Voor ons wel! Al lees ik al jaren mee in OUD en ken jullie verhaal welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat veel mensen hier die ik niet ken zeg! Veel eerste kindjes?
oooh, gaan jullie voor een brusje voor E?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat gaaf Vanyel, gefeliciteerd!
En deze 2011 mama gaat voor ietsie later 2014...
Wauw, stijlvolquote:Op zaterdag 4 mei 2013 09:07 schreef .Sparkling. het volgende:
Ohh, bij ons in de straat is een baby geboren en er staat een ooievaar met bord. Op dat bord staat: 9 maanden na de sex verwelkomen wij D e x
![]()
Ik zal mijn naasten vast duidelijk maken dat ik zoiets niet zo leuk vind!
Wat fijn Spiritquote:Op zaterdag 4 mei 2013 07:17 schreef Spirit82 het volgende:
Succes Spark! Hopelijk is alles in orde
XM, niet bang zijn hoor! Het begint niet voor niets heel rustig!! Achteraf gezien zou ik het zo weer doen, echt, want Isa is zoooo fantastischook al knaagt ze mn tepels stuk. Ze is heel rustig, behalve als ze pijn heeft en helaas heeft ze veel krampjes. Mn lief loopt dan met haar rond op zijn arm en dat helpt enorm. Het gaat dus heel goed met ons
en ze is zo mooi! Pas 36 uur oud, maar nu al alsof ze er altijd al was
Zo lief ook, Isa slaapt nu in haar wiegje links van mn bed en manlief snurkt lekker door rechts op een veldbed
Ik zou heel langzaam ook best willen maar het is lichamelijk verstandiger nog van niet en praktisch gezien kan het de komende tijd helemaal nog steeds niet.quote:
Jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
oooh, gaan jullie voor een brusje voor E?
Oh ja, mei heeft 31 dagen iddquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:31 schreef .Sparkling. het volgende:
2 dagen XM, ik ben precies 36 weken vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |