quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:22 schreef .Sparkling. het volgende:
Er kwam net melk uit mijn borstenik ben er walgelijk trots op, wat belachelijk
pfffff volg je natuurlijk al een poosje op fb, maar damn wat een gedoe zeg.. hoop zo dat je eindelijk eens gerustgesteld wordt en toch nog een beetje kan genieten!quote:Op zondag 5 mei 2013 10:53 schreef .Sparkling. het volgende:
Net telefoontje met het ziekenhuis. De verloskundige had gisteren opgeschreven dat de ctg prima was. We moeten nu tot 5 uur vandaag aankijken en als de bewegingen minimaal blijven, dan terug bellen.
En dat bleek te kloppenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga het morgen na het douchen maar eens proberen![]()
. Maar heb wel eens wat zitten knijpen en toen kwam er nada, dus ik verwacht niks eigenlijk.
Spirit is reeds bevallen ;-) denk dat je Sparkling bedoelt...quote:Op zondag 5 mei 2013 17:44 schreef GotC het volgende:
Iedereen hier is van de zon aan het genieten?
Spirit, hoop dat je de kleine inmiddels wat beter hebt gevoeldBizar hoe sommige mensen zo slecht kunnen communiceren terwijl ze een medisch beroep uitvoeren. Het blijft me verbazen!
XM, hoe gaat het met jou??
Ik ben goed bezig de laatste paar dagenquote:Op zondag 5 mei 2013 17:53 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Spirit is reeds bevallen ;-) denk dat je Sparkling bedoelt...
Ik en mijn zwangerschapsdementie gecombineerd met autocorrect van m'n telefoon =quote:Op zondag 5 mei 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Zijn er ook mensen met gezellige zwangerschapsverhalen? of is t allemaal ellende hier de laatste tijd?
Zucht!quote:
Het meest hilarische was nog wel dat je er pas na een dag achter kwam..quote:Op zondag 5 mei 2013 19:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik en mijn zwangerschapsdementie gecombineerd met autocorrect van m'n telefoon =
[..]
Zucht!
Idioot he?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:51 schreef Limone het volgende:
[..]
Het meest hilarische was nog wel dat je er pas na een dag achter kwam..![]()
Fijn zeg, wat blij dat je nu een beetje zekerheid hebt en je beter voelt!quote:Op zondag 5 mei 2013 20:04 schreef .Sparkling. het volgende:
Shandaly, wat KD zegt. Ze zijn er heel voorzichtig mee!
LE, de hartslag van de baby was niet variabel en op de echo bewoog ze ook vrijwel niet.
De ctg vandaag was de mooiste van de afgelopen dagen! Maar wel overmorgen terug komen van de gyn en dan ook overleg met mijn eigen gyn. Ik ben behoorlijk opgelucht
Sure! Maar ik ben zelf ook niet zonder 'zonden' hoor...quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Sure! Maar ik ben zelf ook niet zonder 'zonden' hoor...
Gister heb ik op de markt twee paar hele schattige slofjes gekocht. Gebreid door een even zo schattig omaatje. Ik vond ze al wat klein en toen ik thuis was heb ik ze toch maar even vergeleken met de sokjes die ik al had. Bleek ik hele schattige poppenslofjes te hebben gekocht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |