Nou, dat bezoek sloeg nergens op. Ctg viel een tijd weg en de rest was vergelijkbaar met gisteren. De verloskundige zei: goed dat je d'r voelt, over 1,5 week is weer je normale controle.
Ik moest notabene zelf aan de vk uitleggen dat ik niet zozeer kwam vanwege het weinige bewegen maar dat ze gisteren het hartje niet zo mooi vonden.
Maar daar deed ze eigenlijk niets mee en ze stond ook niet open voor vragen. Dus in plaats van onzekerheid weggenomen is het eigenlijk alleen maar meer geworden. Ik vind het niet netjes om gisteren te zeggen dat de CTG vandaag beter moet zijn, anders vaker controle (dit was in overleg met de gyn) en me vandaag naar huis te sturen om pas over 1,5 week terug te komen. En dat terwijl de CTG geen grote verbetering liet zien.Er was op dit moment geen gyn aanwezig trouwens..
We waren er beide nogal overrompeld door en bellen later nog eens voor meer uitleg, we begrijpen er niets van. Maar dan als er een andere verloskundige dienst heeft. Eentje die wel snapt dat zulke dingen angst oproept..