar stoppen met lezen, want sommige details maken me alleen maar heel erg 'bang'.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je nog vragen te binnen schieten Spark, is het misschien handig om ze op te schrijven? Dan kun je morgen in je zenuwen iig niets vergeten. En gaat er iemand met je mee?
En, ben ik nou de enige die eigenlijk alleen maar meer tegen de bevalling op gaat zien bij het lezen van de bevallingsverhalen in dat topic? Ze eindigen meestal erg
enzo, maar de hele weg daar naartoe...
. Heb echt zoiets van, dat kan ik helemaal niet
![]()
![]()
.
toch al 16 wk alweer bijna,op helft.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hee van jou wist ik helemaal niet, ook jij nog gefeliciteerd.
De andere dames met wie ik hier niet toevallig in 2011 zat natuurlijk ook bedankt voor de felicitaties
Nu nog vasthouden.
jaaaaaa awesome!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef Vanyel het volgende:
10 januari
jaja wat betekent diequote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:39 schreef Susie het volgende:
Vanyel van harte! En je vrouw natuurlijk! Ik sla nog even over hoor
Die betekent echt helemaal niets! Meer in de zin van dat andere wel mee doen, maar ik dus niet....verkeerde smiley gekozen geloof ik. Nee hoor, doe echt nog niet mee, handen vol aan onze dreumes! Wat Bitterend dus zegtquote:
deze ook nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:51 schreef laziness het volgende:
Deze 2011 lichting doet ook niet mee heel 2014
gaaf!!! Proficiatquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef Vanyel het volgende:
10 januari
zal ik je dan even echt goed laten schrikken??quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:07 schreef Keshet het volgende:
[..]
Jij moet écht een andere nick. Ik schrik me elke keer wild als ik jou zie posten hier.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
jaaaaaa awesome!!![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd jullie Nog zo'n mooi kind <3
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:57 schreef Keshet het volgende:
Vanyel van harte gefeliciteerd! Nog zo'n Dotje erbij .
Ben je zwanger?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
zal ik je dan even echt goed laten schrikken??
neuh, vijf kinderen vind ik wel genoegquote:
Ik hoop dat zij er iets soepeler doorheen fietst. Is voor ons allebei leukerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Gefeliciteerd Vanyel! Speciaal zeg, meekijken aan je liefs zij terwijl je weet hoe het voelt. <3
Ik zou best willen, maarja..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:51 schreef laziness het volgende:
Deze 2011 lichting doet ook niet mee heel 2014
Grijns.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
zal ik je dan even echt goed laten schrikken??
Ik was in februari al hè. Je hebt nog ff!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat gaaf Vanyel, gefeliciteerd!
En deze 2011 mama gaat voor ietsie later 2014...
Wat gaaf! Gefeliciteerd !!!!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:39 schreef Vanyel het volgende:
10 januari
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:35 schreef Sull het volgende:
Vanyel, gefeliciteerd. Begrijp ik goed dat jij de oudste zelf hebt gedragen?
Is dat een melding?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Voor ons wel! Al lees ik al jaren mee in OUD en ken jullie verhaal welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat veel mensen hier die ik niet ken zeg! Veel eerste kindjes?
oooh, gaan jullie voor een brusje voor E?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wauw, stijlvolquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:07 schreef .Sparkling. het volgende:
Ohh, bij ons in de straat is een baby geboren en er staat een ooievaar met bord. Op dat bord staat: 9 maanden na de sex verwelkomen wij D e x
![]()
Ik zal mijn naasten vast duidelijk maken dat ik zoiets niet zo leuk vind!
Wat fijn Spiritquote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:17 schreef Spirit82 het volgende:
Succes Spark! Hopelijk is alles in orde
XM, niet bang zijn hoor! Het begint niet voor niets heel rustig!! Achteraf gezien zou ik het zo weer doen, echt, want Isa is zoooo fantastischook al knaagt ze mn tepels stuk. Ze is heel rustig, behalve als ze pijn heeft en helaas heeft ze veel krampjes. Mn lief loopt dan met haar rond op zijn arm en dat helpt enorm. Het gaat dus heel goed met ons
en ze is zo mooi! Pas 36 uur oud, maar nu al alsof ze er altijd al was
Zo lief ook, Isa slaapt nu in haar wiegje links van mn bed en manlief snurkt lekker door rechts op een veldbed
Ik zou heel langzaam ook best willen maar het is lichamelijk verstandiger nog van niet en praktisch gezien kan het de komende tijd helemaal nog steeds niet.quote:
Jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
oooh, gaan jullie voor een brusje voor E?
Oh ja, mei heeft 31 dagen iddquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:31 schreef .Sparkling. het volgende:
2 dagen XM, ik ben precies 36 weken vandaag!
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:22 schreef .Sparkling. het volgende:
Er kwam net melk uit mijn borstenik ben er walgelijk trots op, wat belachelijk
pfffff volg je natuurlijk al een poosje op fb, maar damn wat een gedoe zeg.. hoop zo dat je eindelijk eens gerustgesteld wordt en toch nog een beetje kan genieten!quote:Op zondag 5 mei 2013 10:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Net telefoontje met het ziekenhuis. De verloskundige had gisteren opgeschreven dat de ctg prima was. We moeten nu tot 5 uur vandaag aankijken en als de bewegingen minimaal blijven, dan terug bellen.
En dat bleek te kloppenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga het morgen na het douchen maar eens proberen![]()
. Maar heb wel eens wat zitten knijpen en toen kwam er nada, dus ik verwacht niks eigenlijk.
Spirit is reeds bevallen ;-) denk dat je Sparkling bedoelt...quote:Op zondag 5 mei 2013 17:44 schreef GotC het volgende:
Iedereen hier is van de zon aan het genieten?
Spirit, hoop dat je de kleine inmiddels wat beter hebt gevoeldBizar hoe sommige mensen zo slecht kunnen communiceren terwijl ze een medisch beroep uitvoeren. Het blijft me verbazen!
XM, hoe gaat het met jou??
Ik ben goed bezig de laatste paar dagenquote:Op zondag 5 mei 2013 17:53 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Spirit is reeds bevallen ;-) denk dat je Sparkling bedoelt...
Ik en mijn zwangerschapsdementie gecombineerd met autocorrect van m'n telefoon =quote:Op zondag 5 mei 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Zijn er ook mensen met gezellige zwangerschapsverhalen? of is t allemaal ellende hier de laatste tijd?
Zucht!quote:
Het meest hilarische was nog wel dat je er pas na een dag achter kwam..quote:Op zondag 5 mei 2013 19:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik en mijn zwangerschapsdementie gecombineerd met autocorrect van m'n telefoon =
[..]
Zucht!
Idioot he?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:51 schreef Limone het volgende:
[..]
Het meest hilarische was nog wel dat je er pas na een dag achter kwam..![]()
Fijn zeg, wat blij dat je nu een beetje zekerheid hebt en je beter voelt!quote:Op zondag 5 mei 2013 20:04 schreef .Sparkling. het volgende:
Shandaly, wat KD zegt. Ze zijn er heel voorzichtig mee!
LE, de hartslag van de baby was niet variabel en op de echo bewoog ze ook vrijwel niet.
De ctg vandaag was de mooiste van de afgelopen dagen! Maar wel overmorgen terug komen van de gyn en dan ook overleg met mijn eigen gyn. Ik ben behoorlijk opgelucht
Sure! Maar ik ben zelf ook niet zonder 'zonden' hoor...quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Sure! Maar ik ben zelf ook niet zonder 'zonden' hoor...
Gister heb ik op de markt twee paar hele schattige slofjes gekocht. Gebreid door een even zo schattig omaatje. Ik vond ze al wat klein en toen ik thuis was heb ik ze toch maar even vergeleken met de sokjes die ik al had. Bleek ik hele schattige poppenslofjes te hebben gekocht...
Wat ik nu wel vervelend vind is dat ik niet zo goed meer met hem mee kan rennen zeg maar. Hij heeft zoveel energie, en wil die graag kwijt, maar ik heb hem vanmorgen op mijn schouders mee naar huis moeten nemen en de loopfiets in de hand, en dat wil dan eigenlijk niet meer. (hij was zo moe, maar wilde niet mee naar huis). Voor de rest ga ik er zeker straks ook van genieten. Voor mij is het vanaf half juni ook rustiger(toetsweken, dus geen lessen, en afronden van het schooljaar). Dus het is te overzien, maar het gaat ook zo snel ineens..quote:Op zondag 5 mei 2013 21:49 schreef Juud79 het volgende:
Lientje snapt er verder ook nog helemaal niets van hoor, ze weet wel wat een baby is omdat we een oppaskindje hebben van 6 maanden. Maar ze zal niet begrijpen dat er zoiets in mijn buik zit, denk ik.
Idd, wij lezen nu 'Kleine Pluis' en ik wil ook een boekje kopen over een meisje dat een broertje krijgt.
Verder leg ik er niet teveel de nadruk op, vind ik niet zo nodig.
Ik werk nog tot 14 Juli ongeveer, vanaf half Juni heb ik het al wat rustiger, dan nog 'maar' drie dagen per week een oppaskindje, ipv drie dagen twee en twee halve dagen een, zoals het nu is.
Ik kijk wel uit naar een beetje vrije tijd met Lientje, dat keutelen samen kan ze zo van genieten, fijn om dat nog flink te kunnen doen voordat haar boer er is.
Soms denk ik wel eens, och wat doe ik haar allemaal aan, dr leven straks op de kop en ze is nog zo'n wurm en gevoelig voor veranderingen.
Dat herken ik wel, afgelopen vrijdag ging ik naar de kinderboederij en toen heb ik mijn broer meegenomen, kon die achter haar aan en haar optillen bij de glijbaan enz, dat was wel heel fijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:59 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Wat ik nu wel vervelend vind is dat ik niet zo goed meer met hem mee kan rennen zeg maar. Hij heeft zoveel energie, en wil die graag kwijt, maar ik heb hem vanmorgen op mijn schouders mee naar huis moeten nemen en de loopfiets in de hand, en dat wil dan eigenlijk niet meer. (hij was zo moe, maar wilde niet mee naar huis). Voor de rest ga ik er zeker straks ook van genieten. Voor mij is het vanaf half juni ook rustiger(toetsweken, dus geen lessen, en afronden van het schooljaar). Dus het is te overzien, maar het gaat ook zo snel ineens..
Alleen maar goed nieuws dus, mooi man!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:12 schreef Sharpdressedman het volgende:
Over twee weken lekker twee weekjes met vakantie. Vriendin is nu 22 weken en drie dagen. Kan nog mooi even.
20 weken echo was erg leuk en voor zover te zien zag alles er goed uit! Vanmiddag gaat ze weer naar de vk en vanavond samen naar een avond over borstvoeding, ben benieuwd.
Post niet zo vaak meer maar lees alles elke dag mee ;-)
Oja, de placenta lag nu helemaal goed. Dus een natuurlijke bevalling kan goed nieuws.
Raar gevoel ja! Ik voelde echt een..duw, alsof iemand zich omdraaide. Mja, twijfel nu of het wel/niet Bob was. Afwachten maar!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik dacht gisteren ook plopjes te voelen Gotc echt een gek gevoel![]()
Bob
Yup! We gaven hem al de nickname Silent Bob, maar blijkbaar niet zo silentquote:Op maandag 6 mei 2013 13:44 schreef ferrari_rood het volgende:
gotc wat leuk die beweging je krijgt een jongen toch?
bubsel ook al beweging dat is zo leuk.
Ik hoop dit keer op meer beweging dus ik wacht het rustig af.
De theorie gaat dat jongens als 1e schoppen en meisjes voelen als een visje.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup! We gaven hem al de nickname Silent Bob, maar blijkbaar niet zo silent
Had je bij E. weinig beweging?
Ah echt! Grappig, dat klopt dan wel met Bubs en mij!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De theorie gaat dat jongens als 1e schoppen en meisjes voelen als een visje.
Nee E bewoog heel weinig en lag ook in onvolkomen stuit met haar gezicht naar mijn rug + placenta aan de voorkant.
Nu ligt de placenta aan de achterkant dus ik hoop eerder en vaker wat te voelen
Bij mij klopte die ook. Maar goed uitzonderingen zijn er altijd.quote:Op maandag 6 mei 2013 13:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Ah echt! Grappig, dat klopt dan wel met Bubs en mij!
Ik hoop ook dat je een stuk meer, vaker en sneller gaat voelen! E had een flink ongunstige ligging zo te horen
waarom mag ze niet gedraaid worden? afwijking van je baarmoeder?quote:Op maandag 6 mei 2013 13:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Grappig idd. Hopelijk voel je het nu beter fr!
Mijn meisjes voorkeurshouding is ook verkeerd ben benieuwd of ze net zo eigenwijs is als d'r moeder.
Ze mag alleen niet gedraaid worden dus dat is wel even spannend dan, als het zo blijft.
Ik ben geopereerd om af te vallen, dus mijn darmen enzo zitten anders. Daarom hebben ze ze het liever niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
waarom mag ze niet gedraaid worden? afwijking van je baarmoeder?
19 weken en dat zeg ik toch ook niet!? Alleen dat het zo lijkt nu als slaaphouding...quote:Op maandag 6 mei 2013 15:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Bubseltje, je bent toch nog maar een week of 18? dan spreek je toch nog niet over stuit?! bij mij raaide lex met 34 weken nog.. en op deze termijn kunnen ze alle kanten nog op..
je zegt dat ze al een voorkeurshouding heeft.. en daar bedoel je toch mee dat ze volgens jou vaak in een stuit ligt? Ik vind het gewoon verbazingwekkend dat je dat nu al weet, die van mij zwemt nog vrij rond, vandaar.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
19 weken en dat zeg ik toch ook niet!? Alleen dat het zo lijkt nu als slaaphouding...
Zal een toevalstreffer zijn maar echt al een aantal keer op de echo hetzelfde. En ik voel haar amper laat staan hoe ze ligtquote:Op maandag 6 mei 2013 16:08 schreef Juud79 het volgende:
Dat kan ik idd ook pas sinds twee weken ontdekken, hoe mijn mannetje ligt. Bij 19 weken kan je volgens mij nog helemaal geen ligging voelen, alleen zien met een echo en dat is een momentopname.
Wat een lieve zoon heb je.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef Shandaly het volgende:
Wat fijn Soempie! Bloedverlies blijft toch altijd spannend...
En een boel SEO/GUO's deze week... lijkt alweer zo lang geleden voor ons
Ik had mijn ctg vanmiddag om 14:15u. Een half uurtje was het plan. En na een half uur komt de assistente terug... "Nou, ze beweegt niet erg veel he?" Wel duh! Waarom denk je dat ik hier ben!!!
Maar ze wilden het nog een half uurtje langer aankijken. Tien minuten later kwam ze me een kopje thee brengen, met suiker, of althans, meer suiker dan thee - blegh - maar dat heeft m'n buikmeisje wel wat wakker geschud. Het hield niet over, maar is wel goedgekeurd.
Woensdagmiddag weer naar de gewone controle van de verloskundige. In tussentijd zelf toch maar in de gaten houden en bellen als ik het niet vertrouw.
Ow, en mag ik even heel trots zijn op mijn peuterzoon? Ik kon voor vanmiddag geen oppas geregeld krijgen, dus heb hem maar meegenomen naar het ziekenhuis. En die lieve schat heeft gewoon bijna anderhalf uur rustig gewacht en een beetje met mijn telefoon zitten spelen... Zo fijn!!
Wat klinkt dit goed! Ben zo blij voor je Sparkling! Nog lekker even genieten van de laatste weekjes!quote:Op maandag 6 mei 2013 13:06 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik voel me top vandaag! Vanochtend een stukje verder dan normaal wezen wandelen met de hond en dat gaat in slakkentempo maar het ging goed! Ons meisje laat vandaag voor het eerst sinds een week weer duidelijk teken van leven voelen dus daar ben ik ook blij om! En als laatste brengt het ook veel rust dat ze vanuit het ziekenhuis meedenken. En zo lang kan het niet meer duren voor ik beval.
Oh, en de zon schijnt ook nog volop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |